Escola bressol Solana a Terrassa
Escola bressol Solana a Terrassa
Hola families!!
Sóc mestre i tutora de P2 a l’escola Bressol Solana de Terrassa. Us deixo la informació de l’escola per si us interessa. Comencem un nou projecte ple d’il•lusions i amb tot l’amor que podem donar, on els infants creixen feliços amb un tracte familar.
Tenim matricula gratuïta pel curs 2012/2013 i preus econòmics!!
ESCOLA BRESSOL SOLANA
C/ Claustre 44, Terrassa (barri vallparadís)
http://www.ebsolana.com
Tel. 937863164 - 670505915
Per qualsevol dubte us atendrem en tot moment.
Sóc mestre i tutora de P2 a l’escola Bressol Solana de Terrassa. Us deixo la informació de l’escola per si us interessa. Comencem un nou projecte ple d’il•lusions i amb tot l’amor que podem donar, on els infants creixen feliços amb un tracte familar.
Tenim matricula gratuïta pel curs 2012/2013 i preus econòmics!!
ESCOLA BRESSOL SOLANA
C/ Claustre 44, Terrassa (barri vallparadís)
http://www.ebsolana.com
Tel. 937863164 - 670505915
Per qualsevol dubte us atendrem en tot moment.
Re: Escola bressol Solana a Terrassa
Holaa!!
Quina il.lusió que segueixi oberta! Hi vaig portar el meu fill gran i ara portaré al petit. Els tracten amb moooolt de carinyo i aprenen molt.
I els preus estan molt bé! que tal com estant les coses també s´ha de mirar.
Us hi ánimo a anar-hi!
Quina il.lusió que segueixi oberta! Hi vaig portar el meu fill gran i ara portaré al petit. Els tracten amb moooolt de carinyo i aprenen molt.
I els preus estan molt bé! que tal com estant les coses també s´ha de mirar.
Us hi ánimo a anar-hi!
Quina il.lusió que no heu tancat!
jo hi vaig anar i el meu germà també i ara que tinc un fill de dos mesos estic pensant de portar-li l'any que be!
Cal demanar-vos hora per venir a visitar-vos? fa tants anys que hi vaig ser que ja no recordo les instalacions !
jo hi vaig anar i el meu germà també i ara que tinc un fill de dos mesos estic pensant de portar-li l'any que be!
Cal demanar-vos hora per venir a visitar-vos? fa tants anys que hi vaig ser que ja no recordo les instalacions !
hola! Dons aquest any vam fer reformes i esta una mica canviadet. Truca si vols per venir un dia a veureu. O sino vina un mati i ens veus en plena feina. Cm tu vulguis. Tot i que si ens truquer ja et direm xk aixi et podrem atendre millor. Dons si al final seguim cap endavant les noies q hi erem xk la Marisol s'ha jubilat ja. Ens veien un dia per l'escola
Holaa!!
Jo ja he vist com ha quedat l´escola i està xuliiissima!! M´ha agradat molt.
El meu petit començarà al gener.
Anims!
Jo ja he vist com ha quedat l´escola i està xuliiissima!! M´ha agradat molt.
El meu petit començarà al gener.
Anims!
Holaaa!
Tant sols volia donar-vos les gràcies per ajudar-nos tant en aquest període d´adaptació!
Quan el deixo marxo tranquil.la cap a treballar, sabent que està de maravella amb vosaltres.
Moltes gràcies!!
Tant sols volia donar-vos les gràcies per ajudar-nos tant en aquest període d´adaptació!
Quan el deixo marxo tranquil.la cap a treballar, sabent que està de maravella amb vosaltres.
Moltes gràcies!!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |