MOLTES FELICITATS MONTSERRAT
MOLTES FELICITATS MONTSERRAT
MONTSERRAT!!!!!!!!!!!!!!!!! tu a aquestes hores estàs dormint perquè als USA son 6 hores menys però quan et llevis i entris al forum vull que trobis el
NOSTRE MISSATGE DE FELICITACIÓ PEL TEU SANT DE LES TEVES CIBERAMIGUES !!!!
Per cert! he vist la teva invitació i és molt i molt bonica. molt fina i molt elegant..... ja tens el vestit???? te'l fas aqui a Espanya no???
bueno doncs res
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOSTRE MISSATGE DE FELICITACIÓ PEL TEU SANT DE LES TEVES CIBERAMIGUES !!!!
Per cert! he vist la teva invitació i és molt i molt bonica. molt fina i molt elegant..... ja tens el vestit???? te'l fas aqui a Espanya no???
bueno doncs res
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Disfruta del dia, relaxa't, descansa, que et mimin, i que et regalin moltes cosetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert, jo també he vist les teves invitacions i m'agraden MOLT!!!!!!!!!!! MÍNIMALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Són del meu estil i les trobo molt encertades!!!!!
QUE DISFRUTIS EL DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Disfruta del dia, relaxa't, descansa, que et mimin, i que et regalin moltes cosetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert, jo també he vist les teves invitacions i m'agraden MOLT!!!!!!!!!!! MÍNIMALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Són del meu estil i les trobo molt encertades!!!!!
QUE DISFRUTIS EL DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
Però quina sorpresaaaaa!!!! Jo
i rebent tot aquest munt de felicitacions! Ufffff!!!! MOLTÍSSIMES MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES, DE TOT COR, M'HA EMOCIONAT MOLTÍSSIM!!!
Enya!!! com et diu la meva Ferro, ets The Best!!!
Noies això fa que una tingui més ganes d'aterrar a Casa! i sobretot poder conèixer a cadascuna de vosaltres!
Merci pels vostres comentaris de les invitacions! Volíem l'estil que heu comentat... minimalistes, fines, elegants...! Tinc ganes de veure-les de debó, el que heu vist és el disseny per PC! Morena, aquí la tens... http://forum.socpetit.com/viewtopic.php ... &start=0... només hi ha una petita novetat... incloem la nostra recent estrenada web, que encara està en obres!!! aviam si passat el cap de setmana ja està llesta! www.terradasgascon.cat
El vestit... estan en ello... es d'en R.Bundó....... moooooooooooolt macoooooooooooo!!!
Enya, Ferro, Pigada, Dolo, Morena, Sibil·la, Inés, Bet, Leias, DJ....
per vosaltres ...
i espero que aneu complint tots els vostres desitjos... sobretot el de ser Mames!
PETONS
MONTSE

- MONTSERRAT

- MONTSERRAT

- MONTSERRAT