Fotos Arnau&Pau
Fotos Arnau&Pau
Com que el tema de Fotos ja comença a estar molt plé. Aquí us posso les que tinc dels meus fills: Arnau & Pau
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
Hola Montserrat!! Amb la diferència horària has sigut la primera a veure la fotos.. Tan lluny de nosaltres i tan a prop..jejeje
Aquí també teniu les fotos de la Trobada del passat 29/04 de guianupcial amb Tere de Chamberi..
http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?t=5613
Un petó molt fort Montse!! Ara aquí ja son les 12:27 de la nit i m'en vaig a descansar..
Aquí també teniu les fotos de la Trobada del passat 29/04 de guianupcial amb Tere de Chamberi..
http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?t=5613
Un petó molt fort Montse!! Ara aquí ja son les 12:27 de la nit i m'en vaig a descansar..
- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
Gràcies guapes!!! La veritat és que estic molt orgullosa dels meus petits monstres jejeje son uns chicho-terremoto...Xiara volies dir com Morena o al revés.. Tothom diu que l'Arnau és igual que el Toni Clavattt!! i el Pau més a mi si si si un de cada, però son barrejes naturalment..ja us possaré més fotos pero es que si em posso per la nit després no puc domir això d'internet em desvetlla...
Petonets per tothom!!! I fins el divendres que ens veurem moltes a la platja...

Petonets per tothom!!! I fins el divendres que ens veurem moltes a la platja...

jejejeje..Marchita lo mismo que tu dices ya lo tengo oido muchas veces...y de la suegra, de la hermana de Toni etc...aunque yo no veo tan precioso a Toni como a mi niño..amor de madre..
Xiara, em sorpren el que dius però clar com a pares tenen coses de tots dos... Ja us aniré possant més fotos i així aclarirem el tema de la genètica jejeje
Xiara, em sorpren el que dius però clar com a pares tenen coses de tots dos... Ja us aniré possant més fotos i així aclarirem el tema de la genètica jejeje

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |