Dubtes Ginecòlegs i hospitals Vic, Granollers, HGC.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Eiwa
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

Dubtes Ginecòlegs i hospitals Vic, Granollers, HGC.

EntradaAutor: Eiwa » dl. març 24, 2014 11:01 pm

Hola noies!!

Aquest mes m'he fet d'una mútua i ara em surten tots els dubtes. :-:)

Fins ara, el ginecòleg amb el que m'havia visitat a la pública ha estat amb el Dr. Rafecas de Granollers. La veritat que pel poc que he pogut tractar amb ell ha sigut molt correcte i estic contenta. Veig que a la mútua també m'entra, però no sé si atén als parts, i si fos el cas en quins hospitals. Sino poder em plantejo provar amb un altre. M'agradaria fer-me una revisió abans de quedar-me embarassada i per això el motiu del post amb tants dubtes...

També em plantejo on parir: Si a la Clínica de Vic, a la Fundació Privada de l'Hospital de Granollers, o a l'Hospital General de Catalunya. Jo visc entre Vic i Granollers així que aquí està el dubte, per la proximitat de casa i com no tinc massa referències de cap d'aquests hospitals...

Alguna de vosaltres em podria aconsellar o explicar la seva experiència amb el seu Gine o Hospital? :ok:

Moltes gràcies! :-()-)
Arual83
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: Dubtes Ginecòlegs i hospitals Vic, Granollers, HGC.

EntradaAutor: Arual83 » dt. març 25, 2014 5:27 am

Hola!

Jo vaig parir a Granollers i molt be. La visita de les 22 setmanes al gine tb va ser el Rafecas xo al anar x SS tot el seguiment el fa la llevadora i només et veu un cop el gine.
Al part igual, jo no vaog veure ni el gine.
Jo estic molt contenta amb l hospital de granollers. Un tracte genial i respectat. Vaig estar 18hores i molt be en tot moment. Tota l estona s una sala de dilatació i l expulsiu al paritori on només érem rl meu home, una llevadora i una Llir( llevadora resident) en tenim un recorn magnífic. X la tranquil·litat, el tracte, vam poder tallar cordó, treure-me la jo, estar en cunclilles... I no em van separar ni un segon en tot l ingrés.

Jo no dubtaré quan repeteixi :) si tu vas x mútua no se si el gine si que assisteix al part.

Espero que et vagi molt be!
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. març 25, 2014 8:02 am

Ostres Eiwa i l'Hospital General de Vic no te'l planteges? jo n'estic encantada, i ara a més han modernitzat tota la sala de parts i està de conya!!
Jo totes les que conec que hi han passat recentment n'estan molt contentes! i jo hi vaig parir al 2011 i també vaig quedar molt contenta, són molt respectuosos i molt pro part natural (per si t'interessés!!)...
Ja sé que no demanes per aquest, però com que està a Vic...
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. març 25, 2014 8:30 am

Bon dia, a la Clínica de Vic no fan parts des de fa uns anys, es va traslladar tot a l'Hospital General, tú pots anar a través de la mútua però t'atendran el part com a qualsevol altra, només canviarà la hospitalització que es fa en una altra zona de l'hospital.
Imatge Imatge
Lluna26
Entrades: 1093
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: Lluna26 » dt. març 25, 2014 8:51 am

Eiwa, compi!!!

La shyla ja t'ho ha dit. Fa anys que no fan parts a la Clínica de Vic, ara es pareix a l'hospital general, jo vaig parir allà i súper bé. Ara, encara no he estrenat la zona "nova" pels parts, aquest any si tot va bé podré fer-ho :ok: ...
Llavors vam estar ingressats 3 dies a la zona de mútua i súper bé tot.
Imatge
silviona
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 12:43 pm

EntradaAutor: silviona » dt. març 25, 2014 9:20 am

Hola!!
Jo els dos cops he parit a l'hospital general de Vic i tot molt bé, al 2011 encara a les sales velles i al 2013 a les noves i super bé!
Imatge
Imatge
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 10:17 am

Arual83 ha escrit:Hola!

Jo vaig parir a Granollers i molt be. La visita de les 22 setmanes al gine tb va ser el Rafecas xo al anar x SS tot el seguiment el fa la llevadora i només et veu un cop el gine.
Al part igual, jo no vaog veure ni el gine.
Jo estic molt contenta amb l hospital de granollers. Un tracte genial i respectat. Vaig estar 18hores i molt be en tot moment. Tota l estona s una sala de dilatació i l expulsiu al paritori on només érem rl meu home, una llevadora i una Llir( llevadora resident) en tenim un recorn magnífic. X la tranquil·litat, el tracte, vam poder tallar cordó, treure-me la jo, estar en cunclilles... I no em van separar ni un segon en tot l ingrés.

Jo no dubtaré quan repeteixi :) si tu vas x mútua no se si el gine si que assisteix al part.

Espero que et vagi molt be!

Gràcies! :ok:

La veritat que he sentit a parlar bé de l'hospital de Granollers en quant als parts, però com he tingut taaaant males experiències amb els meus pares a l'hospital de Granollers, molt greus, que ja no em dona aquella confiança... però va bé sentir que la gent està contenta, no té res a veure una cosa amb l'altre! :ok: Merciiii!
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 10:21 am

shyla ha escrit:Bon dia, a la Clínica de Vic no fan parts des de fa uns anys, es va traslladar tot a l'Hospital General, tú pots anar a través de la mútua però t'atendran el part com a qualsevol altra, només canviarà la hospitalització que es fa en una altra zona de l'hospital.

Ostres, crec que doncs m'he liat!!! Pensava que a la part privada de l'hospital de Vic li deien clínica... però sí que n'estic assaventada. Una veïna va parir fa un any i poc a l'hospital General de Vic i sí, com dieu a l'hospitalització estàn a una altre planta! Ella va tenir taaant mala experiència que no vull fer massa cas, perquè cada part és un món i no em puc quedar amb una única opinió! Sembla que és l'hospital que té més "papeletes"! L'Eiwo n'està convençut perquè estem a 10 minuts de casa... però jo poder em plantejo que hi hagi Uci neonatal, en fi... que sóc massa tiquismiquis, sóc taaant perfeccionista que ho vull tenir tot súper controlat jajajaja i les coses a vegades no van així! :ok:

Perdoneu el rotllo! jajaja :ok:
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 10:29 am

Bertian, Lluna26, Shyla, Silviona! Moltes gràcies pel consell!! :ok:

Quin gine us porta/va a Vic? Quin em recomaneu que em visiti? M'agradaria anar-hi abans d'estar embarassada a que em facin una revisió, és recent que vaig anar al ginecòleg però no està de més estrenar la mútua! jajajaja :ok:
Lluna26

EntradaAutor: Lluna26 » dt. març 25, 2014 10:39 am

Eiwa ha escrit:
shyla ha escrit:Bon dia, a la Clínica de Vic no fan parts des de fa uns anys, es va traslladar tot a l'Hospital General, tú pots anar a través de la mútua però t'atendran el part com a qualsevol altra, només canviarà la hospitalització que es fa en una altra zona de l'hospital.

Ostres, crec que doncs m'he liat!!! Pensava que a la part privada de l'hospital de Vic li deien clínica... però sí que n'estic assaventada. Una veïna va parir fa un any i poc a l'hospital General de Vic i sí, com dieu a l'hospitalització estàn a una altre planta! Ella va tenir taaant mala experiència que no vull fer massa cas, perquè cada part és un món i no em puc quedar amb una única opinió! Sembla que és l'hospital que té més "papeletes"! L'Eiwo n'està convençut perquè estem a 10 minuts de casa... però jo poder em plantejo que hi hagi Uci neonatal, en fi... que sóc massa tiquismiquis, sóc taaant perfeccionista que ho vull tenir tot súper controlat jajajaja i les coses a vegades no van així! :ok:

A veure...
A Vic hi ha la Clínica de Vic per un cantó i l'hospital general per l'altre, però al mateix temps els dos són un consorci i van lligats. Abans però, atenien parts als dos hospitals i ara només a l'hospital general. A la clínica hi pots anar per visites de tot tipus: ginecòlegs, pediatres, etc... també tenen urgències crec que fins les 20h del vespre, i a partir d'aquella hora ja has d'anar a l'hospital general.
Sí que és cert, que si pareixes per mútua, a la planta de mútues, a les portes posa: Clínica de Vic.

No sé si m'he explicat massa bé.

De ginecòlegs n'hi ha molts, però a mi m'agrada molt el dr. Rovira i el Dr. Romeu.
Imatge
Xera
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. juny 10, 2008 5:59 pm

EntradaAutor: Xera » dt. març 25, 2014 11:43 am

Hola Eiwa, jo soc de Vic i vaig amb el Dr. Cabero que visita a la Clinica de Vic. Es cert que els parts només s'atenen a l'hospital General. Jo, quan vaig parir al 2009 ho vaig fer a la Quirón perque l'hospital general no em donava massa confiança i també perque no hi havia UVI neonatal i això em preocupava. Ara no et puc dir res més de com atenen els parts a Vic perque no n'he sentit res, però una meva amiga va tenir el seu fill fa 2 mesos i no en te cap queixa.

En quan a metges, estic contenta amb el Dr. Cabero, tot i que a vegades penso que passa una mica de tot i no hi posa l'interés que jo voldria, penso que es bon metge. A més es jove, guapo, simpàtic i molt humà.

Molta sort!!
La vida només pot ser compresa mirant cap a enrrere, però ha de ser viscuda mirant cap a endavant.

http://www.fertilityfriend.com/home/4d4937
bertian

EntradaAutor: bertian » dt. març 25, 2014 11:47 am

Jo tinc el Dr. Romeu, i a mi m'agrada molt, però per ecos extres d'embaràs aniré a la UEG on visita el dr. Carrera, més que res perquè l'ecògraf del dr. Romeu està una mica vellet i a la UEG està molt bé, però clar aquí només és per temes d'embaràs, no sé si et farien revisió abans d'estar embarassada....
ximhy
:: pantera
:: pantera
Entrades: 818
Membre des de: dl. juny 21, 2010 1:23 pm

EntradaAutor: ximhy » dt. març 25, 2014 1:11 pm

Hola Eiwa!
Jo vaig parir també a l'hospital general de Vic al 2011 i respecten molt el teu pla de part, des d'aleshores han fet reformes i és tot nou, no ho he vist encara.
La unica diferencia entre mutua i SS és com diuen les companyes el tema de l'hospitalització (estareu a la planta de "mutues"), per parir totes anem al mateix puesto :love:

En quan a ginecòleg a mi m'agrada el Dr.Moreno però en aquest embaràs he descobert a la Dra Montpeyó a la SS (no se si consulta per privat) i m'ha agradat molt, ho explica tot mooolt bé i es preocupa per tu. De fet m'està fent seguiment de l'embaràs tot i anar per SS em visita cada 4-6 setmanes; també he de dir que jo portava bessonada i un dels cigronets no va tirar endavant, potser per això em vol tenir més controladeta. Sigui com sigui em vaig fer de mutua per tenir més controls en aquest embaràs i m'ho hagués pogut estalviar amb aquesta dra :p-)

PD bertian no sabia que ets d'aprop de Vic >.-<:
Imatge
Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dt. març 25, 2014 1:23 pm

Ximhy!!!!! estem ben apropet!!!!!!!!!!!!!!!!!! em penso que som unes quantes de la comarca!!! jijiji
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

EntradaAutor: canyella9 » dt. març 25, 2014 3:48 pm

hola! jo també et parlaré molt i molt bé de l'Hospital General de VIc. ja he llegit les respostes de les companyes, però només volia explicar-te la meva experiència. Jo vaig parir el 2010 (sala de parts antiga, en aquell moment en obres) i el 2013 (sala de parts nova). Actualment la sala de parts és nova, una passada! hi ha (si no m'equivoco) 5 sales de parts, 3 d'elles amb banyera. Totes elles prou àmplies i amb bany propi. a la mateixa sala s'hi fa dilatació (hi ha pilotes...) i part. A HGVic tenen, com t'han dit, un protocol de parts natural. jo en tinc molt bona experiència.

jo els dos cops hi he anat només per SS, però pel que sé, el Dr. Romeu s'ha jubilat (les hores que feia a la pública) per tant no crec que pugui assistir parts. encara deu continuar amb la seva consulta privada. :ok:

que vagi bé!!!
Lluna26

EntradaAutor: Lluna26 » dt. març 25, 2014 6:36 pm

Canyella, vols dir q en Romeu s'ha jubilat? Encara visita i treballa a la clinica i a l'hospital, de fet és ell el q em visita.... Hihihi potser s'ha jubilat un altre?
Al Romeu el vaig tenir al part del meu fill (part assistit) i va ser un 10! Aquest cop, si a ell li va bé, tmb repetiré!

Veig q en som unes quantes d la comarca, quina gràcia!!!
Imatge
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 9:13 pm

Lluna26 ha escrit:
Eiwa ha escrit:

A veure...
A Vic hi ha la Clínica de Vic per un cantó i l'hospital general per l'altre, però al mateix temps els dos són un consorci i van lligats. Abans però, atenien parts als dos hospitals i ara només a l'hospital general. A la clínica hi pots anar per visites de tot tipus: ginecòlegs, pediatres, etc... també tenen urgències crec que fins les 20h del vespre, i a partir d'aquella hora ja has d'anar a l'hospital general.
Sí que és cert, que si pareixes per mútua, a la planta de mútues, a les portes posa: Clínica de Vic.

No sé si m'he explicat massa bé.

De ginecòlegs n'hi ha molts, però a mi m'agrada molt el dr. Rovira i el Dr. Romeu.

T'has explicat perfectament!!! >.-<: Moltes gràcies per les recomanacions! M'ho miraré! :ok:
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 9:16 pm

Xera ha escrit:Hola Eiwa, jo soc de Vic i vaig amb el Dr. Cabero que visita a la Clinica de Vic. Es cert que els parts només s'atenen a l'hospital General. Jo, quan vaig parir al 2009 ho vaig fer a la Quirón perque l'hospital general no em donava massa confiança i també perque no hi havia UVI neonatal i això em preocupava. Ara no et puc dir res més de com atenen els parts a Vic perque no n'he sentit res, però una meva amiga va tenir el seu fill fa 2 mesos i no en te cap queixa.

En quan a metges, estic contenta amb el Dr. Cabero, tot i que a vegades penso que passa una mica de tot i no hi posa l'interés que jo voldria, penso que es bon metge. A més es jove, guapo, simpàtic i molt humà.

Molta sort!!

Gràcies wapa!! Sí és una de les coses que també em fa pensar això de l'UCI neonatal... a veure què decidim! :ok: Gràcies per la teva aportació! :ok:
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 9:22 pm

bertian ha escrit:Jo tinc el Dr. Romeu, i a mi m'agrada molt, però per ecos extres d'embaràs aniré a la UEG on visita el dr. Carrera, més que res perquè l'ecògraf del dr. Romeu està una mica vellet i a la UEG està molt bé, però clar aquí només és per temes d'embaràs, no sé si et farien revisió abans d'estar embarassada....

Perdona per la ignorància, però on és la UEG? No deu visitar a VIC? No em surt el Dr. Carrera al quadre mèdic... :ufs:
Eiwa

EntradaAutor: Eiwa » dt. març 25, 2014 9:28 pm

ximhy ha escrit:Hola Eiwa!
Jo vaig parir també a l'hospital general de Vic al 2011 i respecten molt el teu pla de part, des d'aleshores han fet reformes i és tot nou, no ho he vist encara.
La unica diferencia entre mutua i SS és com diuen les companyes el tema de l'hospitalització (estareu a la planta de "mutues"), per parir totes anem al mateix puesto :love:

En quan a ginecòleg a mi m'agrada el Dr.Moreno però en aquest embaràs he descobert a la Dra Montpeyó a la SS (no se si consulta per privat) i m'ha agradat molt, ho explica tot mooolt bé i es preocupa per tu. De fet m'està fent seguiment de l'embaràs tot i anar per SS em visita cada 4-6 setmanes; també he de dir que jo portava bessonada i un dels cigronets no va tirar endavant, potser per això em vol tenir més controladeta. Sigui com sigui em vaig fer de mutua per tenir més controls en aquest embaràs i m'ho hagués pogut estalviar amb aquesta dra :p-)

PD bertian no sabia que ets d'aprop de Vic >.-<:

Ximhy primer de tot, sento molt lo del petit cigronet que no ha tirat endavant... quin greu! No ho sabia! :-()-) Me'n alegro que t'estigui fent un bon seguiment! S'agraeix que hi hagi metges tant implicats perquè hi ha cada un... :-:)

Doncs crec que la Dra. Montpeyó no visita a la privada, o almenys a la meva mútua no m'entra. El Dr. Moreno sí! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::