Hola! dubtes sobre l'ovulació
Hola Pukeko!!!
Mira el q va b internet i el foro, es saber precisament això el fet aquest:
saber q hi ha altres persones com tu simple i sencillament que tenen pors i inseguretats, i fins i tot dubtes...
el q em passa a mi és q la meva parella això no li passa ell ho veu tot molt clar, a més a més li encanten les criatures, i sembla q és reciproc, en canvi jo, com q hi estic tot el dia pq la meva feina hi estic amb contacte, no sé si quan arribi a casa i n'hi hagi més tb m'agradarà ... ja sé q serà molt diferet
una cosa és fer de mestra i l'atre de mare...
un embolic tot plegat no????????
Mira el q va b internet i el foro, es saber precisament això el fet aquest:
saber q hi ha altres persones com tu simple i sencillament que tenen pors i inseguretats, i fins i tot dubtes...
el q em passa a mi és q la meva parella això no li passa ell ho veu tot molt clar, a més a més li encanten les criatures, i sembla q és reciproc, en canvi jo, com q hi estic tot el dia pq la meva feina hi estic amb contacte, no sé si quan arribi a casa i n'hi hagi més tb m'agradarà ... ja sé q serà molt diferet
una cosa és fer de mestra i l'atre de mare...
un embolic tot plegat no????????

Es cierto que todas tenemos nuestros pequeños ó grandes miedos, cada una en relación a su situación personal...pero efectivamente el foro sirve para darnos cuenta de que todos/as somos un cúmulo de sensaciones y que no por eso somos los raritos/as...simplemente aunque parezcamos distintos todos somos humanos!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
si oi?
jo com q encara estic en la fase de si vaig o no vaig a buscar el fill/a pla estic monotematica i aixi porto molt de temps!!
imagina quines amigues tan maques q tinc!!!
pero clar, ara q ha passat un temps, penso q es millor parlar tb amb altres persones q estiguin en la mateixa situacio oi?????????

jo com q encara estic en la fase de si vaig o no vaig a buscar el fill/a pla estic monotematica i aixi porto molt de temps!!
imagina quines amigues tan maques q tinc!!!
pero clar, ara q ha passat un temps, penso q es millor parlar tb amb altres persones q estiguin en la mateixa situacio oi?????????

- esperantabril

i tant Xell...i per moltes raons....
estant al fòrum sabem experiències propies, compartim trucs, informació dels nostres ginècolegs, articles que hem llegit, ens entenem les penes, les pors, les alegries.... ens donem suport, ànims, coratge....
jo, la veritat.... hi estic viciadísima!!!
ah!! i si se'm permet votar.... voto que si!!! que vagis convencudissima a per el teu angelet!!! ser mare ha de ser una de les coses més meravelloses que ens pugui pasar!!! les pors i inseguretats es vencen... si mires dintre teu i trobes il·lusió... jo començaria a buscar jaaaa!!! jejejeje
estant al fòrum sabem experiències propies, compartim trucs, informació dels nostres ginècolegs, articles que hem llegit, ens entenem les penes, les pors, les alegries.... ens donem suport, ànims, coratge....
jo, la veritat.... hi estic viciadísima!!!
ah!! i si se'm permet votar.... voto que si!!! que vagis convencudissima a per el teu angelet!!! ser mare ha de ser una de les coses més meravelloses que ens pugui pasar!!! les pors i inseguretats es vencen... si mires dintre teu i trobes il·lusió... jo començaria a buscar jaaaa!!! jejejeje
JA JA JA
EL MEU MARIT PENSA EXACTAMENT COM TU...
I JO SOC UNA CAGETA MIRA...
PERO SAPS Q.... DIMECRES Q VE EL DIA 13 DE JUNY FARE ELS 34 I PENSO Q AIXO SERA DECISIU... SI SI SI....
A MÉS AQUELLS DIES SEGUENTS ESTARE A TOPE DE FERTIL SEGONS ELS MEUS CALCULS...
B ARA TAMPOC EL VULL JA EH...
ESTIC AMB UNES OPOS EL MES DE JUNY... PERO SUPOSO Q NO M'HI HE DE PENSAR UN ANY MES...

EL MEU MARIT PENSA EXACTAMENT COM TU...
I JO SOC UNA CAGETA MIRA...
PERO SAPS Q.... DIMECRES Q VE EL DIA 13 DE JUNY FARE ELS 34 I PENSO Q AIXO SERA DECISIU... SI SI SI....
A MÉS AQUELLS DIES SEGUENTS ESTARE A TOPE DE FERTIL SEGONS ELS MEUS CALCULS...
B ARA TAMPOC EL VULL JA EH...
ESTIC AMB UNES OPOS EL MES DE JUNY... PERO SUPOSO Q NO M'HI HE DE PENSAR UN ANY MES...

Hola,
Tinc un dubte, aviam si algú ho sap. Per calcular els dies fèrtils he mirat el ticker i em diu que serà aproximadament entre el 16 i el 19 (i el 18 la punta), tenint un cicle de 31 dies. També vaig comprar els testos d'ovulació i la taula que et donen perquè comencis els testos em diu que he de començar el 10. Com pot ser que hi hagi tant diferència? així quan seré fèrtil? Això del moc jo no ho sé pas veure i controlar-me la temperatura has de ser constant i jo... ara mateix no tinc temps. O sigui que estic així...
Tinc un dubte, aviam si algú ho sap. Per calcular els dies fèrtils he mirat el ticker i em diu que serà aproximadament entre el 16 i el 19 (i el 18 la punta), tenint un cicle de 31 dies. També vaig comprar els testos d'ovulació i la taula que et donen perquè comencis els testos em diu que he de començar el 10. Com pot ser que hi hagi tant diferència? així quan seré fèrtil? Això del moc jo no ho sé pas veure i controlar-me la temperatura has de ser constant i jo... ara mateix no tinc temps. O sigui que estic així...
- esperantabril

mira xell, jo em vaig casar molt jove, amb 23 i m'encanten els crios! era el meu marit el que frenava una mica, amb aixó de que erem peques, i ser jove també em feia por per tenir un nen....
ara que busquem fa un any que no trobem....
en aquest temps he buscat amb por, amb dubtes, amb "i si esperem", amb "i si primer muntem un negoci"....
i mira, tan planejar....per res.....
ara ja no tinc por, be si que en tinc...i dubtes....pero penso que un cop embarassada d'alguna banda t'ha de sorgir la seguretat per enfrentar-te al que sigui.... tinc tantes ganes de ser mare, que no hi ha lloc per la por i els dubtes!
buscar bebé així (amb aquestes ganes) és molt recomfortant.... i el foro fa entrar aquestes ganes!!! jejeje... així que aviat et veig dient-li al teu marit: Noi, tinc tantes ganes com tu!!! som-hi!!!!!
ara que busquem fa un any que no trobem....
en aquest temps he buscat amb por, amb dubtes, amb "i si esperem", amb "i si primer muntem un negoci"....
i mira, tan planejar....per res.....
ara ja no tinc por, be si que en tinc...i dubtes....pero penso que un cop embarassada d'alguna banda t'ha de sorgir la seguretat per enfrentar-te al que sigui.... tinc tantes ganes de ser mare, que no hi ha lloc per la por i els dubtes!
buscar bebé així (amb aquestes ganes) és molt recomfortant.... i el foro fa entrar aquestes ganes!!! jejeje... així que aviat et veig dient-li al teu marit: Noi, tinc tantes ganes com tu!!! som-hi!!!!!
esperantabril l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2007 5:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- esperantabril

Ixena ha escrit:Hola,
ixena, et diuen que ho facis a partir del 10 per si de cas s'avancés l'ovulació, però mira, jo tinc cicles de 30 dies i em fan començar el dia 11 (ara estem a dia 15 del meu cicle i encara no m'ha donat positiu) amb aixó vull dir-te que probablement ovulis sobre el 18, pero podries començar els tests sobre el 14, per si s'avança....
en quant al moc, has d'introduir dos dits i pressionar el cèrvix (munyir-lo) després observes l'elasticitat del moc obrint i tancant els dits... quan està transparentot i elàstic és el moment clau....
ja que et fas el tacte, el moment clau també s'identifica per tenir el cèrvix alt (clar, per aixó l'has d'haver palpat tot el cicle), obert, no inclinat cap als costats sino recte cap a la vagina i amb una duresa semblant a la del llavi.
espero haver ajudat! superpetons!
Doncs si ja tocaria!!!
jo penso que quan m'hi posi de moment no miraré ni temperatures, ni mocs,... només els dies més fèrtils. Si la cosa n avança doncs ja començarem a mirar més coses. Bé això es el que dic ara... mai se sap!!!!
Apa noies fins demà i que totes les que busqueu tingueu molt sort aquest vespre!!!!!
jo penso que quan m'hi posi de moment no miraré ni temperatures, ni mocs,... només els dies més fèrtils. Si la cosa n avança doncs ja començarem a mirar més coses. Bé això es el que dic ara... mai se sap!!!!
Apa noies fins demà i que totes les que busqueu tingueu molt sort aquest vespre!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

... sol ser un tema obsessiu!