Dubtes embaràs anembrionari-legrat

Problemes durant l'embaràs.
cristina1671
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Dubtes embaràs anembrionari-legrat

EntradaAutor: cristina1671 » dv. set. 18, 2009 6:37 pm

Abans d'ahir, estant de 10 setmanes, vaig anar a urgències perquè tenia petites pèrdues marronoses. Després de fer-me dues ecografies el metge em va dir que tot i tenir el sac gestacional i la vesícula vitelina no hi havia embrió (huevo huero va dir).
Em va comentar que seguiria tenint pèrdues i que si no ho treia tot m'haurien de fer un legrat. He llegit tot el que he trobat pel fòrum de socpetit sobre el tema però alguna de les que us heu trobat em podeu dir, si us plau, quan de temps vau estar perdent (fins que ho vau eliminar tot o fins que us van fer el legrat)?

Em preocupa una mica el tema del legrat, i avui per exemple al matí no he perdut gens (vaja, que s'ha aturat una mica).
Ja sé que no es pot dir la data exacta en que perdràs però, algú a qui li hagi passat em podria dir si va trigar molt des de la primera pèrdua?

Respecte el legrat, sabeu si us el poden fer a l'hospital que demaneu vosaltres? sabeu si abans de fer-lo et donen medicació per no haver de fer-lo?

Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Dubtes embaràs anembrionari-legrat

EntradaAutor: Helia » dv. set. 18, 2009 7:19 pm

Hola bonica... sento molt el que t'està passant... :-()-)
Mira, jo vaig començar a tenir pèrdues a la setmana 7, i en una eco que em van fer a urgències em van dir que hi havia embrió i que s'havia parat a la setmana 5. Al cap de 2 dies ho expulsava tot jo sola. O sigui, entre la primera pèrdua i l'expulsió, 3 dies.
Sé d'algunes noies que els van donar medicament per estimular l'expulsió abans de fer un legrat, però no sempre es fa. En tot cas, podries demanar-ho al metge que t'atengui. De totes maneres, no et faci por el legrat. Moltes noies hi han passat, i diuen que és un visto y no visto, i la recuperació és molt ràpida.
Molts ànims, i si necessites qualsevol cosa, ja ho saps!
ImatgeImatge
Imatge
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dv. set. 18, 2009 8:05 pm

Hola guapa, sento pel que estàs passant...

Jo fa poc vaig patir un avortament espontani i des que vaig començar a tacar fins que ja va baixar tot com una regla normal van passar tres dies. Jo només estava de sis setmanes i vaig tenir com una regla gens abundant de només 4 dies. A l'eco posterior em van dir que estava tot net.

Potser la durada depèn de les setmanes de què estaves o de la teva naturalesa. Jo de tu estaria tranquil.la, ja veuràs que tot anirà bé i segur que ho treus tot. I si t'han de fer un raspat l'Helia ho ha dit molt bé, és un moment i la recuperació és immediata. A mi també em van fer un raspat en un altre avortament fa més d'un any i l'endemà mateix ja me n'anava de vacances en plena forma i sense cap molèstia!

Tema d'on et fan el legrat, depèn de l'hospital on treballa el teu gine. Al ser una cosa programada no és com anar d'urgències a qualsevol lloc, que t'atenen sempre.

:-()-) :-()-) :-()-)
cristina1671

EntradaAutor: cristina1671 » dv. set. 18, 2009 8:28 pm

Moltíssimes gràcies Helia i Neu pels vostres ànims i paraules. :love: :love:
La veritat és que després del disgust inicial ara el que tinc és preocupació (barrejada amb tristesa).
El que em dieu m'ha ajudat moltíssim. :ok:
Dilluns tinc una eco i espero que llavors em diguin el què he de fer.

Gràcies de nou i molts ànims :-()-) :-()-)

Una abraçada!
Imatge

Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 18, 2009 9:59 pm

Jo vaig tenir el teu mateix diagnòstic però jo no havia tingut ni una sola pèrdua. Em van deixar esperar una setmana a veure si ho expulsava sola i res, una setmana més amb un medicament i res, aleshores em van programar el legrat i per la nit abans em van donar una medicació. Aquesta sí que em va provocar una regla molt abundant però continuava sense expulsar-ho i al matí següent em van fer el legrat.

La meva ginecòloga em va proposar operar a la clínica del Remei i jo vaig estar d'acord, allà el personal va estar molt bé, carinyós, amable, professional... No vaig tenir ni una molèstia i del post operatori casi ni em vaig enterar. Et desitjo que tot passi ràpid i aviat puguis tenir bones notícies per compartir aquí al forum :ok:
Imatge

Imatge
Exedra
:: zebra
Entrades: 1690
Membre des de: dj. març 02, 2006 9:12 pm
Ubicació: ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

EntradaAutor: Exedra » dv. set. 18, 2009 10:29 pm

Hola cristina, en primer luegar siento mucho por lo que estas pasando, a mime pasó lo mismo...

Estaba de doce semanas, y un sabado tuve como un flujo rosado y fuí a urgencias, me dijeron que no era nada, que como el lunes tenia la primera eco, que me lo mirarian y estaría todo bien, ese fin de semana manché poquisimo y era marronoso, y así fui el lunes a hacerme la eco, y me dijeron que no había embrión... me dieron hora para el legrado para el dia siguiente, pero esa misma tarde, emepecé a sangrar muchisimo por lo que subí a urgencias, y aunque expulsé bastante, decidieron hacerme el legrado para que quedara todo bien limpio.... Así que todo fué bastante rápido....

Espero que dentro de lo malo, todo pase rapido para ti y como dicen las compañeras, pronto tengas buenas noticias que compartir. :-()-)
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge

24.11.2008Imatge07.11.2009Imatge
Txore
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. jul. 21, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: Txore » ds. set. 19, 2009 5:04 am

Hola!
Sento pel que passes i t'entenc perfectament. Jo vaig tenir un avort a la 9ena setmana però no vaig tenir pèrdues fins a la setmana 11. Vaig sangrar marronós un dia i al vespre vam anar a urgències i ja em van dir que l'embaraç no avançava. L'endemà al matí a primera hora em van fer el legrat. És una petita intervenció, et posen anestèsia d'aquella que té poca duració perquè el raspat és un moment, això si, entres a a quiròfan. Després estàs uns dies sangrant de més a menys i ja està. Et trobes físicament bé de seguida...una altra cosa és la part psicològica! A nosaltres ens van dir que ens havíem d'esperar 3 mesos per tornar-ho a intentar, en realitat a mi no em va venir la regla fins passats aquest tres mesos, els fulls informatius que et donaran sobre com recuperar-te bé a casa posava que havia de venir la regla al cap de 6 setmanes però a mi em va tardar el doble, no t'espantis si és així. També hi ha alsguns ginecòlegs que fan esperar 6 mesos abans que puguis tornar a intentar-ho.
Sort i una abraçada ben càlida i sobretot...feu-vos costat l'un a l'altre!
Marta
cristina1671

EntradaAutor: cristina1671 » ds. set. 19, 2009 5:35 pm

Moltíssimes gràcies a totes, mireiafor, Exedra i Txore.
Em sap molt greu que hagiu hagut de passar pel mateix i us envio a totes molts ànims i que totes poguem compartir bones notícies aviat.

Aquesta matinada he tingut dolors més forts i sembla que la cosa ha avançat ràpid. Al matí he anat d'urgències a la maternitat (clínic) i allà m'han atés superbé. La doctora m'ha comentat que sembla que el meu cos ho està expulsant tot i que encara no ho ha fet del tot. M'ha donat visita pel dia 29 a veure si per llavors ja està tot net i ens estalviem el legrat.

Els vostres ànims i paraules m'han anat molt bé i m'han tranquil·litzat molt. :love: :love: :love:

Una forta abraçada!!!
Imatge

Imatge
Exedra

EntradaAutor: Exedra » ds. set. 19, 2009 11:05 pm

Un abrazo muy fuerte cristina, si puedes evitar que te hagan el legrado, pues es siempre mejor,,,,

Un beso guapa! :-()-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge

-Alba-
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dv. oct. 23, 2009 10:40 am

hola guapes...

be jo estic tacant desde dimarts, despres de visites a urgencies i ahir a la mutua em van dir que avui em fes un analisis i que al analisis es veure si l'embaraç a anat o no anat bé, pero bueno jo ja se que no a anat bé perque no paro de sangrar desde dimecres al matí com una regla.

llavos em van dir que si no havia anat bé, em donarien antibiotics i em programarien un legrat... estic molt asustada... em fa molta por...
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
cristina1671

EntradaAutor: cristina1671 » dv. oct. 23, 2009 12:04 pm

Hola alba,

em sap molt greu que et passi això, de veritat. És molt trist i fa sentir molt aixafada. Tot i que ara no et servirà de consol pensa que si la cosa no havia d'anar bé millor que sigui a les poques setmanes (no sé de quan estàs, a mi em va passar quan estava de 10 setmanes).
Jo vaig començar tenint petites pèrdues i amb una eco ja van veure que no anava bé. Al cap de dos dies vaig perdre molt més que una regla. No em van donar antibiòtic ni em van fer legrat perquè ho vaig el meu cos ho va eliminar tot.
No tinguis por (ja sé que es molt fàcil dir-ho), pensa que el cos és savi i sap respondre perfectament quan les coses no van bé (confia en el teu cos). No et puc dir sobre els legrats. A mi també em van comentar que potser me l'haurien de fer i al final no va fer falta. Si pots dóna temps al teu cos perquè faci el que ha de fer. Si al final però t'han de fer el legrat pensa que és a fi de bé per eliminar qualsevol resta que et podria provocar una infecció (suposo que és per això que et donen l'antibiòtic).
No puc dir-te res que t'animi perquè sé que és un moment trist, només que confiis en tu mateixa i el teu cos i sobretot que recuperis els ànims per tornar-ho a provar quan et sentis millor.

Rep una forta abraçada i molts ànims :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Cristina
Imatge

Imatge
-Alba-

EntradaAutor: -Alba- » dv. oct. 23, 2009 8:15 pm

hola cristina,

doncs al final de momento m'han donat antibiotic i esperarem fins dilluns a veure com va la cosa si jo ho expulso tot per mi mateixa, només estava de 5 setmanes es a dirque no era quasi res...

la veritat que aquesta tarda estic més animada, nomes penso en passar tot aixó i posarnos de seguida amb la búsqueda
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Exedra

EntradaAutor: Exedra » dv. oct. 23, 2009 8:58 pm

Alba guapa, si te han mandado antibiotico seguro que es porque han visto que puedes expulsarlo por ti misma, si pueden evitarte el legrado pues mejor, mas que nada para que no entres a quirofano, que siempre impresiona un poco, por lo menos a mi, porque yo si que tuve que pasar, y bueno la verdad es que no te enteras de nada....

Ahora lo importante es que te recuperes prontito, porque la recuperación fisica es rápida, te darán luz verde enseguida y eso te hará tener ilusión para la busqueda.

Desahogate ahora de todo, llora todo lo que tengas que llorar y no te dejes nada dentro, hasta que te encuentres 100x100 bien por dentro, ok?

Un besazo enorme!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge

-Alba-

EntradaAutor: -Alba- » dg. oct. 25, 2009 10:05 am

hola guapes,

l'anàlisis com ens imaginàvem va sortir més baix, llavors la gine em va donar dos opcions: programar legrat, llavors jo li vaig dir que per la mutua encara no m'entrava perque fa només 2 mesos que la tinc i em a dir que llavors tenia que anar a urgencies i que allà m'ho fessin.... l'altre opció era donar-me'n antibiotics i esperar que jo per mi mateixa ho espulses tot, i es la opció que jo vaig agafar. M'estic prenent desde divendres l'antibiotic per no agafar infeccions i divendres a la nit al anar al lavabo vaig expulsar com teixit... quin susto!!!! pero bueno, desde llavors cada cop el sagnat va a menys així que jo penso que com estava de tant poquet jo sola ho estic expulsant tot. Demà al matí tinc novament anàlisis (ja soc experta.. i aixó que jo tenia fobia) per veure si el nivell de la hormona ja el tenim a 0 i per la tarda eco per veure que estigui tot net... jo tinc la esperança que no en tinguin que fer legrat perque em fa una por... pero ja us dic que desde ahir a la tarda gairebé no taco res.

I res, saber quan ens podem posar de nou en marxa i ja està! A pensar en positiu!!!!

Gràcies a totes pels vostres ànims!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Exedra

EntradaAutor: Exedra » dg. oct. 25, 2009 4:56 pm

Alba que vaya bien mañana con el medico, y espero que puedas evitar el legrado! :-()-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::