BUSCANT GINECOLEG
BUSCANT GINECOLEG
Hola guapes,
Estic buscant ginecoleg perque em porti el meu futur tercer embaràs per la zona de Blanes.
Petonarros
Estic buscant ginecoleg perque em porti el meu futur tercer embaràs per la zona de Blanes.
Petonarros
Re: BUSCANT GINECOLEG
Hola guapa, jo m'afegeixo a la crida de recomanacions de gines per Girona!! Tot i q no busco de moment embaràs! Salut a totes!
Buscant dsd Març '12
9/13: 1a.FIV: 7 folis - 4 òvuls madurs-3 fecundats - n'evolucionen 2 que transferim. Beta negativa.
11/13: Test ERA
12/13: Test positiu: Receptiva a +7.
2/14: Iniciem 2a. FIV. 3/14: Punció: 8 folis - 5 òvuls - en descarten 2 - 3 fecundats - n'evolucionen 2 - congelats a +2 dies
7/14:Transf. 1 embri, l'altre no supera descong. Beta -
9/13: 1a.FIV: 7 folis - 4 òvuls madurs-3 fecundats - n'evolucionen 2 que transferim. Beta negativa.
11/13: Test ERA
12/13: Test positiu: Receptiva a +7.
2/14: Iniciem 2a. FIV. 3/14: Punció: 8 folis - 5 òvuls - en descarten 2 - 3 fecundats - n'evolucionen 2 - congelats a +2 dies
7/14:Transf. 1 embri, l'altre no supera descong. Beta -
- mariakyril
- :: puça

- Entrades: 9
- Membre des de: dj. març 19, 2009 9:21 pm
Hola a totes¡
Us dic un nom: Maria Victoria López Rodó, de la Clínica Dexeus. Un 10 com a professional i com a persona.
No la vaig conèixer fins que em va portar l'embaràs del meu fill però tant de bo l'hagués conegut abans.
Us dic un nom: Maria Victoria López Rodó, de la Clínica Dexeus. Un 10 com a professional i com a persona.
No la vaig conèixer fins que em va portar l'embaràs del meu fill però tant de bo l'hagués conegut abans.
hola a totes. El meu primer embaràs me'l va portar ella (López Rodó de la Dexeus), i no tinc bon record, gens!. A la feina hi ha una noia que tampoc li va agradar. Això va a gustos.
Has de buscar un que et doni confiança. D'opinions en trobaràs de tots els gustos!.
Has de buscar un que et doni confiança. D'opinions en trobaràs de tots els gustos!.
Hola a totes !!!!
MILLUNA, moltes gràcies per la informació que m´has donat referent al Dr Montalvo
Molts petonarros a totes
MILLUNA, moltes gràcies per la informació que m´has donat referent al Dr Montalvo
Molts petonarros a totes
- mariasilvy

- Entrades: 48
- Membre des de: ds. set. 13, 2008 9:07 am
- Ubicació: Lloret de Mar
Hola!!
Jo soc de Blanes i el meu embaràs me l'està portant el Dr Montalvo. Per mi es un gran professional i una bona persona!
Jo buscava ginecoleg que visites a Blanes i fes parts a Girona, tinc forces amigues que han tingut al Dr Montalvo com a gine i me'l van recomanar,i n'estic moooolt contenta!
Jo soc de Blanes i el meu embaràs me l'està portant el Dr Montalvo. Per mi es un gran professional i una bona persona!
Jo buscava ginecoleg que visites a Blanes i fes parts a Girona, tinc forces amigues que han tingut al Dr Montalvo com a gine i me'l van recomanar,i n'estic moooolt contenta!
Hoa a totes!!!!
Mariasilvy,vas per mutua,per Polimedic o per privat. .Vull tenir una idea dels preus que corren. Per si em convé anar a privat o bé fer- me una assegurança per mi i que em portin l´embaràs.De lo que si estic segura és que vull que em porti un ginecoleg amb experiècia`,que sigui humà i parir a Girona
i NO a Calella.
Molts petons.
Mariasilvy,vas per mutua,per Polimedic o per privat. .Vull tenir una idea dels preus que corren. Per si em convé anar a privat o bé fer- me una assegurança per mi i que em portin l´embaràs.De lo que si estic segura és que vull que em porti un ginecoleg amb experiècia`,que sigui humà i parir a Girona
Molts petons.
- mariasilvy

- Entrades: 48
- Membre des de: ds. set. 13, 2008 9:07 am
- Ubicació: Lloret de Mar
Jo soc de Sanitas i vaig a visitar-me al polimedic. Tot m'entra per la mutua així que de preus no et puc orientar...
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |