HUEVO HUERO-OU BUIT
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
HUEVO HUERO-OU BUIT
Ai, ara m'he passat a aquest post
Us explico: estava embarassada de 9 setmanes i el 10 d'abril (divendres passat) vaig anar a urgències perquè tenia pèrdues i em vaig quedAR DE PEDRA QUAN EL METGE EM VA DIR: " AQUÍ NO HAY NADA, SÓLO UN SACO VITELINO"
...Després d'això em van treure sang perquè havien de mirar no sé ni qué, total, al cap de 10 hores vaig a buscar els resultats dels anàlisis i després d'esperar 8 hores
vaig marxar, em deien que els metges estaven operant i no crec que fos veritat tota l'estona, perquè bé els vaig veure a cafeteria. Per lo tant, no hi he tornat a anar, pensareu que sóc una inconscient però és que vaig agafar una mala llet, només volia els resultats i que em tornessin a punxar si feia falta...
El que ara em preocupa és que segueixo tenint pèrdues i no he anat al metge perquè no tinc mútua i per SS fins dimarts no tinc hora amb la meva metge, suposo que ella em derivarà on sigui, lo únic és que el diumenge dia 26 tinc les esperades opos i no voldria que perquè haguéssin de fer-me una intervenció no pogués estudiar..
DESPRÉS D'AQUEST ROTLLO US VOLIA PREGUNTAR A LES NOIES QUE US HA PASSAT EL MATEIX O VOLEU DONAR OPINIÓ: ÉS PERILLÓS SI M'ESPERO?
A MI NO EM FA MAL RES, NOMÉS TINC PETITES PÈRDUES..M'HAVIEN DIT QUE A VEGADES HO EXPULSES I NO ÉS NECESSARI LA INTERVENCIÓ..ÉS QUE SI NO EM PRESENTO A AQUEST EXÀMEN, FA 4 ANYS QUE L'ESPERO! 
Us explico: estava embarassada de 9 setmanes i el 10 d'abril (divendres passat) vaig anar a urgències perquè tenia pèrdues i em vaig quedAR DE PEDRA QUAN EL METGE EM VA DIR: " AQUÍ NO HAY NADA, SÓLO UN SACO VITELINO"
vaig marxar, em deien que els metges estaven operant i no crec que fos veritat tota l'estona, perquè bé els vaig veure a cafeteria. Per lo tant, no hi he tornat a anar, pensareu que sóc una inconscient però és que vaig agafar una mala llet, només volia els resultats i que em tornessin a punxar si feia falta...El que ara em preocupa és que segueixo tenint pèrdues i no he anat al metge perquè no tinc mútua i per SS fins dimarts no tinc hora amb la meva metge, suposo que ella em derivarà on sigui, lo únic és que el diumenge dia 26 tinc les esperades opos i no voldria que perquè haguéssin de fer-me una intervenció no pogués estudiar..
DESPRÉS D'AQUEST ROTLLO US VOLIA PREGUNTAR A LES NOIES QUE US HA PASSAT EL MATEIX O VOLEU DONAR OPINIÓ: ÉS PERILLÓS SI M'ESPERO?
A MI NO EM FA MAL RES, NOMÉS TINC PETITES PÈRDUES..M'HAVIEN DIT QUE A VEGADES HO EXPULSES I NO ÉS NECESSARI LA INTERVENCIÓ..ÉS QUE SI NO EM PRESENTO A AQUEST EXÀMEN, FA 4 ANYS QUE L'ESPERO! 
- Castanyeta

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: HUEVO HUERO-OU BUIT
Hola, Lila,
em sap molt de greu això que expliques, i m'imagino que afegir aquests nervis i aquest disgust al mal tràngol de les opos ha de ser horrorós.
(acabo de rellegir el rollo q t'he escrit. Ojo, que és durillo)
Crec que no és normal que et tractessin (o més aviat no tractessin) com ho van fer, fent-te esperar d'aquesta manera i sense donar-te més explicacions. No sé a quin hospital vas anar, però a la majoria de llocs amb urgències ginecològiques són més sensibles...
Si per eco van veure q no hi havia embrió i q és un ou buit, amb l'anàlisi de sang deurien mirar la beta i ho deurien confirmar. Bé, pel que fa a la part física i el que preguntes, no t'explicaré res com a metge, sinó a partir de la meva experiència, del primer avortament q vaig patir, ja que va ser per ou buit (amb pèrdues des de la s.10, visita a urgències com la teva a la s.11 i retingut fins a la s.14).
Apart de passar el disgust, et falta acabar de fer net amb les restes del teu embaràs. Això es pot fer de dues maneres: amb un legrat, o bé esperant que el cos s'adoni del que està passant i esperar fins que tinguis un avortament natural (en aquests casos se'n diu avortament retingut o diferit). Les pèrdues que tens són símptoma de que ja està començant el procés, però t'aviso que la cosa es pot allargar uns dies o unes setmanes...
A mi al clínic/maternitat, que és on vaig anar a fer la primera visita per les pèrdues, em van dir que millor esperar i q el cos fes net tot sol, ja q un legrat implica anestèsia total, quiròfan, etc. Així q vam decidir esperar 15 dies.
Uns dies després tenia l'hora donada per l'eco de les 12 s. a l'hospital del Mar i vaig decidir anar-hi ihgualment. Després de confirmar el diagnòstic em van dir q si volia em feien el legrat l'endemà mateix; només calia q em presentés a urgències ginecològiques amb el paper del diagnòstic i en dejú. Ho dic perquè és una opció per haver-te tret el problema del damunt abans de l'examen de les opos, anant a lo practic. Jo vaig preferir esperar.
L'avortament en el meu cas va trigar ben bé 10 dies més; de fet, el vaig tenir dos dies abans del q tenia programat el legrat. I va ser una cosa molt espectacular, bastant llarga i que no tenia res a veure amb el q em van dir els metges, que m'havien avisat q seria com tenir una regla forta... (i una mè; va ser moooolt més que això. Detalls aquí, si t'enteressen: viewtopic.php?f=41&t=3822&start=280#p141643 ).
Contestant a la teva pregunta: no és perillós esperar. ho acabaràs treient per tu mateixa i t'estalviaràs una intervenció quirúrgica amb anestèsia. Ara bé: l'avortament pot ser en forma de pèrdues que cada vegada van a més però que et permeten com fins ara anar fent vida normal a base d'estar a l'aguait i anar canviant compreses, o pot ser com el meu: de cop! I si és de cop, et pot agafar en el lloc i el moment més impensat, inclòs a mig examen d'aquí a 10 dies, sense cap símptoma de malestar previ, però quan comenci pot ser llarg i acabar sent dolorós.
El meu consell, si decideixes esperar: prepara a algú del teu entorn pq estigui a l'aguait per si de sobte desapareixes cap al lavabo: jo em vaig estar cinc o sis hores sense poder-ne sortir, i em va caler canviar-me sencera de cintura en avall, o hauria semblat que sortia d'un escorxador. No et vull espantar, eh?, només explicar-te com poden ser les coses, pq sàpigues amb què et pots trobar. No té per què anar així, però pot anar així, i és millor saber-ho i estar preparada per si passa.
D'aquí al dia 26 tens temps a que tot hagi passat, però no és segur, així que segurament el més prudent és que vagis amb el paper on diu q tens un ou buit a un hospital públic, i que et facin el legrat immediatament o d'aquí a un parell de dies. La intervenció no té cap risc, són 3 o 4 hores d'espera medicada pq vagis dilatant, una punxada d'anestèsia, 15 minuts de quiròfan (ho sé pq després vaig tenir un segon avortament, i per aquest sí q em van fer legrat), despertar-se i esperar una horeta a poder menjar, beure i fer un pipí, i cap a casa. L'endemà ja pots fer vida normal, encara q et sentiràs una mica fluixa.
A mi em sembla menys arriscat això q esperar a veure si sona la flauta abans de 10 dies i correr el risc de presentar-te a l'examen d'opos amb una bossa amb roba de recanvi per si un cas...
Ànims, i et repeteixo que em sap molt de greu: és una veritable merda haver de passar per això! Una abraçada.
em sap molt de greu això que expliques, i m'imagino que afegir aquests nervis i aquest disgust al mal tràngol de les opos ha de ser horrorós.
(acabo de rellegir el rollo q t'he escrit. Ojo, que és durillo)
Crec que no és normal que et tractessin (o més aviat no tractessin) com ho van fer, fent-te esperar d'aquesta manera i sense donar-te més explicacions. No sé a quin hospital vas anar, però a la majoria de llocs amb urgències ginecològiques són més sensibles...
Si per eco van veure q no hi havia embrió i q és un ou buit, amb l'anàlisi de sang deurien mirar la beta i ho deurien confirmar. Bé, pel que fa a la part física i el que preguntes, no t'explicaré res com a metge, sinó a partir de la meva experiència, del primer avortament q vaig patir, ja que va ser per ou buit (amb pèrdues des de la s.10, visita a urgències com la teva a la s.11 i retingut fins a la s.14).
Apart de passar el disgust, et falta acabar de fer net amb les restes del teu embaràs. Això es pot fer de dues maneres: amb un legrat, o bé esperant que el cos s'adoni del que està passant i esperar fins que tinguis un avortament natural (en aquests casos se'n diu avortament retingut o diferit). Les pèrdues que tens són símptoma de que ja està començant el procés, però t'aviso que la cosa es pot allargar uns dies o unes setmanes...
A mi al clínic/maternitat, que és on vaig anar a fer la primera visita per les pèrdues, em van dir que millor esperar i q el cos fes net tot sol, ja q un legrat implica anestèsia total, quiròfan, etc. Així q vam decidir esperar 15 dies.
Uns dies després tenia l'hora donada per l'eco de les 12 s. a l'hospital del Mar i vaig decidir anar-hi ihgualment. Després de confirmar el diagnòstic em van dir q si volia em feien el legrat l'endemà mateix; només calia q em presentés a urgències ginecològiques amb el paper del diagnòstic i en dejú. Ho dic perquè és una opció per haver-te tret el problema del damunt abans de l'examen de les opos, anant a lo practic. Jo vaig preferir esperar.
L'avortament en el meu cas va trigar ben bé 10 dies més; de fet, el vaig tenir dos dies abans del q tenia programat el legrat. I va ser una cosa molt espectacular, bastant llarga i que no tenia res a veure amb el q em van dir els metges, que m'havien avisat q seria com tenir una regla forta... (i una mè; va ser moooolt més que això. Detalls aquí, si t'enteressen: viewtopic.php?f=41&t=3822&start=280#p141643 ).
Contestant a la teva pregunta: no és perillós esperar. ho acabaràs treient per tu mateixa i t'estalviaràs una intervenció quirúrgica amb anestèsia. Ara bé: l'avortament pot ser en forma de pèrdues que cada vegada van a més però que et permeten com fins ara anar fent vida normal a base d'estar a l'aguait i anar canviant compreses, o pot ser com el meu: de cop! I si és de cop, et pot agafar en el lloc i el moment més impensat, inclòs a mig examen d'aquí a 10 dies, sense cap símptoma de malestar previ, però quan comenci pot ser llarg i acabar sent dolorós.
El meu consell, si decideixes esperar: prepara a algú del teu entorn pq estigui a l'aguait per si de sobte desapareixes cap al lavabo: jo em vaig estar cinc o sis hores sense poder-ne sortir, i em va caler canviar-me sencera de cintura en avall, o hauria semblat que sortia d'un escorxador. No et vull espantar, eh?, només explicar-te com poden ser les coses, pq sàpigues amb què et pots trobar. No té per què anar així, però pot anar així, i és millor saber-ho i estar preparada per si passa.
D'aquí al dia 26 tens temps a que tot hagi passat, però no és segur, així que segurament el més prudent és que vagis amb el paper on diu q tens un ou buit a un hospital públic, i que et facin el legrat immediatament o d'aquí a un parell de dies. La intervenció no té cap risc, són 3 o 4 hores d'espera medicada pq vagis dilatant, una punxada d'anestèsia, 15 minuts de quiròfan (ho sé pq després vaig tenir un segon avortament, i per aquest sí q em van fer legrat), despertar-se i esperar una horeta a poder menjar, beure i fer un pipí, i cap a casa. L'endemà ja pots fer vida normal, encara q et sentiràs una mica fluixa.
A mi em sembla menys arriscat això q esperar a veure si sona la flauta abans de 10 dies i correr el risc de presentar-te a l'examen d'opos amb una bossa amb roba de recanvi per si un cas...
Ànims, i et repeteixo que em sap molt de greu: és una veritable merda haver de passar per això! Una abraçada.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
- lila29

- Contacta:
Ostres.....m'he quedat "acollonida" castanyeta.... No m'esperava aquesta explicació, em pensava que eren petites pèrdues i ja està, però si hi ha possibilitat de lo altre serà pitjor!! L'Helia i cuconadelamarona també m'ha dit que hi vagi i m'ho tregui de sobre. Vaig anar a Sant Joan de Déu, a Manresa. De fet és que no tinc ni els papers, i això que els vaig demanar, però em van dir que esperés que "estaven operant" ( feia més de 24 hores que operaven..no sé, a la sala d'espera només hi havia un familiar i jo..)
Total, demà al matí faig un cop de cap i havera que, ja us explicaré, moltes gràcies a totes!

Total, demà al matí faig un cop de cap i havera que, ja us explicaré, moltes gràcies a totes!

- Castanyeta

Ep! No t'espantis, que no té per què passar-te el mateix que a mi! (però és una possibilitat a tenir en compte per si de cas).
Dedueixo pel que dius que després de tanta espera tampoc et van acabar donant l'informe!
En la meva opinió, tens dues solucions:
-anar a un altre lloc (hospital públic ) i començar de nou: els deixes anar el rollo que tens pèrdues, q et mirin amb una eco, q et diagnostiquin de nou l'ou buit i q et programin un legrat.
-plantar-te a St Joan de Déu amb això imprès:
http://www.boe.es/boe/dias/2002/11/15/p ... -40132.pdf
i subratllat amb fosforito l'art. 18.1 i el 23 sencer i les parts interessants del capítol II, i amenaçar-los amb posar-los una denúncia com no et donin una còpia de l'informe immediatament.
I un cop tinguis el paperot, anar-te'n a un hospital públic i q et programin o facin directament el legrat (insisteixo en què sigui públic, no amb una institució religiosa darrere...)
Sort, wapa. Informa'ns de com acaba la cosa, sisplau...
Dedueixo pel que dius que després de tanta espera tampoc et van acabar donant l'informe!
En la meva opinió, tens dues solucions:
-anar a un altre lloc (hospital públic ) i començar de nou: els deixes anar el rollo que tens pèrdues, q et mirin amb una eco, q et diagnostiquin de nou l'ou buit i q et programin un legrat.
i subratllat amb fosforito l'art. 18.1 i el 23 sencer i les parts interessants del capítol II, i amenaçar-los amb posar-los una denúncia com no et donin una còpia de l'informe immediatament.
I un cop tinguis el paperot, anar-te'n a un hospital públic i q et programin o facin directament el legrat (insisteixo en què sigui públic, no amb una institució religiosa darrere...)
Sort, wapa. Informa'ns de com acaba la cosa, sisplau...
. 
. 
ostras pues yo tuve un aborto diferido tambien y nada que ver con el proceso de los horrores que cuentas tu castanyeta ,si que me sabe mal!!!!!!!!!!!!yo aborte en 2 dias y pase de tener escasas perdidas a perdidas abundantes(mas que una regla pero super controlables con compresa) un poco de dolor como retortijones(supongo que fueron mini contracciones que hace el utero para acabar de limpiarse), y mi gine me dio para facilitar el proceso methergin gotas que en mi caso fue como si tomara anises es decir no me hizo nada de nada(hay gente que se muere con las gotitas estas
poco a poco las perdidas fueron espaciandose en cantidad y dias hasta que deje de manchar y se acabo mi primer embarazo, creo que me duro mas la penita que el aborto en si

pero lo normal es que tu gine sea de la ss o mutua te mire y decida si hay que hacerse legrado o simplemente dejar que la naturaleza siga su curso, con la exploracion se ve si quedan restos del saco vitelino y si son grandes, pequeños, expulsables por si mismos o no, me parece un poco locura que se vaya con un diagnostico a que le programen un raspado sin que antes se lo haya aconsejado un ginecologo como dios manda, vaya es mi opinion que no tiene por que ser la correcta eh

al margen de todo, lo siento lila imagino que estaras bastante cabreada y desilusionada pero te digo igual que a toxo, en nada estais embarazadas y esta vez si que siiiiiiiiiii!!!!!!!!!
un abrazo!!!!!!!!!!!!!
poco a poco las perdidas fueron espaciandose en cantidad y dias hasta que deje de manchar y se acabo mi primer embarazo, creo que me duro mas la penita que el aborto en si

pero lo normal es que tu gine sea de la ss o mutua te mire y decida si hay que hacerse legrado o simplemente dejar que la naturaleza siga su curso, con la exploracion se ve si quedan restos del saco vitelino y si son grandes, pequeños, expulsables por si mismos o no, me parece un poco locura que se vaya con un diagnostico a que le programen un raspado sin que antes se lo haya aconsejado un ginecologo como dios manda, vaya es mi opinion que no tiene por que ser la correcta eh

al margen de todo, lo siento lila imagino que estaras bastante cabreada y desilusionada pero te digo igual que a toxo, en nada estais embarazadas y esta vez si que siiiiiiiiiii!!!!!!!!!
un abrazo!!!!!!!!!!!!!
sol l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 15, 2009 9:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Castanyeta ha escrit:En la meva opinió, tens dues solucions:
Castanyeta, l'hospital St Joan de Déu de Manresa és totalment públic... Sé que St Joan de Déu de Barcelona té un caire religiós, però a Manresa em sembla que és diferent... conec gent que hi treballa i jo mateixa hi vaig anar per l'avortament (la setmana passada també), i no em fa aquesta impressió... Ja li he dit a la Lila, jo en vaig quedar molt contenta, i es van preocupar molt en tot moment les dues vegades que vaig anar a urgències ginecològiques. Suposo que va ella tenir mala sort, o li va tocar un torn d'incompetents, no sé... suposo que no li tornarà a passar...
- Castanyeta

Sol, per això li he dit a la Lila q les coses poden anar així o no, però és una possibilitat que ha de tenir en compte. I li he recomanat q es faci fer el legrat tan aviat com pugui pq d'aquí a deu dies té un examen que porta quatre anys esperant, i perquè sembla clar que, malauradament, el seu embaràs s'ha acabat. Dono per suposat que vol anar a lo pràctic... que en aquest cas vol dir que com abans acabi amb això, més recuperada físicament estarà el dia de l'examen, i anímicament també. Si fos per mi, esperaria a que la naturalesa seguís el seu curs, com vaig fer en el seu dia; però jo no tenia un examen importantíssim a deu dies vista.
També dono per descomptat que allà on vagi a q se la tornin a mirar i demanar li facin el legrat, amb l'informde de SJD o sense, no només es llegiran el paper i/o es creuran el que els expliqui, sinó que li faran una exploració completa abans que res, naturalment. Clar q el millor és q se la miri el seu gine, però no té visita fins dimarts q ve, i el diumenge següent, només 5 dies després, té l'examen.
I Helia, jo no conec de res aquest hospital, només en sé el que n'acaba d'explicar la Lila; i, vist així, estic segura que si m'haugessin tractat així no tornaria al mateix lloc, això segur. És alleujador saber que la teva experiència ha estat absolutament diferent.
D'altra banda, pel q he vist buscant dos minuts, aquest hospital depèn d'un patronat amb presència mixta pública i privada, i en aquest patronat hi ha, entre d'altres, una organització religiosa. Bé, potser això no hi té res a veure i realment va tenir mala sort i prou i li va tocar el dia dels incompetents... De fet, si l'hospital té un acord amb la el servei català de la salut per funcionar com un de públic, deu ser que en general aquestes coses no passen i que accepten les mateixes regles de funcionament que els 100% públics.
També dono per descomptat que allà on vagi a q se la tornin a mirar i demanar li facin el legrat, amb l'informde de SJD o sense, no només es llegiran el paper i/o es creuran el que els expliqui, sinó que li faran una exploració completa abans que res, naturalment. Clar q el millor és q se la miri el seu gine, però no té visita fins dimarts q ve, i el diumenge següent, només 5 dies després, té l'examen.
I Helia, jo no conec de res aquest hospital, només en sé el que n'acaba d'explicar la Lila; i, vist així, estic segura que si m'haugessin tractat així no tornaria al mateix lloc, això segur. És alleujador saber que la teva experiència ha estat absolutament diferent.
D'altra banda, pel q he vist buscant dos minuts, aquest hospital depèn d'un patronat amb presència mixta pública i privada, i en aquest patronat hi ha, entre d'altres, una organització religiosa. Bé, potser això no hi té res a veure i realment va tenir mala sort i prou i li va tocar el dia dels incompetents... De fet, si l'hospital té un acord amb la el servei català de la salut per funcionar com un de públic, deu ser que en general aquestes coses no passen i que accepten les mateixes regles de funcionament que els 100% públics.
. 
. 
Tens raó Castanyeta, també ho he buscat i veig que la orde de St Joan de Deu continua vinculada a l'hospital, així com la Generalitat i l'Ajuntament de Manresa. Però bé, en tot cas, per les experiències que he tingut jo i gent pròxima (poques, per sort), l'hospital funciona com un hospital públic 100% i de fet és l'hospital de referència públic del Bages.
Lila guapa, com vas? Hi has anat al final?
Lila guapa, com vas? Hi has anat al final?
- bakallanera
- :: pantera

- Entrades: 863
- Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm
Jo vaig tenir 2 avortaments retinguts, i com que feia més de 3 setmanes que el meu cos no treia res de res, em van fer legrat, però a mi no em van fer anestèsia total, sinó sedació, i el mateix dia vaig anar cap a casa... Em van recomanar vida normal, però tranquila, i en 2 dies ja estava a la feina. Si t'esperes a treure-ho pot ser que quedi alguna resta a dins i t'acabin fent legrat, però també pot ser que ho treguis tot, i ja està, esperar si cal un parell de cicles, i a tornar a començar!!! Jo conec casos que s'han esperat, i casos que s'han fet legrat, i depèn més de com et sentis tu... Ara si vols estar bé segur pel dia de l'examen, no t'esperis massa... no sigui que just aquell el dia et trobis mìtjor...
Sort!
Sort!
- lila29

- Contacta:
Ai noies..no sabeu que m'ha passat
Jo treballo a Correus de laboral quan hi ha alguna baixa, però ara portava 4 mesos sense treballar i no tenia atur ni ajuda familiar, total...Que aquest matí a les 8 m'han trucat per un contracte de 15 dies i he firmat
Per lo tant no he pogut anar, us semblarà una bestiesa, però és que a casa entren 700 euros i he preferit treballar. No sé si he fet bé, però és que realment em fa falta, ja he avisat a la directora, m'ha dit que cap problema, que si em trobo malament o qualsevol cosa li digui i puc marxar. M'he trobat millor, tot i que ara que he plegat tinc dolors com de regla,
però weno!
Jo treballo a Correus de laboral quan hi ha alguna baixa, però ara portava 4 mesos sense treballar i no tenia atur ni ajuda familiar, total...Que aquest matí a les 8 m'han trucat per un contracte de 15 dies i he firmat
Per lo tant no he pogut anar, us semblarà una bestiesa, però és que a casa entren 700 euros i he preferit treballar. No sé si he fet bé, però és que realment em fa falta, ja he avisat a la directora, m'ha dit que cap problema, que si em trobo malament o qualsevol cosa li digui i puc marxar. M'he trobat millor, tot i que ara que he plegat tinc dolors com de regla, Re: HUEVO HUERO-OU BUIT
Lila, has de fer el que creguis convenient, i de cap de les maneres em sembla una bestiesa que hagis agafat la feina! Cadascú te les seves coses reina, i no estem per anar rebutjant feines... De totes maneres, a la tarda no deus treballar, no? Hi aniràs? Com estàs avui?
Noies he entrat aqui per fer el xafarder i resulta que ves per on jo treballo (treballadora social)al hospital de Sant Joan de Déu de Manresa,es un hospital de la XHUP,públic amb una ordre religiosa del germans de Sant Joan de Déu.
Lila,hi pots anar tranquilament sense tenir papers,hi han diverses opcions en el tema de la inmigració :
-Cal estar empadronada en el domicili on resideixes i tenir el metge del ambulatòri.
-Si no tens metge de l'ambulatòri però estàs empadronada,cal anar al ambulatòri i allà en donaràn un metge i el numero de CIP que es el que acredita que ets beneficiaria del Servei Català de la Salut.
-Si no estàs empadronada ni tens cap documentació que acrediti la teva residència (DNI etc....)cap problema,en aquest cas hi han moltes persones inmigrades que no tenen el CIP i per questions médiques les han d'ingressar en el hospital,l'organisme que s'encarrega i paga les estades,operacions....es el Servei Català de la Salut.
Desde l'hospital emetran un informe amb les dades al Servei Català de la Salut i ells pagaràn la urgència hospitalària.
Si et posen cap impediment o no et volen atendre (que no crec perquè tots som molt agradables) fes una reclamació a Atenció al Usuari,el seu horari es de 9 a 3.
Espero haver ajudat en alguna cosa i que tot acabi en un petit susto,ànims i a cuidar-se.
Petons.
Lila,hi pots anar tranquilament sense tenir papers,hi han diverses opcions en el tema de la inmigració :
-Cal estar empadronada en el domicili on resideixes i tenir el metge del ambulatòri.
-Si no tens metge de l'ambulatòri però estàs empadronada,cal anar al ambulatòri i allà en donaràn un metge i el numero de CIP que es el que acredita que ets beneficiaria del Servei Català de la Salut.
-Si no estàs empadronada ni tens cap documentació que acrediti la teva residència (DNI etc....)cap problema,en aquest cas hi han moltes persones inmigrades que no tenen el CIP i per questions médiques les han d'ingressar en el hospital,l'organisme que s'encarrega i paga les estades,operacions....es el Servei Català de la Salut.
Desde l'hospital emetran un informe amb les dades al Servei Català de la Salut i ells pagaràn la urgència hospitalària.
Si et posen cap impediment o no et volen atendre (que no crec perquè tots som molt agradables) fes una reclamació a Atenció al Usuari,el seu horari es de 9 a 3.
Espero haver ajudat en alguna cosa i que tot acabi en un petit susto,ànims i a cuidar-se.
Petons.
- lila29

- Contacta:
Jurdi ha escrit:Noies he entrat aqui per fer el xafarder i resulta que ves per on jo treballo (treballadora social)al hospital de Sant Joan de Déu de Manresa,es un hospital de la XHUP,públic amb una ordre religiosa del germans de Sant Joan de Déu.
Petons.
No tinc cap problema d'immigració, sóc catalana, merci!
Per cert, us explico: he anat fa una estona i m''han dit que (us ho escric perquè no n'entenc gaire)
"Gestant 10+3 setmanes que ve per pèrdua hemàtica....el dia 10 sac amb vesícula de 17mm, sense embrió visible. Restes hemàtiques en quantitat escassa, fosques, cèrvix tancat.
Avui: sac gestacional intraúter únic de 28x12mm, amb ecos irregulars al seu interior d'uns 3mm( no placa embrionaria franca). Ovaris visibles, corion envolvent.
Diagnòstic principal: AMENAÇA D'AVORTAMENT (640.000)"
I fins aquí puc llegir
M'han atés molt bé i rápid, m'ha dit que el dia 27 vagia la 1era eco que tenia programada i que els hi expliqui, i si no veuen que va bé doncs suposo que em faran el legrat.El que passa és que jo no n'entenc de mides, però a la eco només es veu una coseta molt petita, per lo tant segurament no anirà bé.
Algú em pot explicar més bé l'informe? Tema mides..no sé, pot haver encara aguna possibilitat?¿?¿
eps!! he entrat per casualitat i tot i que jo no hi entenc gens...
posa amenaça d'abort, així que suposo que encara hi hauran possibilitats de que segueixi endavant no???
per si de cas, fés una micona de repòs!!
moltíssima sort!!!!!!!!!!!!!!
posa amenaça d'abort, així que suposo que encara hi hauran possibilitats de que segueixi endavant no???
per si de cas, fés una micona de repòs!!
moltíssima sort!!!!!!!!!!!!!!
2010 & 2016
- lila29

- Contacta:
Hola cucona, m'han dit: repòs absolut i no mantenir relacions sexuals, però que vols que et digui, allà no hi ha res , ja se que passen coses rares, però és que no es veu res, el sac és completament negre, amb un punt blanc i clar, en teoria estic de 10+3.... 

Ho sento molt lila ho havia entés malament.
Per donar-te la meva opinió tot i que no hi entenc amb aquest tema suposo que si t'han dit que repós absolut i en el diagnostic posa amenaça d'avortament i no avortament es perquè el embrió encara hi es no? jo de tú faria el que els metges m'haguessin dit encara que sigui contraditóri amb el tema laboral.
Petons a totes i disculpes.
Per donar-te la meva opinió tot i que no hi entenc amb aquest tema suposo que si t'han dit que repós absolut i en el diagnostic posa amenaça d'avortament i no avortament es perquè el embrió encara hi es no? jo de tú faria el que els metges m'haguessin dit encara que sigui contraditóri amb el tema laboral.
Petons a totes i disculpes.
- lila29

- Contacta:
Jurdi, tens raó, però és que em fa ràbia esperar-me una setmana casi sabent segur que res de res, perquè si hi ha algo és petit com de dues setmanes i estic casi d'11
Però esperarem 
Però esperarem - lila29

- Contacta:
Bé noies, ja ha acabat tot, a les 11 he començat a tenir contraccions i pèrdues exagerades, he anat a urgències i es veu que casi ho havia tret tot, m'han netejat i m'han posat 4 pastilles que es diuen cicotec o algo així, demà aniré a fer-me la ecografia de control per havera si queda algo i ja està
..Això si, tinc que cambiar-me la compresa cada 1/2 hora, és exagerat!!
M'ha dit que segurament no ha anat bé per el problema de tiroides que tinc, que quan ho tingui regulat ho torni a intentar.
Bueno, havera que em diuen demà
..Això si, tinc que cambiar-me la compresa cada 1/2 hora, és exagerat!! Bueno, havera que em diuen demà
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |