Predictor Avanzado dubte!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
EmmaB
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 6:32 pm

Predictor Avanzado dubte!

EntradaAutor: EmmaB » ds. nov. 23, 2013 3:55 pm

Hola noies,
aquest és un post escrit des dels nervis, si no serveix de res almenys m'hauré desfogat. A la farmàcia em van vendre el Predictor Avanzado, que en un cicle de 28 dies pot predir un + amb 4 dies d'antelació. El meu cicle és de 27 dies, avui és el dia 24 del clicle i a les set del matí ja estava histèrica al WC fent el test, amb un resultat negatiu sense cap dubte. M'he endut un xasco perquè portava un bon historial de símptomes que no havia sentit mai i no m'ho esperava. Potser ja m'està bé per ilusa. Algú ha tingut algun negatiu en un test d'alta sensibilitat que més tard hagi resultat positiu? Ja sé que em puc esperar fins el dia de la falta, però ja sabeu com és això: quan estem desesperades ens agafem al que sigui.
Per si de cas, els símptomes eren: el dia 6 post-ovulació unes punxades a l'úter mentre anava pel carrer, no les havia sentit mai. Fluxe blanc a dojo. Mal de panxa de regla 8 dies abans del dia de la regla (normalment només tinc mal de regla quan ja sagno). Un matí nàusees i mareig com no havia sentit mai tampoc. Una nit em vaig despertar amb punxades en un pit que em recargolava al llit. He tingut basques abans de dinar, abans d'esmorzar, punxades als ovaris. Cada dia una història diferent. Estava tan convençuda que estava embarassada que ni em plantejava que tot pugués ser psicològic.
Tota resposta en el sentit que sigui serà benvinguda!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Predictor Avanzado dubte!

EntradaAutor: garota » ds. nov. 23, 2013 5:20 pm

Jejejeje les ànsies sempre poden amb nosaltres...!jaja jo penso que la gran majoria et compendrem. Jo repetiria el test uns dies després del dia que t'hagi de venir la regla. Jo també era molt ànsies, però vaig trigar una setmana a fer-me el test, i va sortir un positiu com una casa de pagès, pràcticament a l'instant va sortir la ratlleta. No et refiis de l'alta fidelitat,...millor fer-los després de la probable data de la regla!
Molta sort guapa i tranquila!
abril23
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

EntradaAutor: abril23 » ds. nov. 23, 2013 5:30 pm

Hola guapa!!

Cada dona és un món i no totes començem a generar l'hormona de l'embaràs en el mateix moment, en el meu cas tenia el positiu 9 dies abans de la falta, una ratlleta molt clareta, però hi havia ratlleta, però per aquí he llegit a noies que no han tingut el + fins a una setmana i pico després de la falta. Jo em tornaria a fer el test d'aquí uns dies, paciencia :-o00m . Espero que finalment si que hi hagi +.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge
EmmaB

EntradaAutor: EmmaB » ds. nov. 23, 2013 6:46 pm

Gràcies, guapes! :ok: :ok: Els mesos haurien de tenir 14 dies, perquè en aquest estat d'ànsia no hi ha qui faci res de profit :-)
Niss
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: Niss » ds. nov. 23, 2013 6:58 pm

Hola EmmaB, estic igual que tu!!!
Avui m'havia de venir la regla i ahir em vaig fer un test de tira perquè ja estava dels nervis! He tingut molts símptomes com tu desde l'ovulació i ja quasi donava per fet que estava embarassada... Doncs això, que el test va sortir super negatiu i em vaig quedar tota xof... Però lo bo és que avui, ja a les 8 del vespre, encara no ha baixat la regla!! Així que m'esperaré i demà tornaré a fer-ne un altre, a veure què surt.
Com et diuen les noies, el millor després d'un negatiu és esperar un dies a que baixi la W o a fer-se el següent.
Molts ànims i sort!!
EmmaB

EntradaAutor: EmmaB » ds. nov. 23, 2013 7:30 pm

Niis, aguanta!!! Mira què diuen les companyes! Jo firmaria ara mateix per estar al dia de la regla i ser tan tard i que no arribés. Creuem els dits per tu i ja ens diràs!
Niss
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: Niss » ds. nov. 23, 2013 8:35 pm

Emma, gràcies guapa! I per cert, fins i tot els testos de màxima sensiblitat poden fallar quan te'ls fas dies abans de la regla!! Així que no et preocupis. Que hagi sortit - no vol dir que no hi hagi panxu! Espera uns dies :-o00m
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Susana82 » dg. nov. 24, 2013 4:47 pm

Hola EmmaB

Quan decidim buscar un embaràs son tan les ganes que tenim q nosaltres mateixes ens busquem els símptomes...i això es lo pitjor q podem fer. Si un test dona negatiu és negatiu i punt. No podem buscar cinc potes amb un gat quan només en té quatre... perquè sinó ho passaràs malament...
Hem de ser realistes... perquè sinó ja t dic q ho passaràs malament.... Tot això tho dic per experiència...
Quei hi haigi sort
EmmaB

EntradaAutor: EmmaB » dl. nov. 25, 2013 2:13 pm

Ai, Susana, ja ho pots ben dir :-( Ja estic tacant marró. Ara pensant-hi el que em sorprén més és la capacitat de la ment per somatitzar aquest estat d'espera, encara alucino amb els símptomes que vaig tenir, perquè amb el mal de pits i el mareig creia que m'agafava algo, i amb el mal de regla, que no en tinc mai fins el mateix dia de la regla, alucinant! El que he après de tot plegat és que no em tornaré a fer un test de farmàcia en ma vida. I els símptomes que se'ls cregui sa tia! Ai, perdó!!!
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dl. des. 02, 2013 8:47 pm

Aix... Emma, no sé si és el teu cas, però si la cerca coincideix amb deixar els anticonceptius després d'uns anys, el que passa és que no coneixem el nostre cos. Jo he al·lucinat amb la de sensacions noves que tinc, sobretot relatives als ovaris. I com de diferent em sento en els diferents moment del cicle.
I abans, no notava res de res!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::