Presentacio i consulta, neteja de cotxets i cadiretes
Presentacio i consulta, neteja de cotxets i cadiretes
Hola,
Soc nou al forum,
Si tot va be serem pares aviat, i la meva dona esta feta pols per l'embaraç i jo doncs, no dono a tot. Ens han deixat un parell de cotxets, un maxi cosi, i una cadireta pel cotxe, pero esta tot super brut i fet servir, no coneixem be el seu funcionament, i ens agradaria trobar algun servei a la catalunya central, de neteja i posada apunt d'aquestes coses, que ens aconsellin que ens falta i si cal que ens venguin el que faci falta.
Si no pogués ser a aquesta zona doncs miraria d'escaparme un dia concret a Barcelona o Girona pero més lluny ja no.
Que em podeu ajudar?
Moltes Gracies.
Soc nou al forum,
Si tot va be serem pares aviat, i la meva dona esta feta pols per l'embaraç i jo doncs, no dono a tot. Ens han deixat un parell de cotxets, un maxi cosi, i una cadireta pel cotxe, pero esta tot super brut i fet servir, no coneixem be el seu funcionament, i ens agradaria trobar algun servei a la catalunya central, de neteja i posada apunt d'aquestes coses, que ens aconsellin que ens falta i si cal que ens venguin el que faci falta.
Si no pogués ser a aquesta zona doncs miraria d'escaparme un dia concret a Barcelona o Girona pero més lluny ja no.
Que em podeu ajudar?
Moltes Gracies.
Re: Presentacio i consulta, neteja de cotxets i cadiretes
Hola!
El tema posada apunt no et puc ajudar, però en el de la neteja potser sí.
Tant els meus cotxets com cadiretes de cotxe (i suposo que tots en general), es poden desmuntar les tapisseries i portar-les a la tintoreria. Això sí, és una feinada, pq solen portar tot tipus de proteccions.
Si veus que de totes maneres queden molt lletjos, sempre pots comprar una funda.Nosaltres per exemple a la cadireta grup 1, li hem hagut de comprar funda, pq tot hi que ha quedat neta, está molt "rossada" de l'ús continuat del meu nebot.
Tant els meus cotxets com cadiretes de cotxe (i suposo que tots en general), es poden desmuntar les tapisseries i portar-les a la tintoreria. Això sí, és una feinada, pq solen portar tot tipus de proteccions.
Si veus que de totes maneres queden molt lletjos, sempre pots comprar una funda.Nosaltres per exemple a la cadireta grup 1, li hem hagut de comprar funda, pq tot hi que ha quedat neta, está molt "rossada" de l'ús continuat del meu nebot.
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
No se m,hauria passat mai pel cap que pugués existir un servei així!
No et podré ajudar gaire... Com a mare de tres et puc dir que els maxicosis i cadiretes de cotxe i pràcticament tots els cotxets són totalment desenfundables, i els pots netejar en una rentadora normal amb l,altra roba de casa...
Si tens dubtes de com desenfundar un model concret hi ha videos tutorials a youtube, només escribint marca i model en trobaràs.
Jo crec que tindràs més feina a portar-ho a un lloc i recollir-ho que a rentar-ho tu a casa.
I només és el principi d,una llarga temporada de rentats per vòmits, regurgitacions, fugues de caquetes...
No et podré ajudar gaire... Com a mare de tres et puc dir que els maxicosis i cadiretes de cotxe i pràcticament tots els cotxets són totalment desenfundables, i els pots netejar en una rentadora normal amb l,altra roba de casa...
Si tens dubtes de com desenfundar un model concret hi ha videos tutorials a youtube, només escribint marca i model en trobaràs.
Jo crec que tindràs més feina a portar-ho a un lloc i recollir-ho que a rentar-ho tu a casa.
I només és el principi d,una llarga temporada de rentats per vòmits, regurgitacions, fugues de caquetes...
Sindria14 ha escrit:Hola!
El tema es que som un desastre per aquestes coses, i la setmana pasada l'únic dia que teniem unes hores lliures ens vam posar a intentar-ho treure, i ens va quedar clar que si ho feiem no tornaria a ser mai més el que es
.Per tant, i per tal de treure li feina a la meva dona, ja que es un tema que li preocupa molt, m'agradaria poder arribar a casa, sabent com funciona tot, i a mes a mes amb tot impecable.
Així que avera si algú coneix algun establiment que s'hi dediqui, per mes que busco per internet només trobo empreses que ho fan (a mes son moltes) a madrid, alguna a andalusia, i una a Galicia. ¿que no som nets els catalans?
A veure si algun em pot ajudar.
Vols saber com he rentat jo tots els cotxets i cadiretes de cotxes?
Doncs al rentador de cotxes, amb la pistola i una ruxada de kh7 previa x estovar. Tal qual. Hi procuro anar una hora que se que no hi haura gaira gent, perquè mi estic estona. Despres ho deixes assecar al sol i queden impecables.
Ho faig una vegada a l'any.
Edito per dir que una vegada ho vaig provar de desmuntar i vaig parar boja per tornar-ho a possar a lloc.
Tot aquest rentat ho faig sense desmuntar res.
Doncs al rentador de cotxes, amb la pistola i una ruxada de kh7 previa x estovar. Tal qual. Hi procuro anar una hora que se que no hi haura gaira gent, perquè mi estic estona. Despres ho deixes assecar al sol i queden impecables.
Ho faig una vegada a l'any.
Edito per dir que una vegada ho vaig provar de desmuntar i vaig parar boja per tornar-ho a possar a lloc.
Tot aquest rentat ho faig sense desmuntar res.
neuetes que ben pensat no s'ha m'hauria acudit que practic gracies
Hola!
A l'esclat de Malla ( prop de Tona) tinc entès que hi ha una bugaderia que netegen cadires de cotxe i varis.. no ho he provat però pots trucar a veure el què...
A l'esclat de Malla ( prop de Tona) tinc entès que hi ha una bugaderia que netegen cadires de cotxe i varis.. no ho he provat però pots trucar a veure el què...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Mira empreses que netegen sofas o tapisseries de cotxe. Tot desenfundable i tot es pot rentar però...ai! El dia que ho treus!
Per posar a punt aniria a una botiga que tinguin cotxets i directament els hi diria si tenen servei tècnic o et poden ajudar a repassar-lo. Ara mentres esric penso que potser les botigues de pericultura tenen o saben d'un servei de neteja.
Per posar a punt aniria a una botiga que tinguin cotxets i directament els hi diria si tenen servei tècnic o et poden ajudar a repassar-lo. Ara mentres esric penso que potser les botigues de pericultura tenen o saben d'un servei de neteja.
Qui et pot informar millor de si tenen "servei tècnic" i de com s'ha de muntar i/o netejar són les marques mateixes de les coses que t'han deixat. Mira de contactar amb elles aviam si et poden ajudar. Jo en vaig contactar algunes quan cercava cotxes per fer preguntes i normalment responen.
Moltes gracies a tots i totes, trucare buscare informacio sobre la bugaderia del esclat de malla, a veure que en trec.
Seguire entrant a aquest fil avera si algú em dona alguna pista mes.
Seguire entrant a aquest fil avera si algú em dona alguna pista mes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |