Escola bressol a Reus. Recomanacions?
Escola bressol a Reus. Recomanacions?
Hola! Serem pares al maig i estem començant a mirar les escoles bressol de la ciutat, per portar-la al setembre-octubre.
Alguna recomanació? Experiències??
Si en sapiguèssiu d'alguna que tinguès completa flexibilitat horaria (ell treballa a torns) o que fés alguna cosa tipus "pack d'hores" i anar-les gastant segons ens vagi bé.
Esperem que ens pogueu ajudar, que portem un lio...
Gràcies! Cuideu-vos!!
Alguna recomanació? Experiències??
Si en sapiguèssiu d'alguna que tinguès completa flexibilitat horaria (ell treballa a torns) o que fés alguna cosa tipus "pack d'hores" i anar-les gastant segons ens vagi bé.
Esperem que ens pogueu ajudar, que portem un lio...
Gràcies! Cuideu-vos!!
Re: Escola bressol a Reus. Recomanacions?
Hola, jo no et puc ajudar gaire perquè no soc de Reus ni rodalies, però llegint-te he tingut un dubte: ¿a les escoles bressol accepten nadons de menys de sis mesos? Per exemple a la nostra zona, no. Com a mínim no ho fan les públiques, i de privades no en tenim. I, perdona pel que preguntaré ara, i no voldria si us plau que ningú s'ho prengui malament perquè ja sé que és un tema delicat i amb opinions per a tots els gustos, però: ¿no teniu cap altra alternativa que portar la criatura amb tants pocs mesos a l'escola bressol?
Hola jllt,
A Reus si què accepten nadons de menys de 6 mesos. Gairebé totes diuen a partir dels 4 mesos, que és quan s'acaben les baixes per maternitat, però fins i tot hi ha que els accepten abans.
Creu-me si et dic que estem parlant TOTES les possibilitats què tenim i amb les que podem comptar. A nosaltres més que a ningú ens agradaria poder estar 24h amb la nena fins que comenci P3, i criar-la nosaltres.
Tan sols he preguntat per sapiguer si hi ha algú que em pugui ajudar i recomanar alguna escola, però torno a dir, estem pensant moltes opcions. Hi ha què les hem de descartar i hi ha que no.
A Reus si què accepten nadons de menys de 6 mesos. Gairebé totes diuen a partir dels 4 mesos, que és quan s'acaben les baixes per maternitat, però fins i tot hi ha que els accepten abans.
Creu-me si et dic que estem parlant TOTES les possibilitats què tenim i amb les que podem comptar. A nosaltres més que a ningú ens agradaria poder estar 24h amb la nena fins que comenci P3, i criar-la nosaltres.
Tan sols he preguntat per sapiguer si hi ha algú que em pugui ajudar i recomanar alguna escola, però torno a dir, estem pensant moltes opcions. Hi ha què les hem de descartar i hi ha que no.
- Cinta
- :: zebra

- Entrades: 1715
- Membre des de: dj. ago. 14, 2008 10:00 am
- Ubicació: Tortosa (Terres de l'Ebre)
Hola eviane!
La meva germana treballa en una escoleta de Reus, a l'Avinguda Pere el Cerimoniós, es diu Pedra Estela i és molt xula, jo hi he estat dos cops i m'encanta, les classes son xulíssimes i tenen un pati gran i molt bonic amb gespa i joguets.
Et deixo l'enllaç del facebook perque t'ho miris http://www.facebook.com/pages/PEDRA-EST ... 3836991330
i no et capfiquis quan els deixem a l'escoleta és perquè no tenim més remei, no per gust, no estan les coses com per quedar-nos a casa
Besets
La meva germana treballa en una escoleta de Reus, a l'Avinguda Pere el Cerimoniós, es diu Pedra Estela i és molt xula, jo hi he estat dos cops i m'encanta, les classes son xulíssimes i tenen un pati gran i molt bonic amb gespa i joguets.
Et deixo l'enllaç del facebook perque t'ho miris http://www.facebook.com/pages/PEDRA-EST ... 3836991330
i no et capfiquis quan els deixem a l'escoleta és perquè no tenim més remei, no per gust, no estan les coses com per quedar-nos a casa
Besets
Moltes gràcies Cinta!
La pàgina de facebook fa molt bona pinta. La mirarem!!
La pàgina de facebook fa molt bona pinta. La mirarem!!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |