Tercera línia al Ferran Sunyer de Sant Antoni?
Re: Tercera línia al Ferran Sunyer de Sant Antoni?
I a l'escola què et diuen? Jo en el teu cas hi aniria a parlar i que et diguin si l'obren o no. Bé ho deuran saber abans de tancar-se el periode d'inscripcions, no?
A nosaltres fa 2 anys la Ferran Sunyer no ens entrava, però la Diputació sí i també ens va agradar molt. Però no ens la vam voler jugar i vam anar a la concertada. A la diputació es van quedar 14 famílies fora
A nosaltres fa 2 anys la Ferran Sunyer no ens entrava, però la Diputació sí i també ens va agradar molt. Però no ens la vam voler jugar i vam anar a la concertada. A la diputació es van quedar 14 famílies fora
- Yummymummy
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm
Hola!
jo no et puc respondre, però m'interessa molt el que dius de les escoles. La nostra patufeta ha de començar P3 el curs 2013-2014 però no tinc cap referència de les escoles de Sant Antoni. Miràvem els Salesians, que és concertada però és al cantó de casa. Les has visitat totes les que et toquen?
Gràcies!
jo no et puc respondre, però m'interessa molt el que dius de les escoles. La nostra patufeta ha de començar P3 el curs 2013-2014 però no tinc cap referència de les escoles de Sant Antoni. Miràvem els Salesians, que és concertada però és al cantó de casa. Les has visitat totes les que et toquen?
Gràcies!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
A l'Auró avui tenien ja més de 60 sol·licituds. I de 50 places, en tenen unes 20 ocupades per germans, i m'han dit que unes 10 amb gent que tindran més de 30 punts (celíacs, monoparentals, exalumnes, etc.). I d'aquí a divendres tot pot augmentar, clar, o sigui que està molt fotut.
En un parell de jornades de portes obertes de les públiques de la zona (no recordo quines exactament) van dir que si obrien una tercera línia en alguna de les escoles de l'eixample esq. seria a la Joan Miró, precisament pq en altres ja els hi van posar un "bolet" (així en diuen en l'argot escolar) el curs passat o l'altre.
És tan difícil, això!!
En un parell de jornades de portes obertes de les públiques de la zona (no recordo quines exactament) van dir que si obrien una tercera línia en alguna de les escoles de l'eixample esq. seria a la Joan Miró, precisament pq en altres ja els hi van posar un "bolet" (així en diuen en l'argot escolar) el curs passat o l'altre.
És tan difícil, això!!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |