Com marque la roba de la guarde
Com marque la roba de la guarde
M'interessaria saber quina manera és la millor de marcar la roba dels nens a l'escola. Com ho feu?
Re: Com marque la roba de la guarde
La millor manera es amb un segell d'aquests com els d'oficina. En fan amb tinta especial per a roba i es genial!! clic clac i marcada! i no marxa amb una rentada, tot i que pot esser que al cap de unes quantes si que hagi marxat, pero com que es un moment tornar-hi no fa mandra!! jo es que el 1r any de guarde vaig comprar per internet etiquetes, ja amb el nom posat, d'aquestes que es planxen pero es un rotllo i no vaig marcar gaire roba pero al ser p0 i ser poquets nens vaig pensar que no passava res pero aquest any passat P1 era totalment necessari i seguint el consell d'una noia d'aqui el SP que ens coneixem personalment vaig decidir fer el segell i es la millor compra que he fet!! aixo si, tambe cal dir que segons de quin color sigui la peça de roba el segell no es veura, en aquests casos concrets jo hi poso les de planxar.
Les sabates amb uns adhesius de la pagina www.etic-etac. com, que tambe hi vaig comprar les etiquetes de planxar.
A mi per exemple no em feia el pes marcar les sabates amb permanent a segons quins llocs que es veies i d'aquesta manera es posen per dins, a la zona del talo i llestos, i se'm feia del tot impossible i molt poc practic haver de planxar les etiquetes als mitjons...
Jo el segell el vaig anar a fer a una botiga especialitzada en material escolar i d'oficina pero se que per internet tambe en fan i de mes economics, pero no se a quines pagines... a veure si algun t'en diu!!
Espero haver-te ajudat!!
Les sabates amb uns adhesius de la pagina www.etic-etac. com, que tambe hi vaig comprar les etiquetes de planxar.
A mi per exemple no em feia el pes marcar les sabates amb permanent a segons quins llocs que es veies i d'aquesta manera es posen per dins, a la zona del talo i llestos, i se'm feia del tot impossible i molt poc practic haver de planxar les etiquetes als mitjons...
Jo el segell el vaig anar a fer a una botiga especialitzada en material escolar i d'oficina pero se que per internet tambe en fan i de mes economics, pero no se a quines pagines... a veure si algun t'en diu!!
Espero haver-te ajudat!!
L'Aleix comença l'escola bressol al setembre i li he comprat el pack de guarde de etic etac i
també hi ha una altra plana web que s'anuncia al SP i que ara no recordo. 

Jo també ho he comprat a ETIC ETAC hi genial, he comprat el pack guarderia i en 3-5 dies ens va arribar a casa i molt bé. Venen un fotimer de enganxines i altres per planxar a la roba, també per les sabates i fins i tot un clauer per la motxilla.
Com el meu nen anirà a la clase de les estrelles de mar he agafat el símbol d'una estrella. jejejeje ha quedat genial!!!!
Com el meu nen anirà a la clase de les estrelles de mar he agafat el símbol d'una estrella. jejejeje ha quedat genial!!!!
Nosaltres també vam comprar el pack guardería de etic-etac i ens ha anat molt bé. Les etiquetes per les sabates, al principi creiem que caurien... però el meu fill les ha dut tot el curs (varis parells) i encara no li ha caigut cap. Hem hagut de tornar a planxar una o dues etiquetes d'algun pitet, que de tant rentar-los ha acabat caient. Però la resta, perfecta, totes les etiquetes encara hi són.
Merci guapes. Ja veig q guanya etic-etac per majoria. Quin preu surt el pack? Exactament què porta?
El pack guardería val 26,45; jo, sincerament, de les etiquetes de roba n'he fet servir moltíssimes, casi totes. Dels vinils (adhesius per objectes) que venen amb el pack, crec no he fet servir ni la meitat dels que venien. També pots mirar si et surt a compte agafar aquest pack, o agafar les de roba i sabates "sueltes".
http://www.etic-etac.com/product_info.p ... ucts_id=39
http://www.etic-etac.com/product_info.p ... ucts_id=39
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Hola Iuia!!! Despres de 4 anys marcant roba i haver provat de tot, et recomano ESPECIALMENT el segell marcador TRODY amb tonta per roba. El més practic i rapid!!! L'unic inconvenient es la roba fosca, on no es veu el segell... Pero per la fosca, sempre trobes una etiqueta de la marca o de la composicio de la prenda i sino planxo xceptionalment un trosset de beta adhesiva blanca i hi poso el segell a sobre.
Per les sabates... el millor es les etiquetes per sabates de la etic-etac. Queden super xules i no es desenganxen gens!!!
Ah, i sino per la roba... un retolador de CD o Eding permanent i a ma, pero no queda tant bé i no es tant rapid. Pero les etiuetes per mi han passat a la historia!!!
Que guai, els teus peques ja a l'escoleta... com passa el temps!!!! Tenimel post de prematurs abansonadissim. Com es nota que totes anem enfeinados corrent darrera dels peques!!!
Per les sabates... el millor es les etiquetes per sabates de la etic-etac. Queden super xules i no es desenganxen gens!!!
Ah, i sino per la roba... un retolador de CD o Eding permanent i a ma, pero no queda tant bé i no es tant rapid. Pero les etiuetes per mi han passat a la historia!!!
Que guai, els teus peques ja a l'escoleta... com passa el temps!!!! Tenimel post de prematurs abansonadissim. Com es nota que totes anem enfeinados corrent darrera dels peques!!!
Finalment ahir em vaig decidir a comprar el pack guarderia de l'etic-etac... l'any passat enganxava jo la beta, i amb un rotulador escribia el nom... però no quedava gent bé...
AL final he demanat tot el pack, i en cas que vegi que n'hi ha alguna que es desenganxa, com els pitets, que són rentar i posar constantment, jo hi faig una puntadeta amb fil, i així segur que aguanta
AL final he demanat tot el pack, i en cas que vegi que n'hi ha alguna que es desenganxa, com els pitets, que són rentar i posar constantment, jo hi faig una puntadeta amb fil, i així segur que aguanta
Moltes gràcies per les vostres idees. Ahir vaig xafardejar a la pàgina de l'etic-etac i em va encantar el què passa és que potser ho trobo una mica car. La de les sabates són xulíssimes. El pack guarderia no m'acaba de convéncer pq hi ha coses q crec q no faré servir però a l'igual miro si em surt a compte agafar coses sueltes.
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
He comprat a Etic etac les tires per marcar la robeta de la MInerva i han quedat molt xules. He comprat el pack de 40, el que porta un dibuixet.
Son molt ràpids, el vaig comprar dillums i m´ha arribat ja aquest matí.
Son molt ràpids, el vaig comprar dillums i m´ha arribat ja aquest matí.
Iuia, l'any passat vaig comprar les etiquetes a Etic Etac, però no vaig agafar el pack; de les que més vaig comprar van ser les de roba, unes quantes de vinil i molt poquetes per sabates. Vaig pensar que com que no es paguen despeses d'enviament, si en necessitàvem més durant el curs, ja les demanaria.
Aquest any, de les de vinil encara tenim, així que compraré per roba i sabates.
El tema del segell no em va convèncer, per la roba fosca, així que el vaig descartar.
Aquest any, de les de vinil encara tenim, així que compraré per roba i sabates.
El tema del segell no em va convèncer, per la roba fosca, així que el vaig descartar.
Takita, a mi sí que em sortia que hi havia despeses d'enviament, a no ser que facis una compra superior a no sé quants euros. Ho tinc mal entès? Quants diners et vas gastar tu?
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Iuia a mi també em sortia que no habia despeses d´enviament. Jo vaig comprar només un pack d´etiquetes, em sembla que va costar 9€ y no vaig pagar despeses.
Iuia, la veritat és que no recordo el que em vaig gastar, però t'asseguro que no va ser gaire. A la pàgina principal del web diu que les despeses d'enviament són gratuïtes, excepte si vols pagar contra reemborsamen o si vols l'enviament urgent; si selecciones l'enviament normal (que ja és molt ràpid) no pagues despeses.
Torna-ho a provar, a veure si és que vas seleccionar una altra modalitat d'enviament.
Torna-ho a provar, a veure si és que vas seleccionar una altra modalitat d'enviament.
Moltes gràcies, reines, ho tornaré a provar doncs.
El curs passat vaig comprar etiquetes a etic-etac i vaig acabar una mica farta de planxar-les. Moltes no s'enganxaven bé. A més, tanta roba que en 2 dies li quedava petita...
Avui li he comprat un sello que venien ben baratet al Lidl, d'aquests que pots convinar tu les lletres. Doncs genial! En un moment he fet un munt. Segons li ficava la roba a l'armari, sello al canto.
Us busco la foto i el preu:

3,99€!
Avui li he comprat un sello que venien ben baratet al Lidl, d'aquests que pots convinar tu les lletres. Doncs genial! En un moment he fet un munt. Segons li ficava la roba a l'armari, sello al canto.
Us busco la foto i el preu:

3,99€!

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |