Inscripcions Escoles a Sants, ajuda!!!
Inscripcions Escoles a Sants, ajuda!!!
Hola a totes!!
Suposo que estic dels nervis com totes...
Estic mirant les opcions que tinc per a poder accedir a escola pública per el barri pero hem sembla que les places van molt buscades a segons quines escoles.
Algú hem pot recomenar on anar? He vist Maristes, Montserrat i Sant Medir que són concertades pero ara esperem un altre petit
i veiem que haurem d'anar a pública!
Algú m'ajuda?
Gracies!!!
Suposo que estic dels nervis com totes...
Estic mirant les opcions que tinc per a poder accedir a escola pública per el barri pero hem sembla que les places van molt buscades a segons quines escoles.
Algú hem pot recomenar on anar? He vist Maristes, Montserrat i Sant Medir que són concertades pero ara esperem un altre petit
i veiem que haurem d'anar a pública! Algú m'ajuda?
Gracies!!!
Re: Inscripcions Escoles a Sants, ajuda!!!
Maristes és la més barata de les concertades, i de públiques tots estan més o menys bé, les que no et recomanaria són Perú i Miquel Bleach, ja que són caep.
Nurdeu,
grácies per la teva ajuda.
Un dubte, si de les opcions que poso no entra en cap podem adjudicar-me un d'aquests dos centres? O al ser CEAP no?
grácies per la teva ajuda.
Un dubte, si de les opcions que poso no entra en cap podem adjudicar-me un d'aquests dos centres? O al ser CEAP no?
Jo diria que si que poden, però no t'ho sé assegurar... potser al departament d'educació et treurien de dubtes.
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Nurdeu i Thankyou78 veig que sou de la zona, els vostres petits ja están matriculats aleshores en algun dels centres de Sants?
A quin? Esteu contentes?
Estic mirant el Barrufet, avui he estat mirant web i la veritat es que está molt bé, en aquest tema que m'ha derivat la thankyou78 posa que va ser molt demandada pero aquest any no sé si será pitjor o menys.
Alguna altre com a segona alternativa?
A quin? Esteu contentes?
Estic mirant el Barrufet, avui he estat mirant web i la veritat es que está molt bé, en aquest tema que m'ha derivat la thankyou78 posa que va ser molt demandada pero aquest any no sé si será pitjor o menys.
Alguna altre com a segona alternativa?
Arsaes, el Nil va al Joan Pelegrí i n'estic molt contenta!!
La Barrufet té molt bona fama i suposo que aquest any a l'haver ampliat la zona encara serà més demandada...
La Barrufet té molt bona fama i suposo que aquest any a l'haver ampliat la zona encara serà més demandada...
Barrufet està molt bé, altres anys ha costat d'entrar però justament avui m'ha dit una mare m'ha dit que aquest any la gent te por a que no els hi toqui i estan deixant la sol·licitud en d'altres centres o sigui que potser val la pena provar-ho
Hola Gent, Uffff que dir.
Esta la cosa muy complicada, supongo que como cada año, lo importante esque el o la peque esten contestos en su nuevo cole.
Yo optaria por barrufet pero... ¿y si me quedo fuera? ¿donde me mandaran? A si que...
Alguien tiene referencias del N-II o del jaume 1 aunque me queda lejos pero...
Un saludo
Esta la cosa muy complicada, supongo que como cada año, lo importante esque el o la peque esten contestos en su nuevo cole.
Yo optaria por barrufet pero... ¿y si me quedo fuera? ¿donde me mandaran? A si que...
Alguien tiene referencias del N-II o del jaume 1 aunque me queda lejos pero...
Un saludo

Hola,
que! com van aquestes sol.licituts per sants?
que! com van aquestes sol.licituts per sants?
Arribo una micona tard... Nosaltres estem molt i molt contents.
Aquest any al Barrufet han hagut 97 inscripcions , de les places ofertades 17 eren per germans y 4 de USSE... Només 29 places per la resta!
Al nostre any eren 74 solicitud, hi havien 12 germans i 4 de USSE vam entrar 34 famílies de fora.
Aquest any al Barrufet han hagut 97 inscripcions , de les places ofertades 17 eren per germans y 4 de USSE... Només 29 places per la resta!
Al nostre any eren 74 solicitud, hi havien 12 germans i 4 de USSE vam entrar 34 famílies de fora.
Hola Trini, he seguido tu post, con las otras madres, yo este año estoy en la misma situación, estoy entre el Barrufet, Montserrat o el Peleri...
tu que has logrado entrar en el Barrufet, que nos puedes contar de como te va con este Colegio? gracias!
tu que has logrado entrar en el Barrufet, que nos puedes contar de como te va con este Colegio? gracias!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |