***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: ***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

EntradaAutor: Cucurucho80 » dt. des. 02, 2014 9:42 am

Momento veloz......luego leo novedades.....

Super-jefas-angelitas, pasadme a mi segunda fecha NW.....porque la del día 2 se ha confirmado,..... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Siguiente fecha....29 o 30 de diciembre....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Bluebike
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » dt. des. 02, 2014 9:48 am

Bon dia angeletes meves!

Jefas!!!!! Mira que sou guapes! Heu fet un començament de post ben maco i molt engrescador. Contagia possitivitat x*x*x

Moltes gràcies a totes pels ànims, el meu pare es troba bé i estable, potser l'hauran d'operar, però li han dit que no és una operació de risc i ell s'estima més que l'operin així fan net i es queda més tranquil. O sigui que ja veurem com passen els dies, de moment no m'hi volen, per que diuen que no em podrien disfrutar.

Cinderella Quina montanya russa d'emocions deus tenir, primer tacadet i després pujada de temperatura? Encara no hi ha res perdut, pot voler dir tant una cosa com l'altra :-o00m . En quan al Cindirello, segur que ell també tenia un mal dia i mira, li va sortir per dir lo del Nadal. A vegades ens endescuidem que a ells també els hi afecta, però ho expressen d'una altra manera.

, Truxi i Cinderella Sou les properes a arribar al final del desespero x*x*x :-o00m x*x*x Ho tinc tot creuat per vosaltres!

Cucurucho Quin greu! :sogra: Però mira, al menys tornes a tenir una altra oportunitat aquest desembre!

Molta energia a les que esteu en sw, jo incluida (o no, no ho tinc gaire clar)!

I les que esteu entre warry i sw ja us aplanyo, per que mira que és avorrida aquesta part del cicle!

Molts pepos! :-()-)
Bluebike

EntradaAutor: Bluebike » dt. des. 02, 2014 9:57 am

Ai, que no he deixat les meves dades!

Aquí van:

Nom d'usuària: Bluebike
Edat dels dos: 37 jo i 45 ell
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles:11 cicles buscant i la durada varia entre 30 - 31 dies
Data de NW (importantíssim!!): Entre el 16 - 17 de desembre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic i Clomid. Aquesta cicle ho estem fent quan ens ho diu el metge! (sexy sexy, no gaire)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Com segur totes vosaltres ja m'he montat la peli al meu cap de com seria tenir regalet aquestes festes i com no vingui em fotré una patacada!
Lataat
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dt. des. 02, 2014 10:06 am

Toc, toc!!! Puc pasar?!?!

Carai noies quina canya de post i de grupet. No tenia massa clar si unir-me però veient aquest ambient :)

Bé em presento :) Tot i que algunes de vosaltres ja hem coincidit.

Nom d'usuària: Lataat.
Edat de tots dos: ell 38 i jo 37
Núm de fills: 0 :'(
Data de NW: en teoria 26 /12
Cicle de cerca i durada dels cicles: el primer - no sé que dir, abans eren de 28
Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW? prenc Acfol, i lcontaré 14 dies des de la regla, i fer-ho el DC 12, 14 i 16.

Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent, us explico una micona:
Fa cosa d'un mes i mig, vem perdre el nostre bebè. Ja estàvem de 14 setmanes. Les coses des del principi no anaven gaire bé, res greu, però que al final tot junt, va acabar de manera molt tràgica.
Com tot ha estat tan natural, l'expulsió i al cap de 10 dies ja vaig ovular sola i tot plegat, el gine em va recomanar no esperar i un cop em vingues la regla (això va ser divendres passat) ens hi tornesim a ficar.
Jo volia esperar una mica més però el meu marit han insistit molt de que comencéssim la busqueda, sense presa però amb la mateixa ilu que la primera vegada. Sé que em costarà perquè encara sóc un "carrusel hormonal" però és veritat jo vull ser mare i no em vull esperar. : lasito :
Al nostre bebito el portarem al cor sempre, però la vida continua.

I he vist tanta animació aquest grup que segur que m'anirà molt bé. Perdoneu aquest mega moment d'ego!!! :O

Tan de bo, aquest Nadal ens porti a totes una :-()) panxa com una casa.

Petonets,
Lataat.
chikibombo
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 25, 2014 6:10 pm

EntradaAutor: chikibombo » dt. des. 02, 2014 11:17 am

Hola noieees!!!!

He entrat per veure si ja estaria penjat el post de Desembre, i quina sorpresa!!!!

Com us ho heu currat i quines noies més detallistes! m'encanta! així estarem com a casa aquest nadal aquí a la xarxa! Moltes gràcies boniques a totes dues!

No sé com s'ha de passar la direcció en privat! ja m'ho direu.

Bé, doncs jo, també m'apunto:

Nom d’usuària: Chikibombo
Edat de tots dos: 39 jo i ell 32
Nª de fills: 1 nena de dos anys i 2 mesos
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2n cicle de cerca. Abans era super regular, de 28 dies exactes! des de fa uns mesos o se'm retrassa o se m'avança. No sé si és cosa de l'edat o què, però estic una mica atabalada amb el tema!
Data de NW (Super-important!): 26 o 27 (espero!!! si no desespero!)
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Res de res. Amb la nena tot va ser molt fàcil, i de moment confio amb que sigui així. He començat a prendre àcid fòlic i començaré a seguir algun dels vostres consells. Però tampoc em vull obsessionar
Feu SW? CLARO!!!! tot i que amb lo cansats que anem... li he de posar molt fàcil!!! jajajaajaj
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:Sóc d'aquelles que sempre havia dit que no voldria tenir fills. Per això van anar passant els anys, fins que vaig dir-me que no ho veia tant clar, i que si en volia, valia més que comencés a provar-ho. Aviat va venir la meva preciositat, i tot i que ni jo mateixa ho hagués dit mai, ara sento que m'agradaria un altre! i després d'un temps d'estar a la banqueta perquè ell no ho veia clar, ara ja s'ha deixat anar i anem a "por ello"! Em preocupa el tema de l'edat. M'acosto als 40, i tinc por que no sigui fàcil.
Perdoneu el rollo!

Doncs res! us desitjo molt bon mes a totes i ens veiem per aquí!!!!!
mimu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:28 am

EntradaAutor: mimu » dt. des. 02, 2014 12:18 pm

NOIEEEEES ENTRO MODO SOSO MBL PER DESITJAR-VOS MOLTA MOLTA SORT I QUE AQUEST NADAL TINGUEU EL VOSTRE SUPER REGALET!!! SUPER JEFAS ESPERO Q CANTEU MOLTES PANXUS PERO SOBRETOT LES VOSTRES EEEEH!!!! US ANIRE SEGUINT!!! UN PETONAS A TOTES I MOLTS MOLTS PEPOS!!!!
nineta1984
Entrades: 21
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 9:51 am

EntradaAutor: nineta1984 » dt. des. 02, 2014 1:07 pm

Hola angelets!!!!!!

Bé, fa temps que us segueixo, però fins ara no m'he decidit a capficar-me en aquesta aventura del foro!!! Felicito a les jefas perquè han fet un post xulisim i amb molt de cor!!! :ok:

M'encanta les idees que teniu i així segur que el desespero es passarà molt millor >.-<:

Em presento:

Nom d’usuària: nineta1984
Edat de tots dos: tant el nineto com jo en tenim 30
Nª de fills: cap :(
Cicle de cerca i durada dels cicles: Doncs aquest cicle serà el 14 , si si, 14 intensos mesos de busqueda, vaya desespero total!!!! Sóc força regular i tinc cicles de 27-28 dies.
Data de NW (Super-important!): Esperem que no arribi el 22-12 i que em toqui la grossa!!!!
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Després de 14 mesos em fet de tot!!! Desde fa 2 mesos prenc ovusitol, faig TO (no ho he fet tots els mesos), cames amunt després de sex, i prenc progesterona del dia 15 al 24 del cicle perque sempre tenia taques dutrant la segona part del cicle i amb això les regularitzo.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Bueno doncs a dates d'ara i com portem tants mesos de busqueda, estem a al espera de tenir la primera visita amb fertilitat de la Vall d'Hebron. Ens han fet moltes proves i totes son OK. També em mirat l' IVI i posiblement si aquest mes no funciona en anirem al 2015 amb una IA. M'agradaria mirar alguna altra clínica però totes són una pasta en la primera visita!!!
També vaig a l'osteopata i tant ell com un altre han coincidit en dir-me que tinc inflamació a la pelvis però internament. Una cosa molt extranya ue t'ho digui un osteopata, però el meu va "más allá" jijijijijiiji, es un caso!!!!

Bueno noies, després d'haver-nos atabalat us desitjo molta sort a totes i molts PEPOS!!!! Ho aconseguirem segur!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :cnena: :cnen:
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dt. des. 02, 2014 2:04 pm

Hola!!

Jo també sóc nova i em presento, ja fa un parell de mesos que us llegeixo i tots els trucs que hi ha. M'ha anat molt bé per informar-me i ara vull informar del què jo sé!!

I també espero viure la meva i la vostra cantada de Panxu amb vosaltres!! (creuem els dits!!) :cnena: :cnen:

Nom d’usuària: Dalilala
Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
Nª de fills: O
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2er cicle
Data de NW (Super-important!): 12 de desembre segons Womanlog
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Primer us vull dir que quan vaig fer visita al ginecòleg (primera cosa que cal fer si es busca panxa) em van trobar un quist a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... Però com que vull tenir un nen m'ho deixa intentar durant 6 mesos abans d'operar. O sigui que m'han posat pressió!! Atès que la medicina convencional només soluciona via operació he buscat alternatives: medicina homeopàtica i medicina xinesa
Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura.

Tema dieta: crec que pot anar bé a tothom pq el que m'ha dit té molt sentit: puc millorar la regulació de les hormones a través de l'alimentació. El consell bàsic és eliminar làctics de vaca ja que porten molts estrògens i un excés és dolent, i sinó com a mínim prendre'ls ecològics ja que aquestes vaques no les punxen amb estrògens. Prendre molts ous ecològics i nous (àcid fòlic). Tb m'ha recomanat que pollastre, ous i làctics siguin ecològics. La cosa és una mica llarga. Si voleu faré un post específic i algun link interessant. Què us sembla?
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dt. des. 02, 2014 2:25 pm

Hola pricioseeeeees!!!!! :love:

Com va??????? Som un muuuuunt!!!!!

Primer de tot felicitats a les súper jefes Imlaura i cindirella. Heu fet un post molt guapo, amb idees molt engrescadores! Enhorabona. Ja farem els deures que ens heu posat!!!

Veug una persona que mha xocat! Lataat bunica em sap molt greu el que ha passat. No en tenia ni idea! Encara recordo quan vam cantar la teva panxu... Veig que el teu cos sha recuperat rapid. El tema hormonal... Bufff.. Normal q estiguis feta un garbuix! Molts anims buncia i endavant!

Benvingudes a les noves!!!!

Molta força a les sexy weeks!!!

Bluebike m'alegra saber que el teu pare esta estBle. A veure si l'operacio va be :ok: Mha fet gracia llegir el motiu q et donen els teus pares perq no vinguis "sino no et podrem disfrutar" q macos :love:

No em puc enrollar gaire q se m'acaba la bateria de l'ipad!!!! Aixi q em presento!!!!!

Nom d'usuària: Rubinat
Edat dels dos: 29 jo i 30 ell
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2 cicles buscant i la durada varia... Aquest segon cicle q no he acabat encara ja porto 44 dies... El cicle passat va ser de 67....
Data de NW (importantíssim!!): No ho sé! Segons la app havia d'haver vingut el dia 29/11... L'actualitzaré tan bon punt arribi la w...
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic. Be, aquest mes es de descans.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: be... Ni rastre de la warry.. Poso em amtecedents. Dissabte vaig tacar marronet a l'eixugarme i res mes. Diumenge nit, vaig tacar rosadet i una goteta de sang. Res mes fins avui... La warry no ve pero jo tinc tot de simptomes warrils... He fet tres TE i tots negatius. Sino ve aquest dissabte men tornare a fer un altre (l'ultim d'aquest cicle! Ja nhi ha prou de la bromaaaa!!!!) Be, resumint: estic desesperant un ouuuuu!!!!! :-((
Imatge

Imatge
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: nina81 » dt. des. 02, 2014 2:33 pm

bon dia boniques!
mira que m'arriba agrada el post d'aquest mes...això que esteu fent noies dona molt bon rotllo...si que sou uns angelets si :p-) :b-))) :p-) :b-)))
La cançó d'aquest mati m'ha encantat, m'ha donat tanta energia positiva, quina pena que stigui en plena warry. :ufs:

Nom d’usuària: Nina81
Edat de tots dos: tots dos 33
Nª de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles:el 5 mes de cerca em sembla i els meus cicles son a prtir de 36 dies
Data de NW (Super-important!): segons les aplicacions que utilitzo seria el dia 5 de gener, aviam si per reis tenim un positiu
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? la veritat es que no fem sw, de moment ho fem quan ens ve de gust i prenc àcid fòlic.

Bé noietes vaig a dinar que ni el nino ni jo encara ho hem fet, menys mal que avui tinc festa. després a la tarda personalitzo .
molts pepos
Imatge
lmlaura
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dt. des. 02, 2014 3:26 pm

Hola guapíssimes meves!!!

Bé entro un moment perquè amb tanta gent jajajajaja m'he hagut de fer un resum i xuleta i de tot jajjajajaja nenes!!!! que som 18!!!!

Si he comptat bé es clar!!!

això és normal???? jajajaja sí serà especial siii cantarem panxus a tutti pleniiii!!!!

A veure si organitzo una mica les idees al cap i personalitzo!!

Dir-vos que per enviar-me el privat només cal clicar a sobre del meu nom crec i dóna la opció d'enviar privat perquè m'aneu donant els vostres correus electrònics per l'amic invisible!!!

Benvingudes a totes les que ja ens hem vist en el post anterior i les noves!!!

UN, DOS, TRES...ANGELETES AL PODER!!!

Vinga aquests ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· ..::··
a treballar força amunt amunt!!! jejejejejeje

Les que esteu en desespero ànims ànims i PEPOS PEPOS :p-) :p-)
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
carlotad2323
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

EntradaAutor: carlotad2323 » dt. des. 02, 2014 3:37 pm

Hola guapes!

Us enrecordeu de mi? jejeje :content:
Perdoneu, vaig molt liada amb la feina... :ufs: Tinc hora amb el gine el divendres, espero que tot vagi bé!
ENHORABONA PER AQUESTES JEFES TAN ESTUPENDES x*x*x neu:-D neukiss-) Segur que totes aconseguiu la vostre :-()) :b-)))
Bluebike Guapa, no vaig poder dir-te res, jo de tu també esperaria i sembla que tot va bé així que mooolts ànims bonica :-()-)

PETONETS A TOTES :globus: :love:
Imatge
Imatge
Imatge
Eia_
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dt. des. 02, 2014 11:17 pm

Olé, olé i olé!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nenes, quin post més xulo!!! :love: es super maco i emotiu....us dóno l 'enhorabona nenes!!
Amb aquest bon rotllo de post, segur que canteu moltes panxus!!! :cnena: :cnen:
Angeletes, us veig a l'altre costat, ja què de ben segur que papa Noel us porta allò més desitjat!!

Molts ànims floretes, i una abraçada molt especial per la lmlaura! :-()-)
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dc. des. 03, 2014 7:48 am

Eia_ ha escrit:Olé, olé i olé!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nenes, quin post més xulo!!! :love: es super maco i emotiu....us dóno l 'enhorabona nenes!!
Amb aquest bon rotllo de post, segur que canteu moltes panxus!!! :cnena: :cnen:
Angeletes, us veig a l'altre costat, ja què de ben segur que papa Noel us porta allò més desitjat!!

Molts ànims floretes, i una abraçada molt especial per la lmlaura! :-()-)

Bon dia boniques!!!

Aixxx entro un moment per respondre i donar les gràcies a una de les meves nenes de GN!!! :love: :love: :love:

(després m'hi poso a respondre q ahir se'm va fer tard)

Gràcies Eia!!! M'ha tret un somriure de bon matí! Gràcies per entrar!!!

Saps que m'encanta q tinguis ja la teva panxu q a més de moment et prova molt, estàs preciosa!!!

Ens veiem en poquets dies xurriiiii!!! Quines ganes!!!!

una forta abraçada guapa més q guapa!!!!
Imatge
Imatge
Rubinat
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dc. des. 03, 2014 7:56 am

Bon dia soleros!! :***:

Avui fa un dia dels q m'agraden! Ben ben ben fred pero amb solet!!!! I esq els q som de les terres on hi ha boira aquests dies son com un regal. Un regalet com el q tindrem totes ben aviat!!!! <:-< Un regalet q es mou i sense piles!!!! Nenes un regalet per a tota la vida!!!!! :love:

Bueno, a veure si ens posem les piles q les grafiqueres ja han cantat la primera panxu. Si fos per cantar-la del cert em presentaria jo voluntaria pero no ho veig clar... Avui començo a tenir força moquet, com si fos claraweb. A mes ahir al vespre vaig fer in TO (aprofitant q havia retingut suficient pipi - a mi em costa molt... Es mes aviat poc concentrat...) i va sortir força marcat... Pero com diu la companya gisa aixo no vol dir panxu. Per aixo existeixen To i TE. I de moment a mi els TE em donen negatiu. Aixxx quin neguiiiiit!!!!! ?-)

Passeu un molt bon dia buniques!!! x*x*x
Imatge

Imatge
cinderela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

EntradaAutor: cinderela » dc. des. 03, 2014 8:23 am

Bon dia amorcitos meus!!

Imatge

Comencem un dia nou, ja estem a meitat de setmana, i sembla que tornarà a sortir el solet! A més, aquest cap de setmana serà llarguet!! :b-)))

Bueno, he de confesar que tinc un gran problema amb el tema cançons, perque son incapaç de aconseguir que es vegi aqui la pantalleta del youtube! He preguntat a "ajuda", pero encara ningú m'ha donat la solució! Així que de moment us deixo l'enllaç!

Anem amb una gran cançó " de todos los tiempos", d'aquestes que s'enganxa i et pases el dia tararejant i et dona molt bon rollo!

http://youtu.be/0Wx-gt0jl4o

I el consell del dia d'avuí...

Per les amant del café... vigileu! més d'una o dues tases al dia disminueixen les posibilitats de concebre!

Marxo al curs d'autoavaluació, segona clase avuí! Sort que només son 3 dies! A la tornada actualitzo la primera plana i personalitzo!

** Problema per insertar videos solucionat!! **
cinderela l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 04, 2014 9:40 am, en total s’ha editat 2 vegades.
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dc. des. 03, 2014 8:36 am

BON DIAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Com estàn les nostres guapíssimes de Desembree?????? x*x*x x*x*x x*x*x

Cinderela i Truxi: Com va el desespero??? Com esteu d'ànims??? Creuem ditets vaaaa!!! Q volem cantar la primera panxuuu!!!

Rubinat quina mala baba no?? aquest tacadet q? on va parar? q és?? aixxxx això és una agonia a vegades eh..però creuem perquè el vermell tomàquet com diu la nostra Cucurucho jejejeje no apareguiii maleïda no baixiiiiiiissssssssssssssssss

Cucurucho: q faríem sense el teu humor?? jejejejeje quina ràbia la W pesadaaaaaaaa q no et volemmmmmmmmmmm no se enteraaaa!!! aixxx bueno estàs dins del mes màgic de tota manera!!!

Bluebike: aixxx a veure com evoluciona el teu papi... i quan et van dir això de q no et podrien disfrutar no et va saltar una llagrimeta?? aixxx a mi sí em saltaria tinc les emocions a flor de pell....

Lataat: Guapíssima quin greu la pèrdua... buff quin mal han de fer aquestes pèrdues amb tota la il·lusió q portem a sobre!! però q això no et faci prerdre les ganes! Arribarà el regalet q es quedarà amb vosaltres per sempre!!! :anec:

Nina81 m'encanta q t'encanti la cançó!! jejejejeje és molt divertida i jo sempre pujo el volum quan sona a la radio ... :p-) :p-) :p-) :p-)

Nineta1984: Q tinguis molta molta sort!!! i q no calgui una IA!!! Confiem en aquest mes tant especial!!!!

Mimu, Ice i Carlota!! moltes gràcies per entrar i desitjar-nos sort, us desitgem un embaràs de luxe i q el passeu el millor possible! mimeu molts aquestes panxus!

Dalilala: Això del quiste al ser tant grandet has de fer repòs des del principi o no??? aixx espero q no et molesti i que puguis tenir el bebi i després ja faràs la operació! Molta sort!!!
Tema dieta si vols obre un post, a mi sí q em sembla molt interessant!!

Nina5 SIIIII la tercera va la vençuda!!! Som-hiiiiiiiiii

Nes82 Desconec que és Preeclampsia greu i Sindrome de Hellp, ens pots fer cinc cèntims?

estiestelet83 El teu home està per aquí al foro?? quina gràcia no???

mileeidy: i tant q el cap és poderós i molt!!!! però em de ser fortes i intentar controlar al màxim o com a mínim q les pensaments siguin positius!!!

Anegueta: som compis de setmana!!! vinga q ja queda menys!!! a mi m'està passant molt ràpid aquest cicle!

A la resta, Benvingudes a totes!!! Abraçades i petonets per totes!!!

Dir-vos q els missatges privats cada dia... ejem ejem... crec q ens hem flipat una mica... jajajajajaja em pixooo però sí q ho podem assumir per setmana... jo he escrit a unes quantes i prometo fer-ho abans q acabi la setmana a unes quantes més... :)

De moment tinc 4 emails per l'amic invisible! no hi ha pressa eh... però q estiguin abans del 24 de desembre q és quan començarem fiestas y festejos... jejejeje i així puc gestionar-ho i q tingueu el email amb el nom de la persona q us toca fer alguna sorpreseta maca online

Petonets i abraçades per totes!!

Q tingueu un molt bon dia!!!

Moment ego: jo de moment a la espera... amb molta energia i contenta! aquest mes m'està passant volant!! :-)
Imatge
Imatge
Embarassada
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dc. des. 03, 2014 8:59 am

Eeeei, que falto jo!! Que no dono l'abast, però hi vull ser...! Aquí ho teniu, angelets (per cert, xulíssim el post! Moltes gràcies!!)

Nom d’usuària: Embarassada (nom que em vaig posar quan esperava el 2n fill... Em sembla que no va ser gaire bona idea perquè ara crea confussions!!)
Edat de tots dos: l'embarassat 45 i jo 35
N. de fills: una nena de gairebé 5 anys i un nen de 21 mesos
Cicle de cerca i durada dels cicles: 3r cicle. Normalment tenia cicles de 29 dies, però des que em va venir la regla, a l'octubre, han estat una mica més llargs
Data de NW (Super-important!): 4 o 5 de desembre
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Fem el que podem i quan podem, perquè amb dos nens i la feina ja us podeu imaginar que costa una mica de trobar el moment. A més, el cicle passat, durant la SW, vaig tenir l'embarassat tres dies fora...
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs ja ho veieu, buscant el tercer fill amb tanta il·lusió com si fos el primer!

A veure si al vespre puc tornar a entrar... Que tingueu un bon dia!! :content: :ok: :***:
nineta1984
Entrades: 21
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 9:51 am

EntradaAutor: nineta1984 » dc. des. 03, 2014 9:35 am

Bon dia Angelets!!!!!

Només entro per desitjar-vos un bon dimecres :***: x*x*x

Que passi la setmana ràpid i que arribi el pont que l'aprofitaré al màxim perquè estaré a la SW!!!!! :b-))) :b-))) A veure si el meu òvul no s'amaga i es troba amb els ..::·· ..::·· ..::··

Imlaura, no et preocupis amb els missatges privats perquè aquest més hi ha molta feina!!!!!! Per cert ara t'envio el privat amb l'email

Cinderela, bon consell :ok: !! sort que jo el café nananai

Rubinat, quin desespero no??? Podria ser que hagis tornat a ovular????

Una abraçada molt forta noies!!!!! :love: :love: :love:
Bluebike

EntradaAutor: Bluebike » dc. des. 03, 2014 9:50 am

Bon dia nenis x*x*x

Lataat Em sap molt de greu el que us ha passat. Sembla que el teu cos està fent el què ha de fer i això és molt bona senyal. Ànims valents! :-()-)

chikibombo Tu com jo. Claríssim que no volia nens i de cop i volta alguna cosa va fer "click" dins meu. Pensava que això del "rellotge biològic" eren bajanades, però no!

nineta1984 14 mesos, deunidó! Però bueno, si ja teniu visita prevista amb l'especialista, vol dir que ja teniu l'agulla mig enfilada! Vinga va, que això ja està al caure! :ok:

Dalilala Doncs seria molt interessant que fessis un post sobre nutrició i la teva experiència amn teràpies alternatives!

Rubinat Com és que fas descans de l'àcid fòlic? Referent al TO, no podria ser que estiguessis ovulant ara? Mira que amb els cicles tant llargs i irregulars potser que els teus ovaris facin varios intents d'ovulació, d'aquí vindrien els TO + vaires vegades al mes, fins que aconsegueixin fer sortir l'ovulet. Fes deures per si de cas! No et vull posar més atabalamenta al cap, però és que no vull que se t'escapi l'oportunitat!

carlotad2323 i les demés :-()) Moltes gràcies per passar a desitjar-nos sort! Sou uns solets! Us llegeixo molt!

Jefas M'agraden molt els consells, aquest del cafè el porto bastant a rajatabla. Amb el que portem d'any potser he fet 4 tasses de cafè i 2 Coca-coles.

Imlaura Sobre lo de saltar-se les llàgrimes... Soc com la Fontana di Trevi!!

Moment ego: Actualització folicular: Vaig tenir la última eco del cicle i dimecres de la setmana que ve m'han de fer analisi de sang per veure si he ovulat o no. Ahir a CD18 el tenia a 16 mm, li vaig preguntar que si a aquestes alçades del cicle (30 dies) encara estava a temps d'ovular i de que s'implanti i va dir que tant pot ser que sí, com que no (pues vaia). Que anem fent feina!

Passeu molt bon dia! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::