☼☁♬.·**·.♬Grafiques Juny 2017 ☼☁♬.·**·.♬
Re: ☼☁♬.·**·.♬Grafiques Juny 2017 ☼☁♬.·**·.♬
ohh, Mimi... quin greu, ja he vist la gràfica. Això de tenir cicles tan llargs suposo que pot portar a enganys...
ànims, i a pel proper!
Alba, jo el 22 tinc visita amb la llevadora, així que res de eco... suposo que farem el llibre, pes i programar visites i analítiques. I tu, amb quin tens la visita? gine o llevadora?
Mirigc, com vas?
Petons a totes!!
Alba, jo el 22 tinc visita amb la llevadora, així que res de eco... suposo que farem el llibre, pes i programar visites i analítiques. I tu, amb quin tens la visita? gine o llevadora?
Mirigc, com vas?
Petons a totes!!
Buena!
MiMi!!! Aix mira que tenía muchas esperanzas en esta gráfica. Desde luego... Esto de las tempes es un mundo, está visto que hasta el último momento no puedes predecir nada.
Bueno ahora a relajarse para coger fuerzas para el siguiente ciclo. Un abrazo bien fuerte!!
Miri jeje es normal, es como que en una semana sabrás el desenlace es imposible no ponerse un poco nerviosa. Jeje ya queda menos!!
MiMi!!! Aix mira que tenía muchas esperanzas en esta gráfica. Desde luego... Esto de las tempes es un mundo, está visto que hasta el último momento no puedes predecir nada.
Bueno ahora a relajarse para coger fuerzas para el siguiente ciclo. Un abrazo bien fuerte!!
Miri jeje es normal, es como que en una semana sabrás el desenlace es imposible no ponerse un poco nerviosa. Jeje ya queda menos!!
Buenas Fiona!!
Yo el 26 tengo visita con el Ginecólogo de la privada y el día 10 de Julio con la llevadora de la SS. Así que super nerviosa para ver si va todo bien.
Hoy mi marido va y me dice que ya tengo tripa que como puede ser que haber si va a ser embarazo sicológico.... Estos hombres...
La verdad eso dicen que con el 2 sale antes pero barriga barriga es más bien hinchada.
Tu como te notas Fiona??
Yo el 26 tengo visita con el Ginecólogo de la privada y el día 10 de Julio con la llevadora de la SS. Así que super nerviosa para ver si va todo bien.
Hoy mi marido va y me dice que ya tengo tripa que como puede ser que haber si va a ser embarazo sicológico.... Estos hombres...
La verdad eso dicen que con el 2 sale antes pero barriga barriga es más bien hinchada.
Tu como te notas Fiona??
Hola guapes!!! Com aneu?? I aquestes panxulines???
Aquesta matí quan m'he despertat una baixada de tempe
i quan he anat al wc la warry ha fet acte de presencia.
Així que comencem un nou cicle!!
Aquesta matí quan m'he despertat una baixada de tempe
Així que comencem un nou cicle!!
ostres, miri, quina ràbia!
ànims pel proper cicle!
ego: Jo avui estic bé, però des de divendres i fins ahir no m'he trobat gaire bé... mal de panxa continu, no una cosa molt dolorosa, però sí molest, perquè el tenia tota l'estona. Avui, en canvi, m'he llevat molt millor i no n'he tingut en tot el dia. Ja em queda menys per la visita de dijous, tot i que sé que no hi haurà eco, tinc ganes d'anar-hi i programar la resta de visites
Alba, com estàs tu? algun símptoma?
Bona setmana!
ego: Jo avui estic bé, però des de divendres i fins ahir no m'he trobat gaire bé... mal de panxa continu, no una cosa molt dolorosa, però sí molest, perquè el tenia tota l'estona. Avui, en canvi, m'he llevat molt millor i no n'he tingut en tot el dia. Ja em queda menys per la visita de dijous, tot i que sé que no hi haurà eco, tinc ganes d'anar-hi i programar la resta de visites
Alba, com estàs tu? algun símptoma?
Bona setmana!
Buenas!!
Ostras Miri, mira que tenía esperanzas de poder cantar otra barriguita esté mes. Bueno ahora a coger fuerzas para el siguiente ciclo y muchos ánimos ( que por experiencia se que cuesta al principio pero que después de la NW se mira todo de otra manera)!!
Fiona: ya queda poquito!! Aix si parece que como mínimo ya tienes las cosas más planeadas y es como que se hace más real.
MiMi: Tu que tal?? Ya se ha ido la NW??
Ego: pues yo hoy he estado fatal con las náuseas si si al final náuseas al principio decía mal estar de estómago pero anda ya, esto son náuseas. No llego a vomitar pero después de comer se me revuelve el estómago. En fin...una experiencia nueva que con la peque no tuve. Pero bueno bienvenidas sean que después de 7 meses de búsqueda ya me las quedo ya jeje.
Besazos a todas!!!!
Ostras Miri, mira que tenía esperanzas de poder cantar otra barriguita esté mes. Bueno ahora a coger fuerzas para el siguiente ciclo y muchos ánimos ( que por experiencia se que cuesta al principio pero que después de la NW se mira todo de otra manera)!!
Fiona: ya queda poquito!! Aix si parece que como mínimo ya tienes las cosas más planeadas y es como que se hace más real.
MiMi: Tu que tal?? Ya se ha ido la NW??
Ego: pues yo hoy he estado fatal con las náuseas si si al final náuseas al principio decía mal estar de estómago pero anda ya, esto son náuseas. No llego a vomitar pero después de comer se me revuelve el estómago. En fin...una experiencia nueva que con la peque no tuve. Pero bueno bienvenidas sean que después de 7 meses de búsqueda ya me las quedo ya jeje.
Besazos a todas!!!!
Fiona!!! Como fue la visita?? Ya te han programado todo??
Como vais MiMi y Miri??
Como vais MiMi y Miri??
Bona tarda!
He estat fora el cap de setmana. Dijous vam anar a la visita amb la llevadora. Em va dir que no podem saber de quantes setmanes estic perquè com que hi va haver el sagnat d'implantació no sabem quin va ser el dia de la última W. Jo li vaig ensenyar les gràfiques, amb les tempes, els dies de deures i els dies de TE+ (va quedar de pedra quan ho va veure!). Però em va dir que havíem de fer una eco de manera preferent, de manera que vaig anar a demanar hora el mateix dijous i la eco me la faran demà!!
diu que així podrem determinar la data de la última w i la dpp, programar visites i tota la pesca. Jo feliç perquè demà veurem com està tot!!
També em va dir que ella valorava que potser aniria bé medicar-me amb progesterona, i que fes la proposta al gine demà quan em visiti. A veure què hi diu ell, però em sembla que no n'és gaire partidari, la veritat. Ja us explico alguna coseta de demà!
Com esteu la resta? petons a totes!
He estat fora el cap de setmana. Dijous vam anar a la visita amb la llevadora. Em va dir que no podem saber de quantes setmanes estic perquè com que hi va haver el sagnat d'implantació no sabem quin va ser el dia de la última W. Jo li vaig ensenyar les gràfiques, amb les tempes, els dies de deures i els dies de TE+ (va quedar de pedra quan ho va veure!). Però em va dir que havíem de fer una eco de manera preferent, de manera que vaig anar a demanar hora el mateix dijous i la eco me la faran demà!!
diu que així podrem determinar la data de la última w i la dpp, programar visites i tota la pesca. Jo feliç perquè demà veurem com està tot!! També em va dir que ella valorava que potser aniria bé medicar-me amb progesterona, i que fes la proposta al gine demà quan em visiti. A veure què hi diu ell, però em sembla que no n'és gaire partidari, la veritat. Ja us explico alguna coseta de demà!
Com esteu la resta? petons a totes!
Buenos días!!!
Fiona que tal ayer la visita?? La ECO bien?? De cuanto estas al final??
Modo ego: Yo ayer también tuve visita y ECO y todo muy bien ayer estaba de justo 7 semanas. Le pudimos escuchar el corazoncito y fue muy emocionante. La buena noticia es que sólo hay uno!! Jaja nuestros dos abuelos son mellizos y estamabamos un poco asustados. Pero ya está!! Ahora que crezca y que vaya todo bien.
Miri y MiMi ya habéis acabado la NW. Como vais??
Fiona que tal ayer la visita?? La ECO bien?? De cuanto estas al final??
Modo ego: Yo ayer también tuve visita y ECO y todo muy bien ayer estaba de justo 7 semanas. Le pudimos escuchar el corazoncito y fue muy emocionante. La buena noticia es que sólo hay uno!! Jaja nuestros dos abuelos son mellizos y estamabamos un poco asustados. Pero ya está!! Ahora que crezca y que vaya todo bien.
Miri y MiMi ya habéis acabado la NW. Como vais??
Nenes!
he estat desconectada tota la semana
Ara ja en plena SW, liada amb les tempes i els TO aaaaa i molts deures
pq aquest mes no s'escapi
Vosaltres com aneu?
Fiona30 i AlbaArya...quina emocio les ecos no?? que us vagi tot molt be !!
Miri.. Vaig veure que va venir la warry i vas amb mi cap a Juliol. Anims compi el Juliol tindrem panxu
he estat desconectada tota la semana
Ara ja en plena SW, liada amb les tempes i els TO aaaaa i molts deures
pq aquest mes no s'escapi Vosaltres com aneu?
Fiona30 i AlbaArya...quina emocio les ecos no?? que us vagi tot molt be !!
Miri.. Vaig veure que va venir la warry i vas amb mi cap a Juliol. Anims compi el Juliol tindrem panxu

Bon dia marones;
alguna experta grafiquera hem podría dir perque el FF no hem marca l'ovulació ??
potser he tocat alguna cosa del programa sense voler
Gracies
alguna experta grafiquera hem podría dir perque el FF no hem marca l'ovulació ??
Gracies
MiMi_M_T ha escrit:Bon dia marones;
alguna experta grafiquera hem podría dir perque el FF no hem marca l'ovulació ??![]()
Gracies
Ara m'he repasat la primera pagina i l'he posat manual

MiMi_M_T ha escrit:Bon dia marones;
alguna experta grafiquera hem podría dir perque el FF no hem marca l'ovulació ??![]()
Gracies
Ara mateix et surt així en lila i si no m'equivoco en lila surt quan ho poses tu manualment. A vegades no surt la marca d'ovulació perquè les dades aportades són incoherents.
T'explico per exemple aquest mes a mi m'ha passat que els TO quasi no es marcaven gens. Vaig anar fent tempes i vaig adonar-me'n de que havia ovulat segur per la pujada tremenda que vaig tenir. Reviso els TO (per aixo cal guardar-los tots numerats!!) i si mirava bé si que dos dies la ratlleta estava més marxada (però ja dic que quasibé ni es veia, eh??).
Total, que em marca l'ovulació amb les ratlles vermelles contínues perquè coincidia TO+tempe.
Uns dies després vaig tenir fluxe EggWhite i ho vaig apuntar, doncs com que ha sigut dies després de la suposada ovulació la ratlla vermella s'ha posat intermitent.
I quan cercàvem l'Eyra algun mes també em va passar que no es marqués l'ovulació. I el mes passat (el de la quarentena) també em va passar, però en aquest cas ho vaig trobar ben normal.
Ara revisant les gràfiques de quan cercàvem l'Eyra veig que en una vaig posar jo també el temps d'ovulació quan em va semblar, però no em sortia per això: fluxe EW en dies de cicle 8-15. Pujada de tempe en dia de cicle 19. TO fets entre dies 14 i 19 (un dia no en vaig fer no se perquè) tots negatius. Per tant el Ff no tenia cap lògica ler marcar-me l'ovulació, però jo vaig confiar en la temperatura.
Bé, espero que els meus exemples i explicacions t'ajudin. Molta sort amb la cerca!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
MiMi_M_T ha escrit:MiMi_M_T ha escrit:Bon dia marones;
Gracies
Ara m'he repasat la primera pagina i l'he posat manual
Havia començat a respondre sense poder llegir Això

Maig '16: comencem la cerca
Buenas!!
Mi Mi veo que ya has podido solucioan lo de la grafiaca jeje eso esto de que este en Inglés es un royo.
Fiona!!! No sabemos nada de como fue la ECO ni de como va todo. Estoy preocupada.
Modo Ego: bueno... Yo sigo con las náuseas ya forman parte de mi vida. Espero que para el segundo trimestre se me vayan. Ahora tengo la siguiente visita para el Lunes 10. Ya os contaré.
Miri tu como vas??
Besos a todas!!!
Mi Mi veo que ya has podido solucioan lo de la grafiaca jeje eso esto de que este en Inglés es un royo.
Fiona!!! No sabemos nada de como fue la ECO ni de como va todo. Estoy preocupada.
Modo Ego: bueno... Yo sigo con las náuseas ya forman parte de mi vida. Espero que para el segundo trimestre se me vayan. Ahora tengo la siguiente visita para el Lunes 10. Ya os contaré.
Miri tu como vas??
Besos a todas!!!
perdoneu noies! fa uns dies havia escrit un missatge al post, explicant-vos com està tot i acomiadant-me del post, però ara acabo de veure que no es va publicar, no sé perquè!
Vam fer una primera eco per determinar les setmanes d'embaràs, perquè venint de l'avortament la llevadora dubtava de la data de la última regla. El cas és que està tot bé! així que estic mooolt contenta. Ja m'he posat en contacte amb les mares de febrer de 2018.
Us desitjo el millor en la vostra cerca i que aviat pogueu passar a l'altre costat!!
Molts petons a totes!
Vam fer una primera eco per determinar les setmanes d'embaràs, perquè venint de l'avortament la llevadora dubtava de la data de la última regla. El cas és que està tot bé! així que estic mooolt contenta. Ja m'he posat en contacte amb les mares de febrer de 2018.
Us desitjo el millor en la vostra cerca i que aviat pogueu passar a l'altre costat!!
Molts petons a totes!
Hola guapes!!
Fiona 30 que bé!! Com me'n alegro!!
AlbaArya com vas tu??
Mimi com va? En desespero??
He estat suuuuuper sesconectada!!! Per la revetlla fora i molt liada aquests dies.
Sento no haver respos...
No se si queda algú d'aquest post
Però us volia informar! El dia de NW la tempe em va pujar una mica i em vaig fer TE... va donar +
Tot i que no les tenia totes pq no sabia si havia ovulat o que.... el TO aquesta vegada no se'm va marcar gaire...
Encara no m'ho crec del tot...
Molts petonets a totes i gràcies per haver-me acompanyat aquest temps
Fiona 30 que bé!! Com me'n alegro!!
AlbaArya com vas tu??
Mimi com va? En desespero??
He estat suuuuuper sesconectada!!! Per la revetlla fora i molt liada aquests dies.
Sento no haver respos...
No se si queda algú d'aquest post
Però us volia informar! El dia de NW la tempe em va pujar una mica i em vaig fer TE... va donar +
Tot i que no les tenia totes pq no sabia si havia ovulat o que.... el TO aquesta vegada no se'm va marcar gaire...
Encara no m'ho crec del tot...
Molts petonets a totes i gràcies per haver-me acompanyat aquest temps
Buenos dias!!!
Ostras vaya alegria MIrigc!!!!!
me alegro un montón por ti ya tienes tu +!!!!
Fiona menos mal que todo está bien. Me alegro de que todo vaya según lo previsto.
Modo Ego: yo de momento va todo bien. Aun sigo con un poco de nauseas pero cada vez las voy llevando un poco mejor. Los pechos los tengo intocables. Y todo lo demás genial.
Bueno chicas entro también para despedirme y para deciros que ha sido un placer poder compartir toda la experciencia de gráficas con vosotras habeis sido de gran ayuda. Un besazo enorme y que estas barriguitas crezcan y tengais vuestros bebes estupendamente.
Un abrazo enorme!!

Ostras vaya alegria MIrigc!!!!!
me alegro un montón por ti ya tienes tu +!!!!Fiona menos mal que todo está bien. Me alegro de que todo vaya según lo previsto.
Modo Ego: yo de momento va todo bien. Aun sigo con un poco de nauseas pero cada vez las voy llevando un poco mejor. Los pechos los tengo intocables. Y todo lo demás genial.
Bueno chicas entro también para despedirme y para deciros que ha sido un placer poder compartir toda la experciencia de gráficas con vosotras habeis sido de gran ayuda. Un besazo enorme y que estas barriguitas crezcan y tengais vuestros bebes estupendamente.
Un abrazo enorme!!

Toc, toc, se puede?
Em fa il·lusió comprovar que crec que quasi totes heu aconseguit la vostra panxeta. Felicitats a totes les futures.
Erem un grup molt maco...
Jo he tornat a la càrrega...
Alguna interessada cercadora interessada en remoure aquest fil... O de moment es deixa a veure si a setembre hi ha més rebombori...
Em fa il·lusió comprovar que crec que quasi totes heu aconseguit la vostra panxeta. Felicitats a totes les futures.
Erem un grup molt maco...Jo he tornat a la càrrega...
Alguna interessada cercadora interessada en remoure aquest fil... O de moment es deixa a veure si a setembre hi ha més rebombori...
Bona tarda,
primer cop que entro en aquest espai.
Buscava un de més proper a la data però no he trobat ni juliol ni agost.
Crec que he decidit fer-me gràfiques per poder veure quin dia ovulo ja que els TO no em surten cap dia positiu.
M'ha anat molt bé la informació del primer escrit. Crec que em prendré la temperatura bucal.
He llegit que cal tenir un son de 5 hores com a mínim. No sé com em sortirà però el meu son s'interromp sovint.
El meu dubte encara és a quina web fer-ho. Ara per ara el FF el veig complicat i no sé si tirar cap al 28 días.
Vosaltres quin em recomaneu?
Moltes gràcies!
primer cop que entro en aquest espai.
Buscava un de més proper a la data però no he trobat ni juliol ni agost.
Crec que he decidit fer-me gràfiques per poder veure quin dia ovulo ja que els TO no em surten cap dia positiu.
M'ha anat molt bé la informació del primer escrit. Crec que em prendré la temperatura bucal.
He llegit que cal tenir un son de 5 hores com a mínim. No sé com em sortirà però el meu son s'interromp sovint.
El meu dubte encara és a quina web fer-ho. Ara per ara el FF el veig complicat i no sé si tirar cap al 28 días.
Vosaltres quin em recomaneu?
Moltes gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |