Hernia umbilical

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
plugeta
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Hernia umbilical

EntradaAutor: plugeta » ds. juny 13, 2015 4:44 am

Hola,
M'ha queda't una hernia umbilical del primer embaràs, ara estic buscant un altre que no arriba ja que amb 42 anys costa i l'hernia ha començat a molestar força.. He anat al cirurgia i m'ha fet el recetari de desgracies q poden passar si no l'arreglo (q s'estranguli,..) i m'ha dit que s'ha de fer millor abans de tenir un altre i que ells ho fan posant malla tot i que el meu forat a la paret abdominal és petit.. També m'ha dit q després de la intervenció hauré d'esperar un any a quedar-me embarassada i a la meva edad això és massa.. Voldria saber si algu l'hi han posat malla i com l'hi ha anat un embaràs després de l'operació i si l'hi ha fet algun rebuig la malla, ja que aquest també és un tema que em preocupa ja que sóc sensible a fer alergias..
Moltes gràcies!!
annacaba
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 21, 2015 8:29 am

Re: Hernia umbilical

EntradaAutor: annacaba » dg. juny 14, 2015 12:04 pm

Hola bonica, mira jo tenia una hernia umbilical causada per una laparoscopia d'una operacio de vesicula. El meu ginecoleg em va recomanar que m'operes abans d'un nou embaras i em vaig operar. Em van possar una malla aixo va ser al febrer i al mateix any al octubre em quedava embarasada. El cirurgia em va dir que esperes 6 mesos abans de buscar un embaras. Ara ja estic de 37 setmanes i no he tingut cap problema amb la malla que em van posar, tambe me engreixat 8kilos que aixo suposo que tambe te algu a veure.... si que notes molesties al melic qua la panxa creix.... pero penso que son mes els problemes si s'estrangula a mig embaras... espero haver-te ajudat.
plugeta

EntradaAutor: plugeta » dg. juny 14, 2015 2:41 pm

Moltes gràcies Annacaba!!!
Si que m'has ajuda't i molt.. He llegit moltes experiències però no tenía cap referència d'embaràs amb malla..
plugeta

EntradaAutor: plugeta » dg. juny 14, 2015 2:56 pm

Per cert, que poquet et queda.. Espero q tot vagi molt bé!! Una abrçada

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET