Conocéis ésto?
Conocéis ésto?
Alguien me puede decir qué tal resulta este invento?. Es que vamos a pasar unos días en casa de mis suegros y me parece una buena alternativa a las tronas grandes:
http://www.instintomaternal.com/ie/deta ... oducto=247
http://www.instintomaternal.com/ie/deta ... oducto=247
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Hola!!!
Com que he vist aquest post i tinc aquesta "bossa trona" us repondré.
es de la casa Xplorys y val uns 20,00 Euros, ara bé, hi ha una desventatja comparant-la amb la autoinflable de Nikidom que es una mica més cara (aprox. 30,00 euros).
La de Xploris no té cap alçada, es a dir, el nen queda a la alçada que tingui la cadira, i la de Nikidom té uns 10-13 cm. d'alçada.
Bé, espero que t'hagi ajudat la meva resposta!!
un petó!!!
es de la casa Xplorys y val uns 20,00 Euros, ara bé, hi ha una desventatja comparant-la amb la autoinflable de Nikidom que es una mica més cara (aprox. 30,00 euros).
La de Xploris no té cap alçada, es a dir, el nen queda a la alçada que tingui la cadira, i la de Nikidom té uns 10-13 cm. d'alçada.
Bé, espero que t'hagi ajudat la meva resposta!!
un petó!!!
He llamado a la tienda para preguntar precisamente eso, que si el bebé quedaba alzado o al ras de la silla. Me han dicho que no levanta, pero bueno, eso a mí no me importa. Yo lo que quiero es algo que no ocupe nada para poder llevarlo siempre en la bolsa de los pañales. Así que ya me la he pedido. Me han dicho por teléfono que sólo tardaré un día en recibirla!!
Ya os contaré a ver qué tal
Ya os contaré a ver qué tal

Hola Alexa,
Els meus nebots l'han feta servir molt. I a part, les feia la meva mare, suposo que debia veure-la i com que es una manetes, en va fer varies. Aixó que diuen que no aixeca es veritat, pero penso que es necesari per quan el nen mengi sol, mentres tant, no te cap necessitat de quedar a l'alçada de la taula..... de totes maneres això a casa ho solucionavem possant-l'hi un coixi a sota.....
Com que els meus nebots ja son grans... li demanare a la meva mare si me'n fa algun per mi.... o si recorda on estan els altres.....
Els meus nebots l'han feta servir molt. I a part, les feia la meva mare, suposo que debia veure-la i com que es una manetes, en va fer varies. Aixó que diuen que no aixeca es veritat, pero penso que es necesari per quan el nen mengi sol, mentres tant, no te cap necessitat de quedar a l'alçada de la taula..... de totes maneres això a casa ho solucionavem possant-l'hi un coixi a sota.....
Com que els meus nebots ja son grans... li demanare a la meva mare si me'n fa algun per mi.... o si recorda on estan els altres.....
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |