Llistat de les que estem buscant a NOVEMBRE
Bon dia, noies!
Ja sé que és massa d'hora, pero des de ahir que tinc un mal de panxa, com si acabés de menjar moltíssim i no poguès pair el menjar.....i encara falten molts dies per saber si estic embarassada, però és que tinc els mateixos símptomes que a l'altre embaraç!!!.......suposo que seran psicosímptomes, perquè no vull fer-me il.lusions...........
però es que ja us dic, tinc la mateixa sensació...........i l'altre cop, abans de fer-me el test d'embaraç ja sabia que estaba
........ay, ay, ay....sí que és dur esperar a fer el test......

Ja sé que és massa d'hora, pero des de ahir que tinc un mal de panxa, com si acabés de menjar moltíssim i no poguès pair el menjar.....i encara falten molts dies per saber si estic embarassada, però és que tinc els mateixos símptomes que a l'altre embaraç!!!.......suposo que seran psicosímptomes, perquè no vull fer-me il.lusions...........
però es que ja us dic, tinc la mateixa sensació...........i l'altre cop, abans de fer-me el test d'embaraç ja sabia que estaba
........ay, ay, ay....sí que és dur esperar a fer el test......

jajajajja.........és veritat, Creueta, tens raò!.......
però como que jo mai tinc cap símptoma quan m'ha de venir la regla, mai em fan mal els pits, o la panxa.........doncs, clar, per això ho dic!
......JJAJAJAJAJ..........ja veurem quà passa.....en principi el test me'l farè el divendres de la setmana que ve.........

però como que jo mai tinc cap símptoma quan m'ha de venir la regla, mai em fan mal els pits, o la panxa.........doncs, clar, per això ho dic!
......JJAJAJAJAJ..........ja veurem quà passa.....en principi el test me'l farè el divendres de la setmana que ve.........

- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 82 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

però abans de fer-nos TOTS els tests NEGATIUS q ens hem fet per aquí... també sabíem del cert TOTES que estàvem embarassades!!!