Buscant metge, hospital i mutua

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Niss
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Buscant metge, hospital i mutua

EntradaAutor: Niss » dj. oct. 10, 2013 12:40 pm

Hola!
El meu marit i jo tenim ganes de començar a buscar el nostre primer petit!!

Fa un parell de mesos que em vaig fer una revisió ginegològica amb la Dra. Rocío Garcia-Moreno, del centre Llatjós a Manresa, per veure que tot està bé i vaig deixar els anticonceptius orals.
He estat mirant mútues, ma mare és d'Adesles (i la Dra hi visita). Vaig anar a les oficines i em van dir que el millor seria esperar 3 o 4 mesos abans de quedarme embaraçada. Oficialment el periode de carència per part és de 10 mesos, no sé perquè aquella noia em va insistir tant en esperar 3 o 4 mesos. Em sembla molt! I no volem esperar tant... Algú té una experiència semblant?
D'altra banda, també he estat pensant en el lloc de parir, pel que tinc entès per mútua em tocaria a la clínica Sant Josep... Algú hi ha donat a llum? M'agradaria tenir un part respectat, el menys medicalitzat possible, amb opció a moure'm lliurement durant les contraccions, sense episiotomia de calaix, etc... No sé si m'explico... Algú té alguna experiència a la clínica Sant Josep? I amb la Dra. Rocío Garcia-Moreno? La visita amb ella em va encantar però no vam arribar a parlar de temes més tècnics respecte el part...

Qualsevol opinió serà benvinguda!!
Gràcies!
Niss

Re: Buscant metge, hospital i mutua

EntradaAutor: Niss » dj. oct. 10, 2013 5:01 pm

Hola Naethda!
Moltes gràcies per la resposta... Poc o molt he sentit a dir això de la clínica St. Josep... El que no sé és si el % de cessàries és elevat perquè les noies que hi volen donar a llum tenen clar que volen un part per cessària o bé perquè és el sistema que tenen allà. Així que sí, tens raó, m'hauré d'informar amb temps, visitar instal·lacions i preguntar tot el que calgui :)
Gràcies!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. oct. 12, 2013 9:44 am

Hola,

Jo estic embarassada i em visito al Llatjós també, però amb la Dra. Grané, encara que la Garcia moreno també m'entra per la mútua.
Sobre el tema de la mútua, jo tinc Sanitas, i la carència pel part és de 8 mesos, encara que com és el meu cas, si en el moment del part no portes un any a la mútua, si que t'entra el part però si el nen tingués algun problema no quedaria cobert, o sigui que et passarien la factura.
Per tant jo en principi el tindré a la SS, i sobre el que et diuen de la Clínica a mi m'han dit el mateix, que et tracten molt bé i tot el que vulguis, però que depèn del ginecòleg, ho fan a la seva manera i tu a callar, i que per exemple si el nen bé de natges és cesària segura, en canvi a la SS miren primer altres opcions.
Pensa això, que pots fer el seguiment per privat, i llavors ja decidiràs on el tens.

Espero haver-te ajudat.
Niss

EntradaAutor: Niss » dt. oct. 15, 2013 1:28 pm

Gràcies gusiluz!
També havia pensat en això, fer el seguiment per la mútua i el part a la SS...
Gràcies!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::