Em podeu ajudar si us plau?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nova81
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

Em podeu ajudar si us plau?

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 21, 2021 3:50 pm

Hola,
Acabo de descobrir-vos, i m'agradaria demanar-vos opinió, per anar-vos coneixent i si em podeu donar un cop de mà a acabar de decidir-me.
Us volia demanar opinió. Estic buscant maternitat en solitari, no n'he parlat amb ningú ja que tinc 40 anys i potser no acaba d'anar bé, i la gent s'entusiasma i em fa molt de respecte.
Us he trobat buscant opinions sobre l'Institut Marquès i la Dexeus.
Vaig anar a l'Institut Marquès, i tinc sentiments contradictoris, el Doctor que em va atendre, bé, però hi han hagut algunes coses que no massa correctes...
A la primera visita vaig decidir-me a fer l'analítica allí per anar avançant i em van fer un blau molt molest que va durar 2 setmanes, mai m'havia passat i sóc donant de sang... A la segona hi vaig anar amb la regla a fer una eco, i no sé, em costa explicar però vaig marxar amb mala sensació.
Com us he dit, no he parlat amb ningú d'això, i sense saber com li vaig acabar parlant a la meva metgessa de capçalera i casualitats de la vida em va dir que ella era mare soltera de 2 petits, i va fer el tractament a Dexeus, que eren molt professionals i em va donar el nom del doctor que l'havia portat a ella.
Vaig demanar hora amb el mateix Doctor, molt molt maco, però vaig estar esperant més d'una hora... en sortir com sabeu repeteixes el passar per caixa a que et diguin el cost de tot plegat, alta a l'àrea pacient, etc. Però la sensació és que no és accessible, per enviar resultats de la prova m'ho van fer enviar per mail genèric, i finalment demano hora per segona consulta i em donen dia per més de 3 setmanes vista (res fins al juny).
M'agradaria saber la vostra opinió, ja que estic dubtant on fer el tractament. Per una banda a l'IM veig que té algunes "patinades" poc professionals, però tinc línia directa amb el Doctor i són molt ràpids en donar resposta i hora de visita (clar que el cost és força més elevat). D'altra banda Dexeus té molt renom i quan entres ja veus que és una "maquinària" molt potent, però tinc sensació de desconnexió, de que els temps sembla que es puguin dilatar força o de sentir-me poc acompanyada en el procés. Tens l'Àrea Pacient on veure resultats, però tens contacte amb el metge o sempre filtres amb atenció al pacient primer i després amb la infermera?
Em podríeu aconsellar? Com us ha anat? Algú que també hagi dubtat entre els dos centres?
Heu fet el tractament en solitari i us heu sentit molt acompanyades pels professionals d'alguna clínica de Barcelona?
Sabeu si hi ha algun lloc on consultar els % d'èxit de les clíniques de Barcelona, per saber on hi ha millors resultats?
Estic molt il·lusionada però alhora em fa molt de respecte i m'angoixa una mica que es dilatin massa els temps per l'edat que tinc... Moltes gràcies!
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Em podeu ajudar si us plau?

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 21, 2021 4:49 pm

Hola, Nova!

Primer de tot, enhorabona per la decisió de ser mare en solitari!

Crec que si escrius aquest post a la secció de Reproducció Assistida, podràs trobar més ajuda, ja que és un fòrum més especialitzat.

Com a mare per FIV, et diré que no hi ha la clínica perfecta. Et diria que et guiïs pel que et diuen les teves sensacions: si tens sensacions desagradables o no et sents còmode amb el tracte d'una clínica, el meu consell és que en busquis un altre on et sentis a gust. Evidentment, la professionalitat ha de ser el primer criteri, però si d'entrada tens "mal feeling", no et quedis en aquella clínica.

Les recomanacions d'altres persones són només un punt de partida, que pot anar bé, però no són el que han de fer decidir-te per una clínica o una altra.

Sort!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Nova81
Entrades: 20
Membre des de: dv. maig 21, 2021 2:46 pm

EntradaAutor: Nova81 » dv. maig 21, 2021 5:19 pm

Gustineta moltes gràcies, ja he posat la consulta a l'apartat de reproducció assistida! Moltes gràcies, m'està costant molt decantar-me i ja em trobo en el moment d'haver de decantar-me per un centre i la veritat és que no ho tinc massa clar. Espero que en uns dies i segons com vagi al juny la consulta a la Dexeus si em resolen els dubtes sobre si podré tenir o no "línia" directa amb el doctor prendré la decisió, si mentre tant algú ha tingut el mateix dilema potser em poden acabar d'explicar la seva experiència i ajudar-me a decidir, tot i que cada experiència és única i clar que hi haurà opinions de tota mena, parlar-ho i compartir-ho m'ajudaria.
Saps si puc eliminar l'entrada aquí? Disculpeu les molèsties... vaig amb la "L".
28 juny 21: menstruació
30 juny 21: inici estimulació (Gonal 225 + Menopur 75)
5 juliol 21: ovari dret 14, 13, 8, 9, 8 / esquerre 8 / endometri 6,5 / estradiol 713 pg/ml (Gonal 225 + Menopur 75) + inici Orgalutran 0,25
7 juliol 21: ??
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6552
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dl. maig 24, 2021 8:53 am

Tanco aquí el tema, segueix en aquest post a Reproducció Assistida:

viewtopic.php?t=59148

:ok: