Ovaris poliquístics després d'un embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nubuis
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Ovaris poliquístics després d'un embaràs

EntradaAutor: Nubuis » dv. feb. 21, 2014 10:51 am

Hola!!

Una consulta, noies... resulta q fa qüestió de 2 anys, quan buscava el meu 1r embaràs, em van trobar q tenia els ovaris poliquístics... sempre havia tingut les regles molt irregulars... uns mesos després, em vaig quedar embarassada... tenia entès que, per ant, desapareixia el problema dels ovaris poliquístics... sabeu si estic ben encaminada?

El mes vinent farà un any que he estat mare... la regla m'ha vingut de nou 2 vegades, l desembre, i entre un cicle i l'altre no van passar més de 30 dies.. estava contenta pq pensava q ja se m'havien regularitzat a partir d'ara les regles, però ara ja fa més de 10 dies que m'hauria d'haver vingut la regla, i res de res...

No sé si aquest post l'hauria d'haver escrit aquí, però, vaja, el tema dels poliquistes i la irregularitat de la regla (i no controlar el dia q ovulo!!) sé que ens poden afectar novament si d'aquí a uns mesets ens plantegem anar per al segon...

Bé, moltes gràcies!!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: Ovaris poliquístics després d'un embaràs

EntradaAutor: pilar » dv. feb. 21, 2014 10:56 am

jo abans de tenir el primer tenia ovaris poliquístics, i pensava com tu, que marxaria.... doncs no... després de nèixer no em venia mai la regla... i he hagut de recòrrer a l'omifin de nou per tenir el segon embaràs... tot i així ara estan embarassada he tingut una torsió ovàrica degut als ovaris poliquistics..... així que suposo que quan tingui el segon continuaré igual :-((
Imatge
Imatge
Nubuis
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

EntradaAutor: Nubuis » dv. feb. 21, 2014 12:25 pm

Aix, vaja!!! bé, a veure si hi ha més experiències... a mi la regla sí q m va venir, i en cicle regular i tot,i ara de nou, irregularitat.... aix!!

Gràcies, i enhorabona per aquest 2n embaràs!!!
ISDISYUNAO
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » dv. feb. 21, 2014 5:21 pm

Tinc ovaris poliquistics desde els 16 anys he tingut una nena per omifin i ara estic apunt de tindre un nen per omifin aixi que no marxa aixo em va dir el metge que era de per vida...
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » ds. feb. 22, 2014 9:42 am

Jo tinc ovaris poliquistics. El primer embaràs el vaig aconseguir amb omifin i aquest segon com q seguia amb regles molt irregulars em vaig fer test de ovulació i així vam fer diana sense necessitat d'omifin.
Mami2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

EntradaAutor: Mami2010 » dl. feb. 24, 2014 12:22 pm

Jo tambè els tinc poliquístics i quan em va fer la cessària la gine em va dir un "uy, sí, son muy poliquisticos!!" Jo pensava com tu, que amb l'embaràs marxarien però no ha sigut el meu cas al menys.
Ara pel segon m'he quedat al primer mes amb Omifin.
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::