★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Bon dia super grafis!
Son les 6:15, i ja fa estona q estic desperta. Ahir vaig tenir un disgust gros amb el tema del tio, pero aixo es un altre tema, q no cal entrar.
Doncs b... Estava en dilema de fer o no el TE xq volia estar contenta si feia un Te.
Al final m he afartay, i m he aixecat i l he fet.....
MOSTELA, ja pots CANTAR!!!!!
Que tenim una panxuuuu nova!!!
El CB digital diu q estic de 2-3 set.
Aroswi, tu k.... Has tingut visita W??
Un petoooo!!!!
Son les 6:15, i ja fa estona q estic desperta. Ahir vaig tenir un disgust gros amb el tema del tio, pero aixo es un altre tema, q no cal entrar.
Doncs b... Estava en dilema de fer o no el TE xq volia estar contenta si feia un Te.
Al final m he afartay, i m he aixecat i l he fet.....
MOSTELA, ja pots CANTAR!!!!!
Que tenim una panxuuuu nova!!!
El CB digital diu q estic de 2-3 set.
Aroswi, tu k.... Has tingut visita W??
Un petoooo!!!!
Que bé Ikebana! M'alegro moltíssim! Aquests fogots potser eren la senyal... 
Una altra panxuuuu!!! Ja era horaaaa!!!
Ara a descansar i a estar tranquil•la, q tot sortira molt bé!

Una altra panxuuuu!!! Ja era horaaaa!!!
Ara a descansar i a estar tranquil•la, q tot sortira molt bé!
Anagueta no es gens normal, q jo a ple desembre surti amb calcetes al balco xq tingui calor...
O q dormi nomes amb el llensol!
No vull pensar q passara quan faci mes calor!
Moltes gracieees!!!!
O q dormi nomes amb el llensol!
No vull pensar q passara quan faci mes calor!
Moltes gracieees!!!!
Ikebana... Moltes felicitaaaaats! I a sobre el mateix dia q amb l'altre!! La teva grafi no enganyava i els fogots...estic megafeliç per tu! M'espero a la Mostela per dir-ho gran i colorins pero...thas guanyat postarro ;)
Jo....estic inflada i quan em despertó em fan mal els ovaris...ja us vaig explicant...
Petonets*
Jo....estic inflada i quan em despertó em fan mal els ovaris...ja us vaig explicant...
Petonets*
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Gracies aroswi!!
Ets un solete!
Un peto guapaaa!!
Ets un solete!
Un peto guapaaa!!
Felicitats ikebana!!!! Veste passant q enyorarem el teu sentit d l'humor!!!!
IKEBANAAAASAA s,ha cumplit!!!!!!!!!!!per Sant esteve!!!!!
MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAATSSSSS!!!!!
Una altre panxu al SOCPETIT!!!!
Explica!!!explicaaa!!!!!!
T,enyorarem per aquiii!!!!
MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAATSSSSS!!!!!
Una altre panxu al SOCPETIT!!!!
Explica!!!explicaaa!!!!!!
T,enyorarem per aquiii!!!!
Ikebana, què veuen els meus ulls?!??
He entrat corrents per veure com anaveu i em trobo amb un super positiu a la teva grafi!!!
ENHORABONA IKEBANA!!! MoLtEs FeLiCiTaTs guapa!!!
T'ho mereixes molt moltíssim! I a sobre ho saps el mateix dia que el Ton
I ara prepara't que en un no res en tindràs un d'aquests a casa!

T'esperem al post de marones d'Agost!
He entrat corrents per veure com anaveu i em trobo amb un super positiu a la teva grafi!!!
ENHORABONA IKEBANA!!! MoLtEs FeLiCiTaTs guapa!!!
T'ho mereixes molt moltíssim! I a sobre ho saps el mateix dia que el Ton
I ara prepara't que en un no res en tindràs un d'aquests a casa!

T'esperem al post de marones d'Agost!

Ikebana!,!
Moltes felicitats!! Una panxuuuuuuuuuuuuuuuu!! Per fi!! Aixo es un gran noticia per a tu i per a totes!,
Disfruta molt del moment! Molts petons maca!!!

Moltes felicitats!! Una panxuuuuuuuuuuuuuuuu!! Per fi!! Aixo es un gran noticia per a tu i per a totes!,
Disfruta molt del moment! Molts petons maca!!!

Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Guapes, com van tots els altres desesperos?
Yuyu? Tenim algun notición més?
Nineta fa dies que no sabem res de tu, com estàs bonica?
Aroswi com estàs? La grafi, tot i que et notis inflada i tal fa molt bona pinta
Què has pensat fer? Esperar un o dos dies més? Aiaiai...
Cucurucho i tu como estás? Tambien muy inchada? A ver a ver que pasa!
Cinderela quina pujadeta! Ara toca desesperar, no et passis massa amb el cava per si de cas
Alis que no puja la tempe? Bueno, tu esperat que potser només és cosa d'uns dies
Anegueta i Sita aneu escalfant motors que aviat us heu de posar a fer feineta!
Tilepa a veure com van les visites de la setmana que ve, ja ens explicaràs. Vosaltres per si de cas aneu fent feina que mai se sap...
Agost, moltíssimes felicitats!!!
Espero que la teva parella ja estigui bé, i està clar que la desconnexió et va anar molt i molt bé!
Apa boniques, me'n vaig a preparar per la segona comilona, a veure si avui no ens empatxem tant com ahir!
Bon dia precioses!!!
Yuyu? Tenim algun notición més?
Nineta fa dies que no sabem res de tu, com estàs bonica?
Aroswi com estàs? La grafi, tot i que et notis inflada i tal fa molt bona pinta
Què has pensat fer? Esperar un o dos dies més? Aiaiai...Cucurucho i tu como estás? Tambien muy inchada? A ver a ver que pasa!
Cinderela quina pujadeta! Ara toca desesperar, no et passis massa amb el cava per si de cas
Alis que no puja la tempe? Bueno, tu esperat que potser només és cosa d'uns dies
Anegueta i Sita aneu escalfant motors que aviat us heu de posar a fer feineta!
Tilepa a veure com van les visites de la setmana que ve, ja ens explicaràs. Vosaltres per si de cas aneu fent feina que mai se sap...
Agost, moltíssimes felicitats!!!
Espero que la teva parella ja estigui bé, i està clar que la desconnexió et va anar molt i molt bé!Apa boniques, me'n vaig a preparar per la segona comilona, a veure si avui no ens empatxem tant com ahir!
Bon dia precioses!!!

Ikebanaaaaaaaa!!!!! Entro desde el telèfon i no puc posar ninotets xulos però imagina que hi ha molts ninotets saltant i aplaudint!!! Jejeejej moooooltes felicitats!!! Ostres, l'altra vegada també vas cantar per st.esteve no?!?!?!?!
Enhorabona altre cop!!! Moooolts petonets!! Ara ja t'aniré seguint a l'altre costat!
Enhorabona altre cop!!! Moooolts petonets!! Ara ja t'aniré seguint a l'altre costat!
Hola maques!
Com esteu? Com esteu passant les festes? Nosaltres mb, però al mateix temps bastant agobiats pq no ens agrada tant consumisme descarat i tant menjar! Però bé, ja hem passat 3 àpats
A més, és difícil dedicar temps al SP pq no parem ni un moment. Així que aprofito aquest momentet per animar a totes les que els hi ha vingut la W maleïda i enviar tranquil·litat a les que estiguin en fase desespero.
Moment ego: Nosaltres estem en SW a tope, i segons els FF, l'app i jo avui ovulo. Hem fet pinxitos tota la setmana, ahir al vespre, avui al matí i aquesta nit en farem per si a cas. Demà em recomeneu un altre per si a cas?
Va noies, que la panxu de la Ikebana ens ha d'animar a fer panxus!
Petonets!
Com esteu? Com esteu passant les festes? Nosaltres mb, però al mateix temps bastant agobiats pq no ens agrada tant consumisme descarat i tant menjar! Però bé, ja hem passat 3 àpats
A més, és difícil dedicar temps al SP pq no parem ni un moment. Així que aprofito aquest momentet per animar a totes les que els hi ha vingut la W maleïda i enviar tranquil·litat a les que estiguin en fase desespero. Moment ego: Nosaltres estem en SW a tope, i segons els FF, l'app i jo avui ovulo. Hem fet pinxitos tota la setmana, ahir al vespre, avui al matí i aquesta nit en farem per si a cas. Demà em recomeneu un altre per si a cas?
Va noies, que la panxu de la Ikebana ens ha d'animar a fer panxus!
Petonets!
Uaaau NaraL!! Quina sorpresaaa!!!
I aixo que dius, q ens veiem al altre costat, es q tu tb tens panxu??
I aixo que dius, q ens veiem al altre costat, es q tu tb tens panxu??
IKEBANA MOLTES FELICITAAAATS!!!!!!!!! Quina il.lusió una altra panxu!!!!
Tilepa doncs la veritat és que aquest mes no he fet res especial... i mai he fet cames amunt ni truquets d'aquests. El que si que puc dir es que estava una mca menys pendent. Fer gràfiques m'ha ajudat molt a estar tranquila, perquè he tingut més informació. Abans del TE els simptomes que he tingut son uns pits infladissims i sensibles -a la zona exterior no tant al mugró- i una mena de pressió a l'úter. No ben bé dolor premenstrual.. sino com si alguna cosa apretés una miqueta a dins. Ah! i dolor a la nuca, com garratibada. No sé si té a veure, però ho he notat molt. Fins el dia 7 no tinc visita gine, aixi que starem totes les festes esperant que tot vagi perfecte!!
Molts ànims a totes precioes!
Tilepa doncs la veritat és que aquest mes no he fet res especial... i mai he fet cames amunt ni truquets d'aquests. El que si que puc dir es que estava una mca menys pendent. Fer gràfiques m'ha ajudat molt a estar tranquila, perquè he tingut més informació. Abans del TE els simptomes que he tingut son uns pits infladissims i sensibles -a la zona exterior no tant al mugró- i una mena de pressió a l'úter. No ben bé dolor premenstrual.. sino com si alguna cosa apretés una miqueta a dins. Ah! i dolor a la nuca, com garratibada. No sé si té a veure, però ho he notat molt. Fins el dia 7 no tinc visita gine, aixi que starem totes les festes esperant que tot vagi perfecte!!
Molts ànims a totes precioes!
Noooo ikebana!!!! Però t'anava seguint per veure si hi havia panxeta i ara seguiré l'evolució del teu cigronet!!! Jajaja no no jo de moment ni a grafiqueres!!!
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Felicidades ikebana!!!!! Ya se veía en tu gráfica!! Desde móvil no puedo ponerte dibus pero imagínatelos jiji
Momento ego..... gráfica asquerosa... mucho dolor de pecho e infladisimos.... dolores raros en la barriguita. ... así que simplemente esperando a que llegue la W.... Bastante desanimada. ... Creo que aplazar hasta julio-agosto y me dedicaré de lleno a la boda.... y luego a ver si hay suerte...
Besotes a todas!
Momento ego..... gráfica asquerosa... mucho dolor de pecho e infladisimos.... dolores raros en la barriguita. ... así que simplemente esperando a que llegue la W.... Bastante desanimada. ... Creo que aplazar hasta julio-agosto y me dedicaré de lleno a la boda.... y luego a ver si hay suerte...
Besotes a todas!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Hola grafiqueres!
M'infiltro desde cercadores. Espero que estigueu passant unes festes estupendes!
I... Enhorabona Ikebana!!
M'infiltro desde cercadores. Espero que estigueu passant unes festes estupendes!
I... Enhorabona Ikebana!!
Enhorabona Ikebana! Moltes felicitats! Que vagi tot molt i molt be!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Ikebana ja té la desitjada panxu: MOLTES FELICITATS!!!

Sant Esteve t'havia de tornar a portar aquest gran regal! Bravo!! Ara, a gaudir la panxeta!

Sant Esteve t'havia de tornar a portar aquest gran regal! Bravo!! Ara, a gaudir la panxeta!

>24 cicles_2014...
A mi avui m'ha baixat una mica més la tempe i he tacat una mica...m'estic acomiadant del desembre...amb la ilusió q em feia i totes les paranoies mentals q m'havia fet...en fin
.us informo, però ja veieu...
Petonets
.us informo, però ja veieu...
Petonets
>24 cicles_2014...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |