EMBARÀS ECTÒPIC

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Leias
:: poltre
:: poltre
Entrades: 670
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:51 am

EntradaAutor: Leias » dc. juny 28, 2006 3:05 pm

Patricia em sembla molt bé la desició d'esperar un temps prodencial. Ara recupere't i disfruta de l'estiu amb les teves 3 joies!!!!!!! I m'en alegro que hagis respòs bé al tractament.

Entenc perfectament que vulguis desconectar del foro una temporada però com t'han dit les altres, s'et trobarà molt a faltar. Pensarem molt en tú!!!!!!

Ara cuide't molt i descansa per tornar a estar al 100 x 100!!!!!!!! Un petonàs i fins la tornada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :--/)
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. juny 28, 2006 5:05 pm

:--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)

Arreveure Patrícia! M'alegro que hagi anat bé. Cuida't molt, relaxa't i passa el temps amb els teus estimats.

Ens retrobem aquí quan sigui l'hora, d'acord?

Una abraçada i... see you later alligator!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :--/)
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dc. juny 28, 2006 10:35 pm

Hola Patricia!!!!

no sé si entraràs a veure aquests missatgets que t'hem deixat, però bueno, jo tb em volia acomiadar de tu i desitjar-te lo millor.Me n'alegro que no hagis hagut de passar per quiròfan, almenys una cosa bona....

bueno, que passis un bon estiu, disfruta molt dels peques, i ens retrobem aqui quan a tu et vingui de gust.
molts petonets i ànims preciosa!!! **--o-) :-()-) **--o-) :-()-)

:--/) :--/) :--/)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::