Cariotip 300€!!!

Problemes durant l'embaràs.
meri68
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Cariotip 300€!!!

EntradaAutor: meri68 » dc. nov. 12, 2008 12:16 pm

Noies, a veure si algú em pot dir on em puc fer el cariotip (a Barcelona) per menys de 300 euros, que es el que em demanen a Echevarne... ho he trobat molt car...

gràcies guapes! : lasito :
MAINE
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dv. ago. 31, 2007 11:20 pm

EntradaAutor: MAINE » dc. nov. 12, 2008 4:23 pm

Hola Meri,

A mi el cariotip em va entrar per la mútua, i al meu maridet li van fer per la Seguretat Social, va anar al metge de capçalera amb la petició i li va explicar perquè era, la setmana següent li treien sang, l'únic inconvenient és que no va tenir els resultats fins 1 mes i mig més tard. Encara que a mi per la mútua em van trigar 1 mes, o sigui que no hi ha tanta diferència.

Espero haver-te ajudat ;-)

petonets guapa!!!!!!
Imatge
pruneta
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. maig 06, 2008 6:15 pm

EntradaAutor: pruneta » dc. nov. 12, 2008 5:47 pm

Hola Meri,

El cariotip i l'estudi genètic és el mateix?
Si és així, nosaltres vàrem demanar l'estudi genètic a la ginecologa de la seguretat social. Amb 2 dies ens van treure sang i al cap d'un més ja teniem els resultats.
nin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 9:04 am

EntradaAutor: nin » dj. nov. 13, 2008 6:34 pm

Hola Meri68

A mi el Cariotip no amb va entrar per la mutua i se que en la seguretat social no sempre tel fan, tinc uns amics que li han denegat.
Yo el vaig fer a una farmacia Oller i esta a la Plza de la Concordia nº3 ( aixo es a les corts, yo estic molt contenta del tracte ,el home es molt metodic ( aixo si si vas ves amb temps perque es molt lent amb la preparacio i amb tot el que et pregunta) jo no recordo gaire be que amb va costar pero crec que uns 190 €.
Si t´interesa´m´envies un privat i et dono el telefon
Fins aviat
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dv. nov. 14, 2008 12:10 pm

Hola Meri, jo tinc una amiga que treballa a diagnòstic prenatal, li pregunto aquesta tarda.
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. nov. 14, 2008 12:16 pm

Gràcies noies! la True m'ha passat una Adreça on m'ho fan per 150€, em sembla que anirem allà.
Vam contemplar també la possibilitat de fer-ho per la SS, però em fa por que triguin molt... 150 encara em sembla raonable (car, pero raonable)

GRÀCIES TRUE!
GRACIES NOIETES!!! :ok: :ok: :love:
True
Entrades: 129
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 11:42 am

EntradaAutor: True » dv. nov. 14, 2008 1:23 pm

Hola Meri68!! M'alegro que t'hagi anat bé la info que et vaig passar!! Veig que han pujat el preu, no? Ja m'explicaràs. Anim, el cariotip es d'aquelles coses que et fan fer per protocol però gairebé sempre surt OK.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::