Petita zona de desprendiment a la matriu
Petita zona de desprendiment a la matriu
Ahir vaig anar al meu ginecòleg perquè tenia pèrdues a la setmana 11. Per sort el bebito està bé, però fora del sac, hi ha uns texits de la matriu que s'han desenganxat i per això tinc pèrdues... M'ha fet la baixa i he de fer repòs absolut, del llit al sofà com a màxim, per tal que es tornin a enganxar per si sols.
Avui he tacat una mica més, i tot i que ell ja em va avisar, el meu cap no para de donar voltes en que aquesta zona desanganxada no arribi al saquet... estic fent molt i molt repòs, molta bondat i espero que tot acabi bé, però estic espantada tot i que el gine em va dir que no havia de patir, que estigues tranquila.
Algú sap d'algú que li hagi passat això??
Avui he tacat una mica més, i tot i que ell ja em va avisar, el meu cap no para de donar voltes en que aquesta zona desanganxada no arribi al saquet... estic fent molt i molt repòs, molta bondat i espero que tot acabi bé, però estic espantada tot i que el gine em va dir que no havia de patir, que estigues tranquila.
Algú sap d'algú que li hagi passat això??
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: Petita zona de desprendiment a la matriu
Hola Faluga!
Bonica, fes cas al teu gine, estigues el més tranquil·la que puguis, pensa que com més tranquil·la estiguis més ajudaràs al teu fill/a i fes tooooota la bondat que puguis. Jo vaig tenir exactament el que tens tu i ara la meva filla Ona té 4 mesos. Ja sé que costa molt que el cap no doni voltes, i més si estàs fent repòs, les hores costen molt de passar. Intenta llegir, escoltar la ràdio, mirar la tele i fer tot allò que puguis per tal de tenir el capet ocupat fins que tornis a tenir hora amb el ginecòleg.
Et desitjo el millor!! Un petonàs i molts ànims!
Bonica, fes cas al teu gine, estigues el més tranquil·la que puguis, pensa que com més tranquil·la estiguis més ajudaràs al teu fill/a i fes tooooota la bondat que puguis. Jo vaig tenir exactament el que tens tu i ara la meva filla Ona té 4 mesos. Ja sé que costa molt que el cap no doni voltes, i més si estàs fent repòs, les hores costen molt de passar. Intenta llegir, escoltar la ràdio, mirar la tele i fer tot allò que puguis per tal de tenir el capet ocupat fins que tornis a tenir hora amb el ginecòleg.
Et desitjo el millor!! Un petonàs i molts ànims!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Gràcies pels ànims Bombolla.
Vas estar molts dies fent repòs???
Vas estar molts dies fent repòs???
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Primer de tot: Com estàs?
Jo vaig estar 2 setmanes fent repòs, a finals de la 1a setmana vem fer eco per controlar com estava, el gine va dir que havia millorat però que encara faltava reabsorvir-se part de l'hematoma i el sac encara s'havia d'enganxar,així que em va donar una altra setmana de repòs. Al final de la segona vam tornar a fer eco i va veure que tot estava ok i em va donar l'alta.
Molts ànims i paciència reina!
Jo vaig estar 2 setmanes fent repòs, a finals de la 1a setmana vem fer eco per controlar com estava, el gine va dir que havia millorat però que encara faltava reabsorvir-se part de l'hematoma i el sac encara s'havia d'enganxar,així que em va donar una altra setmana de repòs. Al final de la segona vam tornar a fer eco i va veure que tot estava ok i em va donar l'alta.
Molts ànims i paciència reina!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bueno, el meu saquet no està desenganxat. Només tinc uns teixits de la matriu que ho estan i no arriben al saquet, per sort. El metge em va dir que amb 3 o 4 dies segurament s'enganxarien sols, però que estigués de baixa fins que les pèrdues desapareguessin del tot. Tinc visita amb ell el divendres de la setmana vinent.
Jo no he passat ben bé el mateix, però a la setmana 14 d'aquest embaràs vaig tenir un despreniment de placenta i un hematoma de 6 cm, i he hagut de fer repòs, absolut durant mes i mig i un altre mes i mig de repòs relatiu, i per fi ahir a les 28 setmanes em van confirmar que s'ha reabsorbit !!!! és dur però la recompensa s'ho val!!!!!!!!!!!!!! 
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |