nervis, nervis, nervis... TOT X RE :(
nervis, nervis, nervis... TOT X RE :(
ai, ai, ai q m'estic posant nerviosa....
b, ahir m'havia d venir la warry com a molt tard (ja q es cumplia el dia 27 de cicle, q és el màxim q em duren, els dos anteriors eren de 25 dies) i re, ni rastre
al matí vam fer warriors amb el meu home i dsprés vaig estar tot el dia amb el fluxe un peleeeeeeeeeeeeet marronós-rosadet....
vaig pensar q era q m'estava a punt de venir i q les feinetes q haviem fet al matí ho ajudaven... xò re, en tot el dia re
i si b d tant en tant em donen punxades, la veritat és q no he notat el dolor constant q tinc el dia q la pork baixa
avui... fluxe blanc.......
aix, aix, aix... no vull pensar q va ser el tema de la implantació xò no ho puc evitar
a més aquests últims 15 dies tinc l'estòmac delicat, desseguida em molesta, i penso q si a algunes els dona x tenir ardors, a mi se'm pot sensibilitzar x un embaràs, no??
no vull fer-me ilusions, xò quan hi penso, aquest més els pits m'han fet un dolor diferent, això és cert, ja q em feien més mal a la part de fora
en fi, si demà no m'ha baixat, crec q em faré una altra prova, tot i q només me'n qda una i ara no se si esperar-me a diumenge, x si de cas...
nenes q no puc méeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
b, ahir m'havia d venir la warry com a molt tard (ja q es cumplia el dia 27 de cicle, q és el màxim q em duren, els dos anteriors eren de 25 dies) i re, ni rastre
al matí vam fer warriors amb el meu home i dsprés vaig estar tot el dia amb el fluxe un peleeeeeeeeeeeeet marronós-rosadet....
vaig pensar q era q m'estava a punt de venir i q les feinetes q haviem fet al matí ho ajudaven... xò re, en tot el dia re
i si b d tant en tant em donen punxades, la veritat és q no he notat el dolor constant q tinc el dia q la pork baixa
avui... fluxe blanc.......
aix, aix, aix... no vull pensar q va ser el tema de la implantació xò no ho puc evitar
a més aquests últims 15 dies tinc l'estòmac delicat, desseguida em molesta, i penso q si a algunes els dona x tenir ardors, a mi se'm pot sensibilitzar x un embaràs, no??
no vull fer-me ilusions, xò quan hi penso, aquest més els pits m'han fet un dolor diferent, això és cert, ja q em feien més mal a la part de fora
en fi, si demà no m'ha baixat, crec q em faré una altra prova, tot i q només me'n qda una i ara no se si esperar-me a diumenge, x si de cas...
nenes q no puc méeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Aneris l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 05, 2007 7:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
anerissssssssssssssssss
som-hi som-hi!!!
jo me'l feia demà mateix...
això del flux rosat, algunes de per aquí han explicat q quan t'hi quedes el coll de l'úter està més sensible i el sexe pot provocar una mica de sagnat, però q no és res seriós...
així que... tens MOOOOOOOOOLTS PUNTS!!!!!!!!!!!!!!!!

som-hi som-hi!!!
jo me'l feia demà mateix...
això del flux rosat, algunes de per aquí han explicat q quan t'hi quedes el coll de l'úter està més sensible i el sexe pot provocar una mica de sagnat, però q no és res seriós...
així que... tens MOOOOOOOOOLTS PUNTS!!!!!!!!!!!!!!!!

la veritat és q ahir em vaig fer el segon d'aquest cicle, i va sortir blanquíssim, tot i q no ho vaig fer massa b ja q me'l vaig fer uns 30 min dsprés d'esmorzar (o sigui q havia vegut un tou d suc i d llet), i mentre el deixava reposar, em vaig posar a dutxar-me al mateix lavabo, clar, tooooooot ple d'humitat... no se si això pot afectar en algo...
entre demà i diumenge me'l faig segur, així q dilluns us dic el q!!!!!!!!!!!!!!
entre demà i diumenge me'l faig segur, així q dilluns us dic el q!!!!!!!!!!!!!!

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

-
VisitantVi
- anabelen2007

-
VisitantVi
Aneris!!!!
Esperem impacients les teues notícies! Ojalà ens dones una alegria el dilluns!
Ara només quedem tu i jo en octubre, anabelen ens ha deixat...
Saps que jo també vaig tindre un flujet marronet el dia desprès de tocarme la warry? Encara l'estic esperant... I el test tb em va sortir negatiu... Molta sort!!
Esperem impacients les teues notícies! Ojalà ens dones una alegria el dilluns!
Ara només quedem tu i jo en octubre, anabelen ens ha deixat...
Saps que jo també vaig tindre un flujet marronet el dia desprès de tocarme la warry? Encara l'estic esperant... I el test tb em va sortir negatiu... Molta sort!!
- anabelen2007

nenes, després d'estar tot el divendres tacant marró tb, i de fer-me moltes, moltes ilusions, cap a quarts d 9 dl vespre, em va sortir com un grumoll marró (perdoneu x ser tant explícita) i a partir d llavors ja sang, o sigui q re, me'n vaig cap a finals de mes a veure si hi ha sort...
en fi, q he tingut caps de setmana millors
en fi, q he tingut caps de setmana millors

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |