Milions de dubtes en la cerca del segon
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Moltes felicitats numa!!!
Nosaltres ja estem de 13 setmanes i ja ho sap quasi tothom.
La unica que encara no ho sap es la Berta, a veure quan li expliquem com s'ho pendra.
Anims a totes les que busqueu el segon!!!!
Nosaltres ja estem de 13 setmanes i ja ho sap quasi tothom.
La unica que encara no ho sap es la Berta, a veure quan li expliquem com s'ho pendra.
Anims a totes les que busqueu el segon!!!!
Enhorabona, Numa!!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Gràcies, guapes! Ja us aniré explicant, però com q em trobo bé, com sempre, no puc evitar fer-me pel·lícules! Ahir vam anar a sopar amb mons pares i no els ho vaig dir perquè encara no ho veig clar. I dijous és el meu aniversari i m'agradaria dir-los-ho, així que potser trucaré demà a la gine, li explicaré, i a veure si em pot fer una beta o una eco o alguna cosa que em permeti respirar una miqueta!
Felicitats a totes!!Jo estic de 9 setmanes i fins la semana del 3 no tinc la eco, la espera es fa super llarga.
El primer embaraç va anar super be, esperem que el segon tambe!!!
El primer embaraç va anar super be, esperem que el segon tambe!!!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
numa, moltíssimes felicitats!!! Jo estic igual de paranoica que tu, mira que no tinc mutua i vaig anar al privat a fer una eco perquè no estava tranquil.la...i al dia següen ja tornava a estar histèrica, em trobo súper bé i sembla que no pugui ser, però toooooot ens anirà súper bé. Disfruta i cuida't!!
Noies, el meu fill farà 2 anys a primers d'octubre. Pels voltants d'aquella data volem començar a buscar el segon. De fet,ja he començat a prendre àcid fòlic per allò que diuen de fer-ho 3 mesos abans. Però la pregunta és, en buscar el segon,vàreu tenir o teniu problemes per aconseguir -ho? És algo que em fa molta por i no em puc treure del cap! Amb el primer varem tardar 7 mesos...però no deixo de pensar: i si ara no podem???
Tutty29 moltes felicitats!!!!
Novella amb el meu primer fill ens va costar uns sis mesos i amb aquest hem encertat a la primera.
Tu estigues tranquila que tot anira molt be.
Novella amb el meu primer fill ens va costar uns sis mesos i amb aquest hem encertat a la primera.
Tu estigues tranquila que tot anira molt be.
Bon dia, guapes!
Finalment he aconseguit hora amb un gine privat que m'entra per mútua. He dit una petita mentida i tinc hora avui a les 12! No us penseu que som molt dolenta, només he dit que marxava aquest cap de setmana de viatge i que necessitava confirmar si hi havia embaràs per estar al cas i m'han dit d'anar-hi avui mateix, estic feta un flam!!!! Estic, teòricament, de 5+4, però jo crec que el saquet potser sí que es pot veure, no? I si no, que com a mínim em facin una beta per veure si l'hormona va augmentant correctament i així calcular les setmanes d'embaràs aproximades.
Novella: nosaltres amb en Pau vam trigar 4 cicles, i crec que la pressió per voler-nos-hi quedar "ja", va fer que no fos encara mér ràpid. Ara no ha estat una embaràs "calculat": ens feia il·lusió i ens ho agafàvem com un entrenament per a començar la búsqueda oficial al setembre, i ens hi hem quedat a la primera! Només he tingut una regla des que va néixer en Pau! Ja veuràs com us va molt bé i aviat tens panxeta
Sivi: Ja estàs al segon trimestre... quina envejota!!!!
Sargantana: Haurem de respirar mooooolt profundament...
Em sap greu no seguir personalitzant, però m'he d'anar a arreglar que tinc una cita amb el cigronet! (això espero!). Una abraçada a totes!!!! Quan torni a casa, us escric!
Finalment he aconseguit hora amb un gine privat que m'entra per mútua. He dit una petita mentida i tinc hora avui a les 12! No us penseu que som molt dolenta, només he dit que marxava aquest cap de setmana de viatge i que necessitava confirmar si hi havia embaràs per estar al cas i m'han dit d'anar-hi avui mateix, estic feta un flam!!!! Estic, teòricament, de 5+4, però jo crec que el saquet potser sí que es pot veure, no? I si no, que com a mínim em facin una beta per veure si l'hormona va augmentant correctament i així calcular les setmanes d'embaràs aproximades.
Novella: nosaltres amb en Pau vam trigar 4 cicles, i crec que la pressió per voler-nos-hi quedar "ja", va fer que no fos encara mér ràpid. Ara no ha estat una embaràs "calculat": ens feia il·lusió i ens ho agafàvem com un entrenament per a començar la búsqueda oficial al setembre, i ens hi hem quedat a la primera! Només he tingut una regla des que va néixer en Pau! Ja veuràs com us va molt bé i aviat tens panxeta
Sivi: Ja estàs al segon trimestre... quina envejota!!!!
Sargantana: Haurem de respirar mooooolt profundament...
Em sap greu no seguir personalitzant, però m'he d'anar a arreglar que tinc una cita amb el cigronet! (això espero!). Una abraçada a totes!!!! Quan torni a casa, us escric!
Ja he tornat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No us ho he explicat abams, però el lloc on he anat era nou per nosaltres, no en teníem cap referència ni res. Quan hem arribat el Numo ha dit que no li inspirava confiança i que per què no marxàvem: resulta que la gine era russa i un pamflet informatiu que tenien allà deia que feien tractaments de RA i que practicaven ILEs fins a les 12 setmanes. Jo li he dit que no hi tornaríem però que el que comptava era que em farien una eco i sabríem si hi havia o no cigronet. Per acabar-ho d'arreglar, una senyora que hi havia esperant ens ha preguntat que què tal era la metgessa perquè ella tampoc estava massa tranquil·la. Total, que hem entrat a la consulta mig emprenyats.
I ara la part sucosa: hi ha cigronet, això sí, minúscul i encara no es pot veure el batec (cal dir que l'ecògraf no crec que sigui d'última generació i que com a molt estic de 5+5, però almenys ja sabem que no és un sac buit i que està ben agafat. La dra ha dit que creu que estic de menys, però que com que és tan poca cosa no es pot ni mesurar i no ho pot assegurar. Ah! I he sortit d'allà amb un volant per fer-me unes anàlisis completes amb beta inclosa, així que hi aniré demà i així potser podem precisar una miqueta més el temps d'embaràs! Ah! I tenim la primera foto! Fins que no vegi batec no estaré més alleujada, però de moment pinta bé i dijous, al sopar del meu aniversari, ho direm a mons pares perquè, si anés malament, almenys sabrien què em passa i em podrien fer costat.
I ara la part sucosa: hi ha cigronet, això sí, minúscul i encara no es pot veure el batec (cal dir que l'ecògraf no crec que sigui d'última generació i que com a molt estic de 5+5, però almenys ja sabem que no és un sac buit i que està ben agafat. La dra ha dit que creu que estic de menys, però que com que és tan poca cosa no es pot ni mesurar i no ho pot assegurar. Ah! I he sortit d'allà amb un volant per fer-me unes anàlisis completes amb beta inclosa, així que hi aniré demà i així potser podem precisar una miqueta més el temps d'embaràs! Ah! I tenim la primera foto! Fins que no vegi batec no estaré més alleujada, però de moment pinta bé i dijous, al sopar del meu aniversari, ho direm a mons pares perquè, si anés malament, almenys sabrien què em passa i em podrien fer costat.
Novella nosaltres ha sigut dit i fet!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Nosaltres també, a la primera
Numa, que guai!!
Jo cada cop en tinc més ganes...

Jo cada cop en tinc més ganes...

Novella, jo sempre he sentit a dir que el segon embaraç costa mes, pero en el meu cas a la primera!!i el primer tambe!!aixi que no et capfiquis, a disfrutar del moment!!
Hola!!!! Les q teniu dubtes es super normal.....a mi em passava, fins i tot plorava, volíem un germanet per la nostra princessa, però quan em vaig quedar em vaig començar a capficar que si estaria fallan a la meva nena, pq ella era la reina de la casa i ara dw cop i volta possar-li un altre..... Em sentia malament per no haver-li demanat la opinió a ella, em feia farts de plorar i el dubte de que si no sabria estimar al segón..... Buffffff fatal! Peró quan va néixer vam estar molt per la gran, i ella està encantada!!!!! Ara juguen molt junts, të gelos peró es normal! El peque farà 15 mesos i la gran të 3 i mig.... Eel petit amb nomês tres mesos li deia tata, o aixó q nosaltres no li habiem dit res quan la veu es desviu. ... S'. ... Estimes el doble. ... Això si doble feina, peró compensa! Ànims
Mar, que maco que es portin tant bé!
Jo segueixo igual, no en vol saber res...

Jo segueixo igual, no en vol saber res...

Quan temps tenen???? Dona'ls-hi temps ja veuràs!!!
Mar80 ha escrit:Quan temps tenen???? Dona'ls-hi temps ja veuràs!!!
Mar, tinc una nena de 3 anys!
Ahir vaig descobrir que "oblida" comentar-me embarassos de gent coneguda... Ja ho ha fet dos cops!

- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entro un moment ràpid per comentar-vos que el dia 10 va nèixer el nostre segon fill, el Bruno. De moment el gran, el Mateo, sembla que ho porta força bé, el va a buscar a la ganduleta i li fa petons, li agafa les mans, els peus... a veure com evoluciona la cosa 
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Ohhh enhorabona Nime!
nosaltres despres de mil dubtes ens hem posats a cercar el segon/a!
nosaltres despres de mil dubtes ens hem posats a cercar el segon/a!
Nime, moltes felicitats per en Bruno!!!
Nosaltres ja estem a la setmana 22, i de moment la Berta ho porta be, no esta obcesionada amb la panxa, de tant en tant pregunta que fa el bebe i poca cosa mes. A veure quan neixi en Biel que i diu.
Quan ella comenci l'escola, començare els preparatius pel biel.
Nosaltres ja estem a la setmana 22, i de moment la Berta ho porta be, no esta obcesionada amb la panxa, de tant en tant pregunta que fa el bebe i poca cosa mes. A veure quan neixi en Biel que i diu.
Quan ella comenci l'escola, començare els preparatius pel biel.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |