Escola bressol a Reus. Recomanacions?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

eviane
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dl. des. 17, 2012 11:19 am

Escola bressol a Reus. Recomanacions?

EntradaAutor: eviane » dj. feb. 14, 2013 11:37 am

Hola! Serem pares al maig i estem començant a mirar les escoles bressol de la ciutat, per portar-la al setembre-octubre.

Alguna recomanació? Experiències??

Si en sapiguèssiu d'alguna que tinguès completa flexibilitat horaria (ell treballa a torns) o que fés alguna cosa tipus "pack d'hores" i anar-les gastant segons ens vagi bé.

Esperem que ens pogueu ajudar, que portem un lio...

Gràcies! Cuideu-vos!!
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Escola bressol a Reus. Recomanacions?

EntradaAutor: jllt » dj. feb. 14, 2013 2:32 pm

Hola, jo no et puc ajudar gaire perquè no soc de Reus ni rodalies, però llegint-te he tingut un dubte: ¿a les escoles bressol accepten nadons de menys de sis mesos? Per exemple a la nostra zona, no. Com a mínim no ho fan les públiques, i de privades no en tenim. I, perdona pel que preguntaré ara, i no voldria si us plau que ningú s'ho prengui malament perquè ja sé que és un tema delicat i amb opinions per a tots els gustos, però: ¿no teniu cap altra alternativa que portar la criatura amb tants pocs mesos a l'escola bressol?
eviane

EntradaAutor: eviane » dj. feb. 14, 2013 2:54 pm

Hola jllt,

A Reus si què accepten nadons de menys de 6 mesos. Gairebé totes diuen a partir dels 4 mesos, que és quan s'acaben les baixes per maternitat, però fins i tot hi ha que els accepten abans.

Creu-me si et dic que estem parlant TOTES les possibilitats què tenim i amb les que podem comptar. A nosaltres més que a ningú ens agradaria poder estar 24h amb la nena fins que comenci P3, i criar-la nosaltres.

Tan sols he preguntat per sapiguer si hi ha algú que em pugui ajudar i recomanar alguna escola, però torno a dir, estem pensant moltes opcions. Hi ha què les hem de descartar i hi ha que no.
Cinta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1715
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 10:00 am
Ubicació: Tortosa (Terres de l'Ebre)

EntradaAutor: Cinta » dj. feb. 14, 2013 9:49 pm

Hola eviane!

La meva germana treballa en una escoleta de Reus, a l'Avinguda Pere el Cerimoniós, es diu Pedra Estela i és molt xula, jo hi he estat dos cops i m'encanta, les classes son xulíssimes i tenen un pati gran i molt bonic amb gespa i joguets.
Et deixo l'enllaç del facebook perque t'ho miris http://www.facebook.com/pages/PEDRA-EST ... 3836991330

i no et capfiquis quan els deixem a l'escoleta és perquè no tenim més remei, no per gust, no estan les coses com per quedar-nos a casa

Besets
ImatgeImatge
el post del Pol: viewtopic.php?f=35&t=9096

ImatgeImatge
el post del Iu: viewtopic.php?f=115&t=27798
eviane

EntradaAutor: eviane » dj. feb. 14, 2013 10:16 pm

Moltes gràcies Cinta!

La pàgina de facebook fa molt bona pinta. La mirarem!!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::