Histerosalpingografia dubtes i testimonis
Histerosalpingografia dubtes i testimonis
hola, porto mes d'un any intentant quedar-me embarassada, i tot i encertar els dies fertils...fer deures quan toca....no estem tenint sort, tinc un nen de 5 anys que vam trigar 8 mesos a quedar-em embarassada i va neixer per cessaria. la meva pregunta és si te alguna cosa a veure que hagi tingut cessaria perque alguna de les meves trompes s'hagi obstruit....i si alguna em pot explicar la seva experiencia amb aquesta proba.......tambe he de dir que la propera setmana el meu maridet es farà un semino perque volem saber d'on ve el problema.
tambe volia saber qui te l'ha de demanar questa proba...la ginecologa o sent de mutua puc anar a un centre i demanr-la jo mateixa.
gracies per avançat, qualsevol testimoni m'anirà molt be.
tambe volia saber qui te l'ha de demanar questa proba...la ginecologa o sent de mutua puc anar a un centre i demanr-la jo mateixa.
gracies per avançat, qualsevol testimoni m'anirà molt be.
- Gustineta
- :: gosset

- Entrades: 437
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis
Hola yuyu,
Jo no et puc ajudar, però et convido a entrar al post "Quan les coses no va bé". Hi ha gent fantàstica que potser et sabrà orientar.
Una abraçada i ànims.
Jo no et puc ajudar, però et convido a entrar al post "Quan les coses no va bé". Hi ha gent fantàstica que potser et sabrà orientar.
Una abraçada i ànims.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Yuyu....primero mucho ánimo, bonita....
Luego, el tema seminograma, si tienes mútua, necesitarás seguramente autorización, y para eso necesitas una petición. Pero te la puede dar tu ginecóloga mismo. Yo fue como lo hice...Sino, que vaya él a su médico.... Sólo con decirle el tiempo que lleváis en ello, te la receta seguro...
Ya nos tienes informadas....Un abrazo....
Luego, el tema seminograma, si tienes mútua, necesitarás seguramente autorización, y para eso necesitas una petición. Pero te la puede dar tu ginecóloga mismo. Yo fue como lo hice...Sino, que vaya él a su médico.... Sólo con decirle el tiempo que lleváis en ello, te la receta seguro...
Ya nos tienes informadas....Un abrazo....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
cucurucho...ya tenemos hora para el semio....el proximo martes......lo que yo preguntava era para mi prueva......gracies pels anims! 

- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
yuyu ha escrit:cucurucho...ya tenemos hora para el semio....el proximo martes......lo que yo preguntava era para mi prueva......gracies pels anims!
Ay perdón! leí mal...
Para tu prueba ni idea.....a mí me 'acojona', pero mucho....Mi ginecóloga me ha dicho de hacérmela, porque tengo un ovario adherido al útero, el poliquístico, y dice que eso suele causar problemas en la trompa.....pero...me da tanto miedo lo que dicen que duele, que de momento, hasta que llevemos un año, al menos, de búsqueda, lo aplazo....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

Hola Yuyu bonica!!Jo em vaig fer la histerosalpingografia fara un parell d'anys o aixi.T'explico una miqueta el que jo se a veure si et puc ajudar.Com has comentat es una proba per veure la permeabilitat de les trompes,el que no se es si despres d'una cesaria les trompes es poden obstruir,aqui no et puc ajudar.A mi em va fer la peticio el ginecoleg de la mutua i ara el que no recordo es si vaig demanar autoritzacio a la mutua o no.Despres vaig demanar hora al centre on me la farien,normalment te la fan despres de la regla entre els 10 primers dies del cicle.El dia de la proba jo estava super nerviosa,per internet trobaras opinions de tot.A mi personalment no em va fer gaire mal,es molest aixo si.Vaig sentir com un fort dolor de regla pero nomes va durar un moment.Et posen un liquid -iode- i et fan unes radiografies de contrast i aixi es veu l'estat de les trompes.Jo al dia següent vaig fer vida normal i no em feia mal nomes que vaig tenir petites perdues marronoses els dies posteriors.Molts anims i espero que vagi tot be!!
Per cert on segurament hi ha algun post obert i trobaras molta info es a l'apartat de Reproduccio Assistida.
Per cert on segurament hi ha algun post obert i trobaras molta info es a l'apartat de Reproduccio Assistida.
gracies per la resposta mirela.....ja ho he anat a mirar al post que dius
i si....hi ha opinions diverses sobre el grau de mal que fa...
pero no passa res.....el dolor no em preocupa gens......el teu resultat va ser positiu..... et va ajudar a quedar-te embarassada? o vas seguir algun tractament?
Yuyu reina jo no soc gaire bon exemple jeje!!He trigat mes de dos anys a aconseguir un positiu i sí,he passat per tractaments de fertilitat.Pero a tu no et passara eh!Ara estic embarassada de tres mesos i encara no m'ho crec!Jo anava molt nerviosa per veure com anava tot mes que pel dolor en si,com a tu tampoc em feia gaire por el mal.Jo fins i tot havia llegit noies que el dia despres no havien pogut anar a treballar del mal que els feia.Ja et dic que aquesta es la meva experiencia i opinio.Sí que es cert que hi ha noies que despres de la histero s'hi queden de manera natural,espero que sigui el teu cas.Un peto i que vagi molt be!!
enhorabona pel teu embaras mirela...i et torno a donar les gracies!! estic decidida a fer-me la proba 

Hola noies!!
Jo em vaig fer la histerosalpingografia a l'Agost de l'any passat. En principi tenia la prova per la SS, pro quan vaig anar a fer-la em van preguntar quants dies feia que havia tingut relacions (havia sentit dir que no podies tenir-les uns tres o quatre dies abans, pro ningú m'havia dit res del cert), i com que li vaig dir que després de l'última regla n'havia tingut (la prova té la fan uns 7-10 dies després de la regla) no me la van voler fer. Segons la radiòloga podia estar embarassada i era dolent pel fetus..... Llavors, molt emprenyada, vaig anar a la gine de la mutua i ella em va fer un volant. Jo sí que vaig haver de demanar autorització, pro és ràpid. A la mutua, no em van dir res de les relacions. T'ho comento pq no sé com pot reaccionar el teu radiòleg.....
Pel que fa a la prova, a mi em va fer molt mal, pro va ser pq em van trobar una de les trompes totalment obstruïda i l'altra molt poc permeable. I el radiòleg, amb tota la seva bona fe va estar injectant líquid per veure si podía 'desobstruir-la' i d'aquí el dolor..... Pro em va dir que si tot està correcte no fa gaire mal, és com dolor de regla, totalment soportable.
El meu diagnòstic, tant per mutua com per SS ha estat directament Fiv, pro això és un altre tema!!
I pel que fa a la pregunta de si pot haver-hi relació entre la cessària i que ara puguis tenir alguna trompa obstruida et diré que no ho se. Pel que he sentit, les trompes es poden obstruir quan hi tens algún tipus d'infecció, que podria ser el meu cas (encara que no vaig tenir mai cap símptoma), pro cap ginecòloga m'ho ha assegurat, i tampoc li donen importància, igual que tampoc m'han aconsellat res per intentar revertir-ho.
I res, espero haver-te servit d'ajuda, i si tens cap altre dubte només ho has de dir i intentarem resoldre'l!! :)
Molts ànims i espero que tot et vagi bé!!
Jo em vaig fer la histerosalpingografia a l'Agost de l'any passat. En principi tenia la prova per la SS, pro quan vaig anar a fer-la em van preguntar quants dies feia que havia tingut relacions (havia sentit dir que no podies tenir-les uns tres o quatre dies abans, pro ningú m'havia dit res del cert), i com que li vaig dir que després de l'última regla n'havia tingut (la prova té la fan uns 7-10 dies després de la regla) no me la van voler fer. Segons la radiòloga podia estar embarassada i era dolent pel fetus..... Llavors, molt emprenyada, vaig anar a la gine de la mutua i ella em va fer un volant. Jo sí que vaig haver de demanar autorització, pro és ràpid. A la mutua, no em van dir res de les relacions. T'ho comento pq no sé com pot reaccionar el teu radiòleg.....
Pel que fa a la prova, a mi em va fer molt mal, pro va ser pq em van trobar una de les trompes totalment obstruïda i l'altra molt poc permeable. I el radiòleg, amb tota la seva bona fe va estar injectant líquid per veure si podía 'desobstruir-la' i d'aquí el dolor..... Pro em va dir que si tot està correcte no fa gaire mal, és com dolor de regla, totalment soportable.
El meu diagnòstic, tant per mutua com per SS ha estat directament Fiv, pro això és un altre tema!!
I pel que fa a la pregunta de si pot haver-hi relació entre la cessària i que ara puguis tenir alguna trompa obstruida et diré que no ho se. Pel que he sentit, les trompes es poden obstruir quan hi tens algún tipus d'infecció, que podria ser el meu cas (encara que no vaig tenir mai cap símptoma), pro cap ginecòloga m'ho ha assegurat, i tampoc li donen importància, igual que tampoc m'han aconsellat res per intentar revertir-ho.
I res, espero haver-te servit d'ajuda, i si tens cap altre dubte només ho has de dir i intentarem resoldre'l!! :)
Molts ànims i espero que tot et vagi bé!!
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió
.
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Jo me la vaig fer per la mutua, vaig haver de demanar autorització. Me la van fer perque en al revisió a la eco van veure un problema i s'havia de verue amb la histero, i ja de pas m'estava plantejant si intentaba quedar-me embarassada i així a sabia si tenia algún problema. Vaig necesitar autorització de la mutua però me la van donar per teléfon i cap problema.
No em va fer res de mal, ni dolor de regla ni res, no em vaig enterar, només el moment potser que t'introdueixen com un tuvet però una cosa molt rápida i més molestia que dolor, després res... vaja, que no em vaig ni enterar. Vaig estar també una estona perque una trompa no no sortia el líquid, no les tinc obstruides pero en una si tinc algún problema i dons no sortia el líquid.
No em va fer res de mal, ni dolor de regla ni res, no em vaig enterar, només el moment potser que t'introdueixen com un tuvet però una cosa molt rápida i més molestia que dolor, després res... vaja, que no em vaig ni enterar. Vaig estar també una estona perque una trompa no no sortia el líquid, no les tinc obstruides pero en una si tinc algún problema i dons no sortia el líquid.
Jo la tenia programada i un mes i mig abans de la data em vaig quedar embarassasa. Si finalment te la fas i necessites medicació jo tinc la que em van receptar nova per estrenar. La vaig comprar i no em va fer falta. A veure si a tu et passa el mateix.
Hola yuyu,
sí que pot ser que se t'obstrueixin les trompes d'una cessarea, de fet hi ha una noia pels posts de RA que per al primer fill li va sortit la prova bé i per al segon (havia tingut el primer amb cessarea) li van sortir obstruides, així que no costa res fer-hi una ullada.
Com et diuen les noies, si ho vols fer entrar per mútua sí que has de demanar volant al teu gine.
I a mi sí que em va fer mal, però va ser només l'estoneta de la prova, després ja no vaig notar res més.
Espero que us surtin totes les proves bé i que ben aviat aconseguiu la vostra panxeta
sí que pot ser que se t'obstrueixin les trompes d'una cessarea, de fet hi ha una noia pels posts de RA que per al primer fill li va sortit la prova bé i per al segon (havia tingut el primer amb cessarea) li van sortir obstruides, així que no costa res fer-hi una ullada.
Com et diuen les noies, si ho vols fer entrar per mútua sí que has de demanar volant al teu gine.
I a mi sí que em va fer mal, però va ser només l'estoneta de la prova, després ja no vaig notar res més.
Espero que us surtin totes les proves bé i que ben aviat aconseguiu la vostra panxeta

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
Hola Yuyu i companyia!!
Doncs a mí també m´interessa el tema. Tot just vaig anar a la revissió i comentant-li al ginecòleg que des de l´estiu provavem de buscar embaràs em va demanar per fer una analítica hormonal el 3er dia del cicle i una Histerosalpingografia. Com podeu pensar, només arribar a casa em vaig posar a mirar per internet, i ostres!! diuen que fa maaal!!! Jo també me la faré per la Mutua. Alguna de vosaltres que se l´hagi fet a Barcelona ? Quin lloc em recomeneu ?? La veritat és que estic una mica espantada!
Doncs a mí també m´interessa el tema. Tot just vaig anar a la revissió i comentant-li al ginecòleg que des de l´estiu provavem de buscar embaràs em va demanar per fer una analítica hormonal el 3er dia del cicle i una Histerosalpingografia. Com podeu pensar, només arribar a casa em vaig posar a mirar per internet, i ostres!! diuen que fa maaal!!! Jo també me la faré per la Mutua. Alguna de vosaltres que se l´hagi fet a Barcelona ? Quin lloc em recomeneu ?? La veritat és que estic una mica espantada!
Gracies per les vostres respostes..... Tambe ara he començat d'una manera natural amb infusió de arrel de genjibre que diu que ajuda a desatascar.... Per si un cas ho estigueessin jo ja hi vull ajudar.
Algu ho havia sentit lo d'aquesta infusió?
Algu ho havia sentit lo d'aquesta infusió?
Noies bona tarda!
Ona amb els centres a Barcelona no et puc ajudar,ho sento.I pel mal no pateixis,agradable no es,j anava molt espantada i molt mal no em va fer.
Yuyu jo aixo del genjibre no ho havia sentit,pero totes les ajudes son bones jeje!
Molts anims i molta sort guapes!!
Ona amb els centres a Barcelona no et puc ajudar,ho sento.I pel mal no pateixis,agradable no es,j anava molt espantada i molt mal no em va fer.
Yuyu jo aixo del genjibre no ho havia sentit,pero totes les ajudes son bones jeje!
Molts anims i molta sort guapes!!
Hola nones! A mi me la van fer per la SS. Em van donar un tranquilitzant per estar més relaxada a la prova, gent propera m'havia dit que molestava, però a mi em va fer mal, tot i que he de dir que solament quan em van injectar el contrast, després en acabar, el mal va desaparèixer automàticament. Suposo que deu anar a persones… I teniu raó, l'infermer abans de sortir em va dir que tot i no tindre les trompes obstruïdes, el fet de fer la prova facilitava l'embaràs, doncs es veu que a moltes parelles els ha ajudat, encara que no va ser el nostre cas.
Espero que us vagi d'allò més bé la prova!!!!
Espero que us vagi d'allò més bé la prova!!!!
Hola,a alguna de vosaltres us han explicat les complicacions de la prova? A mi me m' han dit que no cal antibiòtic... Recomaneu algún centre? Estic pensant fer-la a la Clinica Manchón... La coneixeu? Gràcies maques
Hola planeta, les contrqindicacions crec que son les infeccions, i per aixo et donen antibiotics, m'estranya molt que t'hagin dit qeu no cal...
Una cosa es la histerosalpingografia, que t'imjecten un liquid i pel risc d'infeccio donin antibiotics, i l'altra es la histeroscopia, que no donen cap medicament
A mi la HSG no em va fer gens de mal, anava tb bastant espantada, i en canvi la histeroscopia wue diuen q fa menys mal, a mi me'n va fer mes, aixi que aixo va a persones...
Una cosa es la histerosalpingografia, que t'imjecten un liquid i pel risc d'infeccio donin antibiotics, i l'altra es la histeroscopia, que no donen cap medicament
A mi la HSG no em va fer gens de mal, anava tb bastant espantada, i en canvi la histeroscopia wue diuen q fa menys mal, a mi me'n va fer mes, aixi que aixo va a persones...
Bon dia noies!Planeta a mi em van explicar que els riscos eren mínims i si n'hi podien haver era per reaccions al líquid de contrast (iode).Ara no recordo si em vaig pendre antibiòtic la nit abans,però diria que no.Amb la clínica que comentes no et puc ajudar.Que vagi bé!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |