cançoneta pels cigronets!!!
Hola primer de tot em presento. Fa dos mesos que busco i ara d'aqui a uns dies em tornaré a fer el test. Porto tot aquest temps llegint-vos però no m'atrevia a escriure. Soc una mica tímida. Però després de sentir la cançó tant bonica que has escrit Buscantabril no he tingut més remei que partipar al forum només per felicitar-te,
M'HA AGRADAT MOLT!
Bé a partir d'ara a veure si m'animo i participo més amb totes vosaltres.
M'HA AGRADAT MOLT!
Bé a partir d'ara a veure si m'animo i participo més amb totes vosaltres.
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
- esperantabril

conxi!!!! estaria genial llegir el teu poema!!! jo tinc la costum de regalar cançons als batejos.... fa dos anys vem fer la del meu fillol i ara toca la del seu germanet, que bategem al setembre..... m'he de possar les piles amb aquesta!!!! però ostres, la inspiració no t'escull, t'enganxa dutxan-te, mig adorminte, enmig d'una reunió o conduint..... he arribat a parar el cotxe, entrar en una area de servei i demanar un tovalló i un boli per escriure allò que no vull oblidar amb cara de desesperadísima....jejejejje, deuen pensar que tic sonadeta! be....una mica si!
ara tic una mica preocupadota per si m'arriba el bateig i no m'ha sortit cap cançó, a part, m'ha de sortir amb el temps suficient perquè el meu marit afegeixi guitarra o percussió.....ostres, i contra més pressió menys em surt..... veurem que fem, a últimes hi ha una cançó molt maca amb el nom que li possaran i tot i no ser feta per naltros, li cantariem però em fa nosequé que el germanet en tingués propia i ell no..... aix aix! he de buscar la inspiració! superpetons noies!!!!
creuetaaaaaaaa q me troncho amb el poli bueno!!!!!!!!! jajajajaja, esteu totes fitxades! a tu no et posso més dades per "no pressionar" eh? però quan vulguis afegir-les ho comuniques i llestos!
supermuacs a tothom!!! i gràcies de nou!
ara tic una mica preocupadota per si m'arriba el bateig i no m'ha sortit cap cançó, a part, m'ha de sortir amb el temps suficient perquè el meu marit afegeixi guitarra o percussió.....ostres, i contra més pressió menys em surt..... veurem que fem, a últimes hi ha una cançó molt maca amb el nom que li possaran i tot i no ser feta per naltros, li cantariem però em fa nosequé que el germanet en tingués propia i ell no..... aix aix! he de buscar la inspiració! superpetons noies!!!!
creuetaaaaaaaa q me troncho amb el poli bueno!!!!!!!!! jajajajaja, esteu totes fitxades! a tu no et posso més dades per "no pressionar" eh? però quan vulguis afegir-les ho comuniques i llestos!
supermuacs a tothom!!! i gràcies de nou!
hola wapa!!!
No pateixis quant hagi fet el poema o el que sigui el penjo pq el pogueu llegir, a mi tb em costa una mica inspirarme es que ultimament estic un pel baixa de moral i costa fer un poeme per un bebe, quant es el que més desitges i es tan dificil, quant començo a fer-ho he de parar pq em posso molt trista.
PERO bueno tot anirà passant, ultimament estic més tova del normal.
NECESSITEM VACANCES!!!!
No pateixis quant hagi fet el poema o el que sigui el penjo pq el pogueu llegir, a mi tb em costa una mica inspirarme es que ultimament estic un pel baixa de moral i costa fer un poeme per un bebe, quant es el que més desitges i es tan dificil, quant començo a fer-ho he de parar pq em posso molt trista.
PERO bueno tot anirà passant, ultimament estic més tova del normal.
NECESSITEM VACANCES!!!!
- esperantabril

- esperantabril

- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
>.-<ooooooooooooooh>.-<:
>.-<Ara>.-<:

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |