Posicions per quedar-te embarassada
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Posicions per quedar-te embarassada
Permeteu-m'he que altre cop obri un post preguntant potser algo molt semblant... però és que... ja porto mesos, no em quedo i tinc la mania que fer-ho jo al damunt, condiciona i que surt tot fora!!!!!
Re: Posicions per quedar-te embarassada
Jo crec que amb qualsevol postura pots quedar-te embarassada , diuen que n'hi ha algunes que potser ajuden més perquè els
arriben més ràpids i més directes.
Crec que més aviat són mites.
Ara que si algú u sap del cert aviseu eh?
arriben més ràpids i més directes.Crec que més aviat són mites.
Ara que si algú u sap del cert aviseu eh?

- futuramami29

Ja Illeta! Desprès ho penses i dius... de entrar entra encara que vegi sortir molt jejejeje i amb un sol ja en tenim prou... aix! Passes mitja vida intentant no quedar-te i tothom dient que vagis amb ull... i desprès, no ho sembla tan fàcil!
Jo també crec que de poder, et pots quedar embarassada amb quasevol postura. De fet si llegeixes el post en el que les embarassades expliquen quan van trigar en quedar-se, truquis,etc., algunes diuen que es posaven elles a sobre, així que poder-se es pot. El que passa és que potser és cert que algunes postures afavoreixen més que altres a ajudar als bitxitos a arribar més endins, postures amb més penetració i en que la noia no estigui a sobre (ella a sota i amb les cames amunt, el gosset...).
Però vaja, jo crec que la postura és amb el que menys ens hauríem de capficar. Lo més important és feinejar i passar-s'ho bé
Però vaja, jo crec que la postura és amb el que menys ens hauríem de capficar. Lo més important és feinejar i passar-s'ho bé

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
futuramami28 ha escrit:Passes mitja vida intentant no quedar-te i tothom dient que vagis amb ull... i desprès, no ho sembla tan fàcil!
Tens tanta raó!!
Pel tema de la posició, no crec que està a dalt impedeixi que els
arribin.- miansil-27
- :: gosset

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
jajajaja!!! es veritat!! Sempre acollonits per si..... i ara, res de res!!!
Si us serveix de consol, quasi tots els meus amicas ambb fillas han trigat entre 10 i 18 mesos en quedar-se prenyats!!! Així que tindrem paciència...

Si us serveix de consol, quasi tots els meus amicas ambb fillas han trigat entre 10 i 18 mesos en quedar-se prenyats!!! Així que tindrem paciència...

Jo crec que qualsevol possició es bona, només en necessitem que entri un per poder tenir el nostre cigronet, però no vegis com costa a vegades. Com pot ser que la gent es quedi sense volver??
- futuramami29

elirovi ha escrit: Com pot ser que la gent es quedi sense volver??
Això mateix penso jo jajajajaja

- futuramami29

elirovi ha escrit:Com pot ser que la gent es quedi sense volver??
Això penso jo jajajajajaja

futuramami, pensa en tota la gent que s'hi queda de penal... ufff... jo també penso... com s'ho fan? però si és super difícil...
jo he arribat a la conclusió que la clau per quedar-t'hi és... NO VOLER QUEDAR-TE
jo he arribat a la conclusió que la clau per quedar-t'hi és... NO VOLER QUEDAR-TE

MIRA QUÈ HE TROBAT:
¿Pueden ciertas posiciones sexuales aumentar las probabilidades de quedarse embarazada?
Esta parece ser una antigua superstición. Muchas mujeres perciben que el semen parece "escaparse" de la vagina después de mantener relaciones sexuales y, por ello, se tumban sobre almohadas o con las piernas levantadas. Sin embargo, esta pérdida es solo de fluido seminal, es decir, no tiene que preocuparse porque el esperma móvil se desplaza con gran rapidez hacia la mucosidad cervical.
- See more at: http://es.clearblue.com/respuestas-de-n ... 5smIg.dpuf
És de la pàgina de clearblue...
i més:
¿Es cierto que, si me quedo tumbada con las piernas levantadas durante 30 minutos después de mantener relaciones sexuales, tengo más probabilidades de quedarme embarazada?
Posiblemente, no. Puede consultar las respuestas anteriores. Si tiene que ocurrir, ocurrirá, pero adoptar posturas poco habituales no contribuirá.
¿Pueden ciertas posiciones sexuales aumentar las probabilidades de quedarse embarazada?
Esta parece ser una antigua superstición. Muchas mujeres perciben que el semen parece "escaparse" de la vagina después de mantener relaciones sexuales y, por ello, se tumban sobre almohadas o con las piernas levantadas. Sin embargo, esta pérdida es solo de fluido seminal, es decir, no tiene que preocuparse porque el esperma móvil se desplaza con gran rapidez hacia la mucosidad cervical.
i més:
¿Es cierto que, si me quedo tumbada con las piernas levantadas durante 30 minutos después de mantener relaciones sexuales, tengo más probabilidades de quedarme embarazada?
Posiblemente, no. Puede consultar las respuestas anteriores. Si tiene que ocurrir, ocurrirá, pero adoptar posturas poco habituales no contribuirá.
- futuramami29

raquel79 ha escrit:MIRA QUÈ HE TROBAT:
i més:
OOOOOH!!! Gràcies!!!!!!!!!!!!
futuramami, com totes, no pateixis... però dóna certa tranquil·litat llegir o saber que fer diana no depen de postures estranyes... almenys això ens farà gaudir més del sexe...
jo he de dir que aquesta darrera sexy week no sé si haurem fet diana o no... només puc dir que ens ho hem passat super super bé
ànims!
jo he de dir que aquesta darrera sexy week no sé si haurem fet diana o no... només puc dir que ens ho hem passat super super bé
ànims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |