❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
I si fas un TE de tira? Si he de ser sincera, jo tinc el CB guardat per quan sàpiga pràcticament segur que estic embarassada, veure un no embarazada tb em va temor. Els de tira, almenys, no semblen "tant agressius psicològicament".
Lanina, jo també faria un TE de tires, i guardaria el CB, fa molta oloreta a panxu això!!
Quin mes taaaan bonic!!! Estem tenint un grandiós final, i esperem rematar amb un parell de panxus més!!!
Mode ego: el pitxilla i jo hem estat donant moltes voltes a passar a la banqueta o no el mes vinent. I no per néixer desembre o gener, que m'és ben igual, sino per néixer entre mig de les festes (em tocaria de ple) com ja us vaig dir. I crec que, al final, tirarem pel dret. Si el cigru vol venir, doncs benvingut serà, no? AIxí que segurament ens hi posem també el mes vinent, amb una SW llaaaaargaaaaa!!!
Quin mes taaaan bonic!!! Estem tenint un grandiós final, i esperem rematar amb un parell de panxus més!!!
Mode ego: el pitxilla i jo hem estat donant moltes voltes a passar a la banqueta o no el mes vinent. I no per néixer desembre o gener, que m'és ben igual, sino per néixer entre mig de les festes (em tocaria de ple) com ja us vaig dir. I crec que, al final, tirarem pel dret. Si el cigru vol venir, doncs benvingut serà, no? AIxí que segurament ens hi posem també el mes vinent, amb una SW llaaaaargaaaaa!!!
Lanina jo també penso que em faria un TE de tira. Sobretot perquè jo no se esperar.
url=https://lilypie.com]
[/url]
[/url]Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Hola noies!
Primer de tot, ENHORABONA DAYNA!!! Quina ilusió!!!
Si ja t'ho deiem que feia olor a panxu!!!
Me n'alegro moltíssim bonica!!
Boleta, em sap molt de greu. Molts ànims guapa!
Marta, quina ràbia! A veure si amb al visita al gine treus l'aigua clara. Molts PEPOS!
Cris, com va anar la mona? Com van reaccionar els sogres? Explica, explica
pitxillu, molts ànims guapa!
lanina, jo no aguantaría i em faria un TE de tires per començar. A mi em va fer ràbia el "No embarazada" però el de tires sembla que sigui diferent. Jo tb tinc un CB per quan ja ho sàpiga "segur". Però tu fas una pudoreta a panxu..... Va que seràs la següent!!
Ja ens explicaràs!
Nosaltres en modo desespero, tot i que la Setmana Santa ha ajudat a no pensar-hi tant. El DNW serà entre el 2 i el 4 abril, a veure si hi ha sort!
Les que esteu en SW, a tope nenes!!!
No deixeu que s'escapi ni un soldadet!!!
Primer de tot, ENHORABONA DAYNA!!! Quina ilusió!!!
Si ja t'ho deiem que feia olor a panxu!!!
Me n'alegro moltíssim bonica!!
Boleta, em sap molt de greu. Molts ànims guapa!
Marta, quina ràbia! A veure si amb al visita al gine treus l'aigua clara. Molts PEPOS!
Cris, com va anar la mona? Com van reaccionar els sogres? Explica, explica
pitxillu, molts ànims guapa!
lanina, jo no aguantaría i em faria un TE de tires per començar. A mi em va fer ràbia el "No embarazada" però el de tires sembla que sigui diferent. Jo tb tinc un CB per quan ja ho sàpiga "segur". Però tu fas una pudoreta a panxu..... Va que seràs la següent!!
Ja ens explicaràs!Nosaltres en modo desespero, tot i que la Setmana Santa ha ajudat a no pensar-hi tant. El DNW serà entre el 2 i el 4 abril, a veure si hi ha sort!
Les que esteu en SW, a tope nenes!!!
No deixeu que s'escapi ni un soldadet!!!Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Pitxillu m'has fet mirar quan seria la dpp si encerterssim aquest proper cicle, seria el 27 desembre. Aixi que també totalment entre festes. Nosaltres no pararem la cerca, que vingui quan vulgui (aviat!). Va, que així compartirem desespero i dpp!
Hola wapes!!! Entenc q fa rabia veure un No Embarassada pero els nervis Potser retrasen la W I de vegades prefereixo veure TE blancs o no embarassada I kedar-me trankila pq baixi la marranota I tornar a començar.. pero LANiNA amb lo q dius... penso q es una super panxeta!!!
XINXA jo tb ho vaig mirar ahir I hem surt 21 d desembre!! Jijijiiii
m'encantaría tenir un bb nadalenc! !
A mi m'es igual si ve a final o primer d'any. .. amb tot lo q he passat l'único q m'importa es q vingui sa!!!
MALIBUNA sort amb aquest desespero I ja no keda res... Li has fet ls maleta a la W pq no torni?????
CRIS com s'ho han pres els sogres!! Cuenta cuenta!!!
Per cert jo tinc DNW el 8 d'abril!!
Nosaltres ja hem rematat fa una estona. He fet un TO a les 15h I ha sortit menys marcada q ahir... Aixi q avui presiento q l'ovulet ha sortit! !!
a veure si algún soldadesca el caça! !!!
Vaaa falta nova jefa!!! Jo si ningu s'anima hem presento candidata.. encara q no se si ho sabré fer d tot bé. . Pero farem el q podrem!!!

XINXA jo tb ho vaig mirar ahir I hem surt 21 d desembre!! Jijijiiii
m'encantaría tenir un bb nadalenc! !
A mi m'es igual si ve a final o primer d'any. .. amb tot lo q he passat l'único q m'importa es q vingui sa!!!
MALIBUNA sort amb aquest desespero I ja no keda res... Li has fet ls maleta a la W pq no torni?????
CRIS com s'ho han pres els sogres!! Cuenta cuenta!!!
Per cert jo tinc DNW el 8 d'abril!!
Nosaltres ja hem rematat fa una estona. He fet un TO a les 15h I ha sortit menys marcada q ahir... Aixi q avui presiento q l'ovulet ha sortit! !!
a veure si algún soldadesca el caça! !!! Vaaa falta nova jefa!!! Jo si ningu s'anima hem presento candidata.. encara q no se si ho sabré fer d tot bé. . Pero farem el q podrem!!!

Petit, vinga, anima't, que aquest mes cantaràs la teva panxu!!!! Seràs una jefa estupenda!!!!!
Xinxa, segurament ens hi posem, jo també ho he mirat i seria pel 2 de gener, així que si conseguim panxu, no compartiríem mes :-(.....
Mira que som avançades, eh? jajajaja
Venga noies, volem més panxus!!! I a les que esteu a SW, a topeeeee!!!!
Xinxa, segurament ens hi posem, jo també ho he mirat i seria pel 2 de gener, així que si conseguim panxu, no compartiríem mes :-(.....
Mira que som avançades, eh? jajajaja
Venga noies, volem més panxus!!! I a les que esteu a SW, a topeeeee!!!!
Hola buniqueeees!
Jo potser deixaria passar l'estiu. Tema marejos i vòmits del primer trimestre ajuntant la calor de l'estiu... Jo ara em trobo super bé. Ahir una pel marejada i cansada però molt bé. Tan de bo tot sigui aixo!! Jo tinc vora una hora i dos quarts des de que surto de casa fins que arribo a la feina. I ja tremolo per el malestar que em pugui venir.
Els sogres sho van prendre de conya! Tenim fet un vídeo amb el mòbil i tot. Vam grabarlos sense que se'n adonéssin. Vam fer un dibuix de un nino i una nina i vam posar ela nostres noms. Tipus "cris+cristu= Guifré o Arlet" ho vam enrotllar i ens ho van posar dins un ou de pasqua. Sa mare el va obrir i va trobar el dibuix
molt xulu la veritat
Jo potser deixaria passar l'estiu. Tema marejos i vòmits del primer trimestre ajuntant la calor de l'estiu... Jo ara em trobo super bé. Ahir una pel marejada i cansada però molt bé. Tan de bo tot sigui aixo!! Jo tinc vora una hora i dos quarts des de que surto de casa fins que arribo a la feina. I ja tremolo per el malestar que em pugui venir.
Els sogres sho van prendre de conya! Tenim fet un vídeo amb el mòbil i tot. Vam grabarlos sense que se'n adonéssin. Vam fer un dibuix de un nino i una nina i vam posar ela nostres noms. Tipus "cris+cristu= Guifré o Arlet" ho vam enrotllar i ens ho van posar dins un ou de pasqua. Sa mare el va obrir i va trobar el dibuix
molt xulu la veritaturl=https://lilypie.com]
[/url]
Noies jo he començat a tacar aquest matí, així que passo a cercadores d'abril... que hi farem, la veritat és que tenia bastant assumit que a la primera és molt difícil i mira almenys ha vingut quan li tocava i no m'ha fet patir molt... Per animar-me m'acabo de fotre un muffin de xocolata que dóna un subidon de sucre que no vegis! jajajajaja
Bé personalitzo una mica per fi després de tants dies entrant amb el mòbil!
Pitxillu molts pepos bonica, ha de ser durillo veure el no embarazada... El mes vinent serà el nostre segur!!
Marta molts ànims!! Aquestes warrys fastigoses que no entenen que no les volem!! A veure com va el gine, ja ens informaràs!
Lanina jo també faria TE de tira i surts de dubtes! Ja ens diràs que decideixes!! Quins nerviiiss!!!
Petit segur que heu caçat l'ovulet!!!!
Vaaa que seràs una gran jefa d'abril!!
Cris que macuu!! Molt bona idea fer vídeo del moment!! Ànims amb aquests marejos! Esperem que no vagin a més!
Bé personalitzo una mica per fi després de tants dies entrant amb el mòbil!
Pitxillu molts pepos bonica, ha de ser durillo veure el no embarazada... El mes vinent serà el nostre segur!!
Marta molts ànims!! Aquestes warrys fastigoses que no entenen que no les volem!! A veure com va el gine, ja ens informaràs!
Lanina jo també faria TE de tira i surts de dubtes! Ja ens diràs que decideixes!! Quins nerviiiss!!!
Petit segur que heu caçat l'ovulet!!!!
Vaaa que seràs una gran jefa d'abril!! Cris que macuu!! Molt bona idea fer vídeo del moment!! Ànims amb aquests marejos! Esperem que no vagin a més!
- mllebuendia
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
- Ubicació: Sabadell, Barcelona
- Contacta:
Bé noies...
després de continuar amb la temperatura alta, que no baixa, i ni rastre de la W, avui al vespre comprarem un TE i demà al mati me'l faig.
A veure com va, ja us diré..
després de continuar amb la temperatura alta, que no baixa, i ni rastre de la W, avui al vespre comprarem un TE i demà al mati me'l faig.
A veure com va, ja us diré..

Bon dia!!!
Vanesa aissssss! Que guai! Dema dema dema
Lanina! Has fet te? Com et trobes? Explica explica!!! (edito pq havia posat Malibuna! ho sento!)
Petit, et dóno el relleu de jefa!!! Ja veuràs que ho passaràs molt be i segur q cantes la teva panxa!
Cookiee molt ànims guapa!!!
Vanesa aissssss! Que guai! Dema dema dema
Lanina! Has fet te? Com et trobes? Explica explica!!! (edito pq havia posat Malibuna! ho sento!)
Petit, et dóno el relleu de jefa!!! Ja veuràs que ho passaràs molt be i segur q cantes la teva panxa!
Cookiee molt ànims guapa!!!
xinxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 30, 2016 11:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Bones noies !!!
Tema decembre o gener. Noies aixo de la DPP es tan variable. A mi em tocaba pel 22 d'agost i al final vaig parir el 8 d'agost aixi que no pots fer massa numeros ! Jo penso que quan hagi de vindre vindrà i ja està.
mllebuendia Molts anims ja veuras com t'aixeques a les 5h del mati a fer.tel
cookiee46 Vinga a pensar en positiu no t'ha fet patir i el mes vinent ja faras mes deures !
petonets
Tema decembre o gener. Noies aixo de la DPP es tan variable. A mi em tocaba pel 22 d'agost i al final vaig parir el 8 d'agost aixi que no pots fer massa numeros ! Jo penso que quan hagi de vindre vindrà i ja està.
mllebuendia Molts anims ja veuras com t'aixeques a les 5h del mati a fer.tel
cookiee46 Vinga a pensar en positiu no t'ha fet patir i el mes vinent ja faras mes deures !
petonets
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
CERCADORES BONIQUETES!!! Ja estem a mitja setmana!!!!
Pitxillu Es clar que sí, a buscar un cigrunet nadalenc ben preciós!!!!!!
Cris Quina manera tan xula de dir-ho, m'encanta, sou molt originals
Petit M'imagino els soldadets buscant el ovulet en modo SEÑOR, SÍ SEÑOR!!!!
Cookie Digues que sí princesa, optimisme per davant de tot i si es pot acompanyar d'una bona dosi de cacau millor que millor. Vaaaaa!!! Que a la pròxima vindrà la teva panxulinetaaa!!!!
Vanessa Perfavooooooooooooorttt!!! Que passi el dia d'avui... volem un altre positiu abans d'acabar el Maaaaaaaarç!!!
Mode ego... Jo estic al dia 35 i res de warry ni símptomes de W tampoc. Encara em fan mal als pits però sembla que les rampes i punxades a l'ovari han disminuït i això fa que pensi que res, que han sigut psicosímptomes i que baixarà sí o sí.
Com que el mes passat em va baixar al 35 (els anteriors al 29-32-32) hem dit amb el Lanino que ens esperem fins dissabte que será 38.
Pobret, ahir sense dir-m'ho va anar a la farmàcia a buscar un TE, per si jo me'l volia fer per a quedar-me tranquil.la. La noia li volia vendre el CB i ell va dir, "aquest és el que et diu clarament "No embarazada"?? Ah, doncs no, el de ratlleta, que a la meva dona li fa peneta"
(moro d'amor...).
Bueno, doncs això, que fins dissabte al matí no us podré dir.. prefereixo esperar-me per a tenir algo segur... (si tinc nassos, clar...)
Petonets de dimecres precioses!!!!
Pitxillu Es clar que sí, a buscar un cigrunet nadalenc ben preciós!!!!!!
Cris Quina manera tan xula de dir-ho, m'encanta, sou molt originals
Petit M'imagino els soldadets buscant el ovulet en modo SEÑOR, SÍ SEÑOR!!!!
Cookie Digues que sí princesa, optimisme per davant de tot i si es pot acompanyar d'una bona dosi de cacau millor que millor. Vaaaaa!!! Que a la pròxima vindrà la teva panxulinetaaa!!!!

Vanessa Perfavooooooooooooorttt!!! Que passi el dia d'avui... volem un altre positiu abans d'acabar el Maaaaaaaarç!!!
Mode ego... Jo estic al dia 35 i res de warry ni símptomes de W tampoc. Encara em fan mal als pits però sembla que les rampes i punxades a l'ovari han disminuït i això fa que pensi que res, que han sigut psicosímptomes i que baixarà sí o sí.
Com que el mes passat em va baixar al 35 (els anteriors al 29-32-32) hem dit amb el Lanino que ens esperem fins dissabte que será 38.
Pobret, ahir sense dir-m'ho va anar a la farmàcia a buscar un TE, per si jo me'l volia fer per a quedar-me tranquil.la. La noia li volia vendre el CB i ell va dir, "aquest és el que et diu clarament "No embarazada"?? Ah, doncs no, el de ratlleta, que a la meva dona li fa peneta"
(moro d'amor...).Bueno, doncs això, que fins dissabte al matí no us podré dir.. prefereixo esperar-me per a tenir algo segur... (si tinc nassos, clar...)
Petonets de dimecres precioses!!!!
Hola boniques!
Soso movil fent la birra dels dimecres al sol però avui SENSE ALCOHOL! (Una horeta lliure dels dimecres que acostumo a sortir del cole i airejar-me)
Lanina quina gràcia amb el lanino... És per morir d'amor quan surten amb aquests detalls!
A veure si l'espera és agraïda i us porta la panxu! De moment pinta bé! No fas temperatura, oi?
Mllebuendia pendents de tu amb el TE! Vaaa que volem més panxus i alguna que s'animi a obrir el Mares Desembreres!
Modo ego: jo hi ha moments que dubto de si estic embarassada realment... No em sento diferent! jajaja! Tampoc he estat embarassada abans i suposo que és d'hora per notar canvis importants! Ja us anire informant!
Soso movil fent la birra dels dimecres al sol però avui SENSE ALCOHOL! (Una horeta lliure dels dimecres que acostumo a sortir del cole i airejar-me)
Lanina quina gràcia amb el lanino... És per morir d'amor quan surten amb aquests detalls!
A veure si l'espera és agraïda i us porta la panxu! De moment pinta bé! No fas temperatura, oi?
Mllebuendia pendents de tu amb el TE! Vaaa que volem més panxus i alguna que s'animi a obrir el Mares Desembreres!
Modo ego: jo hi ha moments que dubto de si estic embarassada realment... No em sento diferent! jajaja! Tampoc he estat embarassada abans i suposo que és d'hora per notar canvis importants! Ja us anire informant!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
No Dayna, no faig temperatures pq em lio i encara m'ofuscaria més
Sí que realment em noto com més "calenta" (no m'entengueu malament) que de costum, però no tinc ni idea de si la temperatura si estàs embarassada puja o baixa
De quan estas tu ara? Les meves amigues que estàn de poquet lo únic que noten és que estàn molt més cansades i tenen més son, però res més.
Petonillos preciosa
Sí que realment em noto com més "calenta" (no m'entengueu malament) que de costum, però no tinc ni idea de si la temperatura si estàs embarassada puja o baixa
De quan estas tu ara? Les meves amigues que estàn de poquet lo únic que noten és que estàn molt més cansades i tenen més son, però res més.
Petonillos preciosa

Dayna, no et preocupis pels símptomes! Jo en l'embaràs del petit, recordo que quan vaig anar a la gine el primer dia, estant de 6 setmanes crec, li vaig dir, el test diu que estic embarassada, però jo no noto res de res. I la seva resposta va ser: ojalà totes les embarassades tinguessin aquesta sort, aprofita-la! Així que no et preocupis i gaudeix!!!
Lanina, que maco en Lanino, si és que quan tenen aquests moments són el millor del millor. Va que per dissabte només queden 3 dies!!! I ja serem abril!!!
Lanina, que maco en Lanino, si és que quan tenen aquests moments són el millor del millor. Va que per dissabte només queden 3 dies!!! I ja serem abril!!!
Hola wapetones! !!!!!!
Repasillu rapido desde mobil a la feina..
LANINA saps q cantaré el teu positiu el primer???? Jijijiiii quina sort!!!
DAYNA a gaudir wapi d l'embaras!!
VANESSA A veure q tal! !
I nosaltres avui rematarem!! No será pq no l'hem acorralat ehhh... jejeee... I a desesperar.. oohhmmmmmm. ..
Vaaaa a la nit o dema com a molt obro nou post!!! Oleeee oleeeee!!!
Repasillu rapido desde mobil a la feina..
LANINA saps q cantaré el teu positiu el primer???? Jijijiiii quina sort!!!
DAYNA a gaudir wapi d l'embaras!!
VANESSA A veure q tal! !
I nosaltres avui rematarem!! No será pq no l'hem acorralat ehhh... jejeee... I a desesperar.. oohhmmmmmm. ..
Vaaaa a la nit o dema com a molt obro nou post!!! Oleeee oleeeee!!!
Hola!
Cris, quina bona idea!! Molt maco!
Vanessa, quins nervis!!! Pinta molt bé eh!!
Lanina, quin solete el Lanino
Ojalà dissabte tinguis el teu TE+ i siguis la primera panxu d'abril!!!
Dayna, millor que no ho notis, que les que ho noten ho passen bastant malament! Ja ens aniràs explicant!
Us deixo que he de tornar a la feina! Molts PEPOS guapes!
Cris, quina bona idea!! Molt maco!
Vanessa, quins nervis!!! Pinta molt bé eh!!
Lanina, quin solete el Lanino
Ojalà dissabte tinguis el teu TE+ i siguis la primera panxu d'abril!!!Dayna, millor que no ho notis, que les que ho noten ho passen bastant malament! Ja ens aniràs explicant!
Us deixo que he de tornar a la feina! Molts PEPOS guapes!
Holaaaaa.
Dayna estic igual que tu. Sense simptomes. I els que em pugui notar crec que són psicosintomes. Mentrestant tot vagi bé agraeixo no tenir cap malestar. Pero sembla que per quedarnos tranquiles necessitem sentir alguna cosa, oi?
Lanina que maco el Lanino! La meva parella té por a quedar de banda quan tinguem el bebè i sempre li he dit que quedarà de banda si ell vol. I amb actes com el del Lanino haurien de veure que això és cosa de dos des de el principi. Un aplaus pel Lanino.
Petit
Xinxa em reconforta a mi també això que li has dit a la Dayna.
Admiro a les que deixeiu el TE per un altre dia... Quin autocontrol!
Dayna estic igual que tu. Sense simptomes. I els que em pugui notar crec que són psicosintomes. Mentrestant tot vagi bé agraeixo no tenir cap malestar. Pero sembla que per quedarnos tranquiles necessitem sentir alguna cosa, oi?
Lanina que maco el Lanino! La meva parella té por a quedar de banda quan tinguem el bebè i sempre li he dit que quedarà de banda si ell vol. I amb actes com el del Lanino haurien de veure que això és cosa de dos des de el principi. Un aplaus pel Lanino.
Petit
Xinxa em reconforta a mi també això que li has dit a la Dayna.
Admiro a les que deixeiu el TE per un altre dia... Quin autocontrol!
url=https://lilypie.com]
[/url]
Cris1986 per cert, molt xula la manera de dir-ho! Nosaltres encara no ho hem dit a ningú, només a una amiga meva que també està cercant i ho comentem quasi diàriament. Ni mare ni sogra ni cunyada! Espero que no s'enteri per aquí abans que li digui... jajaja! No trigarem a dir-ho a l'entorn més proper però em vull esperar a la primera visita al gine la propera setmana.
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |