TACAR MARRÓ A LA SETMANA 11??
TACAR MARRÓ A LA SETMANA 11??
Hola,
avui començo la setmana 11. De la 5 a la 6 ja vaig tacar marró, però anant d'urgències em van dir que tot era correcte, ja vam sentir el cor del petitó i tot... però avui altre cop he tacat marró i estic preocupada. A algú li ha passat això estant d'11 setmanes?? què faig??
avui començo la setmana 11. De la 5 a la 6 ja vaig tacar marró, però anant d'urgències em van dir que tot era correcte, ja vam sentir el cor del petitó i tot... però avui altre cop he tacat marró i estic preocupada. A algú li ha passat això estant d'11 setmanes?? què faig??
Re: TACAR MARRÓ A LA SETMANA 11??
Faluga a mi em va passar a la setmana 8. Estava a Menorca i al vespre, just després de tornar el cotxe de lloguer vaig tacar marró. Em vaig espantar, però sobretot em vaig esberar perquè estava a un lloc on no coneixia, l'endemà al matí agafavem el vaixell i pensava i si auxò va a més? Vam telefonar un taxi i vam anar a la clinica que m'entrava per la Mútua. No vaig tacar més i no vaig tenir cap mena de problema... així que no t'amoïnis... però si jo fós tu aniria al metge i així et quedes tranquila.
Jo vaig tenir un inici una mica accidentat. A la setmana 10 vaig tenir un accident: vaig atropellar un senglar a la nit. Lendemà la gent em diea i no has anat al metge? Al final també em vaig anar a fer una eco i així em vaig qeudar més tranquila de saber que tot anava bé.
Espero haver-te ajudat! Ja ens mantindràs informades
Petonets
Jo vaig tenir un inici una mica accidentat. A la setmana 10 vaig tenir un accident: vaig atropellar un senglar a la nit. Lendemà la gent em diea i no has anat al metge? Al final també em vaig anar a fer una eco i així em vaig qeudar més tranquila de saber que tot anava bé.
Espero haver-te ajudat! Ja ens mantindràs informades
Petonets
Para quedarte más tranquila mejor que vayas a urgencias, mejor que te digan que no es nada,que no qué porqué no has ido antes. A mi también me pasó cuando estaba embarazada de Manuel, bueno y al principio de este embarazo, tuve pérdidas rojas, no sabía ni que estaba embarazada hasta cerca de los dos meses.No tiene que pasar nada, así que tranquila, pero mejor prevenir, ya nos dirás que tal te ha ido.
Ahir vaig anar al meu ginecòleg. Per sort el bebito està bé, però fora del sac, hi ha uns texits de la matriu que s'han desenganxat i per això tinc pèrdues... M'ha fet la baixa i he de fer repòs absolut, del llit al sofà com a màxim, per tal que es tornin a enganxar per si sols.
Avui he tacat una mica més, i tot i que ell ja em va avisar, el meu cap no para de donar voltes en que aquesta zona desanganxada no arribi al saquet... estic fent molt i molt repòs, molta bondat i espero que tot acabi bé, però estic espantada tot i que el gine e va dir que no havia de patir, que estigues tranquila.
Algú sap d'algú que li hagi passat això??
Avui he tacat una mica més, i tot i que ell ja em va avisar, el meu cap no para de donar voltes en que aquesta zona desanganxada no arribi al saquet... estic fent molt i molt repòs, molta bondat i espero que tot acabi bé, però estic espantada tot i que el gine e va dir que no havia de patir, que estigues tranquila.
Algú sap d'algú que li hagi passat això??
Yo tambien he tenido que hacer reposo absoluto durante dos semanas y solo estoy de 2 meses, ahora ya estoy mejor y puedo empezar a salir a la calle, sin hacer esfuerzos y sigo de baja.
Vale la pena el reposo!
Vale la pena el reposo!
I tant que val la pena!! jo ja estic de 36 setmanes i el nostre bebito està de conya!! El repòs s'ha de fer ben fet i tot va bé!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]