Nom Usuari
Nom Usuari
Hola, m'interessaria saber com puc canviar el nom d'usuari.
Gràcies.
Gràcies.
Re: Nom Usuari
Hola,
em penso que li hauràs d'enviar un missatge privat a en Toni, perquè en el tauler de control d'usuari crec que no es pot fer!
em penso que li hauràs d'enviar un missatge privat a en Toni, perquè en el tauler de control d'usuari crec que no es pot fer!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo em quedaria amb aquest, o em tornaria a registrar amb un altre compte de correu...
A mi em va passar algo semblant... li vaig enviar un privat a l'administrador i encara estic esperant resposta... o sigui q em vaig quedar amb el tinc...
A mi em va passar algo semblant... li vaig enviar un privat a l'administrador i encara estic esperant resposta... o sigui q em vaig quedar amb el tinc...
Doncs jo diria que hi ha alguna noia aquí al fòrum que sí que se l'ha aconseguit canviar, però no sé com, a veure si et poden ajudar...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Jo ho he fet recentment i, tal com diu l'eade, li has d'enviar un missatge privat al Toni amb el nou nom d'usuari. A mi m'ho va fer enseguida.
Itac@ ha escrit:Jo em quedaria amb aquest, o em tornaria a registrar amb un altre compte de correu...
Hola Itac@, doncs ho sento si no ho vaig fer..
hi han dies que rebo molts i molts missatges, torna'm a enviar un privat amb el nou nom d'usuari que vols i si està lliure te'l canvio
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |