★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mostela
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 01, 2014 9:42 am
Ubicació: Barcelonès

Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★

EntradaAutor: mostela » dv. des. 19, 2014 2:14 pm

Hola precioses!!!

Com van els desesperos?

Yuyu ja t'has fet el TO??? I la tempe??? Explica'ns!
Nineta1984 quina pujadeta!!! Aquesta grafi fa molt bona pinta >.-<: >.-<: >.-<: Hauries de mirar que tens una tempe posada al dia 22 i encara no hi som!
Ikebana la teva també està molt bé! Ànims amb el desespero i vigila amb el peque no et doni massa cops... a veure si podem cantar!
Aroswi! Quina gràfica més xula!! >.-<: Aix quin desespero ens espera :-o00m ànims que té molt bona pinta i ja saps què passa quan ets jefa...
Cucurucho hoy ha vuelto a subir! Vaya maquinas, deberes super bien hechos! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: A ver si habeis hecho diana :ok:
Cinderela quina pujadeta! A veure si demà ja et surt la línia, i a veure si podeu acabar de rematar per tenir els deures super ben fets! :: orrr::
Alis ja tens un TO positiu? :p-) Atacaaaa :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Anegueta a tu també se't veuen dues grafis, la nova i la del cicle anterior a sota, tot i que estigui a mitges. Aneu escalfant motors que per Nadal se us gira feina :inthebed:
Sita guapa, ja va marxant aquesta mala w...? Aprofita per cuidar-te i mimar-te aquests dies, i per cap d'any a l'atac! :inthebed:

Guapis jo vaig fent, amb dies molt guais i dies de bajón total. Ja vaig anar a la llevadora i dilluns anem al gine privat, i amb sort podrem veure o escoltar alguna coseta :love:

Vinga boniques, ànims amb tots aquests desesperos que tenim! :-o00m :-o00m :-o00m
02/12/14: TE+ agafa't fort!
28/01/15: ja fas 6.1cm i avui t'hem contant els 10 dits de les mans
18/03/15: ets un nen!
09/08/15: ja ets aquí!

Imatge
nineta1984
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 9:51 am

EntradaAutor: nineta1984 » dv. des. 19, 2014 3:46 pm

Ei noies!!! Ja estic de vacances!!!!!
Ja he tret la tempe del 22. Per cert jo si que veig desembre....
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: Aroswi » dv. des. 19, 2014 6:38 pm

Hola bona tarda! Quin fred que fa ara peli carrer! Però m'agrada aquesta olor a hivern!

Mostela, has fet un post ben xulo repassant-nos a totes!i, que et va dir la llevadora? Es x privat que et fan la primera eco i es veure la primera taqueta?

Nineta, ara ja ho veig bé. La tempe del 22 m'havia fet pensar que era d novembre...de fet, megapujada, que duri!

Cucurucho, com ha anat amb la acupuntura? Era avui, no??

Petonets*****
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dv. des. 19, 2014 10:39 pm

Bona nit boniques!

Com esteu? Moooooolts ànims a les que esteu en ple desespero :-o00m :-o00m :-o00m Intenteu no pensar, distreieu-vos amb les festes, compres, regals, família, festes, etc amb el que calgui per no pensar-hi :oset: I les que esteu en SW, a per totes!

Ikebana dorm sense pantalons jajaja tot el que sigui per tal que estiguis relaxada :miko:

Yuyu que tal?

Mostela gràcies per tot! Com estàs? Els ànims amunt que tot sortirà molt bé, eh! ja ens explicaràs com ha anat la visita el dilluns >.-<:

Nineta1984 el teu gràfic pinta mooolt bé, no? Ja ens diràs!!!

Moment Ego: Com que avui m'he notat lleus punxadetes als ovaris i he començat a tenir flux, he pensat que potser ovulo diferent del què em penso. I com que ja portem uns dies d'avorriment, quan ha arribat l'aneguet a casa hem fet deures per si a cas :p-) :p-) :p-) Ja hem començat la SW >.-<: >.-<: >.-<: Fem com els Cucurucho80, a per totes!!!!

I gràcies a totes per les ajudes del FF, poc a poc el dominaré : lasito :

Petonets i bona nit!!!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » ds. des. 20, 2014 4:29 pm

bon dissabte preNadal!
Com esteu? De compres? Amb psicosimptomes?
vaaa animem una mica aixo!

Cucurucho, em tens amoinada, tu que sempre comentes...com estas???? despres de l'acupuntora no hem sabut res!

Jo be, sense novetats a la vista...

petonets
>24 cicles_2014...

ikebana
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » ds. des. 20, 2014 8:17 pm

Hola guapes!

Ai nenes .... Ultimament passo unes nits de pena.
Aquesta nit he sortir un moment al balco x refrescar-me i em vinguessin ganes de tornar-me a tapar.
Em desperto mil cops...

Aquesta nit el meu home a marxat abans de les 5 x anar a treballar i el nen a les 6 menos algu s ha despertat...
Total... Q he dormit x fases xq quan em desperto dsps em costa moltissim tornar a adormir-me.

Patia x la tempe... Si us he d dir la veritat no se ni a quina hora m ho he pres. No se si ha sonat el despertador... M he despertat a les 8:40 i he anat a despertar el nen.

Bueno... I dsps tot el dia darrere del nano, xq l ikebano no ha arribat a casa fins cuarts d 5... Pobre! Esta fet caldo! M ha deixat fer uba mica la siesta mentre ell dinava.

Esperem q dema tinguem una tempe fiable i q continui amunt!
Avui si em parleu d desespero.... No se ni el q es! Jajajajaja

Espero q totes estigueu be !
Petons i fins dema!
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » ds. des. 20, 2014 10:22 pm

Bona nit boniques!

Aroswi, Ikebana molts ànims amb el desespero :-o00m :-o00m :-o00m

Nosaltres continuant la SW >.-<: >.-<: >.-<:

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!

Petonets!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dg. des. 21, 2014 1:30 pm

Bon dia boniques!
Quin :***: més precios q fa avui!
No m'havia adonat que el FF m'ha variat la DNW, del 28 al 27 (la que era segons els meus calculs inicials).
O sigui, un dia menos!

Moltes alegries per les SW, PEPOS pels desesperos i tendresa pels moments avorrits!

Bon diumenge!
>24 cicles_2014...

Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dg. des. 21, 2014 3:14 pm

¡Buenos días!

Con estas fechas voy bastante 'de culete'..... como la mayoría, por lo que veo jejeje

¿Cómo estáis hoy?

He ido viendo las gráficas, aunque no escribiese, y parece que pintan muuuuuuuuy bien :) ojalá se canten panxus....que ya nos toca!!

Voy a ver si repaso un pelín...

Aroswi...veo que estás más o menos como yo jejeje aunque tienes un pelín más cortos los ciclos y cumples la fecha NW antes, estamos, aprox, por el mismo día del ciclo....Paciencia....que son los días más 'emocionantes'....Ojalá tengamos regalo de cagatió atrasado... crucemos los deditos... :-o00m La acupuntura genial.... Rosa es muy directa y clara jajaja las que os visitéis ya veréis.... Pero muy maja... Tengo cita de nuevo el martes, una a la semana es.....y nada, cruzando los dedos por si serán pocas sesiones pre-panxu jajajajaja

Anegueta ....jajajaja la mejor parte del ciclo...la SW, disfrutadla !!!! que unos deberes bien hecho pueden traer premio !!! >.-<:

Ikebana ....como te dijeron, sin pantalones!!! jejeje yo, la verdad, es que si duermo acompañada del polito duermo sin nada, y las noches separados con la parte de arriba en invierno. Me sería imposible dormir con ropa...bufff, necesito que la sangre circule sin dificultad al menos unas horas al día :P jijiji iba para naturista pero nací en un lugar demasiado fresquito jijiji Tu gráfica es uhmmmmmmmmmmm ...¿cómo vas? :-o00m Pinta mejor que bien...... estoy deseando un TE y todo jajaja pero paciencia....

nineta1984 subidón, subidón !!!!! :b-))) joer que escaladas de temperaturas hacéis!!!! tengo mucha fe en vosotras :) vaaaaaaaaa, que queremos panxus de diciembre...... nuestra jefa se merece cantar jiji y nosotras ni te cuento!!!

Mostela ....ainssss, queremos saberlo todo del gine del lunes....aunque sea 1/4 de píxel!!! jajajaja que vaya todo genial :) >.-<:

No sé si me dejo algo....

Momento ego.... entre nochebuena en mi casa, navidad en casa de suegros...st esteve en casa de tíos, luego recogemos al hijo de Polito y fin de año los 3 soletes....año nuevo su family....3 de enero cumple papi....reyes mi family.....ofuuuuu jajaja qué estrés! encima mudanza el 15 de enero.... se me acumula todo!!! jajajajaja

Ojalá , pese al estrés, este mes pueda celebrar el acabar el año siendo 4......pero no sé....La acupuntura dijo que, aunque el informe del semi pone que es normal.....aún así son lentitos....que hay muchis, pero lentos.....así que me quitó un poco las esperanzas....Le ha dicho que tome redoxón, porque la vitamina C + el zinc van genial para los ..::·· Pero aún no ha empezado....y se ve que notar los cambios es lento...

Besotes a todas!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
ikebana

EntradaAutor: ikebana » dg. des. 21, 2014 4:00 pm

Hola noies!!

Cucurucho quin estress!!! I ja x acabar-ho d'arrodonir, una mudança! Uuuffff!!!

Nosaltres estem b. Hem passat el mati passejant i intentant comprar alguna cosa, pero al final res de res! Dema al matí passo a comprar 2 tonteries q em falten xl tio!

Aquesta nit he dormit molt be! Sense calor, i tota la nit seguida! I he tingut una pujadeta maca! Esperem q aguantii!!
mostela
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 01, 2014 9:42 am
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: mostela » dl. des. 22, 2014 7:23 am

Bon dia guapes!!!
Com van els desesperos???
Yuyu? Nineta? Ikebana? Aroswi?
Algun psimptoma o psicopsimptoma?? Teniu pensat fer algun TE aviat???

Ànims boniques, que les grafis pinten molt bé!!!
02/12/14: TE+ agafa't fort!
28/01/15: ja fas 6.1cm i avui t'hem contant els 10 dits de les mans
18/03/15: ets un nen!
09/08/15: ja ets aquí!

Imatge
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dl. des. 22, 2014 10:02 am

Bona dia de loteriiiiiiiaaaaa!
Tercera setmana de desembre: loteria,Noche Buena, Nadal, Sant Esteve, Sants Inocents.
Una setmana de celebracions, familia i alegries, només demanem panxus!

Fem repaset:

1 al 7: Panxu jefa: Mostela! :-())
8 al 14: W=1 - Grafiqueres=0
15 al 21: W=1- Grafiqueres=0

-->Del 22 al 28: Desespero Total, tots els nostres pensaments positius van per la:
YUYU: 22/12 http://www.fertilityfriend.com/home/23871c Volies fer-te test, què? com portes la teva loteria particular?
NINETA1984: 22/12 http://www.fertilityfriend.com/home/551176 Nineta, tens una pujada moooolt interessant, què psímtomes? Test? quins plans teniu?
IKEBANA: 23/12 http://www.fertilityfriend.com/home/391f0f La teva grafi em té en tensió, alta però "puja i baixa" i si no m'equivoco estàs a dia de cicle 35 i 15 DPO, quins plans/experiència tens tu per fer test?
AROSWI: 27/12 http://fertilityfriend.com/home/547e77 jo... bé pues allà estic, a finals de setmana que em toca DNW. Ja veurem, els meus nervis van a estones, però no m'ho trec del cap...

Del 29 al 31: La data s'apropa...paciència! Li tocara la Grossa? Creu-ho els dits!
CUCURUCHO80: 29-30/12 http://www.fertilityfriend.com/home/542781 Vaya dias full equip! Esteu a tope! i mudança! Però millor fer-ho ara que tens forces i no quan tinguis panxu...jijiji Què els hi prepares per sopar de nochebuena? jo acostumo a fer dinar de sant esteve a casa meva i vaig agafant idees per internet, després de tants dies de comilones, em calen coses lleugeres!... ;)

Gener: "año nuevo, vida nueva"?
CINDERELA: 06-07/01 http://www.fertilityfriend.com/home/551156 Com esteu? Es va arreglar ja lo dels okupes?
ALIS: 06-08/01 http://www.fertilityfriend.com/home/47f246 SW a tope! A per totes amb l'Alisman!
NEKANE: ?/01/15 http://www.fertilityfriend.com/home/538bd1 Esperem estiguis bé, una abraçada!
ANEGUETA: 11-12/01/15 http://www.fertilityfriend.com/home/55759f Amb forces aquesta SW i aplicant el mètode "cucurucho", que no decaiga!
SITA7: 13-14/01/15 http://www.fertilityfriend.com/home/53905f Segurament ja estaràs més animada, quan arriba la "no convidada" W es fatal...però ens dóna uns dies per agafar energia i fer una bona SW. Ja us vau fer el semino?

Panxus: La W ens està guanyant aquest més??? Això no ho podem permetre! Aquesta setmana hem d'afegir més noms a aquesta llista! Vinga nenes!!!
MOSTELA: Recordo vas dir que els dies de Nadal els tenies molt complicats...una abraçadota jefa, cuida't molt aquests dies!
>24 cicles_2014...

ikebana

EntradaAutor: ikebana » dl. des. 22, 2014 10:52 am

Guapes!!

Aroswi quin postarro que t'has currat nenA!!!!

Jo ja veus, la tempe puja i baixa,… i es que avui també he estat força estona desperta, i no podia tornar a dormir… ni treient els pantalons! Així que per això ha fet aques baixadeta suposos…
Pel que fa a fer TE, no ho tinc pensat encara, es que com que tinc els cicles tant rarets…. amb l'altra embaras em vaig fer el test que havien passat molts dies.. i em fa cosa … segurament per cap d'any si no ve abans, em cau el TE.podreu esperar tants dies???

Vaig a buscar el nano…

Teniu sort smb la loteria?? crec que a hores d'ara encara no ha sortit res!!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dl. des. 22, 2014 11:42 am

Qè menos que un post resum a la setmana, així estem totes al dia! :ok:

aisss Ikebana aquests "mals dormirs", per això et preguntava lo del TE, per no pressionar i aguantar fins que tu diguis amb la il·lusió de voler cantar la teva panxu!

Jo estic seguint la loteria i encara no ha sortit el "gordo"...jeje és una tradició sentir els nens cantant!
Jo només vull un "gordo", millor dir, la gorda!

jejej

petoncinyus! :p-) :p-) :p-)
>24 cicles_2014...

ikebana

EntradaAutor: ikebana » dl. des. 22, 2014 2:19 pm

Aroswi, només espero que em pogueu cantar el positiu!! si us plaaauu!!!

Com esteu la resta??
Mostela, com et trobes?
Yuyu, com portes el desespero?? et pots pender alguna tempe tu o que?? has fet algún to?
cinderela, es veritat com va el tema dels okupes de l'escala? els vau poder fer fora?? fa dies que no sabem res de tu!
i també fa dies que no sabem res de l'Alis, tot bé reina??

bé…. aprofito el descans del nen.. per fer sofing!! petonets!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dl. des. 22, 2014 10:24 pm

Nenes...suposo que esteu a tope amb els Nadals, us deixo una cançó (per a mi molt positiva) que a totes, d'una manera o d'una altra, ens ha de donar forces per tirar endavant.

Iván Ferreiro - Como conocí a vuestra madre

"que os vuelvan las ganas de comeros el mundo"

Amunt SW
Amunt Desesperos
Amunt W no desitjades
Amunt Panxus que es resisteixen
Amunt valentes, 2015 és nostre! anem-hi?
>24 cicles_2014...

Cucurucho80
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dt. des. 23, 2014 8:11 am

Desde móvil...

Qué larga se hará esta semana de desespero.... que alguien cante panxu para darnos esperanzas a las demás.....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
ikebana

EntradaAutor: ikebana » dt. des. 23, 2014 8:42 am

Hola guapees!!

jo ja començo a estar nervis!! com a DNW es avui o demà... i la tempe ha pujat com l'espuma! 36,9.
Espero que no baixiii!!! i sigui la següent en cantar!
La veritat es que no se si esperar una mica mes.. o fer-lo el dia de sant esteve ( i a veure si em dona sort i ho sé el mateix dia que el positiu del nen). Mare meva quin liooo!!!!

Aroswi, yuyu, vosaltres que tal ho porteu??? Yuyu fa dies que no sabem res de tu!!!
cinderela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

EntradaAutor: cinderela » dt. des. 23, 2014 8:49 am

Bon dia noies!! Perdoneu la meva desaparició" Pero entre unes coses i altres... he volgut fer tot ho possible per tindre una SW tranquileta! I crec que em fet uns bons deures! Desde dimarts passat vaig tindre fluxe, no vaig saber identificar ben bé si era claraweb aquet cop... Dijous TO+, divendres baixada de tempe i després dos tempre altes, pero la tercera no vaig poder pendre-la, així que suposo que per aixó el FF no m'ha marcat encara la línea vermella... Pero vaja, que jo dono la ovulació per acabada!
Ara comença la fase de desespero, pero espero que entre festes i aniversaris, els okupes que encara son aqui robant-nos la llum, i una petita obra que volem fer a casa... espero que els dies em passin volant!!

Després miro de tornar i personalitzo una mica!!
Petonets boniques!
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dt. des. 23, 2014 9:35 am

Bon diaaaaa

Ni que lo digas Cucurucho, que aparezca una (o dos, o tres..) panxu! Yuyu?
A mi esto de no tener que trabajar me hace tener la cabeza dispersa, dispersa!Jo no volia portar aquest desespero malament, ja vau veure que els deures els haviem fer "d'aquella manera" justets justets, però...la meva gràfica m'està posant nerviosa, heu vist quina recta! i us ho juro que no faig trampes!! També és cert que l'anterior ovari (esquerre) és el que més mal m'acostuma a fer i el d'ara (el dret) potser em fa ser més estable i per això aquestes tempes... jo què sé! La ment és perillosa!! Ikebana, ja veus quin desespero... la teva grafi és guay, i dius que amb el teu primer ho vau saber un Sant Esteve? Què maco si es repetís... Feies tempes llavors?
Cinderela, quina ilu llegir-te i veure que estàs bé i heu passat una bona SW! Es veritat, que la tempe que falta té tota la pinta de ser la 3a alta, i més amb el TO+!!!Amb tot el que has dit estereu entretinguts per passar el desespero! T'anirem seguint la grafi!
Jo avui he quedat per dinar, estaré distreta tota la tarda sense pensar en panxus i bebes. Demà és el meu aniversari, celebració a casa els pares, em toca anar a comprar per Sant Esteve, santtornemi per sopar, l'endemà Nadal a ca'ls sogres i a veure els meus avis i, 11 per Sant Esteve a casa! M'aniré escapant per escriure-us! Necessitaré anar parlant d'això amb algú pq el sr. Aroswo ja creu que estic pa'llà, dosifico els comentaris amb ell...

Petonets boniques!
>24 cicles_2014...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::