Extraescolars: Esbart Dansaire
Extraescolars: Esbart Dansaire
Ma filla té tres anys i m'agradaria apuntar-la com a extrescolar a fer dansa en algun esbart dansaire. Però no en conec cap a la ciutat de Barcelona i tampoc sé a quina edat poden començar a fer dansa.
Re: Extraescolars: Esbart Dansaire
Hola! penso que a Gràcia funciona l´'esbart de l'Orfeó Gracienc, el que no sé és si potser serà massa petita encara. A la pàg www.esbarts.cat igual trobes més informació.
Re: Extraescolars: Esbart Dansaire
Hola!
D'aquest tema en sé jo
, vaig començar a ballar als 6 anys i vaig seguir ballant fins que em vaig quedar en estat del nen, després d'un parèntesi amb el petit vaig tornar a ballar un temps i quan ja vaig quedar en estat de la nena ho vaig deixar i fins ara, això sí, tinc prevista una col·laboració cap al novembre i tornaré a assajar al setembre, si m'aguanto és clar! jeje, tot i que les agulletes no me les treurà ningú. També vaig estar un any de mestra de petits i m'ho vaig passar teta!
Al cas, a Barcelona n'hi ha uns quants d'esbarts, si em vols dir més o menys el barri et diré quin tens a la vora, tot i així sento dir-te que amb 3 anys és molt petitona, solen començar cap als 5-6, tot i que en algun esbart hi ha escola de dansa que potser te l'agafarien, això ja hauries de preguntar-ho directament al que t'interessés.
Et felicito per triar aquesta extraescolar, jo hi he disfrutat moltíssim ballant i veient ballar i crec que no té prou crida i que poca gent coneix els esbarts, sí els coneguessin potser ballaria més gent. Fa uns quants anys que hi ha molt poca gent que hi balli, quasi n'hi ha més gent als grups de pares que als grups de juvenils o cos de dansa, sense anar més lluny a l'esbart on vaig començar jo, després vaig seguir en un altre, el cos de dansa ha desaparescut i trobo que és una pèrdua de part de les nostres tradicions
, hauria d'haver-hi més gent que s'interessés però si no ho coneixen? penso que s'hauria de promoure i donar a conéixer a les escoles, això sí, o t'agrada o t'aburreix.
Jo disfruto ensenyant-li als meus nens els videos on surto ballant, de més petita i de més gran, se me'n van els peus i ells em demanen que els hi ensenyi els passos, això sí ballar a l'esbart de moment no volen...
Perdona pel totxo, si vols saber res més pregunta
D'aquest tema en sé jo
, vaig començar a ballar als 6 anys i vaig seguir ballant fins que em vaig quedar en estat del nen, després d'un parèntesi amb el petit vaig tornar a ballar un temps i quan ja vaig quedar en estat de la nena ho vaig deixar i fins ara, això sí, tinc prevista una col·laboració cap al novembre i tornaré a assajar al setembre, si m'aguanto és clar! jeje, tot i que les agulletes no me les treurà ningú. També vaig estar un any de mestra de petits i m'ho vaig passar teta!Al cas, a Barcelona n'hi ha uns quants d'esbarts, si em vols dir més o menys el barri et diré quin tens a la vora, tot i així sento dir-te que amb 3 anys és molt petitona, solen començar cap als 5-6, tot i que en algun esbart hi ha escola de dansa que potser te l'agafarien, això ja hauries de preguntar-ho directament al que t'interessés.
Et felicito per triar aquesta extraescolar, jo hi he disfrutat moltíssim ballant i veient ballar i crec que no té prou crida i que poca gent coneix els esbarts, sí els coneguessin potser ballaria més gent. Fa uns quants anys que hi ha molt poca gent que hi balli, quasi n'hi ha més gent als grups de pares que als grups de juvenils o cos de dansa, sense anar més lluny a l'esbart on vaig començar jo, després vaig seguir en un altre, el cos de dansa ha desaparescut i trobo que és una pèrdua de part de les nostres tradicions
, hauria d'haver-hi més gent que s'interessés però si no ho coneixen? penso que s'hauria de promoure i donar a conéixer a les escoles, això sí, o t'agrada o t'aburreix.Jo disfruto ensenyant-li als meus nens els videos on surto ballant, de més petita i de més gran, se me'n van els peus i ells em demanen que els hi ensenyi els passos, això sí ballar a l'esbart de moment no volen...
Perdona pel totxo, si vols saber res més pregunta

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |