.•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
cassiopea
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: cassiopea » dc. juny 03, 2015 4:52 pm

Marendins, quin greu! molts ànims! i... a tornar-hi!

jo avui ja tinc indicis de que vindrà en breus...
Avatar de l’usuari
novateta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 12, 2015 8:35 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: novateta » dc. juny 03, 2015 5:32 pm

Marendins, em sap molt greu bonica...

És cert, malauradament això passa més del que voldríem... :ufs: Ànims per tirar endavant i aconseguir el vostre somni! Dona't uns dies per tornar a començar de nou i a la propera amb molta energia!
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
marendins
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. maig 14, 2015 10:53 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: marendins » dc. juny 03, 2015 5:46 pm

Moltes gràcies a totes. Espero retrobar-nos aviat. Un petó molt gran i disfruteu molt de les vostres panxus. I a les que encara no en teniu estic segura que aviat en tindreu! Molts pepos!!

Fins aviat
michimi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dv. maig 22, 2015 11:16 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: michimi » dc. juny 03, 2015 6:30 pm

cassiopea ha escrit:
michimi ha escrit:Melibea80, moltes gràcies pels teus consells, t'he fet cas en tots dos!

- He trucat al dentista i m'han dit que truqui demà a veure què em diu el cirurgià. Però que és possible que em costi contactar amb ell i que en tot cas li puc preguntar el mateix dia i que si no ho veig clar, no hi ha cap problema.

- Estic al segon cicle de cerca, per tant sóc mooolt "novata" amb temes de TE i tot plegat, però quan vaig anar a comprar el clearblue em vaig preguntar exactament el mateix que tu. Per què el venen com el més sensible quan hi han de 10?? He fet una comanda de Liberty Test per fer-los servir aquell dia (i així tenir-ne més per si de cas), així que em quedaré més tranquila tant si és + com -.

Moltes gràcies de nou i ens veiem a cercadores i grafiqueres de juny!! :)


Per experiència personal, sé que es pot fer l'implant encara que només sigui per la possibilitat d'estarho. Evidentment sempre s'ha de personalitzar en cada cas, però normalment et donen un antibiòtic diferent del que et donen habitualment (habitualment et donen augmentine i si dius que hi ha la possibilitat et donen amoxicil·lina sola. i pel qeu fa als antiinflamatoris en principi no se n'han de prednre tot i que en les primeres setmanes no passa res, però normalment et donen antiinflamatoris de la familia dels corticoides, uns que si que es poden prendre a l'inici de l'embaras!
pel que fa a la radiografia es pot esperar normalment, però a males, si et posen un davantal de plom, la irradiació es tant poca i tant localitzada (i lluny de la zona del futur bebé que també es pot fer, però si es pot esperar, normalment s'esperan igualment



Miiil gràcies cassiopea!! No he pogut parlar amb el dentista però la teva experiència m'ha tranquilitzat molt!! Ets un sol :***: Ja us explicaré què em diu quan hi vagi :)
Imatge
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: lluna_plena » dc. juny 03, 2015 8:21 pm

Hola Milganes!!

Moltíssimes gràcies per haver-me explicat la teva experiència!! la veritat és que m'ha ajudat moltíssim i em sento una mica més tranquil·la. Si més no ja no em sento tant bitxo raro!!jejeje. :miko:

Però llavors la meva pregunta és...si resulta que tinc la regla tant descontrolada, com coi sabré quan estic ovulant i quins son els meus dies més fèrtils?? no sé com anirà ara que he deixat les pastilles, però quan les prenia, no tenia absolutament cap mena de dolor, ni quan ovulava ni quan m'havia de venir, i tampoc m'han fet mai mal els pits. Vaja, que no notava res de res. Així doncs... com ho puc saber?? com ho feies tu??
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: Dalilala » dc. juny 03, 2015 9:33 pm

Lluna-plena : després de les pastilles normalment canvien els cicles. Hi ha noies que han hagut d'esperar un munt de cicles perquè se'ls hi regulés. És molt comú que no et vingui la regla. Si vols fes més testos d'embaras. Moooolta paciència! !

Per saber quan s'ovula cal fer testos de ovulació. Pots comprar a la farmàcia o a Internet. Llegeix la primera entrada t'ajudarà
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 03, 2015 9:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
DaNur
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:38 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: DaNur » dc. juny 03, 2015 9:55 pm

Marendins, quin greu, molts anims!! Que et mimin al maxim, cuida't i donat temps per recuperar-te. Aqui t'esperem per quan estiguis a punt.
Moltes abraçades i PEPOs!!
DaNur
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: lluna_plena » dj. juny 04, 2015 9:26 am

Moltes gràcies Dalilala.

He llegit la info de la primera pàgina i m'ha anat la mar de bé. Llàstima que la paciència no es pugui comprar!! però començaré pels testos d'ovulació a veure si m'ajuden a saber quan estic ovulant perquè això és un descontrol!! a veure si amb les vostres recomanacions la cosa va millor!!
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: melibea80 » dj. juny 04, 2015 9:51 am

Luna plena, quan prens pastilles evites l'ovulació, pe això es diuen anovulatoris, per tant no es nota res durant tot el cicle i normalment les regles no fan mal. Després de deixar-les, t'has de donar temps perquè es regulin i els ovaris tornin a funcionar com sempre. Potser que de seguida tornis a ovular com que tardis mesos, o que ovulis un mes sí i un mes no, i tot això és molt normal. A més, amb les pastilles obligues al cos a que els cicles durin 28 dies, però sense pastilles és el teu cos qui decideix, tant pot ser que durin 28 com 32 com 38/40 (que és el meu cas, per exemple, i que mai m'ha dit el ginecòleg que sigui res anormal).

Si no vols fer-te gràfiques de temperatura, sí que seria interessant que fessis TO per anar veient... Al principi és un embolic però de seguida li agafaràs el truc, segur. Per exemple a mi em serveixen per saber que la meva ovulació és molt cap al final del cicle, no a la meitat ni molt menys... o sigui, entre que ovulo i em torna la regla passen uns 11 dies només...

Paciència! Petons!
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: lluna_plena » dj. juny 04, 2015 10:32 am

Gràcies melibea80.

Sí que faig gràfiques de temperatura, però la veritat és que amb un mes no m'ha variat gaire, per no dir quasi gens, com a molt 3 dècimes i sense un patró fixe. Així que crec que el millor serà fer TO com tu, a veure si així aconsegueixo saber quan ovulo. Merci per la info!! Ja aniré informant!!
MilGanes
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 12, 2015 11:51 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: MilGanes » dj. juny 04, 2015 2:33 pm

lluna_plena Doncs mira, es una putada perquè un mes em ve el 27è dia i un altre el 30è i al final acabes boja. Jo, per no obsesionar-me ni agobiar-me, a partir del 8è o 10è dia després de la regla, començo a tenir relacions DIA SI DIA NO, la meva ginecóloga és el que em va recomanar, els importants son el 10, 12, i 14, però jo vaig fent fins que me'n canso (s'ha de dir que acabes fent-ho sense ganes i crema una mica la parella, almenys en el meu cas......), i penso que com será que algún mes no l'encertaré oi???? També vull pensar que el fet d'haver pres pastilles tants anys fa que ara al meu cos li costi una miqueta mes, pero tot arribara!!!!!! PETOOOONÀS !!!!!
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: lluna_plena » dv. juny 05, 2015 9:53 am

Doncs moltíssimes gràcies MilGanes.

Seguiré els teus consells a veure si hi ha sort i aconseguim la panxu ben aviat, que cada dia que passa en tinc més ganes!! :b-))) ja us aniré informant!!

Petonets
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: melibea80 » dv. juny 05, 2015 1:24 pm

Doncs sí, llunaplena, controlar-se una mica és genial perquè el cicle pot no ser sempre d'igual durada però el número de dies entre l'ovulació i la següent regla (fase lútia) sempre és el mateix per a cada dona! Curiós però així és... O sigui... pots ovular el dia 11, 15 o 27, per posar un exemple, però ovulis quan ovulis sempre després tardaràs el mateix nombre de dies en que et vingui la regla... Un cop tinguis dos o tres cicles ovulatoris ja sabràs quina durada té la teva fase lútia... (espero que et quedis abans, eh? però en tot cas és interessant saber-ho!).

Bueno, estic pel post de grafiqueres de juny, ens veiem! SORT!!!!
MilGanes
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 12, 2015 11:51 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: MilGanes » dl. juny 08, 2015 9:01 am

Bon dia a totes guapíssimes!! Com ha anat el cap de setmana??
Finalment divendres vaig anar a la gine, em va mirar de dalt a baix. El quiste a l'ovari dret que fa 15 dies feia 6cm, ara no en fa ni 2cm!! Aixi que la tendencia és reduir-se, i no el tocarem. Aixi que en aquest punt, estic contenta.
Li vaig dir que donat que totes les proves havien sortit bé, preferia provar-ho un temps més abans de tirar-me de cap a la IA. I m'ha receptat l'Omifin que el faré durant 3 mesos. Fa temps vaig llegir per el SP algunes de les vostres experiències amb aquest medicament.... i nose, espero que serveixi per alguna cosa.... Alguna de vosaltres l'està prenent??
Aquesta setmana estic a la Sexyyyyy Weeeeeek i l'haurem d'aprofitar no?? :inthebed:


Molts petonets guapes!!!!!! No tenim grup encara de Cercadores de juny?? :***:
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: lluna_plena » dl. juny 08, 2015 9:43 am

Hola MilGanes!!

I felicitats!! és una gran notícia que el quiste se t'hagi reduït!! quina il·lusió!! >.-<: jo no prenc l'Omifin, però crec que servia per regular els cicles pot ser?? així que tal com vaig de descontrolada després de deixar les pastilles és possible que me'l recomanin. Jo en principi també estic a la meva SW, tot i que amb aquest descontrol ves a saber... de totes maneres farem els deures cada dia per si de cas!!

Per cert!! sí que hi ha un grup de cercadores de juny!! jo ja fa uns dies que hi sóc. Així que a veure si ens trobem per allà!!

Moltes felicitats de nou i a per la feina!! :sex-|:
MilGanes
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 12, 2015 11:51 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: MilGanes » dl. juny 08, 2015 11:23 am

jajajajajjaaj lluna_plena no havia trobat encara aquest emoticono!!!!! :sex-|: MOLT ENCERTAT!!!
Si, ja he trobat el grup i ja hi he escrit també, ole!!!!!!!
el que m'han dit de l'omifin es que si funciona, tens possibilitats de tenir bessons!! Aixi que jo vaig sortir contentissima i el meu home amb una cara que encara no s'ha recuperat. JAJAJAJA
Ens veiem a l'altre grup guapa!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::