Estic davant d'un avortament espontani?

Problemes durant l'embaràs.
eveta71
Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:23 am

Estic davant d'un avortament espontani?

EntradaAutor: eveta71 » dl. des. 07, 2009 10:33 am

Bon dia a totes,
primer de tot dir-vos que estic contenta d'haver trobat aquest fòrum, perquè és una manera molt empàtica de compartir dubtes. Tinc dos fills, un d'11 i una de 5. La setmana passada vam saber que estava embarassada d'un tercer, sorpresa total!. Els dos primers embarassos van anar molt bé, sense cap complicació. Ara estic de 6 setmanes i fa tres dies que taco, només quan acabo de fer pipí, primer rosat i després marronós. Vaig anar a urgències perquè em vaig espantar, ja que no m'havia passat mai. Em van tranquil·litzar però em van dir que potser seria un avortament, que calia esperar com evolucionava. No ha anat a més, però tampoc ha parat. Algú em pot ajudar? com és un avortament espontani? què sents? com sagnes? Sóc conscient que pot acabar sent un avortament, però no sé com detectar-ho.

gràcies!

Eva
mamlaboni
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: Estic davant d'un avortament espontani?

EntradaAutor: mamlaboni » dl. des. 07, 2009 11:26 am

Hola!
Enhorabona pel nou embaraç.
Jo amb el segon embaraç vaig estar tacant fins els 4 mesos i tacava força... de vegades comm una regla i al f inal no va ser un abortament.
Amb aquest també cap a les 6-7 setmanes vaig tacar però suposo que seria la implantació, perquè l'embaraç va endavant.
Espero que no sigui res maca.
Sort!!!
txellricart
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:55 am

EntradaAutor: txellricart » dl. des. 07, 2009 11:41 am

Hola,

jo vaig patir un avortament espontani, i et puc dir que no feia taquetes, vaig haver de recòrrer a les compreses ràpidament i feia un dolor insoportable. Espero que no sigui res, ànims!!

Txell
lila29
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. des. 07, 2009 12:06 pm

Hola, jo a l'abril vaig tenir un avortament espontani, quan estava d'11 setmanes, després de que em diagnostiquessin "huevo huero", de fet ho vam saber pq vaig començar a tacar i no sé pq encara no m'havien fet cap eco, total, que a urgències em van dir que el cos s'havia adonat que dins el sac gestacional no hi havia res i que ho començava a expulsar.
Però d'altra banda, he sentit casos de noies que taquen i si fan repós tot tira endavant. Això si, jo aniria volant cap al meu metge :globus:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dl. des. 07, 2009 12:28 pm

Hola,

jo vaig tenir un avortament espontani, i em va passar igual que tu, taquetes rosa i marró.

Vaig trucar al meu ginecoleg i em va dir que era normal, que podria ser implantació, però al cap de dues setmanes em va baixar la regla. Ni tan sols vaig parlar amb ell, sinó amb la seva infermera.

El procediment correcte a seguir si estas embarassada i tens perdues és que et facin un analisi de la hormona beta i al cap de 24 hores ( crec) e'l tornen a repetir. Si la hormona ha disminuit, estas davant un avort, si ha augmentat, no.

A mi no m'ho van fer i vaig estar 2 setmanes pensant que estava embarassada i superfeliç de la vida.

El segon cop que em vaig quedar embarassada, em va tornar a passar el mateix i em van fer l'analisis de la beta i van veure que l'embaràs continuava endavant, vaig haver de fer repòs a casa i mira ara, ja estic de 34 setmanes...Per descompat, em vaig agafar un altre ginecoleg que l'altre vegada.

Jo em faria pesada, insistiria iq ue et fessin aquest analisis.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dl. des. 07, 2009 12:43 pm

Wapa no pensis lo pitjor!
Mira el meus cas vaig patir un bioquimic (abort precos) i dir-te que allò era com tenir la regla pero amb molt mes mal.
En akest embaràs vaig començar a tacar la setmana 11 i com no..vaig pensar el pitjo!!vam anar 3 cops a urgencies i els 3 cops van diagnosticar amenasa d'avort i que només es podia fer repòs per salvar l'embaràs. La meva gine privada em va dir que fessa 2 dies de repòs absolut i que dsprés anes a la seva consulta avere que..jo cntinuava tacan així que vaig anar a la seva consulta i la causa: hematoma retrocorial!vaig haver de er repos del 12 d'octubre al 5 de novembre, durantakest periode tacan pq l'hematoma es sang vella i s'ha de dissoldre o expulsar. un cop dissolt ida normal i cap problema. :ok:
així que tu fes repòs fins que et trobin el pq de les perdues i a esperar com evoluciona però sempre positiva que hi ha moltissimes noies que taquem duant l'embaras i tot queda en anecdota.
petonets!!
ImatgeImatge
cristina1671
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dl. des. 07, 2009 1:05 pm

Coincideixo plenament amb el que diu la Lila29. Jo aniria directament al metge.

Jo vaig patir un avortament (huevo huero) a la setmana 10. Vaig estar dos dies tacant molt poquet (spotting) i al tercer dia vaig começar a sagnar moltíssim (més que una regla molt forta amb coàguls) i amb dolors forts de regla. Vaig anar al metge el primer dia que vaig fer taquetes i el metge ja em va comentar que ho acabaria expulsant tot. Per això, penso que cada cas és diferent i els metges t'assessoraran bé.

T'envio molts ànims i espero que et recuperis ben aviat.

Una abraçada :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
sansa
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dl. des. 07, 2009 2:23 pm

La veritat és que això no es sap: en el meu primer embaras vaig estar de la setmana 7 a la 10 tacant i al final vaig tenir un abortament.
Al segons embaràs vaig tacar de la setmana 5 a la 13!!!!!!!!!! i l'Anna fa 6 mesos que està amb nosaltres!!!
Molts ànims i petons
Imatge

Imatge
cuca79
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 5:06 pm

EntradaAutor: cuca79 » dl. des. 07, 2009 2:33 pm

jo vaig tenir un avort bioquímic a la setmana 4+1 i el primer dia vaig sagnar rosadet i només a l'eixugar-me, però l'endemà vaig començar a sagnar moltíiiissim (un tampax em durava menys d'una hora!) i amb motl de dolor, era diferent d'una regla.
ah!també vaig notar com un buit al pit, i que no hi havia d'omplir amb res (i això que vaig menjar-me tota la xocolata del món!!)
que tinguis motla sort i que només sigui un susto!!
eveta71

EntradaAutor: eveta71 » dl. des. 07, 2009 3:21 pm

Moltíssimes gràcies per totes les respostes rebudes. És molt gratificant sentir-te recolzada. Amb la meva parella ho he parlat, però la veritat és que al final et sembla que t'estàs tornant boja i aquest fòrum m'ha servit molt per posar les coses al seu lloc.

Gràcies i ja us faré saber com continua la meva història.

Eva
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dl. des. 07, 2009 6:40 pm

Que tengas mucha suerte y que todo siga su curso, un abrazo!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
roussess
Entrades: 32
Membre des de: dc. feb. 13, 2008 5:57 pm

EntradaAutor: roussess » dl. des. 07, 2009 6:52 pm

Muchas felicidades, no te desanimes yo tuve una hemorragía bastante fuerte, y pense en lo peor, pero ahora mismo estoy disfrutando de una princesa de 9 meses preciosa. Un fuerte abrazo!!!! :-()) :ok:
eveta71

EntradaAutor: eveta71 » dg. des. 13, 2009 8:54 am

Hola de nou noies,
finalment ha esdevingut un avortament espontani. Ni regla abundant, ni dolor insuportable... però sí una enorme tristesa. Tanmateix la vida continua i tinc al meu costat tres tresors: en Jan, la Noa i en Quim, que és el meu company de viatge. Aprofito per desitjar-vos sort, un bon Nadal i un feliç 2010 des d'aquest fòrum ple de bons consells i tant reconfortant.
Una abraçada i dos petits contes per compartir amb grans i petits:

http://www.tv3.cat/videos/1570409

http://vimeo.com/5442611

"els somriures són els petons de l'ànima"

Eva.
lila29
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dg. des. 13, 2009 12:05 pm

Eveta, t'entenc perfectament, a mi a l'abril em va passar el mateix, bé, lo meu era un ou buit, només em resta dir-te que tens dos fills preciosos i que a la propera tot anirà millor, que ho segueixis intentant que és força divertit :love: i ánims! Un petó molt fort i no deixis d'explicar-nos cosetes :***:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dg. des. 13, 2009 5:48 pm

Molts ànims Eveta. Gaudeix molt dels teus fills i del teu company aquestes festes i poseu-vos ben forts per fer nous intents.
Una abraçada, Bon Nadal i gràcies pel contes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
QUETA
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 10:04 pm

EntradaAutor: QUETA » dg. des. 13, 2009 9:39 pm

Bones!
Moltes felicitats per l'embaràs! Jo vaig patir un abortament de 12 setmanes fa dos mesos i també era el meu tercer embaràs. Vaig tacar molt poc, des de la meva experiència et diria que caaalma i que nomééééés facis cas dels metges. Tothom hi diu la seva i el temps ho dirà però sigues optimista perquè val la pena ser-ho, sobretot per ell/a. Per donar-li força per lliutar. Si pots vés al metge sovint i caaalma. La tranquil.litat crec que és important. Sobretot àaaaanims i força que tot anirà bé!
Ja diràs què...

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::