.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Siberiana! Que m'oblidava! Que guay que estiguis tant be i gaudint de la teva panxu! Aviam si aviat estem totes com tu!
Puski! A tope amb la SW! Que els pinxitos silenciosos tenen el seu morbo també!
Puski! A tope amb la SW! Que els pinxitos silenciosos tenen el seu morbo també!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Bon dia cercadores maques!
Parlant de dietes... us explico el meu cas. Jo en sé un munt de règims, ja que tinc molta tendència a engreixar. Estic prima, però perquè em cuido molt, des de que tinc memòria (14 anys o així). Em vaig casar al juliol primeta, però va ser marxar de lluna de mel i començar a desmadrar-me bastant; com estavem buscant el bebé, vaig pensar que donava igual.
A l'octubre, amb la tornada de la roba d'hivern, vaig notar que m'havia engreixat bastant... em peso i 9 kilos més! Mare de Deu! Total, que vaig anar a la ginecòloga i em va dir que guanyar tant de pes no era bo si buscava l'embaràs, i que tenia que cuidar-me. A més, els anàlisis em van donar el colesterol bastant alt :-(
Vaig anar a una endocrinòloga (no a una dietista, si no a una metge) i em va fer una dieta especial tenint en compte la cerca del bebé. Vaig trobar q la dieta era molt "normal" i molt equilibrada, i vaig pensar que no em serviria de gaire. Bé, doncs en 5 mesos vaig perdre 8k! Fent aquesta dieta tan sana, menjant 5 cops i caminant mitja horeta al dia.
Ara em sento molt millor i a més menjo molt sa, així que el meu cos està ben preparat per rebre la panxu. Ara només falta que vingui, jejjeje.
Mode Ego: em queden 6 dies de desespero i estic extranyament tranquila! Tinc la intuició de que no hem encertat (sóc una mica bruixeta) però no m'estic agobiant gens. A veure si aquest mes no em faig TE abans de temps (seria el primer! jajaja)
A les que les ha visitat la warry, us envio una fortissima abraçada, i molts pepos pel següent cicle! A les desesperades... intenteu portar-ho lo millor possible!
Petonarros!
Parlant de dietes... us explico el meu cas. Jo en sé un munt de règims, ja que tinc molta tendència a engreixar. Estic prima, però perquè em cuido molt, des de que tinc memòria (14 anys o així). Em vaig casar al juliol primeta, però va ser marxar de lluna de mel i començar a desmadrar-me bastant; com estavem buscant el bebé, vaig pensar que donava igual.
A l'octubre, amb la tornada de la roba d'hivern, vaig notar que m'havia engreixat bastant... em peso i 9 kilos més! Mare de Deu! Total, que vaig anar a la ginecòloga i em va dir que guanyar tant de pes no era bo si buscava l'embaràs, i que tenia que cuidar-me. A més, els anàlisis em van donar el colesterol bastant alt :-(
Vaig anar a una endocrinòloga (no a una dietista, si no a una metge) i em va fer una dieta especial tenint en compte la cerca del bebé. Vaig trobar q la dieta era molt "normal" i molt equilibrada, i vaig pensar que no em serviria de gaire. Bé, doncs en 5 mesos vaig perdre 8k! Fent aquesta dieta tan sana, menjant 5 cops i caminant mitja horeta al dia.
Ara em sento molt millor i a més menjo molt sa, així que el meu cos està ben preparat per rebre la panxu. Ara només falta que vingui, jejjeje.
Mode Ego: em queden 6 dies de desespero i estic extranyament tranquila! Tinc la intuició de que no hem encertat (sóc una mica bruixeta) però no m'estic agobiant gens. A veure si aquest mes no em faig TE abans de temps (seria el primer! jajaja)
A les que les ha visitat la warry, us envio una fortissima abraçada, i molts pepos pel següent cicle! A les desesperades... intenteu portar-ho lo millor possible!
Petonarros!
Hola noies, ja fa temps que llegeixo aquest fòrum per diversos temes, però no m'havia atrevit a participar-hi... Crec que ha arribat el moment :) Tampoc tenia clar si fer-ho perquè els meus cicles són molt llargs i la meva regla va ser del 30 d'abril, per tant la següent ja no seria, segons la app, fins el 6 de juny... Però com que veig que la nostra líder Náyade també té data pel juny, doncs què molt serà, al juny ja ho tornarem a escriure! :)
Nom d'usuària: MerceSF30
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Tennis i muntar a caball
Flor i pedra preferida: Peònia i safir
Edat dels dos: 30 i 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, durada del cicle uns 40 dies :s
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 06 Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mami d'un nen de dos anys i ja tenim ganes del germanet :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid folic.
Encantada de compartir cerca amb vosaltres!
Nom d'usuària: MerceSF30
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Tennis i muntar a caball
Flor i pedra preferida: Peònia i safir
Edat dels dos: 30 i 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r cicle, durada del cicle uns 40 dies :s
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 06 Juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Sóc mami d'un nen de dos anys i ja tenim ganes del germanet :)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenc àcid folic.
Encantada de compartir cerca amb vosaltres!

Hola boniques
molts ànims a les de les warrys i molt PEPOS a les de desespero, ja se que és fàcil de dir i difícil de portar, pq el nostre cap no col.labora, però tot arriba d'una manera o d'unaltre n'estic seguríssima!
Ja no recordo qui preguntava lo de la nena jejejej, segons el mètode baretta, que es basa en si l'uter és més propens a espermatozous x o y, diu que modificant la dienta es canvia el ph i afavoreixes a que els bitxillos d'un o altre sexe sobrevisquin i tirin amunt, total que per nena diu que s'ha d'augmentar el calci i magnesi i com sóc molt perraca per les dietes prenc suplement, res una tonteria, 3€ a la farmàcia i te gust de llimona, mal no em farà i per provar...
i parlant de dietes, jo tb estic per sobre del que toca, però ja m'aprimarè quan em quedi prenyada o desprès jeje, és el que em va passar amb el segon, que com et trobes mil vegades pitjor i has de perseguir el primer no puges gaire de pes, espero que serà més o menys igual, ho espero pq em fa molt pal fer dieta jejeej
molts ànims a les de les warrys i molt PEPOS a les de desespero, ja se que és fàcil de dir i difícil de portar, pq el nostre cap no col.labora, però tot arriba d'una manera o d'unaltre n'estic seguríssima!
Ja no recordo qui preguntava lo de la nena jejejej, segons el mètode baretta, que es basa en si l'uter és més propens a espermatozous x o y, diu que modificant la dienta es canvia el ph i afavoreixes a que els bitxillos d'un o altre sexe sobrevisquin i tirin amunt, total que per nena diu que s'ha d'augmentar el calci i magnesi i com sóc molt perraca per les dietes prenc suplement, res una tonteria, 3€ a la farmàcia i te gust de llimona, mal no em farà i per provar...
i parlant de dietes, jo tb estic per sobre del que toca, però ja m'aprimarè quan em quedi prenyada o desprès jeje, és el que em va passar amb el segon, que com et trobes mil vegades pitjor i has de perseguir el primer no puges gaire de pes, espero que serà més o menys igual, ho espero pq em fa molt pal fer dieta jejeej
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Irisolda era jo qui demanava el de la dieta per tenir nena jeje. Graciès! No ho sabía.
Durant el primer embaràs em vaig engreixar 17kg
però per sort, durant la lactància vaig perdre 12 el primer mes. Ara em sobran 4 que no volen marxar. Aquesta setmana hem començat dieta rica en fibre (molte fruita i verdura) per fer dieta sana i equilibrada. A veure quant durem.
Durant el primer embaràs em vaig engreixar 17kg
Benvingudes totes les noves!!! Quin goig que fa aquest mes!!!
Properes NO warrys:
6 de Maig - Cookiee46
7 de Maig - nuriafm
Com van els deseperos??
Sandy ha baixat la W??? Em sap molt de greu.... Però encara queda tot el mes per davant!!! ;)
Siberiana gràcies per passar-te guapa!!! Gaudeix a tope.
Sento no personalitzar gaire, estic amb el mòbil i amb poc temps!! Fase avorrida total per la meva part, desitjant començar amb la festa dels pinxitus jejeje.
Que acabeu de passar un bon dijous!!
Properes NO warrys:
6 de Maig - Cookiee46
7 de Maig - nuriafm
Com van els deseperos??
Sandy ha baixat la W??? Em sap molt de greu.... Però encara queda tot el mes per davant!!! ;)
Siberiana gràcies per passar-te guapa!!! Gaudeix a tope.
Sento no personalitzar gaire, estic amb el mòbil i amb poc temps!! Fase avorrida total per la meva part, desitjant començar amb la festa dels pinxitus jejeje.
Que acabeu de passar un bon dijous!!

Us llegeixo i escric des de la tablet i no tinc ni idea de com copiar el qüestionari..! Nomès es pot fer des de l'ordinador?
Amb això de les dietes, jo també m'ho plantejo però em fa molta mandra.
Petons
Amb això de les dietes, jo també m'ho plantejo però em fa molta mandra.
Petons
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
precioses no us segueixo gens! Aquest mes estic alocada! Estic amb energia a toooope, amb ganes de sortir, beure birres, fer coses; no sé hahaaha avui he agafat i m'he tenyit de vermell hahaahh i al Marto li ha encantat hahaha diu q estic molt sexy
jo vaig tenir TO positiu el dimarts i va haver pinxito, xo ahir res...així que a veure avui.
X cert avui era la meva data prevista de part! Si tot hagués anat bé al setembre ara estaria amb panxot o parint hehehe però bueno, estic bé eh!
Apaa veure si us segueixo
X cert la meva DNW és el 14 de Maig
jo vaig tenir TO positiu el dimarts i va haver pinxito, xo ahir res...així que a veure avui.X cert avui era la meva data prevista de part! Si tot hagués anat bé al setembre ara estaria amb panxot o parint hehehe però bueno, estic bé eh!
Apaa veure si us segueixo
X cert la meva DNW és el 14 de Maig
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola a totes. Sóc una mica novata heheh no escric massa però us llegeixo cada dia. Sou totes molt maques, quina sort tenim de poder-nos fer costat les unes amb les altres .
Marta: jo també penso de tant en tant de quan estaria si tot hagués anat bé (estaria de 6 mesos). Quan veig pantxetes pel carrer penso "ara estaria aixi" però tampoc m'hi capfico penso que les coses passen per algo i que les coses venen quan han de venir.
Modo Ego: Jo de moment aquest cicle només hem fet pinxitos el CD10 i CD11 els dos dies seguits. Aquesta setmana anem molt cansats i atabalats cadascu amb la seva feina i no hem fet res. Dissabte anem al concert d'Oques Grasses (en sóc fan incondicional...) i això em recorda que l'altra vegada que em vaig quedar va ser pel pinxito post-concert d'Oques Grasses també. Vaig pensar que m'havien portat sort i que ho recordaria sempre, i al final
A veure si aquesta vegada torna a ser així ja us vaig dir que aquest mes es cerca tranquila aixi que jo estic molt tranquila. L'atra vegada que em vaig quedar va ser sense contar res i amb pinxitos a demanda i amb molta passió. Els dos primers mesos de cerca van ser molt estressants contant i tota la història feiem pinxitos molt forçats i amb poca gràcia, era com un tràmit ho feiem cansats i amb poques ganes, i això tampoc es plan ni crec que sigui bo per la parella...
Quin rollo us he fet ,molta sort a totes, i bona nit
Marta: jo també penso de tant en tant de quan estaria si tot hagués anat bé (estaria de 6 mesos). Quan veig pantxetes pel carrer penso "ara estaria aixi" però tampoc m'hi capfico penso que les coses passen per algo i que les coses venen quan han de venir.
Modo Ego: Jo de moment aquest cicle només hem fet pinxitos el CD10 i CD11 els dos dies seguits. Aquesta setmana anem molt cansats i atabalats cadascu amb la seva feina i no hem fet res. Dissabte anem al concert d'Oques Grasses (en sóc fan incondicional...) i això em recorda que l'altra vegada que em vaig quedar va ser pel pinxito post-concert d'Oques Grasses també. Vaig pensar que m'havien portat sort i que ho recordaria sempre, i al final
A veure si aquesta vegada torna a ser així ja us vaig dir que aquest mes es cerca tranquila aixi que jo estic molt tranquila. L'atra vegada que em vaig quedar va ser sense contar res i amb pinxitos a demanda i amb molta passió. Els dos primers mesos de cerca van ser molt estressants contant i tota la història feiem pinxitos molt forçats i amb poca gràcia, era com un tràmit ho feiem cansats i amb poques ganes, i això tampoc es plan ni crec que sigui bo per la parella...
Quin rollo us he fet ,molta sort a totes, i bona nit
hola
maryla ja diràs si ho proves jeje
Com et trobes nuriafm? algun psicosímptoma?
Nayade ja deu quedar poquet, podeu anar entrenant jeje
Marta molt ben fet, disfruta
anem quasi a la par amb la data NW, no l'espero pel 15
Modo ego: quin pal d'espera fins la data de test o de warry
bon divendres!!
maryla ja diràs si ho proves jeje
Com et trobes nuriafm? algun psicosímptoma?
Nayade ja deu quedar poquet, podeu anar entrenant jeje
Marta molt ben fet, disfruta
anem quasi a la par amb la data NW, no l'espero pel 15
Modo ego: quin pal d'espera fins la data de test o de warry
bon divendres!!
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Noieeeees! Volem noticies! (i les volem bones!). Que la Nayade te moltes ganes de cantar! Com van aquestes NOWarry¿?
Irisolda, ja pots ben dir que els desesperos son un rotllo!
Nuvolrosa, entenc perfectament el que ens has escrit! Jo també he tancat el cercle de l'any de cerca amb sant Jordi, i a Sant Jordi va ser quan em vaig quedar l'anterior vegada! Pero aixi m'agrada, pinxitus passionals, geriatrics contra menys millor! (si s'han de fer es fan... pero vaya!)
Marta, no se tu, pero jo el moment de passar la data de possible part, va ser una mica xof! Ja se que has dit que estas be, pero t'envio una abraçada especial!
I res mes a dir! Tansols que... volem cantar panxuuuus i els anims de totes ben amunt!
Irisolda, ja pots ben dir que els desesperos son un rotllo!
Nuvolrosa, entenc perfectament el que ens has escrit! Jo també he tancat el cercle de l'any de cerca amb sant Jordi, i a Sant Jordi va ser quan em vaig quedar l'anterior vegada! Pero aixi m'agrada, pinxitus passionals, geriatrics contra menys millor! (si s'han de fer es fan... pero vaya!)
Marta, no se tu, pero jo el moment de passar la data de possible part, va ser una mica xof! Ja se que has dit que estas be, pero t'envio una abraçada especial!
I res mes a dir! Tansols que... volem cantar panxuuuus i els anims de totes ben amunt!
Bona tarda cercadores!!!
Torno de colonies mooooorta de cansament pero tenia ganes de llegir-vos, però no em veig amb cor de personalitzar res.
El que sí necessito és consell. Des que hem començat la cerca que em noto poc lubricada. Suposo que al estar acostumada als preservatius, que porten algo de lubricant, doncs ara em noto una mica malament en aquest sentit.
He pensat en comprar algun lubricant. Quins em recomaneu, quines marques hi ha?
Com compendreu els busco sperm-friendly's
Una abraçada guapes! Molts PEPOS a les que esteu en desespero i a tope de anims a les que esteu en plena SW!!!!
Torno de colonies mooooorta de cansament pero tenia ganes de llegir-vos, però no em veig amb cor de personalitzar res.
El que sí necessito és consell. Des que hem començat la cerca que em noto poc lubricada. Suposo que al estar acostumada als preservatius, que porten algo de lubricant, doncs ara em noto una mica malament en aquest sentit.
He pensat en comprar algun lubricant. Quins em recomaneu, quines marques hi ha?
Com compendreu els busco sperm-friendly's
Una abraçada guapes! Molts PEPOS a les que esteu en desespero i a tope de anims a les que esteu en plena SW!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Bona tarda guapes i bon cap de setmana!!!!!
Nomes entrava un moment rapidet per desitjar-vos a totes moltiiiisima sort!! Sobretot a tu Náyade!!! Ja ha arrivat el teu moment!!!
Jo vaig estar també de banquetera i cercadora de finals de febrer / principis de març i ja en tenim panxu
!! Així que noies, no desespereu, que el moment arriba quan menys espereu!! Jo no esperaba ni molt menys que fos a la primera... ens vam quedar ven parats!!!
Així que molts anims a les que us troveu amb els desesperos, les de la fase aborrida i molta força a les que esteu en plena sexy week!!!
Un petunarro a totes de tot cor!!!!!!!
Nomes entrava un moment rapidet per desitjar-vos a totes moltiiiisima sort!! Sobretot a tu Náyade!!! Ja ha arrivat el teu moment!!!
Jo vaig estar també de banquetera i cercadora de finals de febrer / principis de març i ja en tenim panxu
!! Així que noies, no desespereu, que el moment arriba quan menys espereu!! Jo no esperaba ni molt menys que fos a la primera... ens vam quedar ven parats!!!Així que molts anims a les que us troveu amb els desesperos, les de la fase aborrida i molta força a les que esteu en plena sexy week!!!

Hola boniques!! Entro modo soso esgotada de les colònies... Ahir vaig començar a tacar i avui ja ha baixat la warry... Així que cap al juny que vaig! La veritat és que ahir va ser un pal però com estava distreta doncs no he donat moltes voltes al tema.
Molts pepos a les que també heu tingut la visita de la maleïda!!
Molts pepos a les que també heu tingut la visita de la maleïda!!
Hola guapes!!
Cookie molts ànims almenys estaves distreta i no has tingut temps de rallar-te, la pròxima serà la bona ja veuràs! Jo també sóc mestra, enguany no m'ha tocat anar de còlonies mira quina sort que he tingut, són esgotadores la veritat, jo ja en tinc prou amb les excursions d'un dia...
Una pregunteta a veure: Aquesta tarda he començat a tenir CW, primer com gelatinós blanc i després més transparent. Això vol dir que estic ovulant o que ovularé en els pròxims dies? Perquè he llegit que la ovulació es dona passats dos dies de començar la CW?
Cookie molts ànims almenys estaves distreta i no has tingut temps de rallar-te, la pròxima serà la bona ja veuràs! Jo també sóc mestra, enguany no m'ha tocat anar de còlonies mira quina sort que he tingut, són esgotadores la veritat, jo ja en tinc prou amb les excursions d'un dia...
Una pregunteta a veure: Aquesta tarda he començat a tenir CW, primer com gelatinós blanc i després més transparent. Això vol dir que estic ovulant o que ovularé en els pròxims dies? Perquè he llegit que la ovulació es dona passats dos dies de començar la CW?
- mllebuendia
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
- Ubicació: Sabadell, Barcelona
- Contacta:
Hola guapes!!!!!!
Entro des del mòbil perquè estic a full de feina!!!
Diumenge que comença el meu cap de setmana us llegeixo i personalitzo!
Nuvolrosa, davant del dubte sobre el teu CW.. PINXITU!
Entro des del mòbil perquè estic a full de feina!!!
Diumenge que comença el meu cap de setmana us llegeixo i personalitzo!
Nuvolrosa, davant del dubte sobre el teu CW.. PINXITU!

Hola guapes!!!
Quines hores son i jo sense poder accedir, vaig de cul aquests dies!
Nuvolrosa, ante la duda: pinxito!! Con et diuen per aquí!! ;)
Cookies em sap molt greu la warry... és un pal tot i que penses que ja encertaràs, sempre és un pal. Molts ànims!! Ara queda gaudir de Maig i del bon temps, i la panxu arribarà!
No sé qui més em parlava de la dieta... De moment he pres la decisió de que intentaré fer dieta sana, menjant de tot excepte pastes i dolços, sucres, etc, i sortides a caminar amb la gosseta que com dieuu és una bona teràpia per no pensar en la panxu! Fins aquí, prou... No vull fer una mega dieta i que afecti al futur cigronet!
Apaaaa les colònies, que guai! Jo recordo passar-ho molt bé, encara que els profes acabaven fins als nassos de nosaltres jaja!
Res més, avui dormo sola (el meu marit és a Tarragona x tema de treball) i treballo tot el capde i fins dijous! Que llarg se'm farà... Però així no hi penso! I divendres començo la SW :P
Us deixo ja nenes, que tingueu un bon cap de setmana!! Prometo canviar les dades quan pugui!!
Muaaaaaaaaa!!! :*
Cookiee quan serà la teva nova data NW??
Quines hores son i jo sense poder accedir, vaig de cul aquests dies!
Nuvolrosa, ante la duda: pinxito!! Con et diuen per aquí!! ;)
Cookies em sap molt greu la warry... és un pal tot i que penses que ja encertaràs, sempre és un pal. Molts ànims!! Ara queda gaudir de Maig i del bon temps, i la panxu arribarà!
No sé qui més em parlava de la dieta... De moment he pres la decisió de que intentaré fer dieta sana, menjant de tot excepte pastes i dolços, sucres, etc, i sortides a caminar amb la gosseta que com dieuu és una bona teràpia per no pensar en la panxu! Fins aquí, prou... No vull fer una mega dieta i que afecti al futur cigronet!
Apaaaa les colònies, que guai! Jo recordo passar-ho molt bé, encara que els profes acabaven fins als nassos de nosaltres jaja!
Res més, avui dormo sola (el meu marit és a Tarragona x tema de treball) i treballo tot el capde i fins dijous! Que llarg se'm farà... Però així no hi penso! I divendres començo la SW :P
Us deixo ja nenes, que tingueu un bon cap de setmana!! Prometo canviar les dades quan pugui!!
Muaaaaaaaaa!!! :*
Cookiee quan serà la teva nova data NW??

Minta ha escrit:Bona tarda guapes i bon cap de setmana!!!!!
Nomes entrava un moment rapidet per desitjar-vos a totes moltiiiisima sort!! Sobretot a tu Náyade!!! Ja ha arrivat el teu moment!!!![]()
![]()
![]()
Jo vaig estar també de banquetera i cercadora de finals de febrer / principis de març i ja en tenim panxu![]()
!! Així que noies, no desespereu, que el moment arriba quan menys espereu!! Jo no esperaba ni molt menys que fos a la primera... ens vam quedar ven parats!!!
Així que molts anims a les que us troveu amb els desesperos, les de la fase aborrida i molta força a les que esteu en plena sexy week!!!
Minta!!!! Aiiii déu, que vaig preguntar per tu al teu post de mamis perquè no sabia res de tu!!! Me n'alegro que tot vagi bé!!!!! Ja ens aniràs informant de tot!!! Ja deus tenir panxeta!!! :)
Un petó ben gros!!!

Mercesf30 benvinguda!!!! Perdons et vaig saltar l'altre dia! Ara t'apunto!!! ;)
Vannion, siiiiii tinc ganes de cantar panxuuuuu!!!! Vingaaaaa animeu-vos!!!! :P
Nuriafm com vaaaaa aquest desespero????? INFORMAN'S PLEASE!!!!
Segur que em deixo més coses, uf amb el mòbil és horrible personalitzar.
Bona nit floretes!!❁
Vannion, siiiiii tinc ganes de cantar panxuuuuu!!!! Vingaaaaa animeu-vos!!!! :P
Nuriafm com vaaaaa aquest desespero????? INFORMAN'S PLEASE!!!!
Segur que em deixo més coses, uf amb el mòbil és horrible personalitzar.
Bona nit floretes!!❁

Bon dia noies!!!!!
Capseta jo vaig preguntar pel Preseed, però el tenia que demanar per internet i tal, i vaig veure per aqui el Mucus. Li viag comentar al meu gine i em va dir que aquest va molt be!! i no afecta per res als soldadets!
De moment no l'he utilitzat però el tinc per si de cas algun dia estic més seca.
ai aquestes warris, cookie quin greu!!! ara a refer-se i a pel juny, que amb el solet segur que hi ha panxu!
Modo ego: nosaltres molt contents, pixitos silenciosos tenen el seu què jejeje. Aixi que ens ho vam passar molt be, hi hagi panxu o no ho estem disfrutant! i això és molt important!
Nosaltres si podem farem sw cada dia jajaja, segur que fallem algun dia pero estem a tope! estic a CD13 i ahir el TO a sortir molt marcat, aixi que avui i demà intentarem tambe.
Bueno boniques! espero bones noticies aviat!!! que s'han de celebrar moltes panxus!!!
Capseta jo vaig preguntar pel Preseed, però el tenia que demanar per internet i tal, i vaig veure per aqui el Mucus. Li viag comentar al meu gine i em va dir que aquest va molt be!! i no afecta per res als soldadets!
De moment no l'he utilitzat però el tinc per si de cas algun dia estic més seca.
ai aquestes warris, cookie quin greu!!! ara a refer-se i a pel juny, que amb el solet segur que hi ha panxu!
Modo ego: nosaltres molt contents, pixitos silenciosos tenen el seu què jejeje. Aixi que ens ho vam passar molt be, hi hagi panxu o no ho estem disfrutant! i això és molt important!
Nosaltres si podem farem sw cada dia jajaja, segur que fallem algun dia pero estem a tope! estic a CD13 i ahir el TO a sortir molt marcat, aixi que avui i demà intentarem tambe.
Bueno boniques! espero bones noticies aviat!!! que s'han de celebrar moltes panxus!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |