◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Aroswi
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dj. abr. 16, 2015 8:00 am

Bon dia grafiqueres!!!
Avui m'he aixecat ben positiva!!
Potser sigui pq ahir vaig anar a visitar un bebé d'un dia. Per contra del que puguem pensar, de tenir sentiments de nostàlgia, pena, tristesa...en veure la cara de la mare, del pare, del nen, la pau que es respirava a l'ambient, l'harmonia i amor que transmetia aquell petitó em vaig emocionar i molt!
Companyes del viatge a la maternitat, ho aconseguirem. Parlar del temps que trigarem, dels cicles que portem, els passos, entrebancs o entremitjos no volen dir que això no pugui ser possible. Nenes i nens, abraçarem un petitó que serà nostre i tot l'amor acumulat podrem destinar-lo amb un bon fi.

Simplement, de tant en tant, hem de recordar tot lo bo que tenim i estimar-nos molt.

Ens :-.:·:: , us vull be felices!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Dalilala
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 16, 2015 9:25 am

És molt maco això que has posat Aroswi,

Sòc la jefa d'aquest mes de cercadores i us llegeixo força sovint.

La teva positivitat avui m'ha anat molt bé.

Molta sort a totes grafiqueres!! :-()-)
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
manyaga
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dj. abr. 16, 2015 9:41 am

Aroswi, m'has emocionat, així m'agrada, animant!!
Jo passo un moment en mode ego i des de el mòbil, per animar una mica el post que esta sosillo...aquest matí, ja estic a dia 12 de fase lutia, m'he fet TE perquè si em sortia negatiu deixaria la progesterona...ahir vaig tenir sensació de W i vaig pensar que era perquè ja em volia baixar però que la proge me la allargava..em vaig deprimir i fer un fart de plorar, perquè aquest mes ja fa dos anys que cerquem, dos anys! I pensava amb tot el que he passat, inseminacions, abortament, desilusions, dietes, sexy weeks forçades, acupuntura...i que estava igual que feia dos anys..bé, tot aquest rotllo, es per dir que avui m'ha sortit positiu, que no perdeu l'esperança. Jo no estic emocionada, al novembre també el vaig tenir i no va evolucionar, així que, fins la primera eco que vegi que s'hagi implantat bé no em farà ilusió, estic contenta pel paset i perque gràcies a l'acupuntura i el canvi d'alimentació sóc més fèrtil, però molt i molt prudent per no patir la patacada de l'altre cop.

Una abraçada i espero poder explicar-vos que aquest cop si, que per fi compliré el meu somni, i sobretot, molts i molts ànims a totes per seguir lliutant, ja veieu que la meva lluita esta siguent llarga, però segur que valdrà la pena
Bluebike
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » dj. abr. 16, 2015 10:33 am

Bon dia reines!!

Manyaga quina alegria més grossa que m'has donat!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Nena per fi! Totes ens ho mereixem, però tu ja formaves part d'aquell grup de les que s'ho mereixen encara més! Entenc que siguis prudent, però nena, avui, estàs embarassada!!!!! Et dessitjo tot lo millor i tinc moltes ganes d'anar-te llegint :love: :***: :p-)

Arowsi Doncs que a mi també m'ha anat molt bé llegir el teu missatge. Jo també he fet un TE aquest matí, ha estat negatiu, però entre que ja m'ho esperava i el teu missatge, no m'he posat gens trista i a sobre amb la notícia de la Manyaga encara m'ha animat més! El nostre moment arribarà! :***: :***:

Alis Ens veiem al maig, que no decaigui!!

A totes les altres molts pepos, vinga, que encara queda molta primavera, això no ha fet més que començar! :globus:
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dj. abr. 16, 2015 4:22 pm

Manyaga, pero que llegeixen els meus ulls!!
+
Comparteixo la teva prudència, però m'emociono del escrius! Moltes felicitats, si vols, cantaré la panxu després de la primera eco, però avui no em resistia al positiu.

Felicitats Manyaga i Manyago!
>24 cicles_2014...

Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dj. abr. 16, 2015 4:34 pm

Dalilala, gràcies per escriure, jo també entro a cercadores, no segueixo fil per randa a totes, però les que portem un temps ens tenim carinyo entre foros i ens donem forces per continuar aquesta carrera.

De fet, i avui em sento poètica, és això, algunes s'hi queden ben ràpid, com un curset de formació d'un parell d'hores, d'altres estan més mesos, podria dir-se curs semestral; les que arriben a l'any fan el master, però quan les proves i testos apareixen això és digne de llicenciatura i a vegades doctorat. Ningú és millor ni pitjor tots acabem aconseguim la nostra meta. :***:

Bluebike, m'en alegro de que també t'hagi servit la meva positivat, ens hem de contagiar de bones vibracions, que per enfonsar-nos ja ho sabem fer soletes! El maig també serà un bon mes, peeeeero deixam ser prudent, fins que no diguis que la w t'ha fet una visita jo no posaré el teu negatiu ;P

Manyaga, jo l'altre dia vaig anar per primera vegada a l'acupuntor per un tema de tensions a l'esquena i em va comentar que també ajuda a quedar-s'hi embarassada, es veu que em va posar alguna agulla per ajudar...ja us ho diré si em serveix!

ens :-.:·::
>24 cicles_2014...

yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. abr. 16, 2015 5:30 pm

hola noies....sento la meva desaparició... :love: necessitava temps per pensar i per mi......efectivament em va venir la warry i entre tot ja he tingut lavisita amb la eco per veure si realment hi ha quiste endometrial...i siiiiii es de mes de 1.5 cm.....la sort es que la meva gine ja eml vol treure....i tinc hora ja per fer-ho el 13/05 :ok: :ok: i despres ja veurem em vol fer una neteja de les parets de uter....viam si em va be...... :-o00m :-o00m
manyaga moltes felicitats....i espero que aviat ens ho puguuis confirmar... :panxeta:
les demes grafis que us ha vingut la marranota.....aixxxxxxxxxx molta força per seguir em cami....
Alis my love.....molta força per tu tambe...ja saps que sento per tu.....petonets :love: :love:
Tilepa....m'encanta que vagis passant...em dona com aquella tranquilitat de tenir-te amb mi.....sempre preocupada pels demès...arrivarà el teu moment bonica :-()-)
txell sento l'arrivada...molts anims reina......som lluitadores i nomès caiem per agafar mes empenta......... :-o00m :-o00m
Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dj. abr. 16, 2015 5:53 pm

yuyu ha escrit:hola noies....sento la meva desaparició... :love: necessitava temps per pensar i per mi......efectivament em va venir la warry i entre tot ja he tingut lavisita amb la eco per veure si realment hi ha quiste endometrial...i siiiiii es de mes de 1.5 cm.....la sort es que la meva gine ja eml vol treure....i tinc hora ja per fer-ho el 13/05 :ok: :ok: i despres ja veurem em vol fer una neteja de les parets de uter....viam si em va be...... :-o00m :-o00m
manyaga moltes felicitats....i espero que aviat ens ho puguuis confirmar... :panxeta:
les demes grafis que us ha vingut la marranota.....aixxxxxxxxxx molta força per seguir em cami....
Alis my love.....molta força per tu tambe...ja saps que sento per tu.....petonets :love: :love:
Tilepa....m'encanta que vagis passant...em dona com aquella tranquilitat de tenir-te amb mi.....sempre preocupada pels demès...arrivarà el teu moment bonica :-()-)
txell sento l'arrivada...molts anims reina......som lluitadores i nomès caiem per agafar mes empenta......... :-o00m :-o00m

Yuyu...m'ho vaig imaginar...snif.. Però és fantàstic que te l'hagin detectat i tel vulguin treure ja, menys d'un mes!!. A mi em van treure bastants ara fa un any, anava per tres i va resultar que tenia uns quants!, i no fa gens de mal i, elmillor de tot, estaràs neta i a puntet per la implantació!!
Per aquí ja veus, lluitant!

Una abraçada ben càlida bonica!
>24 cicles_2014...

Aroswi

EntradaAutor: Aroswi » dv. abr. 17, 2015 9:55 am

Avui us deixo una cançó plena d'energia! Bon cap de setmana!

Per qui no pugui veure el video, enganxo la lletra:

En peu de guerra - Els Catarres
La teva mirada és el meu detonant
els peus deixen el terra, estem a menys d’un pam
la pulsació ens travessa amb el poder del llamp
la veu encesa entona un cant que no mor mai

Cremem la nit
l’amor en peu de guerra
trenquem el llit
la vida ens puja al cap
i ens esclata com un gran BIG BANG

El somni que’ns impulsa és més fort que la por
l’univers sencer vibra a mercè d’un so
avui la realitat supera la ficció
avui ens oblidem del món i de qui som

I més amunt, creuant el cel més blau
t’està esperant la teva estrella
hi anirem junts, sentirem el cor en pau
i ens omplirà la llum més bella
Aroswi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 22, 2015 4:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
>24 cicles_2014...

alis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

EntradaAutor: alis » dv. abr. 17, 2015 12:23 pm

Bondia wapes!!!
com es prepara el cap de set,mana????
Manyaga t,ho diré ben fluite..........moltes felicitaats!!!!!!! petonets!!!
Yuyu ets un solet!!!!
Tilepa ja saps!!!! ens encanta què passis!!!una abraçadeta!!
gràcies a les què heu preguntat per mi!!!!! i monologa short!!!!
Voldria saber sobre el tema acupuntura.........podríeu dir on hi aneu????????????????gràcies!!!!! a mi me fa tmbé moolta curiositat pel temaa fertilitaat!!!!
muaaasss!!!!!
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dv. abr. 17, 2015 7:23 pm

Hola boniques! Noies, gràcies a totes :love: :love: :love:

Yuyu, que bé saber de tu! me'n alegro que ja tinguis data per treure el quiste i que sigui tant aviat! en un no res estaràs a punt per posar-t'hi a tope! Ànims bonica!

Bluebike, vinga que aquest desespero ja s'acaba, a veure quin desenllaç té...ja ens informaràs!

Alis i aroswi, sobre el tema acupuntura, jo n'estic encantada, ja tinc claríssim que en faré sempre perquè des de que en faig em trobo súper bé de tot...com ja he explicat, jo vaig començar l'acupuntura quan ja portava un any i tres mesos de cerca, havia passat per 3 cicles d'omifin i 4 inseminacions, i en tres mesos d'acupuntura i un mes de no menjar gluten, làctics i sucres afegits, de forma natural patapam! tot i que el vaig perdre, he seguit amb l'acupuntura, però la dieta la vaig deixar. Curiosament, el mes que he tornat a fer dieta, m'hi he quedat..així que no a totes ens ha de servir el mateix, perquè cada cos és un món i hi ha milions de noies que es queden embarassades fent autèntiques animalades...però són coses fàcils de provar.
El dijous tenia visita amb l'acupuntora i també em va fer uns punts que em va dir que són per ajudar a que l'embrió s'agafi bé i que va bé en totes les fases de l'embaràs.
Vaig començar amb una acupuntora i ara he canviat, perquè quan vaig anar a RA de la SS, la ginecòloga em va dir que també feia acupuntura, i des de llavors vaig amb ella...em dóna molta tranquil·litat saber que a més és ginecòloga, i em resol tots els dubtes que tinc. És de Girona per això, no sé si ets d'una altre zona alis. Jo a la primera que vaig anar, la recomanaven en es post Acupuntura i FIV i allà hi ha un munt de recomanacions de diferents zones.

Bon cap de setmana a totes!
nira15
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

EntradaAutor: nira15 » dv. abr. 17, 2015 8:39 pm

Hola!

Manyaga guapa moltes felicitats!! M'elegro molt i seguur que tot anirà bé guapa! X cert jo soc d Girona, em podries passar el nom de la noia que et fa l'acupuntura, perque es un tema que fa temps m'interessa i poder m'animo! Merci guapa

Aroswi gràcies per les teves paraules i per la canço! Ets un sol!

Yuyu guapa força i ànims que et treguin aviat el quist! Despres ja patapam! Sort guapa

Alis sento molt hagi vingut la warry, molts sort pel maig!

Jo esperant que comenci la meva SW, avui ja he començat amb els TO, a veure si no triga gaire a apareixer el +

A totes petonets
Imatge
pitiflautiks
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

EntradaAutor: pitiflautiks » dv. abr. 17, 2015 10:08 pm

Nom: pitiflautiks
Edat dels 2: Ell 37 i jo 32
Nº de fills: un
Cicles de cerca: primer
Durada dels vostres cicles (aprox): curtets i regulars, de 28 dies
Més cosetes: prenc ácid fòlic.A veure si en familiaritzo amb el vostre vocabulariii
Data de la NW: .¿¿
Ànims a totesss
manyaga

EntradaAutor: manyaga » ds. abr. 18, 2015 10:25 am

Nira, bonica, et passo els dos contactes de les acupuntores de Girona, les dues són molt diferents, i no et sabria recomanar una de les dues...t'explico una mica les diferències i tu decideixes.. Hi ha la Ingrid del centre 1cel de Taialà, web: http://1cel.cat/es/, és la primera que vaig anar, és una passada, ha estudiat molts anys a la xina amb ginecòlegs d'allà i la seva manera de fer és més autèntica, com una acupuntora oriental, et controla els cicles, et tracta en funció de la fase en la que estàs, et recepta moltes herbes xineses i complements. És un crack, i m'encanta la seva manera de fer, tant calmada, tot amb tanta harmonia...i després vaig canviar amb la ginecòloga que em porta a la SS, és la Maria Font, web: http://acupunturagi.com/#!/, és molt diferent a la Íngrid, la Maria és una metge d'occident que aplica l'acupuntura, el primer dia no em va agrada tant, però a favor he de dir, que em vaig trobar millor amb el tractament que em va fer ella de les migranyes i d'algunes altres coses no relacionades amb la fertilitat, i que quan he tornat a visitar-me que ja tenia el positiu, m'ha agradat molt més que la Íngrid un cop embarassada, perquè la Íngrid amb l'anterior positiu em va dir que si no em trobava malament, que ja no hi tornés...en canvi la Maria, em va punxar uns punts que em va dir que eren perquè s'implantés bé, que depèn del moment de l'embaràs tracta uns punts o uns altres, que més endavant, fa un punt que a orient li diuen el punt del "bebé feliz" i és perquè les emocions de la mare no passin al fill i surti més tranquil..
Ah! i una cosa que he fet jo, que m'ha fet sentir molt bé i que em va recomanar la primera acupuntora, als vespres, m'he posat un saquet d'aquells de llavors que s'escalfen al microones, a la zona de l'úter, perquè quan hi arribés l'ovulet trobés el niu calentó. Potser és una tonteria però jo ho he fet i ho he trobat agradable.

Pitiflautuquis, benvinguda! espero que la teva cerca sigui ben curta.

Bluebike, ja has fet TE?

nira15
Entrades: 49
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 12:35 pm

EntradaAutor: nira15 » ds. abr. 18, 2015 12:34 pm

manyaga ha escrit:Nira, bonica, et passo els dos contactes de les acupuntores de Girona, les dues són molt diferents, i no et sabria recomanar una de les dues...t'explico una mica les diferències i tu decideixes.. Hi ha la Ingrid del centre 1cel de Taialà, web: http://1cel.cat/es/, és la primera que vaig anar, és una passada, ha estudiat molts anys a la xina amb ginecòlegs d'allà i la seva manera de fer és més autèntica, com una acupuntora oriental, et controla els cicles, et tracta en funció de la fase en la que estàs, et recepta moltes herbes xineses i complements. És un crack, i m'encanta la seva manera de fer, tant calmada, tot amb tanta harmonia...i després vaig canviar amb la ginecòloga que em porta a la SS, és la Maria Font, web: http://acupunturagi.com/#!/, és molt diferent a la Íngrid, la Maria és una metge d'occident que aplica l'acupuntura, el primer dia no em va agrada tant, però a favor he de dir, que em vaig trobar millor amb el tractament que em va fer ella de les migranyes i d'algunes altres coses no relacionades amb la fertilitat, i que quan he tornat a visitar-me que ja tenia el positiu, m'ha agradat molt més que la Íngrid un cop embarassada, perquè la Íngrid amb l'anterior positiu em va dir que si no em trobava malament, que ja no hi tornés...en canvi la Maria, em va punxar uns punts que em va dir que eren perquè s'implantés bé, que depèn del moment de l'embaràs tracta uns punts o uns altres, que més endavant, fa un punt que a orient li diuen el punt del "bebé feliz" i és perquè les emocions de la mare no passin al fill i surti més tranquil..
Ah! i una cosa que he fet jo, que m'ha fet sentir molt bé i que em va recomanar la primera acupuntora, als vespres, m'he posat un saquet d'aquells de llavors que s'escalfen al microones, a la zona de l'úter, perquè quan hi arribés l'ovulet trobés el niu calentó. Potser és una tonteria però jo ho he fet i ho he trobat agradable.

Pitiflautuquis, benvinguda! espero que la teva cerca sigui ben curta.

Bluebike, ja has fet TE?

Uuuoo nena miiiil gràcies per tota l'informació!! Ets un :***: m'ho miraré, a veure si em decideixo! De nou mooltes gràcies :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. abr. 18, 2015 8:08 pm

Manyaga, jo també sóc de Girona, gràcies per la info!!

Jo estoc esperant que baixi la w... No vàrem fer deures perque hem estat tots dos amb angines (sort que la petita s'ha salvat), així que a veure si podem encetar un cicle nou aviat
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Bluebike

EntradaAutor: Bluebike » dg. abr. 19, 2015 8:36 am

Nenes, perdoneu que faci ego i prou, però ho necessito, i jo que estava tan tranquila!

Estava preparada per que la w vingués i començar un cicle nou, però encara estic tacant marronet i prou. Ahir al vespre vaig fer un TE i em va semblar veure una ombreta molt fluixa, el Bluebiko no va veure res. Imagineu-vos com he passat la nit. Aquest matí el TE blanc nuclear :ufs:

No volia explicar-ho per no semblar boja, però potser si ho trec em relaxo i ve d'una vegada!

Per cert, 0 símptomes.
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dg. abr. 19, 2015 10:32 am

Bon dia boniques!

Us he anat llegint però de tant en quant mentre estava a la banqueta. Em sap greu aquestes W indesitjables :ufs: Ànims que ho aconseguirem! Benvingudes les noves!

Em van haver de fer un raspat i ja em va venir la W, així que ja podrem posar-nos-hi altre cop >.-<: Per fi! S'ha fet molt llarga l'espera! No sé si estaré massa activa per aquí, perquè va bé no entrar-hi per no obsessionar-se... :-o00m

Manyaga moltes felicitats bonica! M'alegro moltíssim. T'entenc perfectament però has de ser positiva dona perquè estàs embarassada :ok: Tot anirà molt bé :***:

Bluebike com estàs? T'has tornat a fer un TE? És que l'ombreta ens torna boges neujor:-) Estigues tranquil·la sigui el que sigui :-()-)

Petitprincep79 Aroswi @txell@ nunik sou els propers desesperos :-o00m :-o00m :-o00m molts PEPO's!!!

Petonets a totes!
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dg. abr. 19, 2015 6:52 pm

Hola noies!!

Feia dies que no passava per aquí, que estic sense internet... I el mòbil es un rollo... Però veig que hi ha moltes novetats

Manyaga felicitats, ho diem fluixet si vols, quina iluuu!! Tu sigues positiva :-()-) M'ha fet molta gràcia que comentaves el tema d'acupuntura, jo també havia anat amb l'Ingrid!!! Veig que som unes quantes de Girona.

Bluebike aissss quins nervis amb aquest TE!! El repetiras? Mantinguens informada!!

Anageta que be que tornis a estar per aquí i que puguis tornar a la busqueda! Ànims guapa!! :-()-)

Yuyu veig que ja tens data perquè et treguin el quiste, ànims que ja ho tens mes aprop !!

Alis quin greu la warri... Aissss molta força guapa!!

Aroswi, petitpricep, nira15 com aneu? Segur q em deixo algú, que amb el mòbil es un rollo...

Jo en ple desespero, però fa uns dies q no faig tempes perquè torno a estar amb antibiotics i tampoc es molt fiable...

Ens lleguim!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Bluebike

EntradaAutor: Bluebike » dl. abr. 20, 2015 11:44 am

Nenes, quina vergonya, sembla que sigui novata. Us copio el que he explicat a grafiqueres:

Bon dia boniques.

Ja la tinc aquí, va arribar ahir al mig dia i amb vengança, quin mal! No sé, debia ser una línia d'evaporació ?-) . En tots aquests mesos que porto de cerca és el primer cop que dubto de si és + o neg. Us poso la foto, amb els nervis no podia enfocar bé i és veu borrós, us juro que en persona (o al meu cap) és veia una ombra, però al matí següent si que era blanc nuclear claríssim.

Bueno, fa ràbia que el cos i el cap ens faci passar aquestes males jugades, com si no fos prou estressant, però què hi farem. Al menys la w no s'ha fer esperar gaire, nou cicle i dintre del que cap, contenta.

Bon dilluns a totes! :-()-)

Pues eso :-:)

Nunik Tornes a estar amb anitibiòtics? Quin rotllo, espero que no sigui res i hagueu pogut fer feineta!

Anegueta Que bé que ja estigueu a punt per tornar-vos a posar a buscar :b-))) :love:

Petitprincep doncs res, que vingui ja, nou cicle, noves possibilitats!

Manyaga[/b Com aneu, tens símptomes?

[b]Pitiflautiks
benvinguda! Que tinguis una cerca ben curteta i divertida!!

Nira15 A punt per la sw? >.-<: :miko: >.-<:

Alis Em spa greu aquest w :sogra:

Arowsi Vinga que ja tens superat mig desespero! :-o00m

Yuyu Que bé que et treguin el quiste tan ràpid! Molt bé, anem sol.lucionant cosetes! Mantingan's informades :-()-)

Jo si no us fa res, continuaré passant-me per aquí, però no em prendre la tempe aquest mes. És l'últim cicle d'Omifín i la única cosa que em falta per intentar és no controlar-me tant. Ni TO ni tempes, per provar que no quedi. Aniré mirant a quin dia del cicle estic i prou. :-o00m

Apa doncs, molt pepos a totes. Us deixo la foto borrosa del TE.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::