DATES PREINSCRIPCIÓ P3
- silvieta24
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:09 am
DATES PREINSCRIPCIÓ P3
çHola sóc la Silvia de TErrassa nosaltres hem de mirar cole per la nena per el curs vinent. He trucat a l´Ome per veure quan començan portes obertes i diuen que estan pendents de que surti les dates de preinscripció de la generalitat.
L´any passat va ser per aquestes dades, però aquest any encara no ha surtit res. Sabeu alguna cosa?
L´any passat va ser per aquestes dades, però aquest any encara no ha surtit res. Sabeu alguna cosa?
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: DATES PREINSCRIPCIÓ P3
Hola! De moment totes estem com tu... ningú sap res encara...
Passa't per aquest post q en parlem... viewtopic.php?f=73&t=26705
Passa't per aquest post q en parlem... viewtopic.php?f=73&t=26705
En principi, la primera i segona setmana de febrer es fan les portes obertes.
Jo treballo a una escola, quan tingui l'informació te la penjaré aquí.. :)
Jo treballo a una escola, quan tingui l'informació te la penjaré aquí.. :)
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
El problema és q hi ha escoles q les fan abans... en teoria, aquest dissabte anem a la primera... 

- silvieta24
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:09 am
esteu parlant de Terrassa?
Hola,
Jo no soc de Terrassa, però al meu poble Vallirana, aquesta setmana ja hi ha portes obertes, encara que en el paper de l'Ajuntament, ja hi posa, que encara no saben les dates de preinscripció pel proper curs...
Nosaltres demà, dimecres i el 14 de febrer anem a veure les 3 opcions que ens quadren més...
Si demà em donen més dades de preinscripcions quan visiti la primera escola, ja us ho diré...
Jo no soc de Terrassa, però al meu poble Vallirana, aquesta setmana ja hi ha portes obertes, encara que en el paper de l'Ajuntament, ja hi posa, que encara no saben les dates de preinscripció pel proper curs...
Nosaltres demà, dimecres i el 14 de febrer anem a veure les 3 opcions que ens quadren més...
Si demà em donen més dades de preinscripcions quan visiti la primera escola, ja us ho diré...
Jo també treballo a una escola i encara no hem parlat de les portes obertes, quan sàpiga alguna cosa us ho diré. Jo també tinc interés que el meu petitó comença p3
Noies!
Les preinscripcions seran la segona quincena de març!! És la única dada que proporciona el departament d'ensenyament.
Les preinscripcions seran la segona quincena de març!! És la única dada que proporciona el departament d'ensenyament.
Ahir ens van dir a l'escola que les preinscripcions seran la 2a quinzena de març 
Edito per la informacio d l'afrodita
merci!
Edito per la informacio d l'afrodita
nius l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2012 5:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ei! Jo he trobat això a la pàgina del Departament d'Educació: us informem que el període de presentació de sol·licituds començarà durant la segona quinzena del mes de març.
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Mireu al post de 3 a 5 anys, la preinscripció serà del 19 al 30 de març, i la matrícula del 4 al 8 de juny 

mamadiana ha escrit:Mireu al post de 3 a 5 anys, la preinscripció serà del 19 al 30 de març, i la matrícula del 4 al 8 de juny
Exacte! Jo entrava per dir que ja havia sortit el periode de preinscripció a la web del departament!
Gràcies mamadiana!
Moltes gràcies per la informació!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |