Espai familiar La casa dels colors

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Espai familiar La casa dels colors

EntradaAutor: nurdeu » dv. feb. 10, 2012 9:20 pm

Hola a totes, volia saber si alguna de vosaltres va a la casa dels colors i em pot explicar com funciona. Gràcies!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
currita
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Espai familiar La casa dels colors

EntradaAutor: currita » dv. feb. 24, 2012 12:34 pm

nurdeu, nosaltres vam anar al primer grup que és de 0 a 10 mesos i em va fer molta pena deixar de anar perquè el Martí ja es feia gran. Aquí el que feiem era reunir-nos un cop per setmana, un parell d'hores i xerravem. Cada una explicava l'evolució del nen durant la setmana, dubtes o el que volguessis i a més hi ha havia un tema plantejat per les educadores (massatges, sabates, alimentació, nits, sòl pelvic...) Els nens tenien joguines i paneres del tresor i sempre ho feiem a terra perquè els nens es moguessin al seu aire.
Després hi ha un altre grup que va d'1 a 3 anys i, si no m'equivoco, van dos cops per setmana, grup de matí i grup de tarda. Funciona com una ludoteca, tu (o l'adult que vulgui) va amb el nen i passen l'estona allà jugant, disfressant-se... Nosaltres a aquest grup no hem arribat a anar però si que tinc amigues que hi van i els hi podria demanar més informació si vols.
Hi ha dues educadores, la Susana que es super maca i dolça i la Marga, que també m'ho va semblar però vam coincidir molt poquet amb ella, i després hi ha una altra noia que crec que es una auxiliar o algo així. L'ambient es molt maco i nosaltres vam tenir la sort de fer un grupet que encara, quan podem, ens veiem.
Ja veus que molta cosa no et puc dir, si necessites el telèfon també t'ho podria buscar que ara no elt inc a mà. i així podries trucar i informar-te de com estàn els grups, perquè em sona que estàn molt demanats. Si no sempre et podries possar en llista d'espera, també sé que els nens que no van a escola brssol tenen preferència per entrar.
A veure si tens sort i podeu anar perquè els peques s'ho passaràn molt bé :ok:
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dv. feb. 24, 2012 3:44 pm

Moltes gràcies Currita!!! Podries preguntar-me quins horaris fan tant pel matí com per la tarda? I té algun cost anar-hi? És que m'ho estic plantejant per anar de cara a l'any següent. AIxí hi ha llista d'espera?
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dl. feb. 27, 2012 2:40 pm

nurdeu he preguntat els horaris, però encara no m'han dit res. El grup de grans no se quant costa, però al de petits nosaltres pagàvem 7€ al mes.
I la llista d'espera no se com estarà, quan nosaltres ens vam apuntar si que hi havia, però era a meitat de curs, no se al començar al setembre com estarà.
De seguida que sàpiga més cosetes t'informo!!!
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dl. feb. 27, 2012 4:59 pm

Moltes gràcies guapíssima!!!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants