escoltem el cos!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
escoltem el cos!
be noies, espero que us pugui servir... són dues taules, una d'internet per anotar diariament la temperatura, quan tenim relacions i hi ha un espai pel moc (però el trobo petit i el faig servir pel resultat positiu o negatiu de la LH)
l'altra és exclusivament pel moc.... l'he feta jo i és una mica d'estar per casa.... al costat de cada dia de la setmana heu de posar el número i omplir els apartats de sota (adalt de tot hi ha la llegenda, però si no enteneu alguna cosa, aquí estic eh???)
superpetons!!!!!!
ostres!! no em deixa posar arxius d'excel.... be, no pasa res, qui ho vulgui, que em demani la dire del blog, ens fem contactes i així hi tindreu accès-
petonets observadores del cos!!!!!
l'altra és exclusivament pel moc.... l'he feta jo i és una mica d'estar per casa.... al costat de cada dia de la setmana heu de posar el número i omplir els apartats de sota (adalt de tot hi ha la llegenda, però si no enteneu alguna cosa, aquí estic eh???)
superpetons!!!!!!
ostres!! no em deixa posar arxius d'excel.... be, no pasa res, qui ho vulgui, que em demani la dire del blog, ens fem contactes i així hi tindreu accès-
petonets observadores del cos!!!!!
esperantabril l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2007 10:56 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- esperantabril

Buscantabril, jo ja ho tinc!!
MOltes gràcies!! I per un altre dia si et fa pal penjar-ho al blog m'ho dius i et passo el meu mail...
Gràcies de nou!!!
Ara m'ho he mirat i em sembla que ho sabré fer, però quan comenci si tinc dubtes ja et preguntaré, que em smebla que si que et tindré amb el del moc...
MOltes gràcies!! I per un altre dia si et fa pal penjar-ho al blog m'ho dius i et passo el meu mail...
Gràcies de nou!!!
Ara m'ho he mirat i em sembla que ho sabré fer, però quan comenci si tinc dubtes ja et preguntaré, que em smebla que si que et tindré amb el del moc...
- esperantabril

dreilha, entre totes ens ressoldrem els dubtes!!!
no pateixis pel blog, només que intento tenir la privacitat alta, perquè com penjo fotos meves i tal.... però no pasa res, ho deixaré un temps, després el despenjo i ja està!
així també em veieu, jo soc la de la foto que mira per la finestra, jeje! (pero soc una maleducada i estic d'esquenes)
no pateixis pel blog, només que intento tenir la privacitat alta, perquè com penjo fotos meves i tal.... però no pasa res, ho deixaré un temps, després el despenjo i ja està!
així també em veieu, jo soc la de la foto que mira per la finestra, jeje! (pero soc una maleducada i estic d'esquenes)
- esperantabril

siiiiiiiii!!! és el dia del casament....a escassos 20 minuts de casar-me! aixxxx quin dia més maco....
dreilha si no et sap greu, creat un ID a www.multiply.com digam quin nom t'has posat i t'afegeixo com a contacte....així podràs veure totes les fotos del casament i de tot....
petonets!!!!!
be, la dreilha i qui vulgui eh? vull dir que per veure el contingut del blog s'ha de ser contacte... jo encantada de tenir-vos a les que vulgueu....
dreilha si no et sap greu, creat un ID a www.multiply.com digam quin nom t'has posat i t'afegeixo com a contacte....així podràs veure totes les fotos del casament i de tot....
petonets!!!!!
be, la dreilha i qui vulgui eh? vull dir que per veure el contingut del blog s'ha de ser contacte... jo encantada de tenir-vos a les que vulgueu....
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ostras buscantabril es guapisima la foto, i quin tipazo, i el vestit molt maco.

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]-
VisitantVi
- esperantabril

que be que us agradi la foto! en quant em quedi embarassada canviaré l'avatar de l'os ballarí per alguna del casament!!!
petonets a totes!!!
dreilha, ara has d'entrar a multiply.com amb la teva contrasenya i acceptar la meva invitació, aleshores ja tens accés a tots els posts.... espero que t'agradi multiply i t'animis a penjar cosetes teves! petonets!!!!!
petonets a totes!!!
dreilha, ara has d'entrar a multiply.com amb la teva contrasenya i acceptar la meva invitació, aleshores ja tens accés a tots els posts.... espero que t'agradi multiply i t'animis a penjar cosetes teves! petonets!!!!!
- esperantabril

guapi, és que hi ha molts albums i del casament està a punt de fer 3 anys! be....es diu casament....
esperantabril l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 20, 2007 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- esperantabril

jolin!!! valia la pena ensenyar les fotos! quines coses més boniques em dius, jejeje!!!
i jo??? no puc veure una del teu casament?? a veure si t'animes i en penges alguna!!!
el pentinat, ben senzillet, em volia sentir còmoda.... ma mare és perruquera i va ser un honor que em pentinés ella...
i siiiiii ens vem casar al Castell de Tamarit....em semblava ser una princesa, jejejje
aix, que maco es casar-se, ara m'ha entrat nostàlgia al rescatar records, jejeje
i jo??? no puc veure una del teu casament?? a veure si t'animes i en penges alguna!!!
el pentinat, ben senzillet, em volia sentir còmoda.... ma mare és perruquera i va ser un honor que em pentinés ella...
i siiiiii ens vem casar al Castell de Tamarit....em semblava ser una princesa, jejejje
aix, que maco es casar-se, ara m'ha entrat nostàlgia al rescatar records, jejeje
Nosaltres ens el vam anar a mira el castell de Tamarit, per casar-nos allà també!! Però al final no ho vam fer i ens vam casar al castell del poble del meu marit, tot i que està en ruïnes!!!
I se't veu molt jove a les fotos?? Amb quants anys et vas casar (si és pot preguntar??)
La veritat és que per mi també va ser un dia.... guapíssim i irrepetible!! Com m'agradaria casar-me més sovint!!
Ja em pensaré això de posar fotos en alguna pàgina i així les pots veure...
I se't veu molt jove a les fotos?? Amb quants anys et vas casar (si és pot preguntar??)
La veritat és que per mi també va ser un dia.... guapíssim i irrepetible!! Com m'agradaria casar-me més sovint!!
Ja em pensaré això de posar fotos en alguna pàgina i així les pots veure...
- esperantabril

em vaig casar amb 23 anys, 3 mesos i 6 dies.... ell també en tenia 23... ens feia il·lusió casar-nos joves, ja ens haviem hipotecat amb el pis amb 21 anys (ostres, ara em sembla que erem molt petits! jajajaja) i portàvem un any convivint, així que el casament era com una mena de festa per comunicar a la familia quant ens estimàvem....
aquest setembre ja en farà 3 anyets del casament.... ja toca un embaràs!!! jejejeje
aix, a veure si t'animes a les fotos, que m'agradaria molt veure-les!
que potser ets de Tarragona o voltants? (ho dic per haver-te mirat el castell de tamarit)
aquest setembre ja en farà 3 anyets del casament.... ja toca un embaràs!!! jejejeje
aix, a veure si t'animes a les fotos, que m'agradaria molt veure-les!
que potser ets de Tarragona o voltants? (ho dic per haver-te mirat el castell de tamarit)
Ja deia jo que et veia molt jove!! Però si no em fallen els comptes ara ja n'has fet 26, no??
Doncs no, no sóc de Tarragona. Però la nostra il·lusió era casar-nos en un castell i per això vam buscar per tot Catalunya. N'hi van haver dos que ens van agradar molt, Tamarit i el de Cardona, però al final vam decidir que no calia marxar tant lluny i que si estava en ruïnes el que considerem com a "nostre" tampoc passava res i mira... va ser un lloc molt especial!!
Doncs no, no sóc de Tarragona. Però la nostra il·lusió era casar-nos en un castell i per això vam buscar per tot Catalunya. N'hi van haver dos que ens van agradar molt, Tamarit i el de Cardona, però al final vam decidir que no calia marxar tant lluny i que si estava en ruïnes el que considerem com a "nostre" tampoc passava res i mira... va ser un lloc molt especial!!
- esperantabril

si si! el dimarts en vaig fer 26!
té magia casar-se en un castell estigui en l'estat que estigui!!! jo, que soc una somiatruites, un cop ja m'havia vestit, maquillat i tal i estàvem fent temps, passejava pel castell imaginant les històries de princeps, princeses, drags, joglars i caballers que debien haver passat entre aquelles pedres! jejejejeje
Nosaltres vivim a 5 minutets del castell, per aixó el vem escollir....
té magia casar-se en un castell estigui en l'estat que estigui!!! jo, que soc una somiatruites, un cop ja m'havia vestit, maquillat i tal i estàvem fent temps, passejava pel castell imaginant les històries de princeps, princeses, drags, joglars i caballers que debien haver passat entre aquelles pedres! jejejejeje
Nosaltres vivim a 5 minutets del castell, per aixó el vem escollir....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |