Escola bressol a Castellar del Vallès

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

Escola bressol a Castellar del Vallès

EntradaAutor: Sol1411 » dj. abr. 18, 2013 12:04 pm

Hola,

He obert un nou post a la part de bebés, però com veig que no hi ha ningú que em pugui ajudar he decidit preguntar en aquest.

Estic a la recta final de l'embaràs i tothom m'ha recomenat que busqui ja l'escola bressol, sinó em puc quedar sense plaça on jo vulgui.
Visc a Castellar del Vallès i estem mirant totes les escoles bressols que hi ha, tant públiques com privades. Tot i que per horaris segurament haurem d'acabar anant a una privada.

El problema és que no tenim referència de cap d'elles. Els amics encara no tenen fills i no ens poden ajudar.
M'agradaria que em recomenèssiu alguna d'elles o em donèssiu opinions. I així poder acabar de decidir-nos. Moltes gràcies.
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Escola bressol a Castellar del Vallès

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. juny 24, 2013 6:52 pm

Hola Sol!
Acabo de veure el teu post, remenant una mica per aqui el socpetit...
Jo he portat al meu fill a la llar del cuaqui i n'estic molt contenta, les mestres q ha tingut son genials.
A mes a mes, per deixar i recollir les criatures pots entrar a les classes i parlar amb les mestres tot el que convingui.
Tambe m'han parlat be del picarol i del niu. Pero de la baldufa no gaire...
No se si ja hauras tingut al teu fill/filla i si ja has triat llar... Pero pel que he sentit a cap privada hi ha problemes per entrar. A les publiques es diferent, perque van per sorteig i tenen les dates definides... Ignoro si a mig curs t'hi pots incorporar...
Si vols mes info, sobre qualsevol cosa, no dubtis a contactar-me!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
mariela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

Re: Escola bressol a Castellar del Vallès

EntradaAutor: mariela » dt. des. 10, 2013 7:36 am

Hola noies!! Yo no tinc cap fill encara pero tinc amics q si. I els porten a l' escola bresol casamada. Els pots apuntar a meitad de curs i no pasa res. La meva amiga esta encantada, es un negoci familiae on treballa la mare i la filla i la cuina es casolana. No tenen catering.La meva nevoda va al picarol i tb estan contents. Pero no tinc tanta informació. Bueno espero q trobis alguna q t' agradi. Per sort n' hi han unes cuantes.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::