★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Sita7 ha escrit:Hola noies!!
Només volia desitjar-vos una molt bona entrada d'any! I q el 2015 sigui un any ben especial per a totes.
Jo estic modo desconexió total, aquest mes no fare tempes, crec q em capfico massa, només estic fent TO x anar una mica guiada. Acabar l'any sense panxu és una cosa q m'està costant pair, apart de l'allau de panxus que han anunciat aquests Nadals al meu voltant, una cosa increïble!!
Us aniré seguint a la sombra i a veure si més endavant torno...
Un petonàs enorme a totes!!
Sita7 ens hem creuat! A mi mha passat una mica com tu, necessito fer un canvi de xip. En el meu cas al gener baixare el ritme d activitat i sino...al febrer ho deixaria del tot.
Es bo trobarse a si mateix... Si trobes la teva panxu, avisans, sempre fa ilusio saberho!
Una abraçada!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Precioses, això s'acaba, s'acaba el mes i s'acaba l'any.
I això vol dir que comença un nou mes i un nou any ple d'il·lusions i oportunitats.
Vull felicitar la Ikebana que aquest mes ha vist complert el seu somni. I vull encoratjar a tota la resta Aroswi, Cucurucho, Cinderela, Alis, Anegueta, Sita, Nekane, Yuyu, Nineta, Tilepa... no perdeu l'esperança ni la il·lusió, tot arriba i segur que aquest any 2015 us portarà una panxolina, esperem que ben aviat!

Doncs això és tot noies, jo segueixo la meva aventura, però us aniré seguint d'aprop a veure si podem cantar aviat!
Molts petons i feliç any nou!
PD: encara no tenim jefa de gener!! Qui s'anima?
I això vol dir que comença un nou mes i un nou any ple d'il·lusions i oportunitats.
Vull felicitar la Ikebana que aquest mes ha vist complert el seu somni. I vull encoratjar a tota la resta Aroswi, Cucurucho, Cinderela, Alis, Anegueta, Sita, Nekane, Yuyu, Nineta, Tilepa... no perdeu l'esperança ni la il·lusió, tot arriba i segur que aquest any 2015 us portarà una panxolina, esperem que ben aviat!

Doncs això és tot noies, jo segueixo la meva aventura, però us aniré seguint d'aprop a veure si podem cantar aviat!
Molts petons i feliç any nou!
PD: encara no tenim jefa de gener!! Qui s'anima?
Hola guapees!!!!
Entro per destinar-vos que el 2015, sigui l'any en que arribi la vostra tant esperada Panxu!!
Molts anims a totes, tot arriba, d'una manera o altra!!!
Un petonas molt graaan!!
Ep!!! i no pot ser que el mes de gener no hi hagi jefa!! Vinga.... que despres teniu regalet!! mireu-me a mi!!!!

Entro per destinar-vos que el 2015, sigui l'any en que arribi la vostra tant esperada Panxu!!
Molts anims a totes, tot arriba, d'una manera o altra!!!
Un petonas molt graaan!!
Ep!!! i no pot ser que el mes de gener no hi hagi jefa!! Vinga.... que despres teniu regalet!! mireu-me a mi!!!!

MOLT BON ANY 2015 !!!
Com proven les primeres hores del nou any? Espero que estiguem totes mooooolt animades i tranquil·les per aconseguir la nostra panxu amb l'entrada d'any
Va, que aquest 2015 serà el nostre any!!!!!
Feliç 2015 i que tots els vostres desitjos es compleixin
Petonets a totes
Com proven les primeres hores del nou any? Espero que estiguem totes mooooolt animades i tranquil·les per aconseguir la nostra panxu amb l'entrada d'any
Va, que aquest 2015 serà el nostre any!!!!!Feliç 2015 i que tots els vostres desitjos es compleixin
Petonets a totes
Hola boniques!
Com va el 2015? Molt bé, no? Em sap greu que no estiguin oberts els temes de Grafiqueres i de Buscadores de Gener 2015... Hem de començar l'any moooooolt motivades i amb energia positiva, i necessitem que estiguin els temes oberts! ANY NOU, VIDA NOVA, NO? Hem de deixar enrera tots els sentiments negatius i pensar positivament en què aquest any serà l'any de la nostra panxu
Per animar el fòrum i transmetre positivisme en aquest nou any per buscar panxus, m'ofereixo per obrir el tema Grafiqueres Gener 2015
Però com que sóc nova aquí, no podré penjar imatges
Va, aquests ànims amuuuunt!!!
Petonets
Com va el 2015? Molt bé, no? Em sap greu que no estiguin oberts els temes de Grafiqueres i de Buscadores de Gener 2015... Hem de començar l'any moooooolt motivades i amb energia positiva, i necessitem que estiguin els temes oberts! ANY NOU, VIDA NOVA, NO? Hem de deixar enrera tots els sentiments negatius i pensar positivament en què aquest any serà l'any de la nostra panxu
Per animar el fòrum i transmetre positivisme en aquest nou any per buscar panxus, m'ofereixo per obrir el tema Grafiqueres Gener 2015
Però com que sóc nova aquí, no podré penjar imatges
Va, aquests ànims amuuuunt!!!
Petonets
Bon dia i Bon any a totes!
Abans d'escriure al Grafiqueres de gener, volia acomiadar el post de Desembre, tot un gust compartir-lo amb vosaltres i cantar algunes panxus. Desembre va ser per mi un mes mega intens. Mostela, tot un gust ajudar-te amb això de ser jefa i fer els repasillos setmanals ;) Però encara més gràcies pels ànims i el teu positivisme.
Us desitjo un gran 2015 a totes, una forta abraçada!
Abans d'escriure al Grafiqueres de gener, volia acomiadar el post de Desembre, tot un gust compartir-lo amb vosaltres i cantar algunes panxus. Desembre va ser per mi un mes mega intens. Mostela, tot un gust ajudar-te amb això de ser jefa i fer els repasillos setmanals ;) Però encara més gràcies pels ànims i el teu positivisme.
Us desitjo un gran 2015 a totes, una forta abraçada!
>24 cicles_2014...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |