Escoles públiques Baix Guinardó-Gràcia
Escoles públiques Baix Guinardó-Gràcia
Hola, doncs això que l'any que ve ja toca buscar escola pel Quim i estem una mica amoïnats, hem fet números i no queda altra que portar-lo a l'escola pública, però sents tantes coses que ja no saps que pensar. Jo vaig estudiar al Tres Fonts, (quan jo hi anava el Sardà i Salvany), i vaig ser-hi molt feliç i sempre havia defensat l'escola pública, però em fa la sensació que en aquests 20 anys han canviat tantes coses...
En fi, per treure'ns aquest mal rollo de sobre, hi ha mares que em puguin explicar coses maques de les escoles públiques que tenim a la vora?
Pau Casals la tenim molt a prop i es l'única que ens han dit molt bones coses, però tothom diu que vol entrar en aquesta i clar deu quedar molta gent fora no?
El Jovellanos he sentit de tot, generalment dolent pero aqui una mare em va dir que estava molt be.
Escola del Mar he sentit coses bones, pero molt per sobre.
Les altres ja ens queden a l'altre costat de St. Pau i en principi seria molt lluny.
Us agraire qualsevol comentari que ens pugui ajudar!
En fi, per treure'ns aquest mal rollo de sobre, hi ha mares que em puguin explicar coses maques de les escoles públiques que tenim a la vora?
Pau Casals la tenim molt a prop i es l'única que ens han dit molt bones coses, però tothom diu que vol entrar en aquesta i clar deu quedar molta gent fora no?
El Jovellanos he sentit de tot, generalment dolent pero aqui una mare em va dir que estava molt be.
Escola del Mar he sentit coses bones, pero molt per sobre.
Les altres ja ens queden a l'altre costat de St. Pau i en principi seria molt lluny.
Us agraire qualsevol comentari que ens pugui ajudar!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |