.•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
novateta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 12, 2015 8:35 am

Re: .•**•.•**•. Cercadores de Maig 2015 .•**•.•**•.

EntradaAutor: novateta » dl. juny 01, 2015 9:49 am

Moltes gràcies precioses!!!

Bueno, avui ja estic més tranquil·la després d'un cap de setmana mogudet! I podré dedicar una micarrona a escriureus :love:

Zenda75, doncs no! Tens raó, jo anava una mica amb por per la situació dels ovaris poliquístics, però crec que la clau, a més del Soniase, ha sigut el cuidar l'alimentació. Així que Dalilala, molt bon post el de l'alimentació durant la cerca :ok:

Cristineta86 segur que si! Quien la sigue, la consigue! Al final totes tenim un camí marcat per nosaltres per arribar a l'objectiu, l'important és no quedar-se sense opcions!
Doncs la veritat és que no he notat símptomes d'embaràs, ni tan sols els se distingir! El que notava els últims dies de la setmana passada eren molts gasos i mal al baix ventre, però no era un mal d'ovaris. El que he fet ha estat prendre'm la temperatura per saber si ovulava o no, i quan portava tants dies de fase lútia amb la tempe alta em faig fer el test. Ara em començo a sentir més cansada i continuo tenint molèsties de tant en tant al baix ventre. Dijous tinc hora al gine, veurem si està tot bé!

tiritissima, gràcies jefa! No et posis pressió, quan vingui vindrà! Encertar a la primera també és molta sort!!!

siberiana, benvinguda! Que el SP et porti moltíssima sort!!! Crec que totes entenem que els desesperos es facin eterns, és inevitable. Si t'he de donar la meva opinió, això depèn de cadascuna, si t'has de quedar més tranquil·la, fes-te un TE i surts de dubtes. El novatet volia fer-se el TE una setmana més tard, però jo li vaig dir, amb aquestes temperatures altes si estic embarassada ho vull saber, i si no ho estic també ho vull saber.
Molta sort reina!

Embarassada moltes gràcies! Em començo a trobar cansadota, em canso de seguida per pujar escales, i als vespres estic k.o., però per la resta contentíssima! Encara no en sóc conscient del tot crec. Suposo que a mesura que comenci a notar canvis substancials aniré aterrant una mica més.

Ha estat un plaer compartir aquestes estones amb vosaltres! Us aniré seguint maques! Us desitjo tota la sort del món! Us la mereixeu!

:-()-) :-()-) :-()-)
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
tiritissima
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dl. juny 01, 2015 12:56 pm

Hola! Noies que estem a juny i no tenim jefa??? Jo seguire actualitzant el que faci falta fins que surti alguna altra jefa. VOLUNTARIES????????
Estic en modo soso, al vespre personalitzo!
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dl. juny 01, 2015 1:22 pm

Hola precioses!!
Primerament, felicitar a la novateta, enhorabona guapa!!!al final les teves sospites s'han fet realitat, què bé!!

I a les que us ha vingut la warry molts ànims i a encarar aquest mes amb optimisme, que la panxu no tardarà en arribar, mentrestant aprofiteu tant com pugueu per fer moltes coses que dps, com moltes ja sabeu per altres embarassos noés el mateix hehe...l'energia no és la mateixa, jo estic pa'l arrastre, esperem que sigui una cosa del 1r trimestre.

Un petonet a totes i espero haver d infiltrar-me en aquest post i en del juny per felicitar moooooltes panxus!!!!
mvillpa
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dl. juny 01, 2015 1:39 pm

Hola maques!!
Perdoneu que el cap de setmana no he pogut passar-me, passa tan ràpid però si que us he anat llegint i ara m'he posat al dia de tot!!

Novateta! Moltes felicitats!! una nova panxeta!! :-()) :-()) Quina il·lusió!!!! Sabiem que encara en quedaven abans d'acabar el mes. Que ho disfrutis molt i vagi tot molt bé!! :b-))) :b-)))

Tiritissima - jefa ho has fet molt i molt bé aquest mes!! llàstima que no hagis pogut cantar el teu positiu però a per totes el juny!! Gràcies per actualitzar-ho tot i estar aquí!!

MilGanes - ostres jo això de noies q els hi han trobat un quist tb ho he llegit d'algun altra cas i ho trobo super extrany. Això si no et fan una eco no ho poden veure oi? i no donen cap psimptome ni res? Ànims a veure q et diuen la pròxima visita potser t'estalvies l'operació.

Siberiana - Benvinguda jo tb crec q el fet d'estar per aqui i poder compartir-ho amb algu fa q les coses es vegin millor. Sobre si fer un TE o no penso que és una cosa força personal però crec q si pots esperar esperaria uns dies a veure com va. Ànims!

Albamar, Nicoleta, Zenda75, Dalilala - a per totes amb la sw!! A disfrutar-la!! :: orrr:: :: orrr::

jomateixa, Cristineta86 - A seguir desesperant uns dies més pero ja ho teniu a tocar, encara q semlbi q no els dies passen volant tot i q si q és cert q tot i passar tots igual n'hi ha q costen més q altres com son els dies de desespero :-o00m Ja anireu informant!

Jo també estic en fase desespero pero de moment no desespero gaire, crec q al ser el primer mes i els intents q vam fer no sera i amés encara hem queden uns 8 dies per tan intento no pensar-hi gaire tot i q alguna punxadeta si q he notat i no deixes de pensar ai!! Pero tb les he notat altres mesos q no estava en cerca per tan no vull pensar-hi. Una pregunta tonta us volia fer, casi cada mes quan hem ve la w m'he de pendre un antalgin de mal de panxa q tinc i si tardu gaire abans no hem fa efecte és matador però clar ara amb possibilitats de tenir panxu si els dolors els puc sentir igual suposo que és millor fer el cor fort i intentar aguantar sense pendre res oi?

Jo de moment com a jefa no hem presento, fa poc q estic per aqui activament pero si no hi hagués ningú ningú... Va que el mes de juny sortiran moltes més panxetes per lluir-les a la platja!! >.-<:

Q passeu molt bona setmana totes!! :-()-) :-()-)
MilGanes
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 12, 2015 11:51 am

EntradaAutor: MilGanes » dl. juny 01, 2015 2:28 pm

mvillpa Guapaa!! Doncs no, no dóna símptomes en principi i sí, t'ho veuen amb una eco. A mi fa temps la gine ja m'ho va dir que el tenia, però que de vegades marxen sols amb una regla (coses molt rares oi???), suposo que si et comença a molestar, que tb pot ser (com crec que es el meu cas), te'l treuen, pero suposo que intenten evitar-ho. Ara el meu dubte és: em treuran el quiste o l'ovari sencer???? bbbbfffffffffffffff!!!!

El tema que dius de l'antalgin, jo mel pendria, penso que per un no passa res (aguantar el mal és molt fotut), i penso que hem de fer vida normal fins no saber del cert que hi ha un positiu!!! Sino ens comencem a emparanoiar i patir per res!! jo al setembre, quan vaig començar la cerca, vaig deixar de cop de jugar a padel ( a lo que estava molt enganxada), pensant que clar, m'hi quedaría a la primera i no fos cas...i mira, 9 mesos després, m'he fotut com una vaca i ja no torno ni una pilota. Per tant, he decidit fer vida normal fins que no es demostri lo contrari ajjajajajaj

ANIMS :miko:
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dl. juny 01, 2015 2:57 pm

Hola a totes!

Veig que encara no tenim jefa de juny per anar obrint el nou post. Jo m'oferiria voluntària, però la veritat és que no sé què comporta. Havia entrat alguna vegada a socpetit, però fins fa pocs dies no m'hi vaig inscriure i encara no sé massa bé com va la cosa. De totes maneres, i com diu la mvillpa, si no hi ha ningú més ho puc intentar (potser a duo amb algú altre que pugui guiar-me una mica?)

MilGanes - quina murga lo del quist, però pensa que ara que el teniu localitzat podeu veure si té alguna influència, i posar-hi remei ben aviat. Ànims!

Novateta - ja ens mantindràs informada sobre la teva panxeta :-()) Pensava que anar veient positius d'altres m'afectaria negativament, però és ben bé al revés! Veure que mica en mica anem guanyant panxolines :-()) :-()) :-()) és una alegria molt gran, i ens dóna esperances a la resta. Vinga noies, que segur que ben aviat arriba també el nostre moment!

A les que esteu en SW, us desitjo molts pinxitos dels bons, no només perquè feu diana, sinó perquè els gaudiu al màxim :sex-|: ..::·· :love:

Tiritissima - gràcies per fer de jefa aquest més. Jo al juny seré a la banqueta, però aniré passant per aquí a veure si puc cantar moooolts positius, el teu inclòs!!!

I gràcies pels ànims, mvillpa, les penes i les alegries es viuen millor quan són compartides, i estar a socpetit m'està anant molt bé.

Mode ego:
Jo avui estic una mica moixa (una mica, només), perquè ahir al vespre la W va fer acte de presència. Avui sembla que estic perdent molt poquet, però malgrat tot té pinta de ser la W, ja que davant del dubte m'he decidit a fer un TE i ha sortit negatiu. El que em desanima més és pensar que durant el juny no hi podrà haver intent, perquè no ens veurem amb el meu company, i que ens n'hem d'anar directament al juliol.
En fi, a seguir-ho intentant quan es pugui. Això sí, després d'un mes sencer sense veure'ns, segur que ens ho agafarem amb alegria i moooooltes ganes :inthebed: :b-))) :: orrr:: :b-))) :sex-|:
Per sort aquest desespero ha estat bastant menys desesperant que l'anterior, i si no hagués estat per les petites pèrdues abans de la W que em van crear falses esperances no m'hauria desesperat quasi gens. Sóc una persona molt "d'entendre" les coses i de tenir-ho tot controlat, i això de tacar fora de dates no m'havia passat mai de la vida, i em té desconcertada. Només em queda fer molts oooooommmmssss i intentar no desesperar quan les coses no em quadren :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Molt bona setmana, maques!
michimi
Entrades: 65
Membre des de: dv. maig 22, 2015 11:16 am

EntradaAutor: michimi » dl. juny 01, 2015 4:07 pm

Hola noies!!

Moltes felicitats per la panxu novateta! :-()) Desitjo que et vagi mooolt bé! : lasito :

Com van les SW?? Les esteu aprofitant? :-()-)
I els desesperos??

Cristineta86 no sé si pot ser efectes del omifin perquè no el prenc, però t'entenc amb la sensació aquesta de "no hi toco!", sembla mentida com es senten coses sense saber si és el cap o el cos!

Siberiana mooolts ànims i força de cara al Juliol!! A mi l'ovulació del mes que ve em coincideix amb que el michimo estarà fora i ja penso que si em ve la regla el dia 11 em fotrà molt no poder aprofitar el mes... :lluita::

Milganes sento molt lo del teu quiste!! Espero que aviat s'arregli...T'han aclarit si hi hauria algun problema per tenir panxu??

jomateixa:) i cassiopea, alguna novetat??

Respecte a lo de la jefa del juny la veritat és que al ser el meu primer mes per aquí em fa una mica de "respecte" però si us cal alguna cosa aquí estic. Tiritissima gràcies per fer de jefa!! <:-)

Jo ja estic en DPO 4 així que queden 10 dietes de paciència... :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
MilGanes

EntradaAutor: MilGanes » dl. juny 01, 2015 4:39 pm

siberiana a mi em passa el mateix, pensava que anar veient panxus em desanimaría i tot el contrari, penso, veus, jo igual que elles ho aconseguire!!!!!!!! Lo que ja m'emprenya més és la gent del meu voltant....la veritat que quan alguna coneguda em dóna la noticia se'm queda una cara una mica de .... pfffff !!!!! i dic: enhorabona pero per dintre tinc ganes de plorar. I ja quan em diuen: i tu no t'animes?? llavors ja es de BOFETADA.

michimi quan la gine em va fer la primera revisió per veure si hi havia algún problema, no em va pas dir que el quiste m'impedís tenir panxu....aixi que esperem que no!!!!!!!!!!!!

el tema de la jefa jo igual que vosaltres em sento novatilla...de fet ara mateix acabo de descubrir que hi ha més emoticones!! imagineu el meu nivel informàtic...... :lfantrose:
cassiopea
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

EntradaAutor: cassiopea » dl. juny 01, 2015 7:34 pm

noies! aquest mes havia de començar a seguir-vos mes i a fer bé els deures i tot i he tingut un mes complicadissim! encara no ha vingut (havia de ser avui, però no sóc del tot regular...) però no tinc gaires bones sensacions...

Felicitats a les panxetes i milions d'ànims per al mes següent a les altres!!! que comença l'estiuet, el bon humor i.... :p-) :p-) :p-)
DaNur
Entrades: 15
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:38 pm

EntradaAutor: DaNur » dl. juny 01, 2015 8:01 pm

Hola cercadores!!

Torno a escriure després de 15 dies d'inactivitat.... Així que disculpeu!!!! Us heu anat llegint cada dia, sempre aprofito qualsevol moment per conectar-me al SP. Fins i tot, em comencen a dir que tinc certa addicció al telefon... i penso... si sabessiu... :cangui:

Com que fa dies que no escric, tinc pendent felicitar uns quants positius!!!!!
61stel
Marendins
Aran2013
Novateta

ENHORABONA!!!! GAUDIU A TOPE!!!!

Siberiana, benvinguda!! Se que ja t'ho han comentat,pero sobretot relax! Nosaltres portem cercant uns 20 i pico cicles. Al principi em va passar com a tu, vivia el dia a dia pensant en aixo i finalment vaig acabar mentalment esgotada. Com li dic al Danuro, per a nosaltres és molt dificil desconnectar, notem el nostre cos constantment i aixo ens fa recordar el tema. També condicionem el que fem per si aconseguim panxu. És moooolt dificil desconnectar, pero s'ha d'intentar!!!!! Després de dos anys, em permeto moments del cicle per a pensar-hi, la resta intento passar al màxim, almenys per al meu benestar. Penso que algun dia arribarà. :-o00m :-o00m :-o00m

Milganes, quan t'he llegit m'he sentit molt identificada. El primer mes de cerca em van detectar un quiste de 7 cm. En el meu cas, va ser molt doloros. Primer vaig començar a tenir unes punxadetes al baix ventre. El primer que vaig pensar va ser que podia ser embaras. Al cap d'uns dies el dolor va anar augmentant, vaig començar a no poder fer segons quins moviments i finalment, no em podia ni aixecar sola del sofà. També vaig tenir nauseas, el quiste pot provocar alguns canvis hormonals similars als d'un embaras. Quan em van trobar aquest quiste, em van comentar que lo important és la mida i la tipología. Un quiste superior a 5 cm s'ha de controlar, tot i que si és de tipus funcional, aleshores te millor pronostic i segurament marxarà sol. Aquest quiste va desapareixer al cap d'unes 6 setmanes. El quiste funcional es un folicle que no ha madurat i no s'ha alliberat. Es queda allà i amb la warry es poden inflar. Després d'aquests dos anys i pico, n'he tingut 3 més confirmats (i un parell mes que vaig notar i de seguida van desapareixer). La gine em va comentar que no hi ha cap problema per aconseguir un embaras mentre hi ha algun quiste. Prenc onagra cada dia i fa uns 9 mesos que ja no en noto cap, crec que m'esta ajudant.

mvillpa, jo també prenc antalgin pel dolor. Tot i que els mesos que hem fet deures quan toca intento evitar-ho. El que faig es prendre paracetamol de seguida que noto algun doloret o si el dia abans noto que s'apropa la w, a primera hora del dia em prenc el paracetamol (a vegades me'l prenc d'un gram). Potser no te masssa sentit, pero prefereixo prendre el paracetamol d'un gran que un antalgin. No se, jo intento compaginar-ho.

Tiritissima, moltes gràcies per ser un gran tros de jefa!!! Veig que no hi ha voluntaries per a jefa de juny. Jo tampoc fa massa que estic pel SP i en general, no he escrit gaire. Pero mira, em fa ilusió presentar-me voluntaria per a jefa de juny! Així que si accepteu, aquí estic. I si no arribo a alguna cosa, ja us demanaré ajuda.

A totes les que us toqui SW, molta energia i a fer deures a tope!! :p-) :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Moment ego:
Nosaltres no hem pogut fer gaires deures. Aquest mes hem fet analítiques i seminograma al Danuro i, precisament els dies d'abstinencia van tocar en els dies de SW....... :lluita::
Estic a una setmaneta de la w, així que a veure que pasa.

La última linia del post l'ha dedico a totes les maleides warrys que han fet acte de presencia. :sogra: :sogra: :sogra: Que sapigueu, que no sou benvingudes.

PD: per si al final soc jefa de juny, se m'acudeix un lema: al juny warrys ben lluny!
DaNur
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dl. juny 01, 2015 8:03 pm

Moltes gracies per els anims milganes!!!la veritat es que soc un mar de dubtes...penso q tot el q sento pot ser com fins ara i que sigui psicologic pero algo em diu alhora que perque no q ja porto bastant temps esperant i que algun cicle te q ser el meu...m'explico...tinc dolor com d'ovaris lo q em fa temer a la w...tinc fluxe blanc...que pot ser qualsevol cosa pero desde que prenc omifin he de dir q en tinc menys...estic sensible...i m'he fet un to i ha sortit les ratlles bastant semblants potser una mica mes fluixa la de test pero no massa...lo q em fa tenir esperances i la temperatura a 37 fa 3 o 4 dies...que opineu????
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dl. juny 01, 2015 9:05 pm

MilGanes - hi ha gent que és de bofetada amb la mà ben oberta. Jo de veritat que no entenc per què la gent té la mania d'anar pressionant al personal. Sé que la majoria no ho fa de mala fe, però estaria bé que pensessin una mica abans de dir res. A veure, si una parella no té fills és perquè:

A) no en vol tenir mai, i per tant no cal que els hi insisteixis. I no tenen per què donar cap explicació a ningú dels motius que tenen per voler viure sense fills. Que no t'agrada la seva opció de vida? Posa't-hi fulles!
B) en vol, però no encara. Res a dir. Quan s'hi posin i en tinguin, felicita'ls i santes pasqües
C) no poden, tot i ser el que més desitgen al món. I l'última cosa que necessiten és que vagis tu i burxis més en la ferida. Que tu no ho saps? No tothom vol compartir la seva intimitat amb la resta d'habitants del planeta.

Michimi: això de que el michimo sigui fora durant la SW no mola gens, i no saps com t'entenc :lluita:: Quan arribi el mes de juliol, jo al meu l'encadenaré al llit, i no deixaré que torni a marxar fins que no hi hagi panxolina :sex-|:

Moltes gràcies, DaNur! El mes passat vaig estar anímicament malament, i aquest mes m'ho he près amb molta més calma, la veritat. També m'he proposat fer la meva vida normal, sense cap mena de condicionament: vaig al gimnàs, salto i brinco a les classes de zumba, i em desplaço per tota la ciutat en bicicleta (hi ha dies que faig un fart de quilòmetres). Em trobo bé, fer exercici em manté sana, forta i feliç, i penso que en comptes de ser un problema, més aviat m'ajudarà a aconseguir el que busco. Quan hagi de venir, vindrà, faci el que faci. I si quan arriba la panxolina he de canviar una mica d'hàbits ja ho faré. Tens tota la raó que no podem deixar-nos condicionar tant per la búsqueda.

Ja dic, l'única cosa que m'ha fet patir durant aquest cicle han estat les petites taques que he tingut abans de la W, que em semblen molt estranyes i que m'agradaria entendre per què s'estan donant. Si no notés/veiés res, penso que seria més fàcil desconnectar com fa el meu company. Però bé, han estat tres o quatre dies només, i ja torno a estar amb els ànims súper alts :p-) :p-) :p-) Gràcies a totes per ser aquí i "escoltar" les coses que ens preocupen i desesperen.

No em vull ni imaginar com deu ser portar buscant durant més de 20 cicles. Nenes, sou unes campiones i us mereixeu unes súper panxolines :-()) :-()) :-()) A veure si al juny en podem cantar moltes, la teva inclosa :p-)

Per cert, sembla que tenim jefa de juny, no? >.-<: >.-<: >.-<: :***: Jo voto que sí :ok: I si necessites un cop de mà en algun moment, aquí estic jo! Per cert, m'encanta el lema que proposes: al juny, warrys ben lluny! :sogra: :sogra: :sogra:
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dl. juny 01, 2015 9:38 pm

Amb mil hores de retard però..... tanquem el mes de Maig amb la 6a panxulina!!!

:b-))) :p-) :b-))) Novateta moltíssssssimes felicitats!!! :p-) :b-))) :p-)

Nina a cuidar-se molt i a gaudir d'aquest procés de canvis tant com puguis!
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dl. juny 01, 2015 9:44 pm

DaNur guapa, per mi encantada que agafis el relleu de jefa! Millor que jo segur que ho fas, que vaig tenir el sant blufff de perdre la SW sencera i ja m'ha costat Deu i ajuda agafar el fil!
JA TENIM JEFA DE JUNY!

Guapes, deixeu-me uns dies que pugui acabar de fer estadístiques i espero no haver-me deixat cap dada per apuntar i us faig escrit final per tancar el mes. Però ja us avanço ara que tot i que no ha sigut el meu mes (ni pa'tras) els positius m'han donat una alegria extra que no m'hagués pogut imaginar. La frase al Tirito de "avui he cantat dos positius" amb un somriure a la cara no se m'oblidarà mai! Sou totes molt especials....

Perseguint el nostres somni, que tard o d'hora arribarà! Al juny amb IL·LUSIÖ!! :content: :content: :content: :content: :content:
Dalilala
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dt. juny 02, 2015 7:43 am

FELICITATS NOVATETA!!!

:-()) :-())

Me'n alegro moltíssim!! Cada cop hi ha més veteranes que ho aconsegueixen!! És que 6 mesos és normal per aconseguir-ho!!

:b-))) :b-))) :b-)))

Et desitjo que tot et vagi molt i molt bé!!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Dalilala

EntradaAutor: Dalilala » dt. juny 02, 2015 7:48 am

MilGanes ha escrit:BON DIA A TOTES GUAPES!!!
Bueno, suposo que ja em podeu apuntar a les CERCADORES DE JUNY!!!!!!!!!! I amb il·lusió no??? (total ara ja fa 9 mesos que estic en plan desespero total!!!!!).
Després d'una semana una mica xunga, m'han trobat un pedazo de quiste de 6 cm a l'ovari dret. El divendres vaig a la gine que em digui si se m'ha de treure, o què!!
Alguna s'hi ha trobat? Creieu que aixo pot estar impedint quedar-me embrassada??

Siberiana, benvinguda!!!! Jo l'unic que et puc dir, per experiencia propia, intenta no emparanoiar-te... se que es fácil dir-ho....i a mi la veritat que el que més m'ha ajudat, és el SOCPETIT.
Gracies a totes. :b-)))

Milganes!! Tens el mateix que jo... llegeix la meva història que he escrit per cercadores, grafiteres, etc... Quiste a l'ovari d'endometriosi. És súper comú... Hi ha un munt de gent operada d'això.

Només dir-te que ho he aconseguit reduir-lo (no eliminar-lo), però a base de moltes coses. Principalment canviar l'alimentació (fora làctics de vaca i prendre oli de lli). Trobaràs un post meu sobre això, i comença ja. T'ho recomano. L'endometriosi pot ser un bon rollo i pot impedir que et quedis embarassada. Jo ho sé des de l'octubre passat i no he parat de llegir coses i buscar informació.
Si tens dubtes pots enviar-me correu per privat.
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
MilGanes

EntradaAutor: MilGanes » dt. juny 02, 2015 9:03 am

Dalilala Ostres jo no em pensava que fos tan pal...jo fa temps que bec llet sense lactosa.....funciona igual?? Moltes gracies per la info, ara anire a buscar el teu post sobre el tema!!!!!!!

Cristineta86 nena, si has d'estar tan rallada i agobiada fes un test i acaba amb l'agonia no?? o veste'n a la llevadora.

siberiana Mira precisament aquest matí, amb el meu germà, pensavem frases per contestar a tota aquesta colla d'estúpids com: no es que jo de jove era molt promiscua i em vaig lligar les trompes. O: i tu? encara no t'has operat aquesta cara? En fi, algún dia en dire alguna de grossa. I jo al igual que tu, estic a tope amb el pàdel un altre cop, passant de tot i penso que com menys m'hi obsessioni millor, inclús mira què et dic, he desinstalat les aplicacions del mobil que em controlaven el calendari de fertilitat!! QUE ESTOY MUY LOCA YO!!! (aviam quan tardo a tornar-ho a instalar jejejeje).

Jo tampoc em puc imaginar què ha de ser estar 20 cicles amb aquest desespero, i aquí us volia comentar una cosa sobre la meva gine. Tot i que NOMES ( :-o00m ) porto 9 cicles de cerca, ella ja es partidària d'una IA (ho abrevieu aixi?), i nose, a mi em sembla precipitat. Com ho veieu vosaltres?????

Danur Ostres! Jo tb vaig tenir un mal de panxa TERRIBLE, i al cap de 6 dies em venia la W....aixi que potser si que tot era per el quiste!! A veure què em diuen divendres.....:((((
Ja tens el meu vot per ser la jefa de juny i ja de pas m'hi apuntes com a cercadora jajajaja!!!! amb il·lusió!!!!!!!! :pandi:

i [b]NOVATETA MOLTES FELICITATS!!!!!
aixó ens il·lusiona a totes a seguir amb la cerca amb moltes ganes!!!!!!!!!!!

Feliç dimarts a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cristineta86
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

EntradaAutor: Cristineta86 » dt. juny 02, 2015 11:30 am

Hola a totes!!!milganes de moment espero i vaig fent to i temperatura si dissabte no ha vingur fare te
Lika
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 9:32 am

EntradaAutor: Lika » dt. juny 02, 2015 12:31 pm

Hola guapes!

DaNur, seràs una jefa genial! I a veure si la primera panxu de Juny és la de la Cristineta86!!! >.-<: >.-<:

MilGanes a veure com evoluciona lo del quiste! Jo no n'he tingut, o almenys no n'he sigut conscient, però segur que aquí trobaràs molta ajuda!
Jo crec que amb 9 mesos de cerca encara és aviat per una IA, però això ho has de valorar tu i potser començar amb algunes proves si ho veus necessari!

Tiritissima, moltes gràcies per fer de jefa! Jo vaig entrar tard a aquest post, però has sigut molt bona jefa! Ho has deixat tot enllestit pq al Juny les panxus vinguin a tope!! :-()) :-()) :-())

Siberiana, benvinguda! A veure si la cerca és ben curteta tot i la distancia amb el siberiano.

Moment ego: Jo en principi estic de SW, però he començat amb els TO i no he vist encara la carona somrient! Segons el womanlog ovulo divendres, a veure si l'encertarà o no! Espero que Juny sigui el nostre mes!!! :p-) :p-)

Petons a totes i ànims als desesperos!!!
Dalilala

EntradaAutor: Dalilala » dt. juny 02, 2015 12:51 pm

Novateta - Estic tan contenta que el canvi d'alimentació t'hagi ajudat a aconseguir :-()) !!

És que conec un munt de gent, que li ha anat bé... (menys a mi per ara, però vaig pel bon camí...)

Espera uns dies si vols però posa alguna cosa al post d'alimentació sobre els canvis que has fet i la teva experiència.

Avui he llegit aquest article i realment és interessant. La majoria de noies tenim aquest problema (excés d'estrogens) i no ho sabem fins que comencem a buscar panxulina... A veure si us sentiu identificades amb els símptomes...

http://www.monhomeoceutic.cat/bloc/?p=1004

DaNur! Veig que tu també has tingut un quiste... La veritat és que poden aparèixer i desaparèixer i n'hi ha de molts tipus. I l'oli d'onagre com l'oli de lli van molt bé.

Milganes espera a veure què et diu el metge, que et digui de què és el quiste (normalment és teixit endometrial, com el meu cas, però pot ser altres coses). Ara jo crec que fer un canvi a l'alimentació no ens fa perdre res. I jo realment em trobo molt millor! S'ha acabat passar dolor de regla.. Una mica de dolor és normal, però tan, no és gens normal... I amb el canvi tinc les regles més regular i molts menys mals de panxa.

Tema llet: és indiferent si té lactosa o no... No és aquesta la qüestió. La llet de vaca porta molt estrogens i si tens excés no va gens bé... De forma natural la llet ja porta hormones, però a més a més les hormonen pq facin més llet. Aquest és el problema. Jo ara prenc compota de poma per esmorzar i de làctics ni els oloro (com a molt algun iogurt o formatge de cabra...).

I voto per la nova jefa DaNur!! Segur que ho fas molt bé!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!

Torna a “Buscant un embaràs”