àcid fòlic
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
àcid fòlic
Bones noies!!!
Us vull fer una pregunteta... és que no se si ha estat casualitat o és que realment m'afecta...
Resulta que porto unos 5 mesos prenent àcid fòlic... jo pateixo de migranyes però desde fa uns 3-4 van augmentar bastant! Vaig anar al neuròleg però no li vaig comentar... i ara em fa mandra jaja. Total, que com que em tocava la revisió del ginecòleg vaig anar i em va dir que ho deixes de prendre un mes o mes i mig... si quedava embarassada de seguida l'agafes, però que sino que provara... i resulta que m'han millorat!!!!!!!!!!!! no se si serà casualitat o que... però, he millorat la migranya...
a alguna li ha passat?? és molt extrany...
Potser començaré altre cop... és dolent tant si me'l prenc com si no!!!!!!!
Us vull fer una pregunteta... és que no se si ha estat casualitat o és que realment m'afecta...
Resulta que porto unos 5 mesos prenent àcid fòlic... jo pateixo de migranyes però desde fa uns 3-4 van augmentar bastant! Vaig anar al neuròleg però no li vaig comentar... i ara em fa mandra jaja. Total, que com que em tocava la revisió del ginecòleg vaig anar i em va dir que ho deixes de prendre un mes o mes i mig... si quedava embarassada de seguida l'agafes, però que sino que provara... i resulta que m'han millorat!!!!!!!!!!!! no se si serà casualitat o que... però, he millorat la migranya...
a alguna li ha passat?? és molt extrany...
Potser començaré altre cop... és dolent tant si me'l prenc com si no!!!!!!!
Re: àcid fòlic
Hola, jo no et puc dir si té a veure, però potser sí té a veure amb altres components de la pastilla, si prenies d'aquestes que porten vitamines, o que a més porten ferro, etc... no sé si és el cas.
nena!!! ara m'estas fent pensar que a mi també m'ha pasat això!!!!! no pot ser...en serio?? jo prenc el acfol.
Doncs si és aixi mooooolt malament no??
perquè a més em xutu de tot quan tinc migraña...que si maxalt mal, que si punxada de voltarén, enanthium....i clar...molt bé lo del acfol però si deprés li fico al cos tots aquests potingues ja em diràs....
Ostre doncs si t'enteres d'alguna cosa ja m'ho diràs si us plau!!
Doncs si és aixi mooooolt malament no??

http://fertilityfriend.com/home/123456abcd
FUR 20/08/14
Te+ 11/09/14
Sac de 3mm 18/09
Sac de 4,5mm 19/09
Sac de 1,3cm 22/09
Primera visita oficial 07/10 batec i 0,78cm.
22/10 2,7cm
ei!!! he flipat quan he llegit això!!! jo tinc ara unes migranyes terribles... i porto prenent àcid fòlic des de l'agost...
- futuramami29

esterock ha escrit:nena!!! ara m'estas fent pensar que a mi també m'ha pasat això!!!!! no pot ser...en serio?? jo prenc el acfol.
Doncs si és aixi mooooolt malament no??perquè a més em xutu de tot quan tinc migraña...que si maxalt mal, que si punxada de voltarén, enanthium....i clar...molt bé lo del acfol però si deprés li fico al cos tots aquests potingues ja em diràs....
Esterrock!!!!!!!!!!!!!!! No fotis!!! Jo també acfol!!!!!!!!!!!!!!!!! Porto 20 dies sense prendre'l! El gine m'ha dit que faci descans fins que em quedi... I estic estupenda!!!!!!!!!!!!!!!!!
- futuramami29

raquel79 ha escrit:ei!!! he flipat quan he llegit això!!! jo tinc ara unes migranyes terribles... i porto prenent àcid fòlic des de l'agost...
Raquel79!!! Ja pots flipar ja... Jo li vaig comentar al gine i em va dir que era extrany... que ho deixes fins que no estigués embarassada... o que si passava temps, descanses i ho prenes dos mesos i descanses...
Ara porto 20 dies sense prendre àcid fòlic i estic sense migranyess!!!!
ara és quan flipo!! just avui se m'acaba una capsa de acfol i haig d'anar a comprar...què faig???

http://fertilityfriend.com/home/123456abcd
FUR 20/08/14
Te+ 11/09/14
Sac de 3mm 18/09
Sac de 4,5mm 19/09
Sac de 1,3cm 22/09
Primera visita oficial 07/10 batec i 0,78cm.
22/10 2,7cm
- futuramami29

esterock ha escrit:ara és quan flipo!! just avui se m'acaba una capsa de acfol i haig d'anar a comprar...què faig???
Tu mateixa!!!! Prova-ho o comenta-ho! A mi em va dir el gine que el àcid fòlic es pren per precaució... Però que n'hi ha a montones que ho prenen quan es queden i tot va perfecte! Si tu tens ve l'àcid fòlic (jo estic perfecte) no cal preocupar-se! A més procuro incorporar més aliments que tenen!
Bon dia noies!
Just la setmana passada vaig anar al metge per comentar-li que tinc unes migranyes considerables (prenc yodocefol) des de fa uns mesos cap aquí i em va comentar el que dèieu... que si estava bé d'àcid fòlic no feia falta que en prenguis; només és a tall de complex vitamínic. Un cop estigui embarassada, ja és una altra cosa.
Per altra banda, em va receptar el maxalt max (que ja el prenia) i l'enantyum en contra del naproxe. Ja us sabré dir com va el canvi...
Una part de les migranyes tan fortes que tinc és per culpa meva que intento no prendre res químic, ja que estem en plena fase de cercadors, però quan no es pot, no es pot....
Just la setmana passada vaig anar al metge per comentar-li que tinc unes migranyes considerables (prenc yodocefol) des de fa uns mesos cap aquí i em va comentar el que dèieu... que si estava bé d'àcid fòlic no feia falta que en prenguis; només és a tall de complex vitamínic. Un cop estigui embarassada, ja és una altra cosa.
Per altra banda, em va receptar el maxalt max (que ja el prenia) i l'enantyum en contra del naproxe. Ja us sabré dir com va el canvi...
Una part de les migranyes tan fortes que tinc és per culpa meva que intento no prendre res químic, ja que estem en plena fase de cercadors, però quan no es pot, no es pot....

Ostres!! Jo migranyes no n'he tingut mai però ara estic embarassada del tercer i vaig començar a pendre acfol primer i ara yodocefol a les 6 set (quan ho vaig saber...) i resulta que tinc sovint mal de cap i costa molt de passar...:( A veure si tb serà aixó.... No hi hagués pensat mai.
Dijous vaig al gine i li comentaré.
Ánims noies!
Ánims noies!
- futuramami29

kine ha escrit:Ostres!! Jo migranyes no n'he tingut mai però ara estic embarassada del tercer i vaig començar a pendre acfol primer i ara yodocefol a les 6 set (quan ho vaig saber...) i resulta que tinc sovint mal de cap i costa molt de passar...:( A veure si tb serà aixó.... No hi hagués pensat mai.
Ánims noies!
Mare meva!!! Que valenta que ets!!! Anar a pel tercer!!! jejejeejejjeejeje

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |