Embaras despres avortament sense esperar
Embaras despres avortament sense esperar
Hola,
Voldria saber si alguna s'ha quedat embarassada desprès de patir un avortament i ho ha fet sense esperar la primera regla?
Com algunes sabreu, vaig patir un avortament fa 1 mes (estava de 7 setmanes i no em van fer legrat).
Ara, podria estar embarassada de nou, accidentalment (dic accidentalment perque nomès 1 dia vem tenir relacions sense precaucions).
Ara estic preocupada per si anirà be al no haver esperat el mes que et recomanen). He sentit de tot, gent que s'hi va quedar desseguida i el van tornar a perdre, gent que li va anar be. També tinc una amiga italiana que va passar pel mateix (avortament sense legrat), i li van dir que si podien posar desseguida i que no els calia esperar 1 mes.
Moltes gràcies
Voldria saber si alguna s'ha quedat embarassada desprès de patir un avortament i ho ha fet sense esperar la primera regla?
Com algunes sabreu, vaig patir un avortament fa 1 mes (estava de 7 setmanes i no em van fer legrat).
Ara, podria estar embarassada de nou, accidentalment (dic accidentalment perque nomès 1 dia vem tenir relacions sense precaucions).
Ara estic preocupada per si anirà be al no haver esperat el mes que et recomanen). He sentit de tot, gent que s'hi va quedar desseguida i el van tornar a perdre, gent que li va anar be. També tinc una amiga italiana que va passar pel mateix (avortament sense legrat), i li van dir que si podien posar desseguida i que no els calia esperar 1 mes.
Moltes gràcies
Re: Embaras despres avortament sense esperar
Ha guapissima! A mi em va passar el mateix I tinc un pitufo d 5 mesos! L'1 d juliol tenia l'abort I el 24 em tornava a quedar. He tingut un embaras immillorable, el nen va sortir el dia q li tocava I tot perfecte. Has fet test?
A mi també em va passar el mateix. Vaig tenir un avortament sense legrat i abans de que em vingués la primera regla m'hi vaig tornar a quedar. Ara tinc un nen preciós de 2 anys i mig i vaig tenir un embaràs i un part natural perfecte. No pateixis. Si t'hi has tornat a quedar és perquè dintre teu tot torna a funcionar. Molta sort!!
Moltes gràcies noies, em deixeu més tranquil·la, suposo que el cos sap el que es fa.
Sip, emhorabona pel teu bebito!!, encara no m'he fet el TE, però vaja que tinc clarissim que ho estic: tinc tots els simptomes que vaig tenir als altres 2 embarassos, ademés he tingut sagnat d'implantació (tal com vaig tenir als altres 2 ambarassos). Una altra cosa serà que desprès no s'implanti del tot. De tota manera demà em compro el test i dimarts me'l faig.
jorlu, enhorabona també pel teu nen. Suposo que com dius, dintre meu tot torna a funcionar.
Agraeixo molt que m'hagueu comentat les vostres experiències
Sip, emhorabona pel teu bebito!!, encara no m'he fet el TE, però vaja que tinc clarissim que ho estic: tinc tots els simptomes que vaig tenir als altres 2 embarassos, ademés he tingut sagnat d'implantació (tal com vaig tenir als altres 2 ambarassos). Una altra cosa serà que desprès no s'implanti del tot. De tota manera demà em compro el test i dimarts me'l faig.
jorlu, enhorabona també pel teu nen. Suposo que com dius, dintre meu tot torna a funcionar.
Agraeixo molt que m'hagueu comentat les vostres experiències
Per cert noies, com veu fer per obtenir data de la última regla? Quin dia tenieu en compte?
Mira, el meu cas era una miqueta mes complicat, Jo no ovulava I el meu home tenia els bitxillos ganduls I ens van enviar a reproduccio assistida, m'hi vaig quedar a la 1a inseminacio xo es va parar, tb va ser x aquest motiu q el Gine em va dir q no prengues precaucions. Al haver ovulat amb el tractament ho vaig veure clar, aixi el dia 24 d juliol em va semblar q ovulava I justament vam tenir relacions (no buscant) I 14 dies + tard em vaig fer el test xq la meva Massatgista q es una miqueta bruixa em va insinuar q estava embarassada I va sortir positiu, aixi q em va quedar bastant clar dl dia q era, li vaig explicar al Gine I vam comprar la regla 14 dies abans d l'ovulacio. Espero noticies teves, eh? Ptons
Gràcies SIP, em sembla que estic tenint la regla, dic em sembla perque nomès estic tacant al netejar-me...ho explico en un altre post...
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |