mclaren

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
cigronet11
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. des. 28, 2010 11:43 am

mclaren

EntradaAutor: cigronet11 » dg. oct. 09, 2011 1:40 pm

Hola wuapes, bona tarda!!
Perdoneu, pro no sabia on col·locar aquests post i on preguntar.
Tenim el nostre peke de 2 mesos, i el cotxet q tenim es molts engurros. Ens agradaria saber a partir d quans mesos podem posar el peke en un mclaren. El cuco dl carro pesa moltissim i quan vaig sola hem costa molt d manejar, aixi q haviam pensat comprar una lleugera, lleugera.
Moltes gràcies
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: mclaren

EntradaAutor: Menudeta » dg. oct. 09, 2011 2:32 pm

Nosaltres tenim la maclaren XLR, és més ampla i alta (el meu marit és força alt) i a més, important penso jo quan són tant petits, es pot estirar completament i porta aquell coixí per al cap quan encara no l'aguanten bé. Potser pesa més que una maclaren de les petites però ha nosaltres ens ha ant molt bé i he vist nens que ja de primer moment van en aquesta cadireta.

Mira altres marques i models.
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dg. oct. 09, 2011 8:57 pm

Hola!!

Nosaltres tenim el mateix problema, el cotxet gros es massa 'gros', ocupa tot el maleter!! i finalment, hem comprat una Maclaren Techno XT , que es apta desde el naixement, tb porta el reductor del cap, la capota es pot baixar molt, te un plastic per veure el nen, encara no he fet el canvi totalemtn, però tb s'estira del tot, i el nen hi va moolt cómode!! l'única pega que hi veig, es que el nen va mirant endavant, que la capota, porta un plastic pq el veguis, però jo soc una mica obsesiva jeje, però està super bé, es mes robusta que la tipica maclaren, jo tb te la recomano, pq es suuuper manejable!

Imatge
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
cigronet11

EntradaAutor: cigronet11 » dg. oct. 09, 2011 10:37 pm

Moltes gràcies noies!
Anirem a mirar i remenar per les tendes d pekes :D
bada
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dl. oct. 10, 2011 9:22 am

cigronet11 ha escrit:Hola wuapes, bona tarda!!
Perdoneu, pro no sabia on col·locar aquests post i on preguntar.
Tenim el nostre peke de 2 mesos, i el cotxet q tenim es molts engurros. Ens agradaria saber a partir d quans mesos podem posar el peke en un mclaren. El cuco dl carro pesa moltissim i quan vaig sola hem costa molt d manejar, aixi q haviam pensat comprar una lleugera, lleugera.
Moltes gràcies

Perdona cigronet11, però quin cotxet veu comprar que ja, tant ràpid us en voleu desfer? Més que res, per no "cagar-la" les que ara ens haurem de comprar un... Home, jo havia sentit que molta gent, quan el nen té un any o així ja es compra un cotxet de segona edat (crec que li diuen així, no?), però tan ràpid, en dos mesos? Perdona, però és que m'ha sobtat, i he pensat que quin cotxet seria...
cigronet11

EntradaAutor: cigronet11 » dl. oct. 10, 2011 12:25 pm

Doncs es un Jané Carrera. Es molt engurros, almenys per nosaltres. Te el cuco q es fa maxicosi, pro pel nen es un rollo pq queda massa dret. Després es fa cotxet.
Per mi pesa massa, per mourel es un rollo i les rodes son massa grans, nuxe, potser son manies meves. A més, quan el poses en posicio maxicosi a d'anar lligat si o si pq sino pot caure, i el meu peke aixo d'anar lligat no li agrada gens, pq aquest queda molt i molt, no com les maclaren q tot i anar lligat van mes sueltos.
En fi, q m'ha entrat la neura i li he agafat mania al cotxet, jejejeje.
bada
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dg. oct. 16, 2011 5:18 pm

Gràcies, cigronet11. Ho tindré en comte. El Jané Carrera a la llista negra! ja ja ...

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::